Şimdi Ara

Samsung ve Telpa soygunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 11.12.2011 tarihinde yani sadece 3 ay önce satın aldığım I900 marka cep telefonum, aldığım günden itibaren gözüm gibi bakmama karşın geçen hafta ekranında görülen piksellenme ve siyah lekeler nedeniyle bugün servise götürüldü.

    Servisten gelen yanıt benim telefonumun ekranını kırdığım yönünde ve benden 3 ay önce ödediğim 1700TL paranın üstüne 374 TL para istiyorlar. Tekrar ediyorum tam 374 TL. Samsung çağrı merkezinizi aradım, kesinlikle müşteri ile nasıl konuşulacağını bilmeyen bir çağrı merkezi görevlisi servis ne derse odur dışında bana başka bir cümle kurmadı. Beni başka birine yönlendirmedi ve yasal haklarımı kullanma yoluna istersem gidebileceğimi söyledi!

    Telefonuma sölediğim gibi gözüm gibi baktım, ekranını kırmam gibi birşey söz konusu bile olamaz. Serviste telefona birşey yapmış olabilirler veya arıza çok daha basit bir arıza olabilir fakat ispatı imkansız. Yetkili servis (TELPA) ekranın kırık olduğunu sölüyor diye şimdi 374 TL vermem gerekiyor. Bu düpedüz soygundur! Yolda yürürken önümü kesip zorla cüzdanımdan para çalmaktan hiç farkı yoktur.

    Bu telefonların o kadar reklamını yaparken herşey iyi, parayı alırken hiç sorun yok ama konu müşteri servisine, yaklaşıma, iyi niyete gelince Samsung neden tüketicisinin yanında değil? Konu ile ilgili ne yapılabilir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pegasusGS -- 26 Mart 2012; 17:51:12 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.