Şimdi Ara

Grundig gho 9700 & 9900 F/p Oled Kullanıcı Deneyimleri (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
283
Cevap
20
Favori
20.645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende dün akşam 65 GHO 9900 modelini sipariş verdim 43000 liraya taksitle vatandan aldım traş makinası hediyeli. Umarım sorun yaşamam zira görüntüsü çok güzeldi mağazada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Urunu bugun kurdurdum 9900 modeli harika f/p urunu bedava ya oled tv sahibi oldu kuran servisteki arkadasta bilen aliyor bu urunu diyor ,ayni bantta arcelik beko ile uretiliyor dedi hatta ic yazilimda bir ayarla acilis yazisini beko arcelik yapilabiliyor dedi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9900 vs 9700 belirgin üç fark varmış. 9900 de üstüne hdmi 2.1, dolby vision var. ve ses sistemi daha iyi(elac) arada kalıp karar veremeyenler için not düşeyim. aradaki fiyat farkına değip değmediği kişisel karardır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Son 10 gün içinde 3 kez 9900 almış biri olarak yol göstermesi açısından tecrübelerimi paylaşayım.

    Teknosa :

    Ürünü ilk olarak bu ürüne yönelen herkesin düşüncesiyle bende Teknosa' dan teşhir olanını 40 bin tl ye görünce aldım. (O zaman piyasada 60-70 bin civarına satılıyordu)

    Ürün bana ulaştıktan sonraki gün servis kurulum için geldi. Kumanda nın tv yi kontrol etmediğini görünce arıza kaydı oluşturup gitti. Servise gerek görmeden teknosa siparişlerim kısmından iade kaydı oluşturdum. Ertesi gün kargo ürünü evden almak için geldi. Kutuyu gören kargocu personel " ama bu çok büyükmüş, biz sadece ufak kolileri alıyoruz" diyerek gitti. Sanki biz evde besleyip büyütmüşüz gibi! Teknosa yı arayıp durumu izah ettim. Hangi ürünün iade olduğunu kargoya bildirmiyormusunuz diye. Cevap : Hayır dı. Yine de yardımcı oldular. 4 gün sonra başka bir kargo geldi ve ücret iade işlemleri cihaz onlara ulaştıktan 2 gün sonra yapıldı.

    Medimarkt (N11 mağazası):

    Ürünü iade ettiğim günün akşamı tesadüfen mediamarkt 'ın N11 mağazasında 47 küsür bine sattığını gördüm. Bu kez oradan aldım. Ürün geldiğinde hem Medimarkt ın hemde Vatan bilgisyarın aynı ürünü 43 küsür bin + traş makinesi ile satmaya başladığını gördüm.
    N11 'i ve mediamarkt ı aradım. Daha 2 gün önce aldığım ürünün aradaki farkı iade edip hediyeyi göndermesini talep ettim. Kabul etmeyip, onca zahmeti, lojistiği tekrar çekmeye razı olup cihazı iade etmemi ve yeniden sipariş etmemi tavsiye ettiler. Bende öyle yaptım. Ancak bu düşündüğümden çok daha eziyetli oldu. N11 yurtiçi kargo ile anlaşmalı imiş. Önce evden ürünü almadıklarını benim şubeye gitmemi söylediler. Ürünün büyük ve ağır olduğunu ve bunun mümkün olmadığını söylediğimde eve kargo yönlendirdiler. Hem N11 hem kargo şubesi arayıp teyid etmesine rağmen eve gelen personel " Aaaa ama bu koli çok büyük bunu ben alamam" deyip gitti. 4 gün üst üste N11, Yurtiçi kargo ve mediamarkt le görüşmeme rağmen henüz çözemedik. N11 den bir ekip aradı. Pazartesi günü cihazı evden aldıracaklarını söylediler. İnanmak istiyorum ama çok kötü bir deneyim oldu.

    Vatanbilgisayar :

    Aynı fiyat olmasına rağmen N11 ve Mediamarkt te yaşadığım rahatsız edici deneyim üzerine bu kez vatan dan sipariş ettim. Önce hediye olan traş makinesi geldi.
    Bugün de tv geldi. Traş makinesi gayet başarılı bi alet gibi duruyor. Bir sürü işe yarar aparatı var. Yinede gerçekten o paraya satılıyorsa almam. Güzel cihaz ama bir panasonic değil.

    Tv bugün geldiği için henüz kurulum yapılmadı. O yüzden tv yi değerlendiremiyorum.

    Alacak olanlara tavsiyem : Aracı kurum kullanmamaları. Trendyol, N1gibini



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi itsthehallowman -- 26 Ağustos 2024; 17:26:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Youtubeden film izlerken ekranin yanindan mavi led isik yanmisami oluyormu sadece youtubede olusuyor dedigim fikri olan varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdote kullanıcısına yanıt

    60 hz kısmında ve çözünürlük kısmında sorun var. Aida programı hemen hemen bütün tv yada box cihazları için bu kısmı yanlış yazıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TV nizi izlerken arada sırada kısa şekilde kararma yapıp yayına dönüyormu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • WILDBOYS kullanıcısına yanıt

    Böyle bir durum hiç olmadı bende. Sadece tv izlerken mi oluyor, eğer ki öyle ise anten sinyali zayıf olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdote kullanıcısına yanıt

    %90 mi box üzerinden kullanıyorum ara sıra yapıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • WILDBOYS kullanıcısına yanıt

    Hangi model sizde ki.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alacak olanlara ekstra not; Ürünle ilgili henüz bir tecrübem yok ancak Servis konusu aşırı, rahatsız edici seviyede kötü.

  • itsthehallowman İ kullanıcısına yanıt

    bu galiba şans işi hocam. bana gelen servis çok ilgiliydi. ilk tv'de sorun çıkınca iade süreciyle de yakından ilgilendiler.

  • bluepaw kullanıcısına yanıt

    Servis konusunda haklısınız. Bana gelenin okuması yazması da yoktu sanırım. Servis şans işi olabilir ama Grundig'in (koç grubunun) bu durum karşısında çözümü de aşırı vasat. İlk gelen cihaz zaten arızalıydı. Sorunsuz iade ettim Teknosa'ya. Daha sonra aldığım 2. ve 3. Tv 'nin kurulumuna daha önce gelen servisin gelmesini istemedim. Buna rağmen sürekli aynı servis atanmış. Değişimi için en az 20 kez Müş. Hiz. ile görüşmek zorunda kaldım. Süreç biraz daha devam ederse TV'yi komple iade edip farklı bir marka almayı bile düşünüyorum. Koç grubunu böyle bilmiyordum. Gerçekten ilginç bir deneyim oldu.



    Grundig gho 9700 & 9900 F/p Oled Kullanıcı Deneyimleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi itsthehallowman -- 28 Ağustos 2024; 19:50:37 >




  • itsthehallowman İ kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun ,bazen işler ters gider ,bu her markada olabilir,geçmiş olsun, zaten günümüzde şöyle bir gerçek oluştu..Esiden müşteri velinimet idi artık satıcı sanatkar esnaf velinimet oldu,pandemiden sonra düzen değişti maalesef.Buna benzer sıkıntılar birbirine yakın her firmada var artık,terciğ sizin

  • murdem05 M kullanıcısına yanıt

    Merhabalar, 65gho9700 modelini almayı düşünüyorum. Siz hangi siteden almıştınız öğrenebilir miyim?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar 65 GHO 9700 düşünüyorum. 9900 ile bence aynı panel. Sadece hdmi ve ses sistemi olarak ufak bir fark var gibi. Alım yeri olarak nereyi tavsiye edersiniz arkadaşlar? Fiyat takibi yapan varsa konuya yazabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acr kullanıcısına yanıt

    Arkadaşlar vatan,media mart, ve benzeri siteler de özelik ile gece saatlerinde akşam 10 dan sonra ara ara indirim yapıyorlar,takip edin. 39 bin civarı, 9900 model ise bazen 43 bin civarı oluyor, tavsiyem 9900 alın geçin, hdmi 2.1 özeliği var,kullanmasanız da oldu ya satmaya çalışır iseniz veya eve konsol aldınız ,aranabilir bu özellik, bende kesin bu özelik kullanılmayacağı için birde alırken 8 bin tl fark var diye gerek yok demiştim.

    Yine rastlar isem burada kampanya yapan firmaları yazarım buraya. Takip de kalın, sakın fazla para vermeyin,sabredin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçen hafta mediamarkt indirim yapmıştı akşam saatlerinde 65' 9700 fiyatı 36.500'e düşmüştü. takip etmekte fayda var akşamları bu siteleri.

  • Sağolasın. işler baya ters gidiyor şu an ama bunları kader kısmete, tesadüfe bağlamak pek bana göre değil. Ürünü satın alıyorsun 2 gün sonra küt diye fiyatı düşüyor. Farkı iade edin dyoruz. Hayır siz ürünü iade edin diyorlar. iyi peki öyle yapalım diyoruz.


    N11' in Mediamarkt mağazasından aldığım ürün için yaklaşık 10 gün önce iade kaydı yaparken sistem Yurtiçi kargo için bir iade kodu oluşturdu. Eve gelen yurt içi kargo personeli ürünün "boyutu büyük" diye almadı. Müş. Hiz. aradım. Onlar almaz siz şubeye bırakmalısınız dedi. 2mt lik 40 kilo tv yi bugün şubeye götürdüm. Aynı sebepten orası da almadı. Bu iade kodunu oluşturan N11'i tekrar aradım. Şikayet kaydı olşturduk vs vs.. Şu an farklı bir kargo (muhtemelen hepsijet) gelip alacakmış. 10 gün sürebilir diyorlar. Yani basit bir iade süreci için sizi delirtmek için elinden geleni ardına koymuyor.


    Tüm bunlar bariz bir şekilde servisin bozuk çalışma süreci, satıcının art niyeti, aracının beceriksizliği ve çağrı merkezlerinin işini düzgün yapmıyor oluşun sonucu.


    Satış sonrası hizmette en az ürün kadar kıymetlidir bence. işler (birazda kendi kendine) düzgün giderken zaten kimsenin cihazdan şikayet edeceğini sanmıyorum.


    Ürün geliyor. Servis istiyorsunuz. Grundig 10. gün servis gönderebildi sağolsun!. (O da söz verdiği saatte gelemedi)


    Dün Tv kuruldu. Ses'i dışında kendisinden de çok etkilendiğim söylenemez. Menü ve ayar seçenekleri çok yetersiz.


    Tüm bu süreç sonundaki çıkarımım : Bence bu tv bu kadar çabaya değecek bir alet değil. Kısaca alınmaz!





  • itsthehallowman İ kullanıcısına yanıt

    Başınıza gelenlerden sonra kısaca alınmaz demeniz gayet normal,paranız ile rezil oluyorsunuz bazen,bunda çok haklısınız,ama alıp kullanan ve çokda memnun olan insanlar var,omlarda şiddet ile tavsiye ediyor. bu konunun amacıda bu zaten herkes bu durumlardan olumlu yada olumsuz etkilenir ve kararını verir. Tekrar geçmiş olsun,umarım gönlünüze ve bütcenize göre bir cihaz bulursunuz.

  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.