VW'in TSI'dan eTSI'a geçmesi gibi hocam. benzinli motordan mild hybrid motora geçtiler. zincirli motor dediğiniz hybrid motor yani. Mevcut kayış problemi için de kayışı güncellediler. Zincirli motorda EAT8 şanzımandan da vazgeçildi bu durumda EAT8'de mi problemliydi ? Hayır değildi. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stddevbuff -- 11 Mart 2025; 14:58:46 > |
SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2024 (17380. sayfa)






























-
-
Hayırlı olsun hangi bayiden aldınız acaba
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba kamiq fiyatını hangi bayiden aldıniz?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
5 dk önce austral kullandım austral müthiş araba Hocam 1.3 motor çok canlı xtronic de çok konforlu araç dinamikleri de ona göre muhteşem
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Fiyat ne oldu ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni tip kayış ve psa'nın önerdiği yağın kullanılmasına rağmen sorun yaşamaya devam eden pek çok kullanıcının olduğunu da internette araştırıp görebilirsiniz.
Hatta sırf bu yüzden Norveçli bir firma kayıştan zincire dönüşüm kiti bile üretti.
Scottish Car Clanyoutube
Peugeot / Citroen / Stellantis Wet Belt Fix now available in the form of a chain conversion kit. Wet belt failure and oil consumption / piston rings discussed. 15% OFF HPI Checks Here : https://vehiclescore.co.uk/?ref=SCCYT15 Use Code : SCCYT15 --- Follow us on INSTAGRAM ► https://www.instagram.com/ScottishCarClan Facebook instead? ► https://www.facebook.com/ScottishCarClan Source : https://puretechtimingchain.com/ (Not paid promotion) -- EB0 — 1.0 L (999 cc) naturally aspirated Euro 5 50 kW (68 hp) (Used in early Peugeot 208 I) EB2FA — 1.2 L (1,199 cc) naturally aspirated Euro 6 55 kW (75 hp) @ 5750 rpm, 118 Nm @ 2750 rpm (Used in Peugeot 208 II, Opel Corsa F) EB2F — 1.2 L (1,199 cc) naturally aspirated Euro 6 61 kW (82 hp 2017-2020) (83 hp 2020-present) (Used in Citroen C1 II (2014-2018), Citroën C3 III, Opel Crossland X) EB2ADTD — 1.2 L (1,199 cc) turbo Euro 6 74 kW (100 hp) @ 5500 rpm, 205 Nm @ 1750 rpm (Used in Peugeot 208 II, Opel Corsa F,Jeep Avenger,Citroën C4 III) EB2DT / EB2ADT — 1.2 L (1,199 cc) turbo Euro 6 81 kW (110 hp) @ 5500 rpm, 205 Nm @ 1750 rpm (Used in Citroën C3 III, Opel Combo, Opel Crossland X) EB2DTS — 1.2 L (1,199 cc) turbo Euro 6 96 kW (130 hp) @ 5500 rpm, 230 Nm @ 1750 rpm (Used in Peugeot 208 II, Opel Corsa F, Opel Grandland X, Peugeot 308 II, Citroën C4 III) EB2ADTS — 1.2 L (1,199 cc) turbo Euro 6 100 kW (136 hp) @ 5500 rpm, 231 Nm @ 1750 rpm (Used in Opel Combo, Peugeot 308 III, MPM Erelis) EB2ADTX — 1.2 L (1,199 cc) turbo Euro 6 115 kW (155 hp) @ 5500 rpm, 240 Nm @ 1750 rpm (Used in Peugeot 2008 GT, Citroën C4 III, Fiat 600 (2023))https://www.youtube.com/watch?v=HYusB0KTqoA
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akenatons -- 11 Mart 2025; 15:15:59 > -
Valla hocam ederi 2.1 zaten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şu BMW 2.30e ye 1.2 yağlı kayış taksalar da herkes rahatlasa.
BMW ve yağlı kayışı ayrı ayrı gündemde tutmaya gerek kalmaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tech.pro -- 11 Mart 2025; 15:28:48 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
sizin kullandığınız araçlarda problem olmaması bu araçlardaki tasarım sorununu ortadan kaldırmıyor yalnız.
bir meslektaşım 2021 model pejo 2008 aracı ile 59.000 km de motor arızası yaşadı. full servis bakımlı aracı. 97.000 lira talep etti servis. Şimdi bu bahsettiğim kişi kadın ve sakin de kullanıyor. servise de götürmüş düzenli. daha ne yapacak ? sürekli açıp kayışa mı bakacak. Servisin koyduğu yağa yok o değil bu olsun diye akıl mı verecek.
bunun gibi çok örnek var. sadece tr de değil yurtdışı forumlarında YouTube da dolu örneği. sadece Google ya da YouTube a 1.2 puretech timing belt problems yazıp okuyun kaç bin km de arıza yaşamış insanlar.
Bu motora sorunsuz derseniz alay etmiş olursunuz insanlarla.
Zaten stellantis de bunun farkına vardı ve yeni 1.2 lerde zincire geçti. Madem ki bu dizayn sorunsuzdu niye kayışı bırakıp zincire geçti ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Selamlar,
Yanlışınız var, 1.2 Puretech motor gelmeye devam ediyor, kayışı revize yaptılar.
Sizin zincirli revize motor dediğiniz yarı hibrit 6 ileri otomatik Puretech'den bağımsız bir motor/seçenek.
-
en güzeli "jazz ve 2.30e de kullanılan stellantis 1.2 yağlı kayış" isimli ayrı bir başlık açmak
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgi forum -- 11 Mart 2025; 15:44:52 > -
bmw yağlı kayışlı ve dsgli bir araç sunup, Türkiye'de fabrika kurmaya karar verirse oldu bu iş
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Mantıken grandland in fiyatının 3008 allure dan 100-150 bin düşük olması lazım. Çünkü 3008 de cam tavan ikokpit ekran vs çok önde
3008 allure da 1900 civarı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salley -- 11 Mart 2025; 15:47:55 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
zincire geçtiği motorda EAT8'den de vazgeçti. EAT8'de mi sorunluydu?
2021 model araçta triger kaynaklı problem olması bu araçta 2023'te güncellenen kayışın olmadığını da gösteriyor hocam. 2023'te arkadaşınızın kayışı değiştirildi o halde araçta motor arızası olduysa bunun sebebi kayış mıdır iyi araştırmak lazım. Sorunsuz araç/motor yoktur. 1.2 puretech motor bilinen kronik sorunları olan bir motordur. Problem çıkarma potansiyeli olan kısımları bilip o kısımları daha iyi takip etmek lazım. Yağlı kayışın takibi gözle yapılabiliyor.
-
Aslında mantıklı düşününce motorun tasarımı çok güzel ama niye ısrarla zincir yerine kayış kullanıyorlar onu anlamıyorum. Amaç zaten sesi ve gürültüyü azaltmaktı. Zincirli de olsa her türlü motor gürültüsü azalmış olacaktı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: SergenssSelamlar,
Yanlışınız var, 1.2 Puretech motor gelmeye devam ediyor, kayışı revize yaptılar.
Sizin zincirli revize motor dediğiniz yarı hibrit 6 ileri otomatik Puretech'den bağımsız bir motor/seçenek.
Selamlar hocam, ben değil Stellantis'in termal motor geliştirme müdürü ile yapılan röportajdan bilgi. Ayrıca yağlı kayış motorların hatalı olduğunu inkar da etmiyor. Motorun hatasız olduğunu savunanlara gelsin bu da :) Kaynak link aşağıdadır. Bu arada gözü kapalı puretech savunucuları için bu kaynağı ne zaman koysam mesajım yarım saat içinde siliniyor bu da muhtemelen silincektir.
Burada "Gen 2" dediği revizeli kayışlı model. Gen 3 zincire geçilen versiyon.
-
Austral için fiyat teklifi alan var mı ? 2024 için özellikle, 2025'lerde 2.1'den aşağı fiyat veren bayi yok.
-
Nissan X-Trail bakabilirsiniz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bu yazıda da söylenen şeyi söylüyorum aslında, tüm 1.2 puretech motorlarda hiç problem yaşanmamış demiyorum. Yazıda da dediği gibi bu problem üzerine çalışılmış ve yeni kayış ile bu problemin önüne geçebilmişler gibi gözüküyor diyorum. 2023 sonrası araçlar 80000km'lere yaklaşmış olsalar bile yıl olarak yeterince eskimediler. Bu şartlarda yeni kayış işe yaramamış diyebileceğimiz kadar problem çıkmıyor gibi gözüküyor.
-
Austral için kullanan iki arkadaşım var ikisi de sert diyor. Şehir içinde konforsuz diyerek bana önermemişlerdi. Austral veya bir başka araç farketmez test sürüşü mutlaka yapın araçlar teknik detaylardan ibaret değil. En önemlisi konfor ve yalitim ancak sürerek anlaşılabilir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X