Şimdi Ara

S40 nasıl bu kadar iyi yol tutuyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
2
Favori
13.451
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Altyapı focus tabi ki iyi yol tutacak.
  • Volvo çelik gövde yüzünden savrulması daha zordur diye tahmin ediyorum
  • petrolheadfırat P kullanıcısına yanıt
    1 - sürücü farkı,
    2 - Yolcu farkı
    3 - Lastik farkı

    Bunlar eşitse bmw kadar dönemez.
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Siz arkadan itişçi düşük beygirlileri Focus, Astra, Giulietta'larla da kapışırken görmek isteriz.

    Virajların piri AWD araçlardır, bir tane quattro ile dağ tepe size dümdüz gelir. Arkadan itiş 300-400 HP üzerinde iş yapıyor, o seviyeye dek ön çekiş araçlar daha iyi viraj alır. Tabii siz gidip BMW ile Vag otomobillerini kıyaslamışsınız orası da işin ilginç yanı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shkoksal -- 3 Şubat 2020; 10:47:28 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • orcnd kullanıcısına yanıt
    Otomobillerde uzun dingil mesafesi daha iyi yol tutuş sağlar, motosiklette ise tam tersi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sizin araç 1500 kg , volvo ise 2 tondan fazla ve çelik alaşımlı bir araç elbetdeki fonksiyonel farklılıklardan kaynaklı ama en büyük sebeplerden biride volvonyn ağırlığından dolayı asfalta yapışması

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • S40'ın ağırlığı yaklaşık 1380 kg. Virajlarda, özellikle keskin olanlarda fazla ağırlık bir dezavantajdır.
    Ayrıca çelik ve alaşımları bütün araçların temel ham maddesidir.
  • Diablo kullanıcısına yanıt
    Alfa 159 ile 230 km hıza mı çıkıyorsunuz, daha doğrusu 159 1.9 motor 230 km hızlara çıkabiliyor mu ?
  • Şu ağırlık artarsa yol tutuşu da artar saçmalığı kim ortaya attı merak ediyorum. Fazladan ağırlık yol tutuşunu olumsuz yönde etkiler. 1 kilogramın hesabını yapan ve zayıflayan Formula 1 pilotları var. Aracı sadece bir kaç yüz gram hafifletebilmek için özel mat boyalar deneyen takımlar var. Ağırlık istenmeyen bir durumdur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şoförden Şoföre değişir o hocam bence
  • Vallahi kimseyi inandırmaya gerek duymuyorum olan olayı şaşkınlığımı anlattım ama herkes bana araba kullanmayı bilmiyorsun diyor kardeş esp devreye girdi kontra verdik daha napak yani. Burda benim şoförlüğüme laf edenler f1 pilotu galiba kardeş yani ben s40 ı geçseydim demek virajda araba yüzünden geçecektim ama s40 beni geçince şoförlük yüzünden diyorsunuz herkes varsayımla konuşuyor ben olayı yaşadım :) benim 3.18 iyi olsa ne olur kötü olsa ne olur yakıt tüketimi harici memnununum Allaha şükür gerisi Faso fiso

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kimse soylememis ama buyuk ihtimalle s40 li arkadas o sizin gittiginiz yollardan surekli gidiyor, yollari taniyor, duzde size yetisemeyip virajlarda yetismisse o nerede hangi hizla gidilecegini size gore daha iyi biliyordur, ayrica artik cogu araba arasindaki keskin farkliliklarin son senelerde kalmadigini dusunuyorum.
    kendimden bahsedecek olursam da bildigim virajli yollarda kendi aracimdan daha iyilerini gecmisimdir, boyumun uzadigini da sanmiyorum.
  • focus mk3 hb kullanıyorum bende arka tekerler resmen araba park halindeyken bile teker tam düz değil alt kısım dışa doğru kamberli sanırım baya faydası oluyor
  • Geçen sene Peugeot 508 2.2 gt marka dizel canavarım vardı.
    Diğer 508’lerden farklıydı yürüyen aksam kısmı.
    Virajlarda araç hiç kasmıyordu, ne sapma ne de güvensizlik hissi yaratıyordu.
    Hele hele performansı harikaydı.
    Şimdi Peugeot rifter kullanıyorum, virajlarda bir Sedan araba gibi giremiyorum

    Bir arkadaşın dediğine katılıyorum, BMW’ler de m serisi yol tutuşu olarak harika.
    Bir keresinde m550d araca binmiştim, be arkadaş virajlarda yola bu kadar yapışan başka araç görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadan itişli arabayla viraj dönmek için biraz fizik bilgisi epey de tecrübe gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: •Acharad

    Sizin araç 1500 kg , volvo ise 2 tondan fazla ve çelik alaşımlı bir araç elbetdeki fonksiyonel farklılıklardan kaynaklı ama en büyük sebeplerden biride volvonyn ağırlığından dolayı asfalta yapışması
    Ya sabır😌 S40 C segmenti bir otomobil, C segmenti ne zamandan beri 2 ton oldu da bizim haberimiz olmadı. Ağırlık virajda ne zaman avantaj oldu da bizim haberimiz olmadı. Bir kelam etmişsin içinde 50 tane yanlış var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Alfa 159 ile 230 km hıza mı çıkıyorsunuz, daha doğrusu 159 1.9 motor 230 km hızlara çıkabiliyor mu ?
    Hocam bendeki tam otomatik modeli, 6. vites oranını kısa tutmuşlar 2000rpm'de 140km/h hız yapıyor. Şanzıman gayet müsait 250 üstü hızlara. 1.9 JTD 150hp motor üst devirlerde dizel olmasına rağmen gayet canlı hemen bayılmıyor.

    5. viteste 4000-4500rpm çevirip 6'ya atıyorum sonra yavaş yavaş yol ve eğim müsaitse 220 230lara çıkıyor. Yokuş aşağı 240 civarı gördüm ama daha fazlasına yol müsait değildi.

    Yakında Stage 2 remap düşünüyorum hedefim 250.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diablo -- 3 Şubat 2020; 22:18:33 >
  • pvp_headshot kullanıcısına yanıt
    Bizim Megane 2 de öyle ama bizdeki iş yapmıyor :D

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Volvo s40, Focus ve Mazda 3 piyasada en iyi yol tutan aynı alt yapıyı kullanan araçlar. Mazda 3 sahibiyim geçen yıl Zomguldak'tan Kocaeli'nde 2 araç peş peşe geliyoruz (Mazda 3 ve Insignia) yol boyu ara ara kapıştık düz yol hariç hiç önüme geçemedi. Hiç bir viraja benim girdiğim hızla giremedi her virajda aramızdaki fark arttı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz Çaylak olmaya devam edin. Bilginiz yoksa fikriniz de olmasın lütfen. İleride bir konuda tavsiye isterim mazAllah yorum yaparsınız aman diyeyim. En iyisimi karşılıklı bloklayalım birbirimizi. Hayatta başarılar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.