Şimdi Ara

SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2024 (16691. sayfa)

5 sn
339.780
Cevap
5.794
Favori
58.277.596
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1173 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
5. Sırada  bugün en iyi #1
Giriş
Mesaj
  • captainua C kullanıcısına yanıt
    Marmara, Ege, Akdeniz, Karadeniz bölgelerinde yaşıyorsanız 4 mevsim yeterli olur. Bunun dışındaki bölgelerde kışlık lastik gerekli olur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bjkali kullanıcısına yanıt

    Hocam hayırlı olsun,


    Elektrikli Allure mu 1914 e aldınız yoksa Elektrikli Gt paket mi 1914 ? Hangi bayiden aldınız ?

  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt
    Hibrit araçlarda şehir içi yakıt tüketimi ne kadar ortalama

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Thermodynamiker kullanıcısına yanıt
    Mild hibriti hibrit olarak ben saymıyorum. Diğerlerine bakacak olursak normal hafif trafikte ortalama kasmayan bir sürücü şehir içi 5.2-5.5 arası gezinir bence. Yoğun trafikte ise 4.0.4.5 arası gezinebilir. Şehirçi sert kullanabilen birisi 6.0 ya çıkartabilir belki

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • acquiles A kullanıcısına yanıt
    Genelleme yaparsak ülkede beğenilmek ve satmak istiyorsanız;
    -Dış boyutları büyük, heybetli gözüken (iç hacmi önemli değil, geneli dıştan büyükse araç çok kullanışlıdır mantığında). İçindeyken biraz dikkate alınayım, önümden çekilsinler...
    -Önden yakışıklı ise yine dediğim gibi işte araba bu deniyor, alt yapısı, sağlamlığı, sorunsuzluğu yine fazla dikkate alınmıyor. Tipli ise iyidir mantığımız (Jazz buna ters örnek😀)
    -Sağında solunda bol bol ekstra ışık, lamba, oyuncak varsa, hele bi de bir de birden fazla renkse, kocaman orta ekranı da varsa, o araba da müthiştir.

    Yani siz dıştan küçük gözüken, nispeten tipsiz araba yapın, geri kalan her şeyiniz mükemmel bile olsa bizim vatandaşımıza göre o araba para etmiyor. Özetle şekilcilik önde geliyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt
    Hibrit teknolojisinin en güzel yanı bu sanırım. Yoğun trafikte 4-4,5 çok iyi rakamlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar konu dışı olacak ama bu SUV'lar nasıl bu kadar popüler oldu sizce? Geniş iç hacim ve heybetli gövdesi var diye tercih ediliyor deniyor ama sürüş zevki 0 bu araçlarda. Hani aracı şöyle viraja bir atayım sonra toparlarım deyince bu araçlarda hemen savrulma eğilimi gösteriyorlar. Premium SUV sürmedim tabii ama standart ve yere yakın bir sedan ile standart bir SUV arasında sürüş zevki olarak inanılmaz farklar var bence. Sizin yorumlarınız nedir bu konuda?

  • Thermodynamiker kullanıcısına yanıt
    Hem daha az yakıyor hem de daha sessiz oluyor. Şu bataryayı x2 büyütse toyota bence baya baya tutar ülkemizde. Zaten genel olarak sistem 2 ye bölünmüştür hocam. Avrupalılar daha az trafik olduğu için güç e önem vermiş yakıt verimliliğini 2.plana atmışken japonlar daha az yakan bir şanzıman yapmaya önem verip güç ü 2.plana atmışlardır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt
    Bir sorum daha var; Hibrit araçların özellikle frenleme üzerinden re-şarj olması(Toyota prius gibi) mühendislik harikası bence. Kullanmadığım için bilmiyorum ama bunun doğru sonuç verme kalitesi ve verimliliği zamanla hızlıca düşüyor mu yoksa yıllar sonra da hala ilk günkü gibi doğru sonuçlar alınabiliyor mu ? Nasıl ki telefon bataryası 3 yıl sonra şarj tutmamaya başlarsa elektrikli araç bataryalarında da bu sorun oluyor mu ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Dusunsel D kullanıcısına yanıt
    Hocam ben sana bişey diyim mi. Otobanlarda yollarda deli gibi araç kullanan 150km altında gitmeyen bir bizler kaldık bilesin. Adamların altında deli gibi makineler var ama basmıyorlar yol boş olsa da basmıyorlar. İlginç ama gerçek bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maviyıldızınoğlu -- 15 Aralık 2024; 12:5:18 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Thermodynamiker kullanıcısına yanıt
    Yazin 3.5-4 yazin 4.5-5 litre arasi. Sehiricinden kastimiz 20 km ve alti hizlar. 1300kg jazz hybrid icin gecerli degerler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dusunsel D kullanıcısına yanıt

    Hocam ben üst üste 11 Yıl SUV dan C Sedan ve C Hb araçlara geçtim. Dedikleriniz tamamen doğru. Yani fiiliyatta araba belki yoldan çıkmaz, virajı güzel döner ama gövde salınımı yanla rüzgarlar gibi hususlardan dolayı insanı tedirgin ediyor. Fakat Hb araçlar daha iyi hissettiriyor insana

  • Thermodynamiker kullanıcısına yanıt
    Adamlar yapmış hocam ya. Yani çook uzun kullanıcı testlerine bakmak lazım ama verimlilik oranı bence kesin çok yüksek olacaktır. Bunu en iyi toyota mühendisleri bilir. Biraz google ı kurcalarsak bişeler bulursunuz ve çok tatminkar old sonucuna ulaşırız diye düşünüyorum ben.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle valla. Demek ki çoğu insan için sürüş zevki diye birşey yok. İyi marka olsun ve geniş olsun yeterli. Zaten yeni araçlarda otonom sürüş var. Bas tuşuna kendisi gitsin :)


    Araba sürmekten zevk alan bizler artık eski nesil oluyoruz galiba :)


    Sürüşünden zevk almadığım arabaya binesim gelmiyor benim. Kendisi gidecekse araç ben niye kullanıyorum ki o zaman kafasındayım.

  • Thermodynamiker kullanıcısına yanıt
    Re jeneratif frenleme zaman icinde etkisini kaybetmez, ama piller bir asinmaya tabi .

    Zaten hybrid araçların pilleri ufak oluyor. Uzaklarda yanmis bir kirmizi isiga frene hafif basarak yaklasmak ( hafif basarsaniz tabi baska bir cok etken de var ama en önemlisi bu) balatalar devreye girmiyor elektrik motoru ters calisarak frenleme yapiyor bu sekilde pilleriniz doluyor, ayni sekilde dik bir yokusta en sevdigimiz seylerden biri, her inisin bir cikisi var derler ya, inerken doldurdugumuz pillerle cikarken yakit harcamadan cikabiliyorsunuz.

    Bir sure sonra bu bir tur oyuna donuyor pillerimi nasil daha iyi doldurabilirim oyununa.

    Hayirli gunler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • pro-black kullanıcısına yanıt

    Savrulma olacak hissi senin o araca olan güvenini azaltıyor. Yandan rüzgar alınca bu araçlar daha çok sallanıyor bir de. F1 araçları yere en yakın şekilde tasarlanır mesela aracın yere basma gücünden daha fazla faydalanabilmek için. Ne kadar yere yakın o kadar daha iyi viraj performansı demektir.

  • Dusunsel D kullanıcısına yanıt
    Dünyanın evrildiği nokta arabalarda da oluyor ne yazık ki. Eskiden biz arabaları sürerdik artık arabalar bizi sürüyorlar. Her güzel şeylerin bir sonu varmış. İyice paspallaşıyoruz. İlerde arabalar kendi ilerlerken bizde içinde telefonla birşeyler oynayan yaratıklara dönüşeceğiz anlaşılan. Robotlaştıkça robotlaşıyoruz🤦🏻‍♂️

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt
    Ülkenin 4 bir köşesi aynı coğrafik şartlara sahip değil. Ben şahsen sizin dediğiniz yolu yılda 2 sefer memlekete giderken görüyorum. Ayrıca arka koltukta çocuğum varken 150 ile viraja Porsche'a binsem girmem. Bu kadar yüzeysel bakmamak gerek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt
    Çok haklısınız hocam. Bu yaz İtalya-İsviçre-Almanya arasında 1200km yol yaptım 210 hp 2024 model Alfa Romeo Giulia ile. İnanır mısınız Alman otobanının bazı noktalarında basabildim sadece. Klasik 110-120 sabitleyerek gitmek zorunda kaldım. Yer yer 30-40’lara kadar indim köylerden geçerken. Altımda yer uçağı vardı ama kullanamadım. O yüzden yakıt tasarrufu, konfor, donanım bence birinci öncelik.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt

    Artık iş oraya doğru gidiyor gibi. Artık en ucuz araçlarda bile yarı otonom sistem var. 2-3 yıl içinde tüm yeni araçlarda tamamen otonom sistemler standart olacak gibi bu gidişle.


    Yani biz araçları kullanmayacağız onlar bizi kullanacak gibi bir durum oluşacak :)

  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.