Şimdi Ara

rot ve rotili yaglattım ses gıttı yıne basladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
1
Favori
3.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • dıreksıyon cevırdıkce altta gart gurt ses yapıyordu,rot ve rotiller plastıkler ıgne ıle delınıp wd40 sıkılıp yaglandı yagmur camura gırmedı yınede 2 gun ses kesılsede yıne basladı



  • wd40 değil gres lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    wd40 değil gres lazım
    onun ıcın sokmek lazım.usta sokmeden yagladı
  • benim araçtada sanırım rot veya rotil çıt çıt ses yapıyor yağlamakmı gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    benim araçtada sanırım rot veya rotil çıt çıt ses yapıyor yağlamakmı gerek
    donuste çat çat yapıyorsa akslar degıscek körüge bak catlamıssa ondan oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    benim araçtada sanırım rot veya rotil çıt çıt ses yapıyor yağlamakmı gerek
    Şirket aracında sağa ve sola dönüşte tak tak tak ses geliyordu. Yavaş dönersem sorun yok ama hızlı ve direksiyonu keskin çevirdiğim virajlarda ses yapıyordu. Sanki bariyerleri tararmışçasına bir tak tak tak sesi düşün. Sonuç akslar değişti ses kesildi

    Ancak yukarıdaki arkadaşında belirttiği gibi wd40 geçici çözümdür gres yağı gerekir. WD40 sıkılan bölge toz toplayıp daha çok sese yol açar. Arka kapı menteşelerinden gıcırtı geliyordu. WD40 sıktık 1 ay idare etti 1 ayın sonunda gıcırtılar yeniden başladı ve menteşelerin üzeri çamur gibi toz kaplanmıştı. Peçeteyle silip sıvı gres yağı sıktım 2 senedir ses yok.
    www.hepsiburada.com
    Berner Sıvı Gres Yağı 500 Ml Germany Fiyatı - Taksit Seçenekleri
    https://www.hepsiburada.com/berner-sivi-gres-yagi-500-ml-germany-pm-otpist9042489


    Ben bundan kullanıyorum tavsiye ederim.




  • Rot baslari ve rotilleri tam yaglayamazsiniz. Sadece ustten belirli bir miktarini yaglayabilirsiniz.
    Kuru calisan mafsallar kirilmaya egilimlidir, sıkışarak calisirlar. En kisa zamanda kaliteli bir yan sanayi malzeme ile degisimini yapiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Fren ayagı cekınce gelen ses
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • arabanın derdı bıtmıyorku her ay 300 tl nasıl yatırcam sankı ev taksidi ödüyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PatlıcanMusakka

    Şirket aracında sağa ve sola dönüşte tak tak tak ses geliyordu. Yavaş dönersem sorun yok ama hızlı ve direksiyonu keskin çevirdiğim virajlarda ses yapıyordu. Sanki bariyerleri tararmışçasına bir tak tak tak sesi düşün. Sonuç akslar değişti ses kesildi

    Ancak yukarıdaki arkadaşında belirttiği gibi wd40 geçici çözümdür gres yağı gerekir. WD40 sıkılan bölge toz toplayıp daha çok sese yol açar. Arka kapı menteşelerinden gıcırtı geliyordu. WD40 sıktık 1 ay idare etti 1 ayın sonunda gıcırtılar yeniden başladı ve menteşelerin üzeri çamur gibi toz kaplanmıştı. Peçeteyle silip sıvı gres yağı sıktım 2 senedir ses yok.
    www.hepsiburada.com
    Berner Sıvı Gres Yağı 500 Ml Germany Fiyatı - Taksit Seçenekleri
    https://www.hepsiburada.com/berner-sivi-gres-yagi-500-ml-germany-pm-otpist9042489


    Ben bundan kullanıyorum tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    yok hocam tüm akslar ve kafaları körükleri yeni değişti sadece düz giderken tümsek ve bozuk yollarda sekince çıt çıt ses yapıyor.
    amortisörler takozlar ve bilyalar değişti onlarda sağlam
    dönüşlerde akslarda tıkırtı yapmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    yok hocam tüm akslar ve kafaları körükleri yeni değişti sadece düz giderken tümsek ve bozuk yollarda sekince çıt çıt ses yapıyor.
    amortisörler takozlar ve bilyalar değişti onlarda sağlam
    dönüşlerde akslarda tıkırtı yapmıyor

    Alıntıları Göster
    Balata ve kaliper bunlardan yapıyor olabilir. Balata yuvasında oynuyorsa veya kaliperde gevşeme varsa tıkırtı, çıtırtı yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genelde NLGI II numara, lityum esaslı, EP (yüksek basınç) katkılı gres kullanılır.

    Şasi elemanları neme maruz kalır, lityum bazlı gresler neme dayanırlar. Sprey lityum gresler vardır ama rotilde onlar da uzun süre çalışmayacaktır.

    WD 40'ın yağlama özelliği yok, sadece temizlik veya sıkışan parçaları açmak için. Aslında kapı kilidi, menteşelerde bile kullanılmaz.

    Bazen kurumuş gresler birkaç damla motor yağıyla bir müddet daha hayata döndürülebilir.

    Greslerde lifli, yağı çeken bir medyum vardır (üre, kalsiyum, lityum), buradaki yağ da motor yağından çok farklı olmayan bir sıvı. Basınç ve sıcaklıkla karşılaşınca, sıvı lifli yapıdan çıkar ve tıpkı motor yağlamasındaki gibi yüzey filmi oluşturur. Basınç ortadan kalktığında yağ tekrar lifli yapı tarafından emilir.

    Nadiren poly-üre, veya çok eski bir arabaysa kalsiyum esaslı da olabilirler. Kalsiyum esaslı gresler genelde kırmızıdır. Fraklı gres tipleri birbirleriyle karışmazlar, aynı tip gres kullanmak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Genelde NLGI II numara, lityum esaslı, EP (yüksek basınç) katkılı gres kullanılır.

    Şasi elemanları neme maruz kalır, lityum bazlı gresler neme dayanırlar. Sprey lityum gresler vardır ama rotilde onlar da uzun süre çalışmayacaktır.

    WD 40'ın yağlama özelliği yok, sadece temizlik veya sıkışan parçaları açmak için. Aslında kapı kilidi, menteşelerde bile kullanılmaz.

    Bazen kurumuş gresler birkaç damla motor yağıyla bir müddet daha hayata döndürülebilir.

    Greslerde lifli, yağı çeken bir medyum vardır (üre, kalsiyum, lityum), buradaki yağ da motor yağından çok farklı olmayan bir sıvı. Basınç ve sıcaklıkla karşılaşınca, sıvı lifli yapıdan çıkar ve tıpkı motor yağlamasındaki gibi yüzey filmi oluşturur. Basınç ortadan kalktığında yağ tekrar lifli yapı tarafından emilir.

    Nadiren poly-üre, veya çok eski bir arabaysa kalsiyum esaslı da olabilirler. Kalsiyum esaslı gresler genelde kırmızıdır. Fraklı gres tipleri birbirleriyle karışmazlar, aynı tip gres kullanmak lazım.
    Üstad bazı araçların kuru tip olduğu ve greslenmeyeceği söyleniyor, yani tamamen bu işle uğraşan adamın ağzıyla söylüyorum. Yoksa bir araştırma yapmadım. Kuru tip var mı eğer varsa onlarda da bu bakımı yapmak daha iyi olur mu?

    Mesela araştırdığımda şaftın bile greslenen modelleri varmış. Yıllardır arkadan tahrikli araç kullanırım hiç haberim yoktu açıkçası.


    rot ve rotili yaglattım ses gıttı yıne basladı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Gresörü yok. Greslenmiyor. Onun yerine rotil olduğu gibi değişiyor. Zaten böyle bir bakım kalemi de yok arabalarda artık. Bazılarında da altında küçük bir delik var. İçlerinde sentetik esaslı uzun ömürlü gres oluyor.

    Herhalde "kuru" derken bunları kastediyorlar. Gerçekte kuru değiller.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Gresörü yok. Greslenmiyor. Onun yerine rotil olduğu gibi değişiyor. Zaten böyle bir bakım kalemi de yok arabalarda artık. Bazılarında da altında küçük bir delik var. İçlerinde sentetik esaslı uzun ömürlü gres oluyor.

    Herhalde "kuru" derken bunları kastediyorlar. Gerçekte kuru değiller.
    Anladım, teşekkür ederim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.