Arkadaşlar merhaba, 2004 model dizel ford fiestam var. 1,5 ay kadar önce araçta rolantide iken bir titreme başladı. Servise götürdüm baktılar, bilgisayara bağladılar birşey gözükmüyor,ama enjektörleri bir kontrol etmek gerekir dediler. Tabi serviste bu işlem için uçuk bir rakam istediler. Ha bu arada araç 44000 km de. Bende özel bir pompa enjektörcüde kontrol ettirdim. adamlar 4 enjektörü çıkarttılar baktılar gayet iyi çalışıyor dediler. sen bir de bunun motor takozlarına baktır diye ilave ettiler. Biz tabi tekrar servise kardeş siz bana enjektör dediniz ama benim enjektörler iyi çıktı , bunu siz birde motor kulaklarına bakın dedim. onada baktılar yok onlarda iyi.Peki nesi var bu arabanın " abi bu araba karıştıyor" oo ne lo! " motor kapağını altındaki şeyler karıştırıyor" ne yapacaz peki " sen bırak bunu müsait bir zaman biz bir açalım. " nekadar tutar "1,5 - 2 milyarı bulur herhalde " ...... arkadaşlar hiç böyle bir sorunla karşılaşan oldumu acaba? bu arada ne yapmam gerekir ? Teşekkür ederim.
çok ciddi bişey olabilrde olmayabilirde.. aslında dizel titrer ama rolantide titreme yapıosa aracın beyninde bi program hatası olmuş olabilir 4 pistonuda sistemli olarak çalıştıran beyin kontrolünde bi ters işlem buna yol açmış olabilir. bence motora baktırmadan ewel bilgisayara taktır bi arabanı muhtemelen 20 25ytl falan olması lazım.. ordan daha iyi bi sonuç elde edebilirsin.. bide motor sıkışıyorsa titrer. bi sızdırma, silindir kenarında oluşmuş bi çatlak.. birsürü nedeni olabilir ama bunlar rolantide olmaz çok zorlandıysa olur. eğer durup dururkense muhtemelen programsaldır. herşeyi programlayan "beyinde" arıacaksın sorunu..
quote:
Orijinalden alıntı: Outbreak
çok ciddi bişey olabilrde olmayabilirde.. aslında dizel titrer ama rolantide titreme yapıosa aracın beyninde bi program hatası olmuş olabilir 4 pistonuda sistemli olarak çalıştıran beyin kontrolünde bi ters işlem buna yol açmış olabilir. bence motora baktırmadan ewel bilgisayara taktır bi arabanı muhtemelen 20 25ytl falan olması lazım.. ordan daha iyi bi sonuç elde edebilirsin.. bide motor sıkışıyorsa titrer. bi sızdırma, silindir kenarında oluşmuş bi çatlak.. birsürü nedeni olabilir ama bunlar rolantide olmaz çok zorlandıysa olur. eğer durup dururkense muhtemelen programsaldır. herşeyi programlayan "beyinde" arıacaksın sorunu..
mazotun gidişinde bir problem olabilir mi caba? çünkü lpgli araçlarda gaz ayarını kıstığımız zaman motor çok sallantılı çalışıyor bunda öle bişi olabilir mi?
quote:
Orijinalden alıntı: bucakli
mazotun gidişinde bir problem olabilir mi caba? çünkü lpgli araçlarda gaz ayarını kıstığımız zaman motor çok sallantılı çalışıyor bunda öle bişi olabilir mi?
Alıntıları Göster
1-servis muhtemelen seni kaziklama cabasinda
2-rolantide arac kaç devirde calisiyor?
quote:
Orijinalden alıntı: Muhendis06
1-servis muhtemelen seni kaziklama cabasinda
2-rolantide arac kaç devirde calisiyor?
Alıntıları Göster
ford servisleri(ve bir çok başka servis) ufak tefek problemleri büyüterek kullanıcılara aşırı maaliyetler yaratmaktadır..burada anladığım kadarıyla araç sarsıntılı çalışıyor diye motor üst kapağını açmaktan bahsediyorlar..oysa sıra buna gelene kadar kontrol edilmesi gereken bir tomar şey var..bunlardan birincisi yakıt besleme sistemidir..benzin pompasında,benzin otomatiğinde,subab ayarlarında bir problem olabilir..ateşleme sistemindeki basit bir buji arızası da olabilir..aldığınız kalitesiz motorinden bile kaynaklanabilir..servislerde aracı bilgisayara bağlarlar ve arıza kodu almaya çalışırlar..bir şey bulamayınca da elbet buluruz diye motoru açmaya kalkarlar..olayı motor açmaya getirmeden önce yapılabilecek çok basit teşhis yöntemleri var..örneğin 2000 focus ghia da (benzinli) aynı problem olmuştu..servis motoru açacağız demişti..biz araç rölantide çalışırken buji kablolarını tek tek sökmek suretiyle arızanın tek bir bujiden kaynaklandığını tespit eddebilmiştik..sanırım aracınız garanti kapsamında değil..eğer garantide değilseniz şiddetle yetkili ford servislerinden uzak durmanızı tavsiye ederim..özel servislere yönelin...
quote:
Orijinalden alıntı: türbülans
ford servisleri(ve bir çok başka servis) ufak tefek problemleri büyüterek kullanıcılara aşırı maaliyetler yaratmaktadır..burada anladığım kadarıyla araç sarsıntılı çalışıyor diye motor üst kapağını açmaktan bahsediyorlar..oysa sıra buna gelene kadar kontrol edilmesi gereken bir tomar şey var..bunlardan birincisi yakıt besleme sistemidir..benzin pompasında,benzin otomatiğinde,subab ayarlarında bir problem olabilir..ateşleme sistemindeki basit bir buji arızası da olabilir..aldığınız kalitesiz motorinden bile kaynaklanabilir..servislerde aracı bilgisayara bağlarlar ve arıza kodu almaya çalışırlar..bir şey bulamayınca da elbet buluruz diye motoru açmaya kalkarlar..olayı motor açmaya getirmeden önce yapılabilecek çok basit teşhis yöntemleri var..örneğin 2000 focus ghia da (benzinli) aynı problem olmuştu..servis motoru açacağız demişti..biz araç rölantide çalışırken buji kablolarını tek tek sökmek suretiyle arızanın tek bir bujiden kaynaklandığını tespit eddebilmiştik..sanırım aracınız garanti kapsamında değil..eğer garantide değilseniz şiddetle yetkili ford servislerinden uzak durmanızı tavsiye ederim..özel servislere yönelin...
Alıntıları Göster
motor kulaklarından biri kırılırsa olur. buji kablolarından olabilir. enjektörlerden olabilir ama 2-3 milyarlık bir hasar olmaması lazım
quote:
Orijinalden alıntı: cance
motor kulaklarından biri kırılırsa olur. buji kablolarından olabilir. enjektörlerden olabilir ama 2-3 milyarlık bir hasar olmaması lazım
Alıntıları Göster
Arkadaşlar ilgilendiğiniz için hepinize teşekkür ederim. Aracım dizel. Ve garantisi bitti. Bu nedenle servisler biraz bizi yolmaya çalışıyorlar. Ancak iyi ford özel serviste yok. Daha doğrusu ben b.çekmecedeyim, bizim çevremizde yok belki. Bu arada rolantide devir 1 in biraz altında.
Arkadaşlar ilgilendiğiniz için hepinize teşekkür ederim. Aracım dizel. Ve garantisi bitti. Bu nedenle servisler biraz bizi yolmaya çalışıyorlar. Ancak iyi ford özel serviste yok. Daha doğrusu ben b.çekmecedeyim, bizim çevremizde yok belki. Bu arada rolantide devir 1 in biraz altında.
Alıntıları Göster
bu sorun (vites boştayken araç kamyon gibi sallanırdı) benim eski clio rxt de yılda bir kez olurdu ve her defasında buji kablolarının birkaçı değişir ve sorun düzelirdi...
quote:
Orijinalden alıntı: -HKN-
bu sorun (vites boştayken araç kamyon gibi sallanırdı) benim eski clio rxt de yılda bir kez olurdu ve her defasında buji kablolarının birkaçı değişir ve sorun düzelirdi...
2- fiesta tdci modellerinde arac 15000 km kadar kullanildiktan sonra rolanti devri 1000 dd civarina yukseliyor. Servis bunu duzeltmek için mazot pompasi ile ilgili basit bir ayar yapiyor.
3-Aracinizdaki sorun muhtemelen mazot pompasinin ayarlanmasi ile ilgili basit bir hadise. Bosch Car Service lerin dizel konusunda iyi olan bir tanesine gidebilirisiniz. Istanbul için bir onerim yok maalesef.
quote:
Orjinalden alıntı: climber34
Arkadaşlar merhaba, 2004 model dizel ford fiestam var. 1,5 ay kadar önce araçta rolantide iken bir titreme başladı. Servise götürdüm baktılar, bilgisayara bağladılar birşey gözükmüyor,ama enjektörleri bir kontrol etmek gerekir dediler. Tabi serviste bu işlem için uçuk bir rakam istediler. Ha bu arada araç 44000 km de. Bende özel bir pompa enjektörcüde kontrol ettirdim. adamlar 4 enjektörü çıkarttılar baktılar gayet iyi çalışıyor dediler. sen bir de bunun motor takozlarına baktır diye ilave ettiler. Biz tabi tekrar servise kardeş siz bana enjektör dediniz ama benim enjektörler iyi çıktı , bunu siz birde motor kulaklarına bakın dedim. onada baktılar yok onlarda iyi.Peki nesi var bu arabanın " abi bu araba karıştıyor" oo ne lo! " motor kapağını altındaki şeyler karıştırıyor" ne yapacaz peki " sen bırak bunu müsait bir zaman biz bir açalım. " nekadar tutar "1,5 - 2 milyarı bulur herhalde " ...... arkadaşlar hiç böyle bir sorunla karşılaşan oldumu acaba? bu arada ne yapmam gerekir ? Teşekkür ederim.
kardeş aynı sorunu şu anda 2002 tdi passatta yaşıyorum. fakat arabayı daha servise götürmedik. çünkü en az bir günümüzü alacakmış. o kadar vaktim yok şu anda. servise gitersem sorun çözülürse buraya yazarım. iyi forumlar.
2- fiesta tdci modellerinde arac 15000 km kadar kullanildiktan sonra rolanti devri 1000 dd civarina yukseliyor. Servis bunu duzeltmek için mazot pompasi ile ilgili basit bir ayar yapiyor.
3-Aracinizdaki sorun muhtemelen mazot pompasinin ayarlanmasi ile ilgili basit bir hadise. Bosch Car Service lerin dizel konusunda iyi olan bir tanesine gidebilirisiniz. Istanbul için bir onerim yok maalesef.
Alıntıları Göster
merhaba sevgili kardeşim. aracım 130 bin km de 2002 tdi passat comfortline. arcın rolantide deviri 800dd civarında fakat araç biraz sallanıyor rolantide. yani titreşim oluyor.arabanın çalıştığı belli oluyor. bir de araç çalışırken motor gerektiğinden çok sallanıyor. 2006 passat tdi aracımla karşılaştırdım.aralarında epey bi fark var. bunun sorunu ne olabilir sizce???
2- fiesta tdci modellerinde arac 15000 km kadar kullanildiktan sonra rolanti devri 1000 dd civarina yukseliyor. Servis bunu duzeltmek için mazot pompasi ile ilgili basit bir ayar yapiyor.
3-Aracinizdaki sorun muhtemelen mazot pompasinin ayarlanmasi ile ilgili basit bir hadise. Bosch Car Service lerin dizel konusunda iyi olan bir tanesine gidebilirisiniz. Istanbul için bir onerim yok maalesef.
quote:
Orijinalden alıntı: Hayvansı Terlik
merhaba sevgili kardeşim. aracım 130 bin km de 2002 tdi passat comfortline. arcın rolantide deviri 800dd civarında fakat araç biraz sallanıyor rolantide. yani titreşim oluyor.arabanın çalıştığı belli oluyor. bir de araç çalışırken motor gerektiğinden çok sallanıyor. 2006 passat tdi aracımla karşılaştırdım.aralarında epey bi fark var. bunun sorunu ne olabilir sizce???
2- fiesta tdci modellerinde arac 15000 km kadar kullanildiktan sonra rolanti devri 1000 dd civarina yukseliyor. Servis bunu duzeltmek için mazot pompasi ile ilgili basit bir ayar yapiyor.
3-Aracinizdaki sorun muhtemelen mazot pompasinin ayarlanmasi ile ilgili basit bir hadise. Bosch Car Service lerin dizel konusunda iyi olan bir tanesine gidebilirisiniz. Istanbul için bir onerim yok maalesef.
Alıntıları Göster
@_codelinker_ , probleme asama asama yaklasmak, bir anda herseye mudahale etmekten daha ekonomik ve anlamli olacaktir diye dusunuyorum.
Evvela, sirayla gitmek gerekirse, belki fiestaci arkadas ta bu yolu izleyebilir, sunlari kontrol etmekte fayda var,
1- oncelikle 50 ppm mazot kullandigimizi varsayiyoruz. Bu sarti gerektirmeyen motorlar icin onemsemeyiniz.
2- mazot filtresinin tikali olup olmadigi,
3- yakit su tahliye muslugu varsa buradan suyun tahliye edildigi,
4- hava filtresinin tikali olup olmadigi, gerekirse yenisiyle degistirilmesi,
5- buraya kadar cozum olmadiysa, hava emme hattinda bulunan mfa sensorunun kirli olup olmadigi, egr valfi ayni sekilde kirli mi temiz mi,
6- ve son olarak enjertörlerin durumu nedir, tikanma vs var mi yok mu....
>>> iste buraya kadar kontrol edebildikten sonra, onceki mesajimda bahsettigim mazot pompasi ayarini bir anlamak lazim. Dizel bir aracim olmadigi icin henuz bu mazot pompasinin euro-4 motorlarda nasil yapildigini arastirmadim. Cok buyuk ihtimalle pompa ya bosch, ya denso , ya da delphi marka olabilir.
alttaki linklerde daha net yanitlar bulabilirsiniz muhtemelen...
@_codelinker_ , probleme asama asama yaklasmak, bir anda herseye mudahale etmekten daha ekonomik ve anlamli olacaktir diye dusunuyorum.
Evvela, sirayla gitmek gerekirse, belki fiestaci arkadas ta bu yolu izleyebilir, sunlari kontrol etmekte fayda var,
1- oncelikle 50 ppm mazot kullandigimizi varsayiyoruz. Bu sarti gerektirmeyen motorlar icin onemsemeyiniz.
2- mazot filtresinin tikali olup olmadigi,
3- yakit su tahliye muslugu varsa buradan suyun tahliye edildigi,
4- hava filtresinin tikali olup olmadigi, gerekirse yenisiyle degistirilmesi,
5- buraya kadar cozum olmadiysa, hava emme hattinda bulunan mfa sensorunun kirli olup olmadigi, egr valfi ayni sekilde kirli mi temiz mi,
6- ve son olarak enjertörlerin durumu nedir, tikanma vs var mi yok mu....
>>> iste buraya kadar kontrol edebildikten sonra, onceki mesajimda bahsettigim mazot pompasi ayarini bir anlamak lazim. Dizel bir aracim olmadigi icin henuz bu mazot pompasinin euro-4 motorlarda nasil yapildigini arastirmadim. Cok buyuk ihtimalle pompa ya bosch, ya denso , ya da delphi marka olabilir.
alttaki linklerde daha net yanitlar bulabilirsiniz muhtemelen...
teşekkür ederim kardeş. daha aracı servise götürmedik. fakat yarın bu söylediklerini araştıracağım. ilgilendiğin için teşekkür ederim.
quote:
Orjinalden alıntı: Muhendis06
@_codelinker_ , probleme asama asama yaklasmak, bir anda herseye mudahale etmekten daha ekonomik ve anlamli olacaktir diye dusunuyorum.
Evvela, sirayla gitmek gerekirse, belki fiestaci arkadas ta bu yolu izleyebilir, sunlari kontrol etmekte fayda var,
1- oncelikle 50 ppm mazot kullandigimizi varsayiyoruz. Bu sarti gerektirmeyen motorlar icin onemsemeyiniz.
2- mazot filtresinin tikali olup olmadigi,
3- yakit su tahliye muslugu varsa buradan suyun tahliye edildigi,
4- hava filtresinin tikali olup olmadigi, gerekirse yenisiyle degistirilmesi,
5- buraya kadar cozum olmadiysa, hava emme hattinda bulunan mfa sensorunun kirli olup olmadigi, egr valfi ayni sekilde kirli mi temiz mi,
6- ve son olarak enjertörlerin durumu nedir, tikanma vs var mi yok mu....
>>> iste buraya kadar kontrol edebildikten sonra, onceki mesajimda bahsettigim mazot pompasi ayarini bir anlamak lazim. Dizel bir aracim olmadigi icin henuz bu mazot pompasinin euro-4 motorlarda nasil yapildigini arastirmadim. Cok buyuk ihtimalle pompa ya bosch, ya denso , ya da delphi marka olabilir.
alttaki linklerde daha net yanitlar bulabilirsiniz muhtemelen...
teşekkür ederim kardeş. daha aracı servise götürmedik. fakat yarın bu söylediklerini araştıracağım. ilgilendiğin için teşekkür ederim.
quote:
Orjinalden alıntı: Muhendis06
@_codelinker_ , probleme asama asama yaklasmak, bir anda herseye mudahale etmekten daha ekonomik ve anlamli olacaktir diye dusunuyorum.
Evvela, sirayla gitmek gerekirse, belki fiestaci arkadas ta bu yolu izleyebilir, sunlari kontrol etmekte fayda var,
1- oncelikle 50 ppm mazot kullandigimizi varsayiyoruz. Bu sarti gerektirmeyen motorlar icin onemsemeyiniz.
2- mazot filtresinin tikali olup olmadigi,
3- yakit su tahliye muslugu varsa buradan suyun tahliye edildigi,
4- hava filtresinin tikali olup olmadigi, gerekirse yenisiyle degistirilmesi,
5- buraya kadar cozum olmadiysa, hava emme hattinda bulunan mfa sensorunun kirli olup olmadigi, egr valfi ayni sekilde kirli mi temiz mi,
6- ve son olarak enjertörlerin durumu nedir, tikanma vs var mi yok mu....
>>> iste buraya kadar kontrol edebildikten sonra, onceki mesajimda bahsettigim mazot pompasi ayarini bir anlamak lazim. Dizel bir aracim olmadigi icin henuz bu mazot pompasinin euro-4 motorlarda nasil yapildigini arastirmadim. Cok buyuk ihtimalle pompa ya bosch, ya denso , ya da delphi marka olabilir.
alttaki linklerde daha net yanitlar bulabilirsiniz muhtemelen...
ARKADAŞLAR BOYLE BIR SORUN VARSA İLK ONCE ARABANIN ATEŞLEME SISTEMINE BAKINIZ YANI BUJILER BUJI KABLOLARI VS DİZELLERDEDE AYNI GOREVI GOREN ATEŞLEME SISTEMINI ARASTIRIN BUJILER YAĞLAMA YAPABILIRYUZDE 90 DA SORUN BURDA OLUR
quote:
Orijinalden alıntı: DRİVERWRX
ARKADAŞLAR BOYLE BIR SORUN VARSA İLK ONCE ARABANIN ATEŞLEME SISTEMINE BAKINIZ YANI BUJILER BUJI KABLOLARI VS DİZELLERDEDE AYNI GOREVI GOREN ATEŞLEME SISTEMINI ARASTIRIN BUJILER YAĞLAMA YAPABILIRYUZDE 90 DA SORUN BURDA OLUR
Alıntıları Göster
Arkadaşlar, aracı bir tanıdık vasıtası ile bir motor ustasına götürdük. Bu titremenin kesinlikle enjektörlerden kaynaklandığını söyledi. Salı günü getir hallederiz dediler. Bakalım hayırlısı ile yapılsın da. Sonucu sizlerle paylaşacağım,,,
quote:
Orijinalden alıntı: climber34
Arkadaşlar, aracı bir tanıdık vasıtası ile bir motor ustasına götürdük. Bu titremenin kesinlikle enjektörlerden kaynaklandığını söyledi. Salı günü getir hallederiz dediler. Bakalım hayırlısı ile yapılsın da. Sonucu sizlerle paylaşacağım,,,
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: climber34
Arkadaşlar, aracı bir tanıdık vasıtası ile bir motor ustasına götürdük. Bu titremenin kesinlikle enjektörlerden kaynaklandığını söyledi. Salı günü getir hallederiz dediler. Bakalım hayırlısı ile yapılsın da. Sonucu sizlerle paylaşacağım,,,
AYNEN BEN HAKLIYMISIM TABI BAŞKA SOYLEYENLERDE OLDU ANCAK BU SORUN YUZDE 90 ATEŞ LEME SORUNUDUR
quote:
Orijinalden alıntı: DRİVERWRX
quote:
Orjinalden alıntı: climber34
Arkadaşlar, aracı bir tanıdık vasıtası ile bir motor ustasına götürdük. Bu titremenin kesinlikle enjektörlerden kaynaklandığını söyledi. Salı günü getir hallederiz dediler. Bakalım hayırlısı ile yapılsın da. Sonucu sizlerle paylaşacağım,,,
AYNEN BEN HAKLIYMISIM TABI BAŞKA SOYLEYENLERDE OLDU ANCAK BU SORUN YUZDE 90 ATEŞ LEME SORUNUDUR
Alıntıları Göster
arkadaşlar bir enjektör değişiyor . 44000 km deki bir arabanın enjektörü değişiyorr ????? Bu herhalde benim şansızlığım olsa gerek, tabi depoda temizlenecek eurodizel murodizel hikaye
quote:
Orijinalden alıntı: climber34
arkadaşlar bir enjektör değişiyor . 44000 km deki bir arabanın enjektörü değişiyorr ????? Bu herhalde benim şansızlığım olsa gerek, tabi depoda temizlenecek eurodizel murodizel hikaye
Alıntıları Göster
climber34,
1-degismesi gereken tek enjektörün kaçinci silindire ait olduguna dikkat ettiniz mi?
2-cikan arizali parcayi, degisimi yapacak olan yere birakacak misiniz bilmiyorum, ama bu tek enjektör için ne fiyat istendi acaba? (iscilik haric)
3-son olarak enjektörün markasi nedir?
çok detaya girdim belki ama, merak iste, yakinda dizel makina alma planim var da..
quote:
Orijinalden alıntı: Muhendis06
climber34,
1-degismesi gereken tek enjektörün kaçinci silindire ait olduguna dikkat ettiniz mi?
2-cikan arizali parcayi, degisimi yapacak olan yere birakacak misiniz bilmiyorum, ama bu tek enjektör için ne fiyat istendi acaba? (iscilik haric)
3-son olarak enjektörün markasi nedir?
çok detaya girdim belki ama, merak iste, yakinda dizel makina alma planim var da..
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: Muhendis06
climber34,
1-degismesi gereken tek enjektörün kaçinci silindire ait olduguna dikkat ettiniz mi?
2-cikan arizali parcayi, degisimi yapacak olan yere birakacak misiniz bilmiyorum, ama bu tek enjektör için ne fiyat istendi acaba? (iscilik haric)
3-son olarak enjektörün markasi nedir?
çok detaya girdim belki ama, merak iste, yakinda dizel makina alma planim var da..
Yukarıdada belirtmiştim tanıdık vasıtası ile bir ustaya götürdüm. Aracıda daha henüz almadım. Yapılan işlemleri telefonla bana anlatıyorlar. Yalnız enjektör, çok temiz çıkma enjektör ile değiştirildi. Yakıt tankı ve bütün yakıt boru hattı temizlendi. Ödeyeceğim miktarı henüz söylemediler ancak olabilecek en düşük fiyat olur. Tutarı öğrenir öğrenmez yazacağım.
quote:
Orijinalden alıntı: climber34
quote:
Orjinalden alıntı: Muhendis06
climber34,
1-degismesi gereken tek enjektörün kaçinci silindire ait olduguna dikkat ettiniz mi?
2-cikan arizali parcayi, degisimi yapacak olan yere birakacak misiniz bilmiyorum, ama bu tek enjektör için ne fiyat istendi acaba? (iscilik haric)
3-son olarak enjektörün markasi nedir?
çok detaya girdim belki ama, merak iste, yakinda dizel makina alma planim var da..
Yukarıdada belirtmiştim tanıdık vasıtası ile bir ustaya götürdüm. Aracıda daha henüz almadım. Yapılan işlemleri telefonla bana anlatıyorlar. Yalnız enjektör, çok temiz çıkma enjektör ile değiştirildi. Yakıt tankı ve bütün yakıt boru hattı temizlendi. Ödeyeceğim miktarı henüz söylemediler ancak olabilecek en düşük fiyat olur. Tutarı öğrenir öğrenmez yazacağım.
Alıntıları Göster
Arkadaşlar, Aracı aldım. Aracın bütün yakıt sistemi elden geçti. Enjektörler tamir edildi. En önemlisi pompa değişti. Pompa bitik . İçi tamamen ölmüş.
Evet şimdi en önemli konu 44000 kmdeki bir aracın yakıt pompası nasıl bu hale gelir. Çünkü bunu gören ustaların hepsi hayatlarında ilk defa böyle bir olay ile karşılaştıklarını belirttiler. Bunu opete yazdım. Kullandığım eurodizelin bir pompayı nasıl bu hale getirdiğini sordum. Ama cevap alamadım. Arkadaşlar Ford arabası almayın. Aldıktan sonra başınız çok ağrır. Arkadaşlar opetten su bile almayın. Mazallah mideniz bozulur. Benden söylemesi. Benim canım yandı sizin yanmasın.