Şimdi Ara

'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
130
Cevap
2
Favori
17.193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2006 getze biniyorum odum kopuyor etrafta olan milyonlarca range ten biri ezecek diye. Kaza yapsak hizli bir sekilde hic sansim yok. Sahini dusunemiyorum bile. Su suvlar dunyasinda kisaca hizli kullanmasan da fayda etmez biri sana bir vurur araba 3 e de 5 e de ayrilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    tamam canım sorun değil , senin hatırın için üçe ayrılsın

  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Bir T stoplu 131 ve 124 hayranı olarak, orjinal ve fabrikasyon ayarında, temiz, KOÇ Müzesinde sergilenenler gibi bir Murat 124 ve T stoplu Murat 131 arabamın olmasını ister, hafta sonu zevk amaçlı kullanmak isterim. Umarım bir gün olur.

    Eğer bir Şahin veya Doğan ilk çıktığı günden beri sahibinin elindeyse ve bakımları aksatılmadan yapılmışsa, üzmez sürücüsünü. Kendimden bilirim. 90 model siyah Şahini, 02.02.1990 gününden şu an ki arabamı aldığım 14.10.2004 gününe kadar 170.527 km. kullandım. 180'e de çıktım yolun boş ve müsait olduğu zamanlarda. En ufak vidasına kadar bakımlı ve orjinaldi. Ama apaçilerin altından çıkma olanlardan ve sağı solu oynanmış olanlardan uzak durun.

    Alıntıları Göster
    Bizi bu arabalara bınmek zorunda bırakanların yatacak yeri yok... allah sizi de ailenizle beraber bu tabutlara bınmek zorunda bıraksın da görün o zaman..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Bir T stoplu 131 ve 124 hayranı olarak, orjinal ve fabrikasyon ayarında, temiz, KOÇ Müzesinde sergilenenler gibi bir Murat 124 ve T stoplu Murat 131 arabamın olmasını ister, hafta sonu zevk amaçlı kullanmak isterim. Umarım bir gün olur.

    Eğer bir Şahin veya Doğan ilk çıktığı günden beri sahibinin elindeyse ve bakımları aksatılmadan yapılmışsa, üzmez sürücüsünü. Kendimden bilirim. 90 model siyah Şahini, 02.02.1990 gününden şu an ki arabamı aldığım 14.10.2004 gününe kadar 170.527 km. kullandım. 180'e de çıktım yolun boş ve müsait olduğu zamanlarda. En ufak vidasına kadar bakımlı ve orjinaldi. Ama apaçilerin altından çıkma olanlardan ve sağı solu oynanmış olanlardan uzak durun.

    Alıntıları Göster
    İki versiyonu vardır şahinlerin;

    Biri ortadan ikiye ayrılır gerekli güvenliği sağlamak için,

    Bir diğer versiyonda ise kapı otomatik açılır ve yolcu-sürücüyü dışarı fırlatarak kazanın şokunu yememesini sağlar..






  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Bir T stoplu 131 ve 124 hayranı olarak, orjinal ve fabrikasyon ayarında, temiz, KOÇ Müzesinde sergilenenler gibi bir Murat 124 ve T stoplu Murat 131 arabamın olmasını ister, hafta sonu zevk amaçlı kullanmak isterim. Umarım bir gün olur.

    Eğer bir Şahin veya Doğan ilk çıktığı günden beri sahibinin elindeyse ve bakımları aksatılmadan yapılmışsa, üzmez sürücüsünü. Kendimden bilirim. 90 model siyah Şahini, 02.02.1990 gününden şu an ki arabamı aldığım 14.10.2004 gününe kadar 170.527 km. kullandım. 180'e de çıktım yolun boş ve müsait olduğu zamanlarda. En ufak vidasına kadar bakımlı ve orjinaldi. Ama apaçilerin altından çıkma olanlardan ve sağı solu oynanmış olanlardan uzak durun.

    Alıntıları Göster
    fotoşoktur onlar fotoşok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teyzen nevfik

    fotoşoktur onlar fotoşok

    Alıntıları Göster
    arabanın özelliği o diyorum. ö-zel-lik. aracın ordan ayrılması; şasenin hayatta kalma kabini oluşturması önceden planlanmış ve bu tür araçlar her zaman ordan kopar. güvenlik planı.

    şahinin kopması güvenlik zaafı.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Gördüğüm ikiye ayrılan Şahin'lerin hepsi, ön kapının ön kısmı ile, çamurluğun arka kısmının birleşme yerinden bölünüyor.
    Orası zayıf nokta. Ne hikmetse, bütün arabalar oradan bölünüyor. Hani ortadan, önden arkadan bölünse tamam diyeceğim, malzeme zayıf ama, hepsi aynı yerden bölünüyorsa bu bir mühendislik hatası değil midir?

    Bakınız, ikiye bölünen Tofaş'lar.
     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.

     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.

     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.

     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.

     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.

     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.

     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.

     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.

     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.

     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.



    Hayır, daha onlarca resim koyarım. Hepsinde de araba aynı noktadan ayrılıyor. Bu bir mühendislik, tasarım hatası değil midir?

    Arabayı kötülemiyorum. Böyle bir mühendislik hatası, böyle bir tasarım hatası nasıl halka sunulur?

    Yahu ortadan bölün, arka çamurluktan bölün, sürücü yerinden bölün, arka koltuktan bölün niye sadece ön çamurlukla ön kapı birleşme yerinden?

    Hayır bir de, şasiyi kimse suçlamasın, Fiat 131 şasisi üzerine Ralli otomobili inşa edilip yarışılmış, bu şartları kaldırmış bir şasidir.
     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.

     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.

     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.

     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.

     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.



    Bu olayı mühendis bilerek yapmışsa helal olsun çünkü lambo bu teknolojiye daha yeni elde etmiş.

    http://www.otomagazin.com/images/haberler/lamborghini_aventador_ikiye_ayrildi_h1294.jpg

    Bak ikiye ayrılmış bir Skoda.

    http://image.haber7.com/fotogaleri/haber7/album/28632-4532-27112012-516390381.jpg

    ve Audi

    http://www.traraba.com/wp-content/uploads/2013/06/kaza.jpg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutefe

    YENİ ARAÇLARIN ÇOĞU DAKAPORTA OLARAK ÇOK SAĞLAM DEĞİL BENCE DAHA AZ YAKIT TÜKETİMİ YAKALAMAK MAKSADIYLA HAFİF OLSUN DİYE ARAÇLARIN KAPORTASINDA HAFİF ALAŞIMLAR KULLANILIYOR BAZI ARAÇLARIN KAPORTA SACLARI ŞAHİNİNKİNDEN DE ZAYIF HELEDE BAHSETTİĞİM ARAÇLAR BİR 15 YAŞINI GÖRSÜN BEN O ZAMAN DERİM

    pardon ama aracı sadece dışındaki saç mı sağlam yapar?

    Neden o ince saçlı dediğiniz araçlar beton duvara çarpar da içindeki bebeğin bile burnu kanamaz?
    Hiç o ince saçın altındakiiskeletin, gövdenin asıl korucu darbeyi emici yer olduğunu düşündünüz mü hiç?

    Örnegin mitsu asx, adamlar çamurluk üstündeki genelde saç olarak gördüğümüz yeri esnek plastik yapmışlar gidin bakın elle dokun içine göçüyor geri düzeliyor
    Peki dandik mi bu araç

    ncap testi 5 yıldız

    ıhss midir nedir yaklaşık 100 km hızla duvara çarptırıyorlar araçları peki onda ne yapmış bu araç
    Sonuç: Dünya 2.si kendi sınıfında.

    Başka söze gerek var mı bilemiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyzade0606 -- 26 Ekim 2013; 14:48:54 >




  • Arkadasim 2010 audi a4 le yokus cikarken sollama yapiyor onun yol .Telefona bakiyor yanindaki uyarinca ancak goruyor sahini ve frene asiliyor. Sahinde yukardan viraja dar giriyor sollayarak yani. Audi son anda saga kiriyor ve sahin audinin sol tekerlegin oldugu yere gomuyor. 100 km gibi bir hizla. AUDI de sadece hava yastiklari aciliyor . Tampon dusuyor metali saglam. Ama sahin param parca 7 kisi var arabada Araba bombe olmus onu ve arkasi kalkiyor.3 kisi yogun bakimda 4 u yarali. Az sonra fotograf atayim audi yuruyor yine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Bir T stoplu 131 ve 124 hayranı olarak, orjinal ve fabrikasyon ayarında, temiz, KOÇ Müzesinde sergilenenler gibi bir Murat 124 ve T stoplu Murat 131 arabamın olmasını ister, hafta sonu zevk amaçlı kullanmak isterim. Umarım bir gün olur.

    Eğer bir Şahin veya Doğan ilk çıktığı günden beri sahibinin elindeyse ve bakımları aksatılmadan yapılmışsa, üzmez sürücüsünü. Kendimden bilirim. 90 model siyah Şahini, 02.02.1990 gününden şu an ki arabamı aldığım 14.10.2004 gününe kadar 170.527 km. kullandım. 180'e de çıktım yolun boş ve müsait olduğu zamanlarda. En ufak vidasına kadar bakımlı ve orjinaldi. Ama apaçilerin altından çıkma olanlardan ve sağı solu oynanmış olanlardan uzak durun.

    Alıntıları Göster
    Beş para etmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Bir T stoplu 131 ve 124 hayranı olarak, orjinal ve fabrikasyon ayarında, temiz, KOÇ Müzesinde sergilenenler gibi bir Murat 124 ve T stoplu Murat 131 arabamın olmasını ister, hafta sonu zevk amaçlı kullanmak isterim. Umarım bir gün olur.

    Eğer bir Şahin veya Doğan ilk çıktığı günden beri sahibinin elindeyse ve bakımları aksatılmadan yapılmışsa, üzmez sürücüsünü. Kendimden bilirim. 90 model siyah Şahini, 02.02.1990 gününden şu an ki arabamı aldığım 14.10.2004 gününe kadar 170.527 km. kullandım. 180'e de çıktım yolun boş ve müsait olduğu zamanlarda. En ufak vidasına kadar bakımlı ve orjinaldi. Ama apaçilerin altından çıkma olanlardan ve sağı solu oynanmış olanlardan uzak durun.

    Alıntıları Göster
    koca motoru hocam 2 tane 5 cm kalınlığındaki cam kenarlarıyla tutturmaya çalışırsan gövedeye bu olur tabi :) duvara ayıyı kulağından asmak gibi bişey bu yani :) bencede komple piyasadan kaldırılmalı bu araçlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutefe

    YENİ ARAÇLARIN ÇOĞU DAKAPORTA OLARAK ÇOK SAĞLAM DEĞİL BENCE DAHA AZ YAKIT TÜKETİMİ YAKALAMAK MAKSADIYLA HAFİF OLSUN DİYE ARAÇLARIN KAPORTASINDA HAFİF ALAŞIMLAR KULLANILIYOR BAZI ARAÇLARIN KAPORTA SACLARI ŞAHİNİNKİNDEN DE ZAYIF HELEDE BAHSETTİĞİM ARAÇLAR BİR 15 YAŞINI GÖRSÜN BEN O ZAMAN DERİM

    pardon ama aracı sadece dışındaki saç mı sağlam yapar?

    Neden o ince saçlı dediğiniz araçlar beton duvara çarpar da içindeki bebeğin bile burnu kanamaz?
    Hiç o ince saçın altındakiiskeletin, gövdenin asıl korucu darbeyi emici yer olduğunu düşündünüz mü hiç?

    Örnegin mitsu asx, adamlar çamurluk üstündeki genelde saç olarak gördüğümüz yeri esnek plastik yapmışlar gidin bakın elle dokun içine göçüyor geri düzeliyor
    Peki dandik mi bu araç

    ncap testi 5 yıldız

    ıhss midir nedir yaklaşık 100 km hızla duvara çarptırıyorlar araçları peki onda ne yapmış bu araç
    Sonuç: Dünya 2.si kendi sınıfında.

    Başka söze gerek var mı bilemiyorum


    BENCE GEREK YOK HAKLISINIZ SANIRIM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutefe

    YENİ ARAÇLARIN ÇOĞU DAKAPORTA OLARAK ÇOK SAĞLAM DEĞİL BENCE DAHA AZ YAKIT TÜKETİMİ YAKALAMAK MAKSADIYLA HAFİF OLSUN DİYE ARAÇLARIN KAPORTASINDA HAFİF ALAŞIMLAR KULLANILIYOR BAZI ARAÇLARIN KAPORTA SACLARI ŞAHİNİNKİNDEN DE ZAYIF HELEDE BAHSETTİĞİM ARAÇLAR BİR 15 YAŞINI GÖRSÜN BEN O ZAMAN DERİM

    pardon ama aracı sadece dışındaki saç mı sağlam yapar?

    Neden o ince saçlı dediğiniz araçlar beton duvara çarpar da içindeki bebeğin bile burnu kanamaz?
    Hiç o ince saçın altındakiiskeletin, gövdenin asıl korucu darbeyi emici yer olduğunu düşündünüz mü hiç?

    Örnegin mitsu asx, adamlar çamurluk üstündeki genelde saç olarak gördüğümüz yeri esnek plastik yapmışlar gidin bakın elle dokun içine göçüyor geri düzeliyor
    Peki dandik mi bu araç

    ncap testi 5 yıldız

    ıhss midir nedir yaklaşık 100 km hızla duvara çarptırıyorlar araçları peki onda ne yapmış bu araç
    Sonuç: Dünya 2.si kendi sınıfında.

    Başka söze gerek var mı bilemiyorum


    BENCE GEREK YOK HAKLISINIZ SANIRIM

    Alıntıları Göster
     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.


    http://www.ankarahaber.com/haber/Ankara-da-feci-trafik-kazas%C4%B1-2-olu/148331




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.


    http://www.ankarahaber.com/haber/Ankara-da-feci-trafik-kazas%C4%B1-2-olu/148331

    Alıntıları Göster
    Tehlikeli cidden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.


    http://www.ankarahaber.com/haber/Ankara-da-feci-trafik-kazas%C4%B1-2-olu/148331




    bu dünkü kazanın fotosu sanırım eleman içkili aşırı hızlı 2 kişiye çarpıyor ona rağmen kaçıyor kaçarken hızını alamayıp direğe bindiriyor oradan da çıkıyor ama vatandaşlar yakalıyorlar çarptıklarıda kaldırımda araç bekleyen garibanlar ikiside ölmüş malesef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DOMIX -- 30 Kasım 2013; 13:48:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: golfVII

    Tabi ayrılır buyrun fotoğraf
     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı. 'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.

    şu fotoğrafı görünce içim bi tuhaf oluyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çakar Çakmaz Çakan Çakmak

    Tehlikeli cidden.

    Alıntıları Göster
    Konu sahibi haklı ama bişi söylemek istiyorum belki köylerde yada trafiğe sıfır olan yerlerde kullanılmak şartıyla alınabilir, tek korkum şahinin birisine çarpması değil şahine çarpmaları sen istersen 10 kmh ile git içerde çocuklarınla sana gelse biri patlatsa Allah korusun.. tamam belki durumları olmayan insanlar en fazla böyle bir aracı alabiliyorlar ama devletin bu araçları artık acilen toplaması lazım en azından biraz daha güvenilir araçlara yönelmesi lazım milletimizin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SevketXR

    quote:

    Orijinalden alıntı: wampaa

    8 bine doğan gördüm oto pazarında adamla kavga ediyorduk proton 416 glxi dan iyi olduğunu söyledi bende ona el arabası ve doğandan başka araba kullanmadığı söyledim çektim gittim bi gün çok fena gireceğim kuş serisi fanboyunun tekine kahvelerde aynı adam diyor isterse yüz milyarım olsun şahinden başkasına binmem içinde geber ulan durumu ona yettiği için alana bi şey demem. Lakin gidip 8 10 bin vereni arabasını satana kadar rahat bırakmam.

    Sahi bu protonlar nasıl?
    Şeklinden anlaşıldığı üzere Mitsubishi carismanın proton amblemlisi gibi?
    en önemlisi parçaları nasıl?

    Alıntıları Göster
    İkiye bölünenler çoğunlukla kaynak yerlerinden (daha önceki kazalardan ötürü sanayide yapılan) ve paslanmış bölgelerden kopuyor. Normalde metal yorgunluğu olmayan, paslanmamış bir şasinin parçalara bölünmesi baya büyük kuvvet gerektirir ve bölündüğü zaman da yukarda resimlerdeki gibi lazerle bölünmüş gibi olmaz, paramparça olur araba. Neresi nerede anlaşılmaz bile.. İkiye bölünen 200E Mercedes görmüştüm, W124tü galiba, personel servisi çarpmıştı. Arabayı cerrah kesmiş gibi ikiye bölünmüş, belli daha önceden iki arabadan falan yapıldığı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    İkiye bölünenler çoğunlukla kaynak yerlerinden (daha önceki kazalardan ötürü sanayide yapılan) ve paslanmış bölgelerden kopuyor. Normalde metal yorgunluğu olmayan, paslanmamış bir şasinin parçalara bölünmesi baya büyük kuvvet gerektirir ve bölündüğü zaman da yukarda resimlerdeki gibi lazerle bölünmüş gibi olmaz, paramparça olur araba. Neresi nerede anlaşılmaz bile.. İkiye bölünen 200E Mercedes görmüştüm, W124tü galiba, personel servisi çarpmıştı. Arabayı cerrah kesmiş gibi ikiye bölünmüş, belli daha önceden iki arabadan falan yapıldığı.

    Alıntıları Göster
    lamborghini 2ye ayrılıyosa tofaş neden ayrılmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheExtasyOfCold

    Aha Lambo'da ayrılmış ikiye.
     'Şahin ortadan ikiye ayrılır' saçmalığı.


    Buda kazanın videosu.

    https://www.youtube.com/watch?v=eWECb-7NMzk

    Aventador alma o zaman hem ikinci elide iyi değil boşver




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.