1 adet sandık motor değişimi var 408'de. Artık sıvamayı bıraksanız diyorum. 80 bindeki kayışı aç bak parçalanmış oluyor o mikropartiküller yok olmuyor motora gidiyor. Kopsa da kopmasa da zarar. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2024 (17381. sayfa)





















-
-
1.2 m şaşırmışlar.
-
Clio 1.3 m euro 40 tl
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bana herhangi bir marka model söyleyin size sandık motor değişimi yapılmış örneğini bulayım.
80bindeki değil de 78bindekini açıp baktım hocam. linkteki mesajımdan sen de bakabilirsin: https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/160909855
mikropartikülleri yağ pompası direk motora mı gönderiyor sanıyorsunuz ? motor içinde dolaşan yağ yağ filtresi denilen bir elemandan geçiyor partikülleri toplamak için:
https://tr.wikipedia.org/wiki/Ya%C4%9F_filtresi
yağ pompası önündeki süzgeçten geçemeyecek parçalar yağ karterinde kalıyor.
-
Yağ karterinde kalmıyor. Yağ pompasının süzgecini tıkıyor ve yetersiz yağlamadan dolayı motor gidiyor. Metal atıklar karterde kalıyor, Plastik öyle değil direk olarak süzgece yapışıyor. Bununla ilgili bir sürü video var isterseniz bakabilirsiniz. .
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bps -- 11 Mart 2025; 16:38:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam siz hala anlamamışsınız. Yağlı kayış problemli olduğu için kökten kaldırmışlar. Kötü ünü nedeniyle puretech adından da vazgeçmişler. Siz hybride geçtiği için zincire geçti diyorsunuz ama haberde göreceğiniz üzere Mokka ve DS3 de hybrid olmayan düz benzinli araçlarda geçişi yapmışlar ilk. Sorunsuzsa neden yağlıdan devam etmemişler?
Ayrıca bu gudubet tasarımı daha önce deneyen Ford olmuş ve sayısız sıkıntılardan sonra 2020 de Ford Puma ile beraber zincire geçmiştir. Aklın yolu bir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Chery 7 pro max almayı düşünüyorum full paket 1740 fiyat aldım. 300 bin kredi 348 geri ödeme imkanıda var ama Nisan ayına giricez halen 2024 model almak mantıksız geliyor. Yeni modellerde fiyat artışı olabilir. beklemeli mi sizce? Bu araç alınır mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.8m e Clio gördüm şok oldum. Bu arada c3 listeden de kalkmış.
-
Hocam eğer cam tavanı çok önemsemiyorsanız net bir şekilde Grandland derim.Özellikle yeni model olması ve en az 5 sene bu kasanın satılacak olması büyük avantaj.Australe göre belirgin derecede daha büyük ve geniş bir araç.İç malzeme kalitesi eskiye nazaran çok iyi duruma geldi ve koltuk rahatlığıda australden iyi.Yeni hybrid motoru şehir içinde çok verimli elektrik motoruyla aracı yürütebiliyor.Australin geleceği belli değil 1 sene sonra pat diye gider isim değiştirebilirler renaultun sağı solu belli olmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Makyajlı c4 hakkında ne düşünüyorsunuz? Kayış sorunu da yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
evet güncel kayışın olmadığı araçlarda yağ süzgeci tıkanıyor ve araç düşük yağ basıncı uyarısı veriyor. Size güncel kayışın ve eski kayışın farkını fotoğraflarla anlatmaya çalışacağım.
Mesela 2020 model 49000km'de bir aracın kayışı şöyle gözüküyor:
güncel kayışlı bir araç 78000kmde, kayışta gözle gözüken bir çatlak yok:
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stddevbuff -- 11 Mart 2025; 16:52:9 >
-
Bu forumu okuyan bir ziyaretçi, aman Allah'ım der, Elektrikli arabalardan, %30 vergili prizli hibrit BMW'den, genel olarak tüm PSA'dan, B sınıfı olarakta Clio'dan uzak durmam lazım der. Hatta genel olarak fiyatlar artmıyor zaten beklemede kalalım der. Usul usul Euro 40 oldu, satışlar 2-3 gündür ciddi hızlandı
Bundan 22-23 gün sonra Mart satışları açıklandığında,
Toplamda 100-110 binlik satışın yapıldığını.
Alınmaz denen PSA grubunun tüm pazarda %20 orana ulaştığını.
Alınmaz denen Elektrikli arabaların pazarda %15 orana ulaştığını.
Clio'nun en çok satan araç olduğunu.
Alınmaz denen BMW 2.30e'nin tüm stoğunun bittiğini ve binlere kişinin sırada olduğu gerçeğiyle karşılaşır.
Bunların aksine bu forumda övülen ve sürekli reklamı yapılan bazı araçların ise yok denecek kadar az sattığını görecektir.
Halk artık bilinçleniyor, herkes öyle yada böyle internet kullanıyor, bu arabaların Avrupa'da hangi paralara satıldığını, ek ötv yükünün farkında, insanlar artık ekstra vergi vermek istemiyor.
Ben kendi adıma , 230e ve Tesla Juniper bekliyorum.
Ha Tesla %10'dan gelmezse, en güzel alternatif Countryman(BENCE)
4 ay önce eşime aldığım Taigo, büyük ihtimalle aileme veya kendimi aldığım son içten yanmalı araç oldu. 1.4m verdiğim Taigoyla ondan 2-3 ay önce 1.79 m'a aldığım Tesla arasında ki dramatik farklardan sonra daha bitti benim için. İkisinde de vergi aynı olsa Taigo 850 bin olacaktı o zaman tamam derdim. Ama ne yazık ki %80 ötv ödedim.
-
Hocam bu araçlar Çin'den geldikleri için dolar bazlı fiyatlanıyor, yani son günlerdeki Euro artışından etkilenmeyecektir.
Sizin için en büyük risk Chery ülkemize fabrika yatırımı yapacağı için devletten teşvik alıp araçları daha ucuz fiyatlara satabilir.
Bunu üst yönetim kararı belirler yani satış temsilcileri de size bilgi veremez.
Örneğin Byd seal u ' ları 2.1 milyondan satıyorlardı, teşvik alınca (aslında vergisiz fiyatına ciddi zam yaptıkları halde) fiyatı 1.85'e indirdiler
-
Zaten yıpranma kayışın üst tarafında olmuyor dişlileri çeviren iç kısımda oluyor. İkinci fotoğraftaki kayışı sökerseniz iç tarafta aşınmayı göreceksiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam kayışı güncelledik problem çözüldü deseler de artık kötü ününden dolayı insanlar ikna olmayacak, zaten forumda da bunu görüyoruz. %70 değişiklik yapılmış bir motorda kötü üne sahip yağlı kayışı kullanmamaları çok mantıklı. Böylece kayışı değiştirdik bunda problem çözüldü/azaldı demek yerine artık kayış yerine zincir var deyip yeni motorun önünü açmış oluyorlar.
Yani her şeyi tek tek yazmayınca da itirazlar geliyor şunu da açıklayayım güncellenen kayış ile problemler sıfıra indi diyemiyorum çünkü yeterli zaman geçmedi. şunu söyleyebiliyorum ama: 1.2 puretech motorlu 308 grubunda 861 kişi var ve henüz kayış kaynaklı sorun yaşayan yok. Araçların en eskisi 2022 model. En yüksek kilometre 86000 civarı.
-
Merhaba almayı düşündüğünüz araba Çin'de %23 vergi dahil 17500 dolara vergisiz 14200 dolara satılmaktadır.
14200 dolar ise %50 gümrük vergisi + %80 ötv %20 kdv ile ekstra binen vergi yükü 31800 dolardır.
Toplam maliyet ise 46000 dolardır Buda 1680 tl yapmaktadır, o kadar nakliye gümrük bayi karı vs için sadece 50 bin tl çok ama çok azdır. Demek ki Chery ciddi maliyeti kendi karşılamaktadır. Piyasada konuşulan teşvik sonrası gümrük vergisinin kaldırılacağı yada sadece %10 olacağıdır.
Bu durumda 14200 dolarlık arabadan vergi yükü 16500-18000 dolar aralağında olacaktır. Bu durumda en az 3000 dolarda artık bayi karı vs eklense arabanın fiyatının 34-37 bin dolar civarlarında olacağını bununda 1250-1400 arasında olacağını ön görebiliriz.
Tabi BYD gibi çakallık yapmazlarsa
-
-
Jazz hayranları neden bu arabayı almak istiyor anlamamışsınız. Bu kadar tipsiz bir arabayı ancak içinde sürerken görmemiş oluyorlar 😁
Not: Jazz hayranı forumdaş.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Başkan ben de seninle aynı fikirdeyim. Bırak millet sabaha kadar eleştirsin. Kime ne anlatscaksın ki?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam hangi bayiden aldınız. Id4 bakıyoruz buzul beyazı 2025 model araç için 1840K₺ fiyat verdiler. Uygun verebilecek bildiğiniz bayi varsa fiyat alır mısınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X