< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi co.mg -- 4 Ağustos 2022; 11:20:3 > |
Rektefiye olmuş aracın değer kaybı hkn.
-
-
Senteyi kaçıran yetkili servis mi?
Değer kaybı konusunda, konu otomobil olunca bizim pipirikli millet farklı düşünebilir... Ama ağır vasıta dünyasında durum tam tersi, yeni motor yapılmış bir kamyon, stock motorlu kamyondan daha kıymetlidir ve tercih edilir. -
e senteyi düzeltsinler ondan sonra bakın sorun var mı yok mu diye ?
-
Sente düzeltildi. Bilirkişi raporu performans düşüklüğü ve subap vuruntusu oluştuğunu raporladı. Motor işlem görecek. -
Yetkili serviste orjinal parça kullanarak motor yaptırmak ucuz birşey değil yalnız. Değer kaybı olmazda o kadar verilen parayı satarken çıkarmak ciddi mesele yakın zamanda. Masraftan değer kaybınız olur kısacası.
Sanayi de yapılacak rektefiyelerin tamamı yan sanayi parça ile olur, satarken değer kaybı olur mu yine ne kadar zaman da satacağınıza bağlı ama sanayi deki ustayı tanımıyor veya detaylı faturası yoksa ( hangi parçalar kullanıldığını öğrenmek için) aracı istenilen süre ve fiyatta satmak zor olabilir.
-
Sandik motor ile degisirse deger kazanmali
100.000 km, 6 yasindaki motor sifirlanmis olur
Rektefiye motor omrunden yer -
Üst kapakla sorun çözülecek mi? Motora ne yapıldığı da önemli. -
quote:
Orijinalden alıntı: co.mg
Sente düzeltildi. Bilirkişi raporu performans düşüklüğü ve subap vuruntusu oluştuğunu raporladı. Motor işlem görecek.bu adamlar öküz mü sente attığında seside mi duymamışlar ?
egzantrik milleri sübaplar değişecek. Piston kafalarında da vuruk vardır onlarda değişecek. Piston değişmişken eğer dizel ise motor bloğuda rektefiyeye gider.
valla daha sente ayarı yapamayan servis nasıl motor yapacak şüpheli. Zaten yetkili servis rektefiye yapmaz sanmıyorum yani. Blok değiştirir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sissil -- 4 Ağustos 2022; 18:1:0 > -
bu yaşta bu kmde bir araçta uzak dururum. alırsamda motor masrafının en az yarısı kadar ucuza alırım. çünkü yapılan işçiliğe güvenim yok, sonuçta hata yapılıp bozulmuş yine hatalı toplanma ihtimali var. yarın öbür gün başıma bir şey açma ihtimali yüksek bana göre.
-
Rektefiye edilirse %10 civarı değer kaybı olur.
Sıfır sandık motor konulursa garantili faturalı değer kaybı olmayabilir.
-
Ben olaya yabancı olarak. Bu kmde bu yaşta bir araba neden böyle olur ki. Triger değilirken mi bu hale geldi? -
Peki bir motorun rektefiye oldugu nasil anlasilir?
Mesela motoru hakkiyla rektefiye edilmis bir arac satacagim. Ben motorun rektefiye oldugunu soylemezsem kim nasil anlayacak? Expertizde mi çikacak? -
Rektefiye işlemlerinin neredeyse tamamı bildiğim kadarıyla Şahin rektefiye de yapılıyor
Bu işlemi kendi bünyesinde yapan yetkili servis varmı ?
Beni de zamanında segman kıran motorum için rektefiye ile idare edeceklerdi , garantisi olan araçta , sandık motor ile tatlıya bağlamıştık -
fabrikanın çektiği sıvı conta ile ustaların kullandığının renginden, sök tak cıvatalardaki izlerden, üst kapaktaki contalardan vs vs birçok yere bakarak o markaya özellikle aşina usta tarafından rahatlıkla anlaşılır.
-
1.5 atmosferik Ford motoru sandık olarak komple hiç gormedim satıldığını
Ama atmoferik motor olduğu için güzel bir rektefe ve parça degisimi ile kurtarabilirsiniz herhalde , özel Ford servisine yaptırın yetkili servisler anormal paralar istiyor gerek yok
Ama usta gördü mü? Belki sorun sadece subaplarda? Yada başka yerde? Motor hasarlı olduğunu nereden biliyorsunuz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8D107F370 -- 5 Ağustos 2022; 0:3:18 > -
Hocam iyi bir ford ustası/özel servisi bulmanızı tavsiye ederim özellikle servisten ayrılıp kendi dükkanını açan ustalardan...Yetkili servis bu tip onarımlarda(rektefiye/sandık motor vs)astronomik fiyatlar çıkarıyor diye biliyorum... -
Burada şöyle bir detay var ama; genelde bir otomobili motorun ömrünü doldurana kadar kullanmayız. Oysa ağır vasıtaların kontağı kapalı kaldığı dakika zarar. Özellikle otobüslerde. Günde 1000 km rahat yapıyorlar.
Haliyle motorun ömrünü bitirmek bir kaç senelik iş. Ben Kamil Koç'da çalışırken gördüğüm 7 yaşında Man Fortuna 2.2 milyon kilometredeydi. Diğer emsalleri de 1.6 milyon kilometre üzeriydi.
Dolayısıyla normal bir binek arabada motor yapılması ya hararete ya yağsızlığa, kısaca kötü kullanıma yoruluyor. Ayrıca ağır vasıta ustalarının motor yapma sayısı binek araba ustalarından çok daha fazladır. Çünkü hem ağır vasıta usta sayısı az hem de ağır vasıtalar motor ömrünü doldurana kadar kullanılıyor. Dolayısıyla onlarda motor yapmak artık çocuk oyuncağı olduğu için motorun dikiş tutması daha mümkün. Binek arabada bu hep soru işareti kalıyor.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Senteyi kaçıran yetkili servis mi?
Değer kaybı konusunda, konu otomobil olunca bizim pipirikli millet farklı düşünebilir... Ama ağır vasıta dünyasında durum tam tersi, yeni motor yapılmış bir kamyon, stock motorlu kamyondan daha kıymetlidir ve tercih edilir. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X