Şimdi Ara

SEAT LEON MK3/5F ANA KONU (2867. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
58.062
Cevap
358
Favori
2.607.210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 28652866286728682869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dr.Leon kullanıcısına yanıt

    Bende de 2016 1.2 dsg var bende servise sorduğumda 2016 altı için ş,y, değişimi var dedi , benim araç daha 33500 de , ama bende ilerki yıllarda değiştirmeyi düşünüyorum ,tabi benim ve arabanın ömrü yeterse.

  • Dr.Leon kullanıcısına yanıt

    Bende doğuş oto servisi ve bulundugum yerdeki servisi aradım manuelse ömürlük dediler, neden nasıl ömürlük oluyor dediğimde ise fabrika bize değiştirin diye talimat vermiyor dediler.


    Sizde değişim sonrası herhangi bir sorun oldu mu hocam? Bazı araçlarda yeni şanzıman yağı sonrası ugultu sesi vs oluyor muş o yüzden soruyorum. Sizin araç kaç model hocam ve suan kaç binde?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ProduceR. -- 27 Kasım 2022; 0:23:32 >
  • Arkadaşlar aracım 2014 71.000 km'de 1.6 TDI triger seti değişimi yapmadım. Servis 120.000 km dedi yıl olarak bir sınır bulunmuyormuş. Bu konuda bilgisi olan varmı. Birde Orijinal triger seti hangisi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cyetkin kullanıcısına yanıt

    Bende değiştirmeyi düşünüyordum sizin araba ve km görünce vaz geçtim şimdi :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batar -- 9 Aralık 2022; 0:40:36 >
  • ProduceR. kullanıcısına yanıt
    Değişimden sonra sorun yaşamadım. 2013 model chpa motor kodlu 1.4 tsi 140 hp manuel araç. Şu an 153 bine geldi. Herhangi bir sorun yaşamadım. 140 binde değiştirmiştim şanzıman yağını

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Teşekkürler hocam. Hangi yağı kullanmistiniz şanzıman yağı olarak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ProduceR. kullanıcısına yanıt
    Yetkili serviste değişti. Marka veya özellik konusunda fikrim yok . Fatura şu şekilde

    SEAT LEON MK3/5F ANA KONU

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • thelord03 kullanıcısına yanıt

    Çok nadir oluyor hocam aç kapa yapınca düzeliyor, kullandığım kablo orijinal değil bu arada


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hunbal kullanıcısına yanıt

    Evet hocam yani orjinal kullanıyorum hatta arada komple kabloyu değiştiriyorum.

    üst üste kesilip duruyordu, dün garip bir şekilde 45 dk boyunca kesilmedi şoklardayım diyebilirim o kadar.

    Bu soruna bir çözüm bulmaları gerekiyor ama kesildiği zamanlar çile gibi :/

  • Arkadaslar merhaba,

    2020 Leon arac aldim, Front assist var Aracta ama nasil kullaniliyor tam olarak ? Ozellik aktif, herhangi bi ayar vs. Yapmak gerekir mi? Ondeki araca dusuk hizla yaklastigimda herhangi bi uyari vermedi ama ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, 2017 1.4 EcoTSI FR DSG aracım var. Aracın multimedyasi üzerinden Eco veya Sport mod ayarlayıp kullandigimda kontağı kapatıp tekrar açtığımda multimedya üzerinde en son ayarladığım mod gözüküyor fakat kadranlarin ortasındaki ekranda D moduna yani normal moda geçmiş oluyor. Kısacası kontak kapat aç yapınca multimedya ve ufak ekran modlar farklı kalıyor multimedyadan tekrar ayarlayinca ufak ekran düzeliyor. Bu normal bir şey mi yoksa yazılımsal bir problem falan mı? Daha önce tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2 yaş ve üzeri Seatlar için silecek kampanyası.



    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SEAT LEON MK3/5F ANA KONU

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • lektonstar kullanıcısına yanıt

    Bunlar serviste 5 tl lik cam suyunu 50 tl ye koyan adamlar , başka bir müşteri hatta şöyle bir benzetme yapmıştı , herhalde cam suyu olarak da zem zem suyu koydunuz herhalde , arabadan bu kadar memnunken servisten bu kadar şikayetçi olan bir müşteri kitlesi yoktur herhalde , pimpirik veya para sıkıntısı olmayanların dışında herhalde seatın servisine giden birilerini düşünemiyorum.

  • batar B kullanıcısına yanıt
    İşte ben pimpirik kitleye dahilim 😊

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • lektonstar kullanıcısına yanıt
    Ben iki kez dışarda bakım yaptırdım. Birinde balata değiştirirken aks körüğünü patlattılar diğerinde silecek muhafazasının orda alet ve vida unutmuşlar.

    Sonrasında hep yetkili servise devam ettim. Hem parça hem işçilik kalitesi bence daha iyi. Parçayı servisten alınca zaten işçilik çok farketmiyor. Özellikle belli yaş üzeri araçta ciddi iskonto yapılıyor. Piyasa malı şeyleri de kullanmamış oluyorsunuz.

    İki ağır bakım geçirdim. Toplam 50 bin tl tuttu ama tek bir sorun yaşamadım. Yapılan işin de parçanın da garantisi var. Sorun yaşayınca karşınızda resmi muhattap var. Zaten parçayı orijinal alayım derseniz maliyet aynı şekilde yüksek oluyor. 50 bin tl nin 45 bini parça tutuyor zaten. Sanayide 2.500 e yaptıracağıma serviste 5 bine yaptırırım.

    Ön takımdaki rot rotil burç vb gerekli parçaların revizyonu, 4 suspansiyon, her iki aks, baskı balata volan, fren hidroliği, antifiriz değişimi, akü, triger seti, devirdaim pompası, termostat, fren disk balata, bujili rutin bakım vs

    Sanayide ustam var benim on numara usta dediğimiz her kişi aksi bir durum olunca yan çiziyor. Benim 20 senedir tanıdığım ustalar da olsa hep böyle oldu. O yüzden çok zorda kalmadıkça büyük parça değişimlerinde sanayiye gitmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr.Leon -- 21 Aralık 2022; 11:15:14 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Bana şuan 50 bin tl masraf çıksa arabayı satarım ,sizin arabanın km ve yaşı kaç acaba.

  • batar B kullanıcısına yanıt
    2013 Mart ayında sıfır aldım. 150 bin km de .

    Alacak kişi de bunlara bakacak ve fiyattan düşecek sonuçta :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Dr.Leon kullanıcısına yanıt

    Neyse benim araba 2016 ağustosta yola çıktı 34000 e geliyor ,daha o kadar masrafa daha var , kim öle kim kala .

    Yanlız benim kuzenin bmw si vardı oda hep servise götürürdü ve bir gün yağ değişiminde arabanın yağ kaybetmesi sonucu hemen servisten sonra , hanım arabayı kullanıyor ve araba yağı bitmesi sonucu motor arızası tamir ve satış :)

    Yani orjinal servise girdi , sanayide iyi usta yaptı , her şey kader . Ben kimseye niye servise gidiyorsunuz demiyorum , tabiki arabadan en iyi anlaması gerekenler orda ama 5 lık işi ona 10 parçayı 50 ye satmaları hiç etik değil , orjinal servis kullanmak bu ülkede bir lüks.

    protem kombi kullanıyoruz , 2 sene olacak , bir arıza verdi servisi aradım , adam geldi fanı değiştirdi 400 -420 gibi rakam 200 de servis ücreti çaktı gitti kombinin sıfırı o zaman 3500-4000 internetten parçayı araştırdım , 90-135 tl arasında .

    Aradılar nasıl servisten mutlu kaldınız mı , ya dedim 100 lık parçayı 400 çaktınız 5 lık işe dünyaca para aldınız nasıl memnun kalayım , bidaha arızalanırsa ya orj. servisi aramam yada gider yenisini ararım , kadın demesin mi araba servisleri de böyle , bende içimden onlar bizi ssss diye sizin de bizi sss , gerekiyor . Tabi onlar bizi kazıklıyor sizin demi kazıklamanız lazım ,dedim kapattım.

    Abim jp da yaşıyor adam sıfır araç alıyor 5 garanti yağ bakımına bile para vermiyor , bizdeki bayi bana zorla buji bile değiştirdi koskoca istanbulda 2 servis yeri var albirini vur ötekine , (ben bakmayalı 2. di)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: batar

    Neyse benim araba 2016 ağustosta yola çıktı 34000 e geliyor ,daha o kadar masrafa daha var , kim öle kim kala .

    Yanlız benim kuzenin bmw si vardı oda hep servise götürürdü ve bir gün yağ değişiminde arabanın yağ kaybetmesi sonucu hemen servisten sonra , hanım arabayı kullanıyor ve araba yağı bitmesi sonucu motor arızası tamir ve satış :)

    Yani orjinal servise girdi , sanayide iyi usta yaptı , her şey kader . Ben kimseye niye servise gidiyorsunuz demiyorum , tabiki arabadan en iyi anlaması gerekenler orda ama 5 lık işi ona 10 parçayı 50 ye satmaları hiç etik değil , orjinal servis kullanmak bu ülkede bir lüks.

    protem kombi kullanıyoruz , 2 sene olacak , bir arıza verdi servisi aradım , adam geldi fanı değiştirdi 400 -420 gibi rakam 200 de servis ücreti çaktı gitti kombinin sıfırı o zaman 3500-4000 internetten parçayı araştırdım , 90-135 tl arasında .

    Aradılar nasıl servisten mutlu kaldınız mı , ya dedim 100 lık parçayı 400 çaktınız 5 lık işe dünyaca para aldınız nasıl memnun kalayım , bidaha arızalanırsa ya orj. servisi aramam yada gider yenisini ararım , kadın demesin mi araba servisleri de böyle , bende içimden onlar bizi ssss diye sizin de bizi sss , gerekiyor . Tabi onlar bizi kazıklıyor sizin demi kazıklamanız lazım ,dedim kapattım.

    Abim jp da yaşıyor adam sıfır araç alıyor 5 garanti yağ bakımına bile para vermiyor , bizdeki bayi bana zorla buji bile değiştirdi koskoca istanbulda 2 servis yeri var albirini vur ötekine , (ben bakmayalı 2. di)

    Bmw nin range in motor problemi yağ eksiltmesi bitmez ;)


    Valla parça fiyatları belli. Orijinal kalitede parçayı servis harici bir yerden temin etmek mümkün değil. Piyasada en kalitelisi diye satılan ate disk balatanın bile ömrü servisteki yedek parça ile aynı değil. Hepsini denedim. Ate, brembo, feredo, textar vs vs

    Ön Aksın tanesi 5 bin tl serviste. Çin malı olan var parçacı da 1500 tl. Ne parçanın garantisi var ne işçiliğin.

    Baskı balata seti 3 bin tl dışarda. Volan zaten yok.

    Ben arabaya alıp takmam. Öyle bakım yapılmış arabayı ikinci el olarak da alıp binmem.

    2013 de 52 bin tl ye aldığım arabaya 2023 de 52 bin tl ye ağır bakım yaptırdım ama hem binerken hem satarken içim rahat :)

    150 bin km kullanmışım ne aksı ne balatası tık dememiş.

    Sanayiden ucuza alıp taksam şimdiye kadar 5 tur değişirdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr.Leon -- 22 Aralık 2022; 19:38:2 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 28652866286728682869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.