Şimdi Ara

Sandik motor lazim beyler ..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 10 senedir bende olan 2007 model golf 1.4 tsi dsg aracim uzun yolda radyatörden su kacirmasi sonucu yolda kitlenip kaldi cekici ile Bursaya getirdik... Usta dioki parcalar 11 bin tutar bende 5 bin istiorum 16-20 bin arasi bisey tutar ondada motor ne kadar ayar tutar belirsiz ..

    Sormak istediğim bu araca tsi harici motor takmak mümkünmü , sandik motor olarak 1.6 fsi motor alsak mesela beyni de degistirsek olabilir mi yada ayni kasada olan 2.0 dizel koysak ... Sandik 1.4 tsi almakta istemiorum cunku cok para istiorlar.. Bir sonraki kasa da 1.2 tsi var mesela takabilirmiyiz ne dersiniz ?



  • Teknik olarak imkanı varmıdır bilemem ancak yasal olarak imkansız.

    Yeni aldığın motor öncekiyle aynı değilse ruhsata işletmek için TSE kontrolünden geçemezsin.
  • Benim bildiğim hacim ve yakıt türü aynı olmalı. Zaten fatura olacak onunla işleteceksiniz.
  • Muayneden gecemezsin olmaz
    1.4 tsi alacaksin
  • Silindir hacmi aynı olmalı, yoksa muayeneden geçmez.
  • teknik olarak yapılır da bi de işin yasal boyutu var tabi. 1,4 TSİ motora pahalı demişsin ama mesela 2,0 dizel daha pahalıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PatlıcanMusakka

    Teknik olarak imkanı varmıdır bilemem ancak yasal olarak imkansız.

    Yeni aldığın motor öncekiyle aynı değilse ruhsata işletmek için TSE kontrolünden geçemezsin.
    Okuduğum kadariyla kanunu hacim kısıtlamasi yok , %30 guc farki olmasi lazim max. Bide benzin yerine dizel olmuyor ayrica daa eski motor koyamiorsun.. Ama 1.6 fsi 115 beygir bence gerekli onay ve procesini yaparsak olabilir .. golf 5 te bu motor zaten vardi benim asil kaygim sanzimanin uyumu..
  • Geçmiş olsun. Yeni Araçlarda hele otomatiklerde başka motorla değiştirilemez.

    Motor kulakları dsg'nin ayarları derken astarı yüzünden pahalıya gelir Artı legal olmaz. .

    Çıkmacıları tek tek arayıp parçaları topla, sonra tamircine götür tek şansın bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Geçmiş olsun. Yeni Araçlarda hele otomatiklerde başka motorla değiştirilemez.

    Motor kulakları dsg'nin ayarları derken astarı yüzünden pahalıya gelir Artı legal olmaz. .

    Çıkmacıları tek tek arayıp parçaları topla, sonra tamircine götür tek şansın bu.
    Evet haklısınız sanırım ... durduk yere ihale aldık başımiza sanırım bir süre araç yatacak , şeytan dioki parca parca sat arabayı
  • Motor hacim değişikliği yasal değil fakat TÜV muayenesinde "motor no okunamıyor" hafif kusur olarak geçiyor. Yapın diye söylemiyorum ama bu şekilde yapan çok kişi duydum. Hangi işimiz düzgün ki bu da düzgün olsun.
  • başka yerden de fiyat alın. Parçaları kendiniz sorun parçacıya. Ayrıca Muğla da gönül motor vardı rektefiyeci ondan da bir fiyat alın.
  • Çıkmacıları teker teker oturun arayın. Sahibinden den wv Çıkmacılarına sorun. Ama baya kapsamlı araştırın çünkü aralarında fiyat farkı bariz fazla oluyor. Biri 10 derken diğeri 7 diyor. Bulursunuz ya eninde sonunda. Motor yaptırma işini geçin. O olmaz. Allah kolaylık versin.
  • Aracına orjinal harici hiç bi motoru takamazsın onu bi kere unut. Beyin şanzuman aks vs derken 1 değil 2 araba parası daha harcarsın. İkitelli Atatürk oto sanayiye gidip tek tek gezicen çıkma temiz garanti verilen bi motoru alıp takıcan sonra da doğru muayeneye. Resmi işlemleri de bitirdikten sonra MOTORUN DEĞİŞTİĞİNİ BELİRTEREK ister satarsın, hoşuna da giderse kullanırsın. Yanlız motoru kaç binde yediniz ayrıca merak ettim. Dsgyle ilgili sorun yaşadınız mı, yaşadıysanız kaç binde yaşadınız masrafı ne kadar çıktı?
  • 15bine bulunur diye düşünüyorum. Çıkması bol olabilecek bir model ve motor bence uyguna bulunabilir..
  • Bazı yollar var ama en iyisi legal olanı. Tekrar OTV KDV ödemek koyuyor biraz
  • 1.4 TSI 140 beygir olan motor ise piston kırmış olabilir. Başka bir usta ile de görüşün bence.
  • serty23 kullanıcısına yanıt
    Şeytanı Dinle Sağlam Arabadan Daha Pahalıya Satarsın Parça Parça Sadece biraz sabır işi
  • Gecmis olsun. Rektefiye isine girmeyin derim, tsi toleranslar konusunda cok hassas ve tum limitleri sinirda komplike bir motordur. Eski karaduzen atmosferiklere rektefiye cekmeye benzemez, her usta yapamaz. Bosuna bir suru para odeyip risk satin alirsiniz.

    Yapilicak tek sey gece gunduz gezip cikma motor aramak.
  • Legal kısmını bilmiyorum ancak şu anki Ecu'nun Canbus'unu destekleyen bir motor ile çalışmaması gibi bir durum olmaz. Dönemin aynı Volkswagen turbo benzinli (Audi'den devşirme V10'lar vb. hariç ) motorlarını sıkıntısız takabileceğinizi düşünüyorum, bunu teyit ettirmek lazım tabi ki VW grubunun beyninden anlayan birisine. Bunun dışında şanzıman uyumu önemli. Dizel motor değişimi pratikte yapamazsınız, yakıt hattına kadar dizele uyumlu parçalarla değişmesi lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elsa -- 17 Temmuz 2020; 17:23:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    Aracına orjinal harici hiç bi motoru takamazsın onu bi kere unut. Beyin şanzuman aks vs derken 1 değil 2 araba parası daha harcarsın. İkitelli Atatürk oto sanayiye gidip tek tek gezicen çıkma temiz garanti verilen bi motoru alıp takıcan sonra da doğru muayeneye. Resmi işlemleri de bitirdikten sonra MOTORUN DEĞİŞTİĞİNİ BELİRTEREK ister satarsın, hoşuna da giderse kullanırsın. Yanlız motoru kaç binde yediniz ayrıca merak ettim. Dsgyle ilgili sorun yaşadınız mı, yaşadıysanız kaç binde yaşadınız masrafı ne kadar çıktı?
    140 binde , sanziman herhangi bi sikinti yasatmadi..Ama motora daha öncede cok masraf etmiştik... motor ikaz lambasi yanik gezdim senelerce ..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.