Şimdi Ara

S70 T5 Aldım , varsa sorularınız?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
5.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,
    Bu arabayı merak edenler, almayı düşünenler...için bilgi paylaşımı amacıyla yazıyorum.Bu forumda bu arabalardan teknik olarak çok iyi anlayan, bilgili arkadaşlar var ben sadece kullanıcı olarak bazı basit bilgileri paylaşmak istedim.
    Geçtiğimiz hafta 98 model manuel 107000 km de ilk sahibinden, tek parça boyalı oldukça temiz durumda, sigara içilmemiş, düz vites S70 T5aldım.
    Aracın debriyaj baskı balatası tamamen bitikti frenleride hiç tutmuyordu,son 3 yılda 8 bin km yol yapmış, diskler tamamen paslıydı.Volvo servis tanıdığım yoktu, telefonla Maslakta 2 servisten fiyat aldım.Fiyatlar yüksek geldi.Sonra kendi ustama götürdüm, tüm diskleri taşlattık (80 tl) tüm fren baaltalarını aksaraydan yeni (90+60 tl)aldık, baskı balata orjinal LUK 400 tl , işçilik 150 tl verdim.Bu arabalarda bir kaç çeşit debriyaj seti var en iyisi çıkanı götürüp yenisini almak.Lastiklerde bitikti 205 50 16 michelin İstanbulda YOK. tüm bayileri aradım, en son potenza adrenalin aldım .Bu ölçü hiç bir yerde yok.1 hafta lastik aradım.
    Aracın donanımı çok iyi ısıtmalı, hafızalı çok kaliteli deri koltuk, elektrikli son roof, çok kaliteli (alpine root) ses sistemi,yol bilg, .....
    Herhalde lastiklerin dar yanak olmasınında etkisiyle araç çok sert, sert darbeleri emmiyor, çok konforlu değil yani.
    Performansa gelince , araba kalkışta ağır ve hantal gibi ilk gazı verince bu ne ya bu araba gitmiyor, 3. viteste mi kalktım...gibi bir şüphe oluyor.
    Lakin 3000 deviri geçince tek kelime ile ürkütücü bir performans ortaya çıkyor 2. viteste 50 100 arası koltğa yapışıyorsunuz , 3 e atıp tam gaz devam edince aynı korkunç ivmelenme 150ye kadar devam ediyor.Daha fazlasını denemedim.artı 3000 devirden sonra turbodan gelen bir müthiş ses var ki araba kullanmaktan zevk alan herkesin bu sesi duymasını isterim.
    İlk 3 viteste tam gaz yapmak biraz tehlikeli, önden çekiş olduğu için ön taraf biraz sallanıyor.
    Sakin kullanımda örneğin 100- 120 km sabit hızda motor sesi hiç yok.Bundan önce focus 2.0 sedan vardı, focus daha kıvrak, kontrolü daha kolay bir arabaydı.Bu bayağı uzun ve yayvan bir araba, şehir içi kullanımına çok uygun değil.
    Yakıt tüketimini henüz ölçemedim 190 km yaptım, göstergeye göre 25 lt azaldı.Gerçek ölçümleride yeni benzin alınca yazarım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stress1 -- 17 Temmuz 2010; 21:26:01 >







  • Sen bir de onun otomatik vites olanını kullansan ohooo, 140 ı bulması 4 saniye sürmüyor, S60, S80 leri çok merak ediyorum 2000 model bir araba böyle ise....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bizhy

    Sen bir de onun otomatik vites olanını kullansan ohooo, 140 ı bulması 4 saniye sürmüyor, S60, S80 leri çok merak ediyorum 2000 model bir araba böyle ise....
    Şehir içi yakıt tüketimi 13 litre/100 km civarında.Arabanın acemisi olduğumdan ve boş yolda tam gaz gittiğimden tüketim biraz fazla gibi.
    Bu arada uzun yol yapma imkanıda oldu, klima açık 100-140 km hızlarda 9,8 litre tüketti.Yalnız arabada 4 kişi vardı ve bagaj full doluydu.
  • bende de S70 2.0 T var otomatik vites, yol bilgisayarından sürekli yaktığı benzin miktarını kontrol ediyorum...7-8 arası kullanırsan çook ekonomik hale gelir..

    yani gazı tatlı tatlı vermelisin, devirleri yavaş almalısın çünkü araba da ki motor gücü çok yüksek olduğu için benzini adeta içiyor...

    birazda fazla yaksın ne olacak, tank gibi araba o kadar olsun yani. şahine binmiyorsun sonuçta, güvenerek kullanabileceğin bir araba...bizde ki arabaya 50-60 km ile gelen laguna çarptı lagunanın kaput olduğu gibi girdi içeri, bizim araba da ufak bi tampon hasarı oldu.. geçenlerde bir tane taksi çarptı vallahi taksinin iki kapıda içeri girdi, volvonun tampon boyası düştü...
    bilmeyenler için çok komik yada imkansız gelebilir ama gerçekten isviçre nin malzemesi çok farklı...
    2000 model bir volvoyu 2007 model hyundai, laguna vs.. bir arabaya tercih etmem ;)


    quote:

    Orijinalden alıntı: stress1

    Şehir içi yakıt tüketimi 13 litre/100 km civarında.Arabanın acemisi olduğumdan ve boş yolda tam gaz gittiğimden tüketim biraz fazla gibi.
    Bu arada uzun yol yapma imkanıda oldu, klima açık 100-140 km hızlarda 9,8 litre tüketti.Yalnız arabada 4 kişi vardı ve bagaj full doluydu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bizhy

    bende de S70 2.0 T var otomatik vites, yol bilgisayarından sürekli yaktığı benzin miktarını kontrol ediyorum...7-8 arası kullanırsan çook ekonomik hale gelir..

    yani gazı tatlı tatlı vermelisin, devirleri yavaş almalısın çünkü araba da ki motor gücü çok yüksek olduğu için benzini adeta içiyor...

    birazda fazla yaksın ne olacak, tank gibi araba o kadar olsun yani. şahine binmiyorsun sonuçta, güvenerek kullanabileceğin bir araba...bizde ki arabaya 50-60 km ile gelen laguna çarptı lagunanın kaput olduğu gibi girdi içeri, bizim araba da ufak bi tampon hasarı oldu.. geçenlerde bir tane taksi çarptı vallahi taksinin iki kapıda içeri girdi, volvonun tampon boyası düştü...
    bilmeyenler için çok komik yada imkansız gelebilir ama gerçekten isviçre nin malzemesi çok farklı...
    2000 model bir volvoyu 2007 model hyundai, laguna vs.. bir arabaya tercih etmem ;)


    quote:

    Orijinalden alıntı: stress1

    Şehir içi yakıt tüketimi 13 litre/100 km civarında.Arabanın acemisi olduğumdan ve boş yolda tam gaz gittiğimden tüketim biraz fazla gibi.
    Bu arada uzun yol yapma imkanıda oldu, klima açık 100-140 km hızlarda 9,8 litre tüketti.Yalnız arabada 4 kişi vardı ve bagaj full doluydu.


    Alıntıları Göster
    @abcboy
    5 sene önce kalabalık bir şekilde tatile gidiyoruz. dayımda 95 850 glt var. arkasından gelen ortağında ise mercedes 98 e200. bir hengame oldu ortağı dayıma arkadan çarptı. mercedesin kaput içeri girdi. radyatör dağıldı. davlumbaz tekeri sıkıştırdı. sonuç olarak resmen araba 30cm falan içeri çöktü. dayımın 850nin ise far çatladı. başka hiç bir şey yok. işte o an, benim volvo almaya karar verdiğim andır.
    zaten dayım da 1-2 hafta sonra 850yi satıp s70 aldı.




  • şüphe etmeden inanırım hocam, çünkü akıl almayan bir sağlamlık söz konusu bu volvolarda...
    mercedes fln hikaye kalır volvo nun yanında,
    ya işin garibi durduğumuz yere adam 60 km ile gelip çarpıyor, kasko bizi suçlu gösteriyor, bu araba bu hale nasıl gelir, duran araba bu kadar az hasar alabilir mi diye, sevinelimmi üzülelimmi bilmiyorum :))

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    @abcboy
    5 sene önce kalabalık bir şekilde tatile gidiyoruz. dayımda 95 850 glt var. arkasından gelen ortağında ise mercedes 98 e200. bir hengame oldu ortağı dayıma arkadan çarptı. mercedesin kaput içeri girdi. radyatör dağıldı. davlumbaz tekeri sıkıştırdı. sonuç olarak resmen araba 30cm falan içeri çöktü. dayımın 850nin ise far çatladı. başka hiç bir şey yok. işte o an, benim volvo almaya karar verdiğim andır.
    zaten dayım da 1-2 hafta sonra 850yi satıp s70 aldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bizhy

    şüphe etmeden inanırım hocam, çünkü akıl almayan bir sağlamlık söz konusu bu volvolarda...
    mercedes fln hikaye kalır volvo nun yanında,
    ya işin garibi durduğumuz yere adam 60 km ile gelip çarpıyor, kasko bizi suçlu gösteriyor, bu araba bu hale nasıl gelir, duran araba bu kadar az hasar alabilir mi diye, sevinelimmi üzülelimmi bilmiyorum :))

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    @abcboy
    5 sene önce kalabalık bir şekilde tatile gidiyoruz. dayımda 95 850 glt var. arkasından gelen ortağında ise mercedes 98 e200. bir hengame oldu ortağı dayıma arkadan çarptı. mercedesin kaput içeri girdi. radyatör dağıldı. davlumbaz tekeri sıkıştırdı. sonuç olarak resmen araba 30cm falan içeri çöktü. dayımın 850nin ise far çatladı. başka hiç bir şey yok. işte o an, benim volvo almaya karar verdiğim andır.
    zaten dayım da 1-2 hafta sonra 850yi satıp s70 aldı.


    Alıntıları Göster
    Araba otobanda tam bir zevk makinasına dönüşüyor.Dediğiniz gibi biraz fazla yaksın ama böylebir gidişe değer.Hız göstergesi neredeyse devir ibresi gibi dönüyor..Az yakan çok giden araba daha icat edilmedi..ki bu performansa karşılık abartı bir tüketim yok.LPG düşünülebilir , özelikle Prins ama 2600 lira istiyorlar, biraz daha kullanayım bıçak kemiğe dayanınca LPG ye bakarız..




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stress1

    Araba otobanda tam bir zevk makinasına dönüşüyor.Dediğiniz gibi biraz fazla yaksın ama böylebir gidişe değer.Hız göstergesi neredeyse devir ibresi gibi dönüyor..Az yakan çok giden araba daha icat edilmedi..ki bu performansa karşılık abartı bir tüketim yok.LPG düşünülebilir , özelikle Prins ama 2600 lira istiyorlar, biraz daha kullanayım bıçak kemiğe dayanınca LPG ye bakarız..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bende bayramdan sonra 98 t5 almayı düşünüyorum. arabaya baktırdım ve pazarlığını da yaptım. k.maraştayım, alacağım araçta manisa'da, maraşa gelmeden önce bir takım bakımlarını izmirde yaptırıp gelmeyi düşünüyorum. İzmir'de önerebileceğiniz usta ve parçalarını temin edebileceğim yer var mı? mümkünse iletişim bilgilerini yazabilir misiniz?




  • valla hocam arabayı hasan usta ahmet ustaya baktırıpta araba güzelmiş diye bir kanıya varma sakın
    bu tür ustalar böyle arabaların hiçbirşeyinden a-n-l-a-m-ı-y-o-r-l-ar bunu bilin.
    geçenlerde bir S40 faciası yaşadım oradan biliyorum, arabayı hangi ustaya götürsem araba çok iyi dediler, Volvo - EVO yetkili servisine götürdük arabanın motoruna özel cihazlar sokularak içinin görüntüleri alınmış vs. vs. bir sürü liste çıkardılar, arabada ve motorda toplam 4,500TL lik masraf çıktı
    Hasan usta ise 400Lira masraf çıkardı.
    bilmem anlatabildim mi
    Git izmire Volvo servisine, 120TL ile adamlar arabanın kül tablasından motorunun en ince ayrıntılarına kadar inceleyip arabada ki en ince hasarları, arızaları sana rapor ediyorlar...Bu arızaları ister yaptır ister yaptırma, mecbur değilsin tabi... 120 TL vermeye değer bence.
    bu arabalar elektronik sistem üzere kurulu, arabaya bi GBT çektir bence, sabıkası neymiş görülsün...


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozis70

    Arkadaşlar bende bayramdan sonra 98 t5 almayı düşünüyorum. arabaya baktırdım ve pazarlığını da yaptım. k.maraştayım, alacağım araçta manisa'da, maraşa gelmeden önce bir takım bakımlarını izmirde yaptırıp gelmeyi düşünüyorum. İzmir'de önerebileceğiniz usta ve parçalarını temin edebileceğim yer var mı? mümkünse iletişim bilgilerini yazabilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bizhy

    valla hocam arabayı hasan usta ahmet ustaya baktırıpta araba güzelmiş diye bir kanıya varma sakın
    bu tür ustalar böyle arabaların hiçbirşeyinden a-n-l-a-m-ı-y-o-r-l-ar bunu bilin.
    geçenlerde bir S40 faciası yaşadım oradan biliyorum, arabayı hangi ustaya götürsem araba çok iyi dediler, Volvo - EVO yetkili servisine götürdük arabanın motoruna özel cihazlar sokularak içinin görüntüleri alınmış vs. vs. bir sürü liste çıkardılar, arabada ve motorda toplam 4,500TL lik masraf çıktı
    Hasan usta ise 400Lira masraf çıkardı.
    bilmem anlatabildim mi
    Git izmire Volvo servisine, 120TL ile adamlar arabanın kül tablasından motorunun en ince ayrıntılarına kadar inceleyip arabada ki en ince hasarları, arızaları sana rapor ediyorlar...Bu arızaları ister yaptır ister yaptırma, mecbur değilsin tabi... 120 TL vermeye değer bence.
    bu arabalar elektronik sistem üzere kurulu, arabaya bi GBT çektir bence, sabıkası neymiş görülsün...


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozis70

    Arkadaşlar bende bayramdan sonra 98 t5 almayı düşünüyorum. arabaya baktırdım ve pazarlığını da yaptım. k.maraştayım, alacağım araçta manisa'da, maraşa gelmeden önce bir takım bakımlarını izmirde yaptırıp gelmeyi düşünüyorum. İzmir'de önerebileceğiniz usta ve parçalarını temin edebileceğim yer var mı? mümkünse iletişim bilgilerini yazabilir misiniz?


    Alıntıları Göster
    benimde otomatik s 70 t-5 im var çok memnunum ancak şehir içi ful depo 450 km yi geçmiyor. Şehir içi 100 km de 15.5 litre çok fazla geliyor.




  • bende almak istiyorum.acaba tüpte ne harcar veya 20 kuruşa kadar indirmek mümkünmü tüpte.önerirmisin genel olarak değerlendirmek gerekirse..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recep5406

    bende almak istiyorum.acaba tüpte ne harcar veya 20 kuruşa kadar indirmek mümkünmü tüpte.önerirmisin genel olarak değerlendirmek gerekirse..


    Merhaba

    S70 T5 i bilmiyorum ama şu örnek yardımcı olabilir belki. Benim 98 S40 T4 üm var,

    Uzun yolda bir depo LPG ile yani 70 lira / 35 litre de sabit 110-120 km ile giderek tam 401 KM yol yaptı buda 0,174 e geliyor km de.
    Yine bir depo ile 120 - 180 arası değişken hızlarda 70 lira / 35 litre ile 310 km yaptı buda 0,225 e geliyor km de,
    Şehir içinde ise tam emin değilim ama LPG ile aracın tüketimini 13 - 14 Ltr/100 den aşağıya düşüremezsin buda 0,26 - 0,28 Krş a falan geliyor.

    Selamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denislav

    quote:

    Orijinalden alıntı: recep5406

    bende almak istiyorum.acaba tüpte ne harcar veya 20 kuruşa kadar indirmek mümkünmü tüpte.önerirmisin genel olarak değerlendirmek gerekirse..


    Merhaba

    S70 T5 i bilmiyorum ama şu örnek yardımcı olabilir belki. Benim 98 S40 T4 üm var,

    Uzun yolda bir depo LPG ile yani 70 lira / 35 litre de sabit 110-120 km ile giderek tam 401 KM yol yaptı buda 0,174 e geliyor km de.
    Yine bir depo ile 120 - 180 arası değişken hızlarda 70 lira / 35 litre ile 310 km yaptı buda 0,225 e geliyor km de,
    Şehir içinde ise tam emin değilim ama LPG ile aracın tüketimini 13 - 14 Ltr/100 den aşağıya düşüremezsin buda 0,26 - 0,28 Krş a falan geliyor.

    Selamlar.

    Alıntıları Göster
    98 model S70 T5 prins lpgli aracım şehir içi 30 kuruş şehir dışı 25 kuruş yakıyor. inşallah yardımcı olmuşumdur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    98 model S70 T5 prins lpgli aracım şehir içi 30 kuruş şehir dışı 25 kuruş yakıyor. inşallah yardımcı olmuşumdur.

    Alıntıları Göster
    ya ben daha az yakıcağını tahmin ediyodum.çok yakıyomuş.30 kuruş şehiriçi yüksek geldi.25 kuruş gibi düşünüyodum.hayırlısı almak istiyom bu arabayı.almazsam içimde kalır.övüyolar forumlarda bakalım görcez..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denislav


    quote:

    Orijinalden alıntı: recep5406

    bende almak istiyorum.acaba tüpte ne harcar veya 20 kuruşa kadar indirmek mümkünmü tüpte.önerirmisin genel olarak değerlendirmek gerekirse..


    Merhaba

    S70 T5 i bilmiyorum ama şu örnek yardımcı olabilir belki. Benim 98 S40 T4 üm var,

    Uzun yolda bir depo LPG ile yani 70 lira / 35 litre de sabit 110-120 km ile giderek tam 401 KM yol yaptı buda 0,174 e geliyor km de.
    Yine bir depo ile 120 - 180 arası değişken hızlarda 70 lira / 35 litre ile 310 km yaptı buda 0,225 e geliyor km de,
    Şehir içinde ise tam emin değilim ama LPG ile aracın tüketimini 13 - 14 Ltr/100 den aşağıya düşüremezsin buda 0,26 - 0,28 Krş a falan geliyor.

    Selamlar.

    çok teşekkr ediyorum verdiğin bilgiler için.hemen hemen benzer yakar.belki s70 biraz daha fazla yakar.kasa ağır falan..ama şunu anlıyorum eğer yanlış anlyosam düzeltin.prins taktırmanın yakıt maliyetini düşürmeye bi katkısı yok.belki performansta farkı vardır.aslında bu konuya değinmek lazım.çünkü brc 1200 lira .prins en aşağı 2500 lira.fark varsada büyük farklar mı.bilgi verecek arkadaşlar olabilir.. teşekkürler.
    Hayatta verdikçe azalmayan tek şey BİLGİ dir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: recep5406
    ya ben daha az yakıcağını tahmin ediyodum.çok yakıyomuş.30 kuruş şehiriçi yüksek geldi.25 kuruş gibi düşünüyodum.hayırlısı almak istiyom bu arabayı.almazsam içimde kalır.övüyolar forumlarda bakalım görcez..

    Al pişman olmazsın, çok ama çok farklı bir araç bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recep5406


    quote:

    Orijinalden alıntı: denislav


    quote:

    Orijinalden alıntı: recep5406

    bende almak istiyorum.acaba tüpte ne harcar veya 20 kuruşa kadar indirmek mümkünmü tüpte.önerirmisin genel olarak değerlendirmek gerekirse..


    Merhaba

    S70 T5 i bilmiyorum ama şu örnek yardımcı olabilir belki. Benim 98 S40 T4 üm var,

    Uzun yolda bir depo LPG ile yani 70 lira / 35 litre de sabit 110-120 km ile giderek tam 401 KM yol yaptı buda 0,174 e geliyor km de.
    Yine bir depo ile 120 - 180 arası değişken hızlarda 70 lira / 35 litre ile 310 km yaptı buda 0,225 e geliyor km de,
    Şehir içinde ise tam emin değilim ama LPG ile aracın tüketimini 13 - 14 Ltr/100 den aşağıya düşüremezsin buda 0,26 - 0,28 Krş a falan geliyor.

    Selamlar.

    çok teşekkr ediyorum verdiğin bilgiler için.hemen hemen benzer yakar.belki s70 biraz daha fazla yakar.kasa ağır falan..ama şunu anlıyorum eğer yanlış anlyosam düzeltin.prins taktırmanın yakıt maliyetini düşürmeye bi katkısı yok.belki performansta farkı vardır.aslında bu konuya değinmek lazım.çünkü brc 1200 lira .prins en aşağı 2500 lira.fark varsada büyük farklar mı.bilgi verecek arkadaşlar olabilir.. teşekkürler.
    Hayatta verdikçe azalmayan tek şey BİLGİ dir.


    söz konusu S70 T5 ise BRC 2200 lira istiyor Prins 2700 lira. yani arada öyle aman aman bir fark yok. BRC nin 1200 istediği araçlar 4 silindirli atmosferik araçlar. S70 5 silindirli bir turbo. ancak şunu rahatlıkla söyleyebilirim kayınpederde BRC var. 4000devir üstünde zorlarsa benzine geçiyor. ama benim 6000devire kadar benzine geçmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: recep5406


    quote:

    Orijinalden alıntı: denislav


    quote:

    Orijinalden alıntı: recep5406

    bende almak istiyorum.acaba tüpte ne harcar veya 20 kuruşa kadar indirmek mümkünmü tüpte.önerirmisin genel olarak değerlendirmek gerekirse..


    Merhaba

    S70 T5 i bilmiyorum ama şu örnek yardımcı olabilir belki. Benim 98 S40 T4 üm var,

    Uzun yolda bir depo LPG ile yani 70 lira / 35 litre de sabit 110-120 km ile giderek tam 401 KM yol yaptı buda 0,174 e geliyor km de.
    Yine bir depo ile 120 - 180 arası değişken hızlarda 70 lira / 35 litre ile 310 km yaptı buda 0,225 e geliyor km de,
    Şehir içinde ise tam emin değilim ama LPG ile aracın tüketimini 13 - 14 Ltr/100 den aşağıya düşüremezsin buda 0,26 - 0,28 Krş a falan geliyor.

    Selamlar.

    çok teşekkr ediyorum verdiğin bilgiler için.hemen hemen benzer yakar.belki s70 biraz daha fazla yakar.kasa ağır falan..ama şunu anlıyorum eğer yanlış anlyosam düzeltin.prins taktırmanın yakıt maliyetini düşürmeye bi katkısı yok.belki performansta farkı vardır.aslında bu konuya değinmek lazım.çünkü brc 1200 lira .prins en aşağı 2500 lira.fark varsada büyük farklar mı.bilgi verecek arkadaşlar olabilir.. teşekkürler.
    Hayatta verdikçe azalmayan tek şey BİLGİ dir.


    söz konusu S70 T5 ise BRC 2200 lira istiyor Prins 2700 lira. yani arada öyle aman aman bir fark yok. BRC nin 1200 istediği araçlar 4 silindirli atmosferik araçlar. S70 5 silindirli bir turbo. ancak şunu rahatlıkla söyleyebilirim kayınpederde BRC var. 4000devir üstünde zorlarsa benzine geçiyor. ama benim 6000devire kadar benzine geçmiyor.

    Alıntıları Göster
    noktanınsabiti sen bu kadar kesin söyledikten sonra başka seçenek düşünmek pek mantıklı gelmiyo.
    1 ay içinde alırım inşallah alırsam izlenimlerimi paylaşırım.98 model düz bakıyorum.istanbulda 14.700 diyen var.ankarada 16.700 diyende var.bakalım kime nasip kime kısmet.

    verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkür ediyorum arkadaşlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: recep5406

    noktanınsabiti sen bu kadar kesin söyledikten sonra başka seçenek düşünmek pek mantıklı gelmiyo.
    1 ay içinde alırım inşallah alırsam izlenimlerimi paylaşırım.98 model düz bakıyorum.istanbulda 14.700 diyen var.ankarada 16.700 diyende var.bakalım kime nasip kime kısmet.

    verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkür ediyorum arkadaşlar..


    Benim kanım ve gördüklerim kadarı ile, aracınız turbo ise mutlaka ve mutlaka çok yüksek performanslı bir LPG kiti taktırmanız gerekir, Buda PRINS ve GFI gibi markalar kendini ıspatlamış durumda, Ben şahsen denedim, benim S40 T4 üm var üzerinde landirenzo ile 3500 devirden sonra ne benzine geçiyor nede gidiyor. Bu durum sadece performans kaybı demek değil.

    Aracınız turbo ise, 2600 - 3000 devir arası turbo valf açılarak araçta inanılmaz bir ivmelenme ile sizi koltuğa yapıştırıp orada sabit tutabiliyor. Buda turbonun motora uyguladığı yüksek basınçlı soğuk hava ile meydana geliyor, Ne kadar hava - o kadar yakıt, Ne kadar yakıt - o kadar hızlı enjektör, Ne kadar hızlı enjektör - o kadar hızlı ecu, vs. vs. zincirleme halde gidiyor.

    S40 T4 ile landirenzo, 3500 devirden sonra araç saçmalamaya başlıyor, ne kadar arıza ışığı var ise hepsi yanıyor panelde. Benzin ile hiç bir sorun yok.
    E200 Kompresör ile atiker, 3300 - 3500 devirden sonra ne kadar gaza basarsan araç o kadar yavaşlıyor :). paneldeki uyarı işaretlerini takip edemiyorsunuz :) ( iki kere akış metre arızasından sonra, turbo komple arızalandı, yaklaşık 6000 tl masraf çıktı, )

    Şimdi soruyorum, nerede kaldı ekonomi, 1000 lira az ödeyip aracımıza uygun olmayan ( kalitesiz demiyorum ) LPG sistemlerini taktırıp saçlarınızı yolmaktansa, biraz daha özenle araştırıp samimi ve işi bilen kişilerin tavsiyesine göre aracınıza lpg uygulaması yaptırmalısınız, her şeyin ticarete döküldüğü, hallederiz abicim sen getir, tak gitsin işte ne farkedercilerin kol gezdiği bir ortamda, lütfen iş güzar insanların, sizin psikolojinizi bozmasına izin vermeyin :))

    T4, T5 hatta T6 larınızla 3000 devirden sonraki tısss lama sesi ile karışık şahlanmanın keyfine varmanız dileği ile :)))

    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denislav

    quote:

    Orijinalden alıntı: recep5406

    noktanınsabiti sen bu kadar kesin söyledikten sonra başka seçenek düşünmek pek mantıklı gelmiyo.
    1 ay içinde alırım inşallah alırsam izlenimlerimi paylaşırım.98 model düz bakıyorum.istanbulda 14.700 diyen var.ankarada 16.700 diyende var.bakalım kime nasip kime kısmet.

    verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkür ediyorum arkadaşlar..


    Benim kanım ve gördüklerim kadarı ile, aracınız turbo ise mutlaka ve mutlaka çok yüksek performanslı bir LPG kiti taktırmanız gerekir, Buda PRINS ve GFI gibi markalar kendini ıspatlamış durumda, Ben şahsen denedim, benim S40 T4 üm var üzerinde landirenzo ile 3500 devirden sonra ne benzine geçiyor nede gidiyor. Bu durum sadece performans kaybı demek değil.

    Aracınız turbo ise, 2600 - 3000 devir arası turbo valf açılarak araçta inanılmaz bir ivmelenme ile sizi koltuğa yapıştırıp orada sabit tutabiliyor. Buda turbonun motora uyguladığı yüksek basınçlı soğuk hava ile meydana geliyor, Ne kadar hava - o kadar yakıt, Ne kadar yakıt - o kadar hızlı enjektör, Ne kadar hızlı enjektör - o kadar hızlı ecu, vs. vs. zincirleme halde gidiyor.

    S40 T4 ile landirenzo, 3500 devirden sonra araç saçmalamaya başlıyor, ne kadar arıza ışığı var ise hepsi yanıyor panelde. Benzin ile hiç bir sorun yok.
    E200 Kompresör ile atiker, 3300 - 3500 devirden sonra ne kadar gaza basarsan araç o kadar yavaşlıyor :). paneldeki uyarı işaretlerini takip edemiyorsunuz :) ( iki kere akış metre arızasından sonra, turbo komple arızalandı, yaklaşık 6000 tl masraf çıktı, )

    Şimdi soruyorum, nerede kaldı ekonomi, 1000 lira az ödeyip aracımıza uygun olmayan ( kalitesiz demiyorum ) LPG sistemlerini taktırıp saçlarınızı yolmaktansa, biraz daha özenle araştırıp samimi ve işi bilen kişilerin tavsiyesine göre aracınıza lpg uygulaması yaptırmalısınız, her şeyin ticarete döküldüğü, hallederiz abicim sen getir, tak gitsin işte ne farkedercilerin kol gezdiği bir ortamda, lütfen iş güzar insanların, sizin psikolojinizi bozmasına izin vermeyin :))

    T4, T5 hatta T6 larınızla 3000 devirden sonraki tısss lama sesi ile karışık şahlanmanın keyfine varmanız dileği ile :)))

    Selamlar.

    Alıntıları Göster
    slm lar..
    volvo=prins arabasını seven taktırsın.. ben kme sistem taktırdım. araç çöktü kaldı ne gaz yiyor ne de gidiyor..kamyon sollamak falan hak getire, değişmedik yeri kalmadı sistemin enjöktörler, beyin, regülator.vb.ama olmadı. 3 ay sonra söktürdüm paramı aldım 1000 tl faala verdim.. araba kendine geldi sanki gazda daha iyi gidiyor gibi. 2 sene önce başka bir s 70 t5 im vardı ondada brc vardı. çok iyi bir usta takmış ki onda da 40,000 km civarı yol yaptım hiç sıkıntı yaşamadım .. ama genede prins derim.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.