Şimdi Ara

Renault'nun yeni otomobilleri 180 km/s hızı geçemeyecek (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
0
Favori
6.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
34 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alınması gereken bir tedbir helal olsun daha iyileride gelecektir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Herkes ne kadar dar bir pencereden bakıp yorum yapmış. Almanya'da sol şeritte 220-240 kmh ile sabit hızda gitmek gayet doğal, ki bende bunu devamlı yapıyorum, daha yüksek hızlara çıktığım da oluyor. Herkes Türkiye'deki gibi 1.0-2.0 arası küçük motorlu araç kullanmıyor, zaten Türkiye'de satılan Renault'ları da bu karar pek ilgilendirmiyor:)


    Ama V6 motorlu bir Renault aldığınızda büyük hayal kırıklığı olur, aynı Volvo 2.0 üzeri hacimli motorlarda müşteri kaybına uğradığı gibi... Volvo da şimdi neden T6 yerine T5 veya onun yerine T4 almayalım?!?! Neden D4 değil de D5 alalım? 180 hız sınırı varsa?


    Mercedes koyduğu 250 kmh hız sınırı ile bile sorun yaşıyor Almanya'da, siz araçlarınıza hız sınırı koyarsanız artık yüksek hacim ve güç veren motorları da sunmamanız gerekir.


    Tabi bunlar benim fikrim.

  • Çok mantıklı..Sağlık personeliyim ambulans kullanıyorum bakanlık minibüs tipi tüm ambulansları 163,165 km de hız sınırını koymuş..Zaten ambulansla 3 kez 590 ar TL aşırıı hız radar cezası yiyen biri olarak bana Renault un aldığı karar mantıklı geldi..Hız her zaman kötüdür..Öyle bir kişi kurtatıcam diye başk masum insanlara sebep olmamak lazım.



    Bu arada bilmeyenler ve de yanlış bilenle4 için söylemek isterim ambulanslar kırmızı ışıkta geçemez,sadece yol verilirse kontrollü geçer ayrıca diğer tüm taşıtlar gibi hız sınırlarına uymak zorundadır..mesela otoban da 110 km hız sınırını + %10 sollama ile 121 km maksimum.. 90 km sınır olan yerde de + % 10 ile 99 km maksimum 50 olan yerse de 55 maksimum..tüm araçlar için..üstünde herkes ceza yer..öyle tepe lambasını açıyım hız sınırını geçeyim yok..hasta çok acilse bile herkes kurallara uymak zorunda..zaten radar olmayan yerde de eş zamanlı olarak hem sağlık bakanlığı hem de kkm (112komuta kontrol merkezi ) ambulanstaki GPRS cihazından anlık hız gidilen güzergah vs bilgileri görüp kural ihlalinde uyarıyor uymayanlara soruşturma açılıyor öyle dışardan göründüğü gibi değil herkes kafasına göre gidmez öyle...İşim icabı çok trafik kazasına müdahale ettim..çok acelesi olanlar,maalesef her zaman çok daha riskli..Volvo ve Renault un aldığı kararlat çok mantıklı tüm araçlara uygulanmalı...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Farfaraway21

    İkimizde sınırda gidiyorsak yani 120 de gidiyorsak tabi ki sollama girişiminde bulunmam da şunu düşündün mü hiç önümdeki 110-115 le gidiyor ben 120 sollamaya kalksam zaman alacak önüm boş geçerim diye öngörd ve adam inadına yüklendi 120-120 yanyana gidiyoruz karşıdan araç geliyor ve kurtaramadım. Halbuki bıraksa altımda 1.3 TCe Megane veya Clio var sınır olmasa rahat geçeceğim yerde sınır yüzünden kaza yapıyorum bu iyi bişey mi?


    120 olan yerde 115 le seyrediyorsun tamam güzel önündeki araç kamyon, kamyonet, minibüs, panelvan vs gibi büyük bir araçsa yolu görmeni engelliyorsa böyle gitmek iyi bişey mi? Mesafeyi korusan bile yola bir hayvan filan atlarsa 115 le kurtaracak kadar usta şoför müsün?



    Alıntıları Göster

    Önünü görmek için takip mesafesi bırakırsın, iyi abarttın iki arabanın arasındaki mesafe olsun sana 5metre ne atlayacak önüne? Kendi söylediğine kendin inanıyor musun?


    Ayrıca sınırın 120 olduğu yerde 110-115 ile git yani 5-10km/sa ile dünyalar kadar geç kalmazsın merak etme. Buna ek olarak kimse tek şerit yolsa inat edip sollama girişimine karşı gaza yüklenmez hatta yavaşlar. Baktın geçemiyorsun dön şeridine.


    Süper mantıksız soruna da cevap vereyim, usta şöför falan değilim. Önümdeki araçla arama atlayan bir cisim olursa çarparım, önüm açık olsa dahi o kadar yakın mesafeden yola fırlayan bir şeye de çarparım. Herkes çarpar, bu ikisinin bir farkı yok.





  • makasçı tayfa hoşlanmıyacak... zaten RENAULT düşmanıydılar...

  • Darısı diğer şirketlere. Biri sollamak için bir şeyler demiş. 180in üstünde sollama yapan cidden hayatını yolda bulmuş insandır.

  • Teknoloji bu kadar gelişti demek

    vay be...
  • İşin ilginç yanı da şu; şehir içinde gezecek araçlar 240-300 ibre ile piyasada. Karar son derece doğrudur. Bu fikri ortaya atanı alkışlıyorum. Yollar f1 pisti değildir. Ne aileler yok oluyor, ne canlar gidiyor...

  • Zaten 132yi geçemiyoruz ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parasını verip aldığım arabayı istediğim gibi kullanma özgürlüğüm olmalı. Saçma bir karar.

  • yorumlara bak ula sanırsın memlekette herkes formule 1 pilotu.Arkadaş bütün otomobillerin 130a sabitlenmesi gerekiyor.Herif yılda en fazla 4 5 kere uzun yol yapıyor gelmiş burda habele hübele yapıyor.Zaten yazılımsal olarak uygulanacaksa çözümüde hazır...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thunderstruck7

    Önünü görmek için takip mesafesi bırakırsın, iyi abarttın iki arabanın arasındaki mesafe olsun sana 5metre ne atlayacak önüne? Kendi söylediğine kendin inanıyor musun?


    Ayrıca sınırın 120 olduğu yerde 110-115 ile git yani 5-10km/sa ile dünyalar kadar geç kalmazsın merak etme. Buna ek olarak kimse tek şerit yolsa inat edip sollama girişimine karşı gaza yüklenmez hatta yavaşlar. Baktın geçemiyorsun dön şeridine.


    Süper mantıksız soruna da cevap vereyim, usta şöför falan değilim. Önümdeki araçla arama atlayan bir cisim olursa çarparım, önüm açık olsa dahi o kadar yakın mesafeden yola fırlayan bir şeye de çarparım. Herkes çarpar, bu ikisinin bir farkı yok.



    Alıntıları Göster

    Hem takip mesafesi diyorsun hem de takip mesafesini 5 metre zannediyorsun. Sen git önce takip mesafesini öğren öyle gel benle aşık at. Acemi olduğun burdan belli zaten takip mesafesini 5 metre zannediyor akıllı. Ayrıca ben ikimizin arasına bişey atlarsa demiyorum önümdeki aracın önüne bişey atlarsa diyorum önce bunu anla.


    Ben sınırın 110 olduğu yerde 110-115 le 120 olan yerde 125-130 la giden biriyim. Niye geçtiğimi de sen düşün bakalım bulabilecek misin cevabı. Yol vermeyip inat edeni çok gördük merak etme bişey biliyoruz ki söylüyoruz.


    Sen daha sorumu anlamamışsın ki mantığını anlayasın. Önündeki araçla arana değil onun önüne bişey çıktı ve ani sert bir fren yaptı sende yaptın ama yetmedi arkadan girdin araca en iyi ihtimal maldan oldun. Sollayıp gitsen önün açık olsa böyle olur muydu? Herkesin aracında adaptif hız sabitleyici yok tamam mı acemi şoför?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Güzel fikir.

  • Her yer Eds vb. para avlama tuzağı. Arabayı Toros gibi kullanıyorum 80 gecemiyorum ki. Şehiriçi 4.vitesi neredeyse görmeden geçiyor. Toros alsam daha iyiydi nasılsa aynı işlevi yapiyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu karar biraz da karbon salınımını azaltmak için alınmış bir karar, malûm üzere bütün üreticiler araçlarının egsoz karbon salınımını belli bir düzeyde tutmak zorunda, Euro normları karşılamak için. Yüksek hizlarda karbon salınımı çok yüksek rakamlara çıkıyor, hepimizin bildiği gibi..

  • Farfaraway21 kullanıcısına yanıt

    sollamaya yapmayacan bu kadar basit

  • Sen 240 km/s ile gitmeye devam et.Bir fizik kuralıdır(Newton). Fizik kanunlarının kabaca tercümesinde aslında der ki; saatte 50 km hızla giden bir araç karşı yönden 40 km/s hızla gelen başka bir araçla çarpışırsa her iki araçtakiler de 50+40=90 km/s ile duvara çarpmış gibi olur yani 9 tonluk basınçla ileri fırlar..emniyet kemeri bile olsa g kuvvetinden ve yine Sevgili Newton un eylemsizlik kanununda anlattığı durumdan kaynaklanan olay bağlı olarak iç organ yaralanması (bknz,tansiyon pnömotorak,kalp tamponadı,karaciğer ve dalak yırtılmasına bağlı iç kanama vs) geçirip ölür insan araçta hiç sıkışmasa bile 17 yıllık mesleki tecrübelerimde de sık sık gördüğüm gibi..bu arada üniversitedeki eğitim birimimizde gönüllü pramedik öğrencilerine,aktif ve her üç yılda bir 112 çalışanlarına ve acil servis çalışanlarına temel modül,(eski travma resüsitasyon kursu),İlyas,çilyad vs eğitmenliği yapıyorum..

      Şimdi gelelim sana 240 km/s ile giden jet arkadaş..İhs,Euro ncup,global ncup,asya n cup testleri bile 63 KM/S ile yapılıyorken 240 nedir bir de övüne övüne qnlatmışsın yahu.. tabakhaneye bir şey yetiştirme atasözü geldi aklıma ama söylemiycem..yaptığın çok yanlış,yanlışa yanlış demezsek aklında doğru olarak kalır..otur bir düşün aileni,sevdiklerini geleceğini...ölmesen bile yıllarca yatalak kalabilirsin dekübütüs dediğimiz yatalak insnalarda sürekli sağa sola sık sık yatarken çevrilmediği için yatak yarası çıkan hastalar gibi ya da tuvalete bile gidemeyen altı bezlenen bazı kazazedeler gibi olmaya gerek yok aşırı hızlı gidip.tedbir bizden takdir Allah'tan..yavaş git dostum..aşırı hızın artistliği olmaz..bir dönemler ben de çok yaptım o hatayı ama insan yaş ilerledikçe anlıyor..hiç gerek yok..beni ambulansla otoban da bile sollayanlar oluyor, içimden ilerde inşallah yanında durmak zorunda kalmam diye dua ediyorum..Bırak geçsin sizi geçen yol gidenindir bi selametle gitmek var bir de başta sana söylemeye çalıştığım gibi tabakhaneye bir şey yetiştirmeye çalışmak gibi gitmek var...sağlıckla ve selametle kal..





  • dreamer213 D kullanıcısına yanıt
    Yeri geldiğinde 30-40 km aralıkla akaryakıt istasyonu bulabildiğin yollar olduğunu göz ardı edecek kadar basit bir düşünce. Yaralı, hasta sadece şehir merkezinde 10km yarı çapında 6-8 hastane olan yerlerde olacak diye bir kaide mi var?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Darısı diğer tüm markalara.

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.