Şimdi Ara

Radyator kapagi acik arac çalıştığında su atarsa conta yanikmidir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
67.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba mpi motor tempra var bende hararet yapıyordu arac donem donem bı usta marsa basdi kapak acik su cikdi radyator dölüm kabından conta yanık dedi cikdi isin icinden ama arada ne yağ eksilme ne yağına su karışma ne duman atma ne bir hızlanmada eksiklik vs bı durum yok sizce problem nedir ?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Radyatör Kapağı Açık Araç Çalıştığında Su Atarsa Conta Yanık mıdır?

    Araç çalıştırıldıktan sonra radyatör kapağı açıkken su atması, ciddi bir sorunun işareti olabilir. Bu durumun en olası nedeni, silindir kapağı contasının yanmasıdır.

    Silindir kapağı contası, motor bloğu ile silindir kapağı arasında bir sızdırmazlık sağlayan önemli bir bileşendir. Conta hasar gördüğünde, soğutma sıvısı ve egzoz gazları silindirler arasına sızabilir. Bu, radyatörde basınç birikmesine neden olarak kapağı açtığınızda suyun dışarı atmasına neden olur.

    Silindir kapağı contasının yanmasının diğer belirtileri şunlardır:

    • Motor suyu kapağını açtığınızda su seviyesinin yükselmesi
    • Radyatör tahliye vanasından su atması
    • Gaza bastığınızda radyatörden su atması
    • Radyatör sıvısının yağ ile karışması

    Silindir kapağı contasının yanması ciddi bir sorundur ve onarımı pahalı olabilir. Bu nedenle, yukarıdaki belirtilerden herhangi birini fark ederseniz, aracınızı en kısa sürede yetkili bir servise götürmeniz önerilir.

    Ayrıca, radyatör kapağı kapalıyken bile aracın motor suyu seviyesi sürekli düşüyorsa, soğutma sisteminde bir sızıntı olabilir. Bu durumda, sızıntının kaynağını bulmak ve onarmak için aracınızı bir mekaniğe götürmelisiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Up
  • Kimse bilmiyo mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    Kimse bilmiyo mu?
    Pardon radyatör kapağını açınca sudan başka ne çıkıcakki ? usta biraz çok biliyor gibi geldi bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delgado

    Pardon radyatör kapağını açınca sudan başka ne çıkıcakki ? usta biraz çok biliyor gibi geldi bana

    Alıntıları Göster
    bendede aynı sorun nissan primera da vardı.su eksiltiyordu.yağ temiz radyatör taşıyor kapağı açıp çalıştırınca. siz birde eksoz dan su atıyor mu onu kontrol edin.atıyorsa yağa karışmayıp motorun eksoz odasından atıyordur .enazından bende öyle yapıyordu. bir arkadaşınız biraz gaza dokunsun sizde eksozun ordan bakın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phantom -- 23 Temmuz 2012; 17:07:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delgado

    Pardon radyatör kapağını açınca sudan başka ne çıkıcakki ? usta biraz çok biliyor gibi geldi bana

    Alıntıları Göster
    Benim yedek su hazne borusu düşmüş(nasıl olduysa artık, rezillik resmen) araba zaman zaman su eksiltiyor sanıyordum. her kapak açışımda su eksik olurdu. meğer kaynadıkça yedek hazneye dolmuş. en son ustam el attı, bunun boru düşmüş dedi, tornavida ile hazneyi karıştırdı boruyu buldu taktı, kelepçeledi. su ekleyecekti, çeşme suyu koyma evde arıtılmış su koyarım dedim unuttum, eksilen suyu geri çekmiş. max'ın azıcık üzerinde. şimdi ise kapak açınca su taşıyor. 57500km'de. benim de mi conta yanmış bir daha o ustaya ugramamanız tavsiye olunur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 23 Temmuz 2012; 17:11:39 >




  • Yorumlar icin teşekkür ederim
    Dostlar arac su eksiltmiyo egsozdan su atma gbi bişeyde olmuyor tek problem sehirici cok dur kalk yapınca hararet yükseliyor fan acıyor ama olmadı düğme bağlayıt kendimi fan o açmayı düşünüyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    Yorumlar icin teşekkür ederim
    Dostlar arac su eksiltmiyo egsozdan su atma gbi bişeyde olmuyor tek problem sehirici cok dur kalk yapınca hararet yükseliyor fan acıyor ama olmadı düğme bağlayıt kendimi fan o açmayı düşünüyorum
    Araçta LPG var mı? Eğer LPG varsa normaldir. Çünkü motor benzinde çalışırken daha az ısınır. LPG'de daha fazla ısınır. Birde buna yaz sıcakları eklenince sık sık fan açması normaldir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    Araçta LPG var mı? Eğer LPG varsa normaldir. Çünkü motor benzinde çalışırken daha az ısınır. LPG'de daha fazla ısınır. Birde buna yaz sıcakları eklenince sık sık fan açması normaldir.

    Evet dostum LPG var fan o kendim acsam bı problem olmsz galiba harici bı tuş ile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    Araçta LPG var mı? Eğer LPG varsa normaldir. Çünkü motor benzinde çalışırken daha az ısınır. LPG'de daha fazla ısınır. Birde buna yaz sıcakları eklenince sık sık fan açması normaldir.

    Evet dostum LPG var fan o kendim acsam bı problem olmsz galiba harici bı tuş ile

    Problem olmaz sadece fan sürekli açık olursa biraz fazla elektrik çeker. Yaptırabilirsen çift fan yaptır. Benim eski aracımda öyleydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    Araçta LPG var mı? Eğer LPG varsa normaldir. Çünkü motor benzinde çalışırken daha az ısınır. LPG'de daha fazla ısınır. Birde buna yaz sıcakları eklenince sık sık fan açması normaldir.

    Evet dostum LPG var fan o kendim acsam bı problem olmsz galiba harici bı tuş ile

    fan açtıkdan sonra hararet yükselmeye devam ediyormu yoksa fan sogutup devreden cıkıyor.Isınınca Tekrar mı giriyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647

    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    Araçta LPG var mı? Eğer LPG varsa normaldir. Çünkü motor benzinde çalışırken daha az ısınır. LPG'de daha fazla ısınır. Birde buna yaz sıcakları eklenince sık sık fan açması normaldir.

    Evet dostum LPG var fan o kendim acsam bı problem olmsz galiba harici bı tuş ile

    fan açtıkdan sonra hararet yükselmeye devam ediyormu yoksa fan sogutup devreden cıkıyor.Isınınca Tekrar mı giriyor?

    Aciyo biraz düşüyor sonra yine yükseliyor dostum acaba müşür mü arızali dedim ama bilmiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647

    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    Araçta LPG var mı? Eğer LPG varsa normaldir. Çünkü motor benzinde çalışırken daha az ısınır. LPG'de daha fazla ısınır. Birde buna yaz sıcakları eklenince sık sık fan açması normaldir.

    Evet dostum LPG var fan o kendim acsam bı problem olmsz galiba harici bı tuş ile

    fan açtıkdan sonra hararet yükselmeye devam ediyormu yoksa fan sogutup devreden cıkıyor.Isınınca Tekrar mı giriyor?

    Aciyo biraz düşüyor sonra yine yükseliyor dostum acaba müşür mü arızali dedim ama bilmiyorum

    Alıntıları Göster
    Usta gerçekden ustaymış adam bir bakışda bir kapağı açışda anlamış ordan petrol gelmesi lazımdı adam haklı conta yanmış arkadaş ne günlere kaldık o ustayla hemen ilişkinizi kesmenizi tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR
    Aciyo biraz düşüyor sonra yine yükseliyor dostum acaba müşür mü arızali dedim ama bilmiyorum

    motorun üzerinde ki fan muşuru ,90 derecede açıyordur ,
    bunların 80- 70 derecede açanları var . bunlardan taktırın ,yazın bunlardan kullanırsınız kışın ise 90 derece olanı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Usta gerçekden ustaymış adam bir bakışda bir kapağı açışda anlamış ordan petrol gelmesi lazımdı adam haklı conta yanmış arkadaş ne günlere kaldık o ustayla hemen ilişkinizi kesmenizi tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    Senin yapacağın radyatördeki bütün suyu boşaltıp tamamını antifriz doldurmak...Çözüm yolu budur...Çöl sıcaklarına araba netsin ?..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Senin yapacağın radyatördeki bütün suyu boşaltıp tamamını antifriz doldurmak...Çözüm yolu budur...Çöl sıcaklarına araba netsin ?..

    Dostum oncedende antifiriz vardı yazın onunla ne alakasi var pek anlayamadım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR
    Aciyo biraz düşüyor sonra yine yükseliyor dostum acaba müşür mü arızali dedim ama bilmiyorum

    motorun üzerinde ki fan muşuru ,90 derecede açıyordur ,
    bunların 80- 70 derecede açanları var . bunlardan taktırın ,yazın bunlardan kullanırsınız kışın ise 90 derece olanı

    Evet Buda bı çözüm olabilir Saol dostum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR


    quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR
    Aciyo biraz düşüyor sonra yine yükseliyor dostum acaba müşür mü arızali dedim ama bilmiyorum

    motorun üzerinde ki fan muşuru ,90 derecede açıyordur ,
    bunların 80- 70 derecede açanları var . bunlardan taktırın ,yazın bunlardan kullanırsınız kışın ise 90 derece olanı

    Evet Buda bı çözüm olabilir Saol dostum

    yaga su karışmamışsa contada problem yoktur, radyatör kapagından olsa su eksiltir onda da bir şey olmadıgına göre devirdaimin miladı doluyo olabilir yok o da yeni diyosan termostatı söktür kışın taktırırsın, yada bozulma gibi bi durum olmuşsa değiştirttir 15-20 liralık bişey. fana düğme taktırıp içerden kontrol etmek de olabilir fakat unutkanlık olur fanı fazla açık bırakırsın bu seferde fandan olursun, seçim senin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burglar08

    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR


    quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR
    Aciyo biraz düşüyor sonra yine yükseliyor dostum acaba müşür mü arızali dedim ama bilmiyorum

    motorun üzerinde ki fan muşuru ,90 derecede açıyordur ,
    bunların 80- 70 derecede açanları var . bunlardan taktırın ,yazın bunlardan kullanırsınız kışın ise 90 derece olanı

    Evet Buda bı çözüm olabilir Saol dostum

    yaga su karışmamışsa contada problem yoktur, radyatör kapagından olsa su eksiltir onda da bir şey olmadıgına göre devirdaimin miladı doluyo olabilir yok o da yeni diyosan termostatı söktür kışın taktırırsın, yada bozulma gibi bi durum olmuşsa değiştirttir 15-20 liralık bişey. fana düğme taktırıp içerden kontrol etmek de olabilir fakat unutkanlık olur fanı fazla açık bırakırsın bu seferde fandan olursun, seçim senin

    Teşekkürler yorumun icin dostum en iyi düğme taktiriayim ben




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR


    quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647

    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dominic Toretto

    Araçta LPG var mı? Eğer LPG varsa normaldir. Çünkü motor benzinde çalışırken daha az ısınır. LPG'de daha fazla ısınır. Birde buna yaz sıcakları eklenince sık sık fan açması normaldir.

    Evet dostum LPG var fan o kendim acsam bı problem olmsz galiba harici bı tuş ile

    fan açtıkdan sonra hararet yükselmeye devam ediyormu yoksa fan sogutup devreden cıkıyor.Isınınca Tekrar mı giriyor?

    Aciyo biraz düşüyor sonra yine yükseliyor dostum acaba müşür mü arızali dedim ama bilmiyorum

    95 i geçmiyorsa hiç bir sıkıntı yok sadece biraz fazla pinpiriklisin.Hiçbir değişiklik yapmana gerek yok bizim araçlarda böyle bide biraz sıkıştırıyorsan aracı normaldir.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.