Şimdi Ara

SILENT HILL 2 Remake (PC Ana Konu) (32. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
640
Cevap
23
Favori
24.879
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Oyuna başladim , RE oynuyormuşcasina pek aksiyon göremedim ama. Oyunun ARAP ATI gibi acildıgını ögrendim.Bitince yorumlayacagim.Görsellik güzel , re versiyonun bambaşka hali hallice , Bulmaca dedigimiz şey re'deki bulmacalar ile tıpatıp aynı. Korkmayın şans verin. Korku severler kacirmasin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Absnthe -- 25 Ekim 2024; 22:29:9 >
  • Oyun gerçekten şahane,bulmacalar,korkuyu vermesi,karakterin duygusu bize geçiyor,yalnız ilk oyunun hikayesine hakim değilim,ogrenebilecegim bir kaynak var mı ya da bu oyunla bir bağlantısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzlemek isteyen olursa 😀




    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • En büyük işkenceyi yapıyorum kendime. Oled monitör ve 7.1 kulaklıkla gece oynuyorum. Hastanede zincirli bulmacada 2.kata geçemiyorum korkudan. Hastanede üst kattan gelen yürüme sesleri, çığlık ve bebek ağlaması sesleri kafayı yedirtecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ThomasAngelo89 kullanıcısına yanıt

    Birebir katılıyorum. Tekrar oynamak istesem orijinal oyunu oynarım. En azından kapılardan 2 dk'da geçer zifiri karanlıkta fır dönmem.

  • 3060ti ile 40 fps alıyorum 2k da rtx low amd fg acık halde.

    oyun baslangıcında yandaki tuvalette 10-15 fps falan veriyor hatta.

    oyunun bir grafik ayarımı var oyunu bozan yoksa durum bu mu?

    gow ragnarok 150 fps falan oynamistim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun muhteşem başladı. Atmosfer süper. Grafikler de çok etkileyici.



    Böyle atmosfere kurban olurum.

    SILENT HILL 2 Remake (PC Ana Konu)
  • SILENT HILL 2 Remake (PC Ana Konu)

    Harika bir deneyimdi zamanında korkudan oynayamadiğım, tam olarak burada ne oluyor, ne yapıyoruz, sisin içinde kayboluyoruz kafasıyla yaklaştığım bir oyundu haliyle İngilizce de olmayınca çocuk halimle oyunu bitiremedim.

    Atmosferi, müzikleri, tekinsiz ortamlar, tam yerinde kullanılan müzikler, ara sahnelerin kalitesi, hep merak duygusu, acabalar beni oyuna aşırı bağladı. 15 saat gibi bir sürede bitirdim bulmacalar da hiç iyi değilimdir genel de bakarak geçtim.

    Oyunu bitirenler mutlaka ama mutlaka şu videoyu izlesin özcan abimiz detaylı bir şekilde anlatmış kafaniz da oluşan soruların cevabını noktasına kadar vermiş ne nedir, kim kimdir, kasabanin tarihinden James ve Maria'nin ilişkisine kadar herşeyi ağzım açık tüylerim diken diken dinledim ve oyuna bir kez daha hayran oldum mutlaka müsait bir zaman da izleyin.


    Pintipanda youtube
    SILENT HILL 2 'NİN KARANLIK SIRLARI ve MESAJLARI
    https://www.youtube.com/watch?si=QTwANsg9S5oS38KX&v=8PslMSsIyuI&feature=youtu.be

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Mystical23 M kullanıcısına yanıt
    Aynı kartla 70 90 fps alıyordum. Rt kapalı dlss quality. Stutter oldugu için daha sonra 60 fpsye kilitlemiştim.shadow sso falan düşürün.ayarları vardı redditte

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Scorpioleo kullanıcısına yanıt
    Bebek ağlama sesi duymadım da diğer sesleri duymuştum. Bende kulaklıkla oynadım hep ama 7.1 değildi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Maalesef kendimi çok zorlasamda bitiremedim.


    Artık başım ağrıdı bulmaca çözmek ve bulmaca peşinde amelelik yapmaktan. 15 saat oynadım bunalınca bari sonunu görmek için trainerle dan dan vurup hızlıca sona ulaşayım dedim ama yok oyun izin vermiyor. Tam bir amelelik bitiyor sonra haydi seni 3 katlı ve büyük bahçeli başka yere atıp hadi 300 bulmaca daha çöz diyor. Tabi anahtar arama işinide unutma sakın. Muhtemelen bitmesine 2-3 saat kala bulmacalarına söve söve oyunu sildim. Yoksa artık sinirden kabız olacaktım. Yeter artık. Kapı açılmaz anahtar bul, bulmacayı çöz, yeni haritaya geçince 3 katta tekrar kapıları açmaya uğraşıp tekrar türlü türlü bulmacaları çöz işlenişi beni çok yordu.


    Gelelim genel değerlendirmemize:

    Evet grafikler ve atmosfer güzel. Özellikle ilk açık alan haritası güzeldi. Ama oyunun geri kalan büyük kısmı karanlık binalarda anahtar arayıp bulmaca çözme simülasyonuna dönünce biraz gazı kaçmış kolaya döndü oyun. Her yeni haritada tamam artık karakterleri anladık, atmosferi anladık, bulmacalarda baydı bizi sonuca ulaştır diyorum ama yok iş artık zevk almayı geçti ameleliğe döndü. Tamam birader mevzuyu anladık kısa keste sadede gel diyorsun ama oyun "yok kanka al sana 3 katlı bir bina daha hadi şimdi anahtarlar ve bulmacalar elinden öper +3 saat daha oyun süresi yazıyorum sana" diyor. Bu oyunun en az 5 saatinin kesip atılması lazımmış ki orijinali 8 saat civarı sürüyorken remake 15-16 saat sürüyor deniyor.


    Gelelim ana karaktere. Tam bir odun. Tamam bir asker değil özel eğitimi falan yok ama önünde duran mermiyi almak için santim santim hesap yapıyoruz be abi. E tuşunun çıkması bu kadar zor olmamalıydı. Neredeyse 3 mühendis gelip James i nokta nokta hareket ettirip E tuşunu aktifleştirtecek. Yaratık peşimde ama önümdeki mermiyi almak için sağa sola sallanıp duruyorum. Birde karakter çok hantal. Aynı sorun re 3 remake tede vardı. Ulan peşinde yaratık var azıcık hızlı koş be adam.


    Zamanımı karanlıkta anahtar peşinde koşup bulmaca çözmekten daha yararlı şeylere harcamak amacıyla 15 saat ıkına ıkına katlandığım oyunu sonunu görmeden silmek zorunda kaldım. Öf pöf deyip yarı baygın halde 3 saat daha anahtar ve bulmaca peşinde koşmaya gerek görmedim. Oyunun puanları yüksek ama çok hastası değilseniz ve oyun boyunca 18936 adet bulmaca ve anahtar peşinde koşmak istemiyorsanız oynanış videolarına bakmadan başlamayın bence. Kimsenin gazına gelmeyin çünkü oyun özellikle bazı yerlerde yeter artık gına geldi dedirtiyor.


    Son cümlemde tüm oyun yapımcıları için. Artık yeni çıkaracağınız bu tip oyunlarda karaktere anahtar aratmak yerine elindeki silahların kapı kilitlerini açabileceğini öğretmeniz lazım. Artık oyun karakterleri anahtar aramasın kilide sıkıp kapıyı açsın. Tel kesmeye makas aramasın üstünden atlasın.





  • Güzelim oyun bitmek tükenmek bilmeyen bulmacaları ve üç yüz küsur yaratığı katlettiren combatıyla aklımda. Ah ulan Bloober b.k vardı uzattıkça uzattınız.

  • Oradan Plak, Buradan yapıştırıcı topla. Plağı yapıştır M. Kutusuna yerleştir bilmem ne. ilk bölümün ortasında rafa kaldırdım oyunu. korkutucu falanda değil aksine bunlar ne diyorsunuz hele o ufak örümcek vari yerde motor sesi çıkaran son noktayı koydu. kısaca sıkıcı b.ktan bir oyun vakit harcamaya değecek tarafı yok oynamasanız da birşey kaybetmezsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unconc3rn3d -- 11 Kasım 2024; 23:19:30 >
  • unconc3rn3d kullanıcısına yanıt

    Oyun sadece bunlara indirgenebilecek kadar da basit ve niteliksiz değil. Her ne ise bahsimiz o değil. Tam bu noktada oyundaki benzer noktaları eleştirmiş biri olarak şu tespitleri aktarmak ve vurgulamak istiyorum yeniden:


    "Oyun süresi ile bir oyunu değerlendirmek çok yüzeysel ve hatta çok yanlış bir kriter. Çünkü herkes bilir ve takdir eder ki (bilmesi gerekir ki!) sayı ve süre arttıkça kalite düşer! Oyun süresi, kalite de doğru orantılı olarak artarsa ancak bir mana ifade eder! Kaliteli bir oyun içeriğinin, olması gerekenden çok daha uzun bir sürede sunulması, o kaliteyi aşağıya çeken bir unsurdur."


    "İşte tam da bu yüzden benim için en iyi oyun deneyimidir Detroit Become Human, o anlamda birinci sırada gelir. Hikaye odaklı ve anlamlı, kayda değer, tekrar etmeyen, özgün, sürükleyici, eziyet etmeden oynanabilir ve akıcı olarak ilerlenebilir ve sizi heyecan ve merakla sürükleten bir içerik sunan ve zihninizde, kalbinizde, ruhunuzda iz bırakan ve içinize işleyen yapımları seviyorum. Bu nedenle bazılarının film diye geçtiği ve oyun yerine bile koymadığı Detroit Become Human, benim için en iyi oyun deneyimi olmuştur. Çünkü bir oyunda ne hissetmek istemişsem onu hissettirip yaşattırmayı başarabilmiştir. Tabi bir aksiyon fps gibi değil, o anlamda eksik kalıyor, yani tamamen serbest kontrol anlamında ama o kadar dolu ve tamamen interaktif bir deneyim sunuyor ki, tekrar eden ve anlamlı, kayda değer bir içerik sunmayan FPS oyunlarına bin kat daha tercih ederim. Birşeyler yapma (oynanış) ve hikaye ve akışa etki etme (interaktiflik, etkileşimde bulunma) öğelerini sinematik unsurlarla en iyi harmanlayan yapımdı deneyimlediğim. Demem o ki, daha rafine (arıtılmış, damıtılmış, inceltilmiş, ince, saflaştırılmış) olması gerekiyor deniyor ya Silent Hill 2 Remake için, işte Detroit deneyimi baştan aşağıya rafine bir deneyim, tamamen özgün, hiç tekrar etmiyor, tempo düşmüyor, aksiyon-sinematik-oynanış-hikaye dengeleri ve yoğunlukları, interaktif bir oyuna göre (yani kategorisine göre) çok başarılı bir kıvamda. Tam anlamıyla paranızın her kuruşunun karşılığını alabileceğiniz bir deneyim. İçinde en ufak bir çer-çöp, gereksiz ve oyalayıcı sahne veya manasız oynanış mekanikleri vs. asla barındırmıyor. Yaklaşık 11 saatlik oyun deneyimini, yüzlerce alt dala ayrılan 2000 sayfalık senaryosuyla, en küçük bir kalite düşüklüğü olmadan sunabilmeleri emsaline çok az rastlanan bir iş. Bu yapıma yaklaşan ve neredeyse aynı kalitede deneyim sunan sadece iki oyun var: Beyond Two Souls ve Heavy Rain. Hiçbir oyun ve filmi birden fazla kez oynama, izleme alışkanlığım yokken, bu üç oyun bana âdetimi bozdurdu. Detroit'in 11 saatini (hadi isim vermeyeyim) bu öğeleri barındırmayan bir başka oyunun 60 saatine değişmem."




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lostideas -- 12 Kasım 2024; 0:14:9 >




  • unconc3rn3d kullanıcısına yanıt

    Daha oralara dayanamadıysan ileride hastaneden sonraki bölümleri hiç sevmezsin. Oyun hastaneden itibaren tamamen al sana 3 katlı 300 odalı bina. Git 40 tane anahtar peşinde koşup bulmaca çöz diyor. Tam bitiriyorsun yeni haritada yine benzer döngü. Çok kafa yoruyor. İş ameleliğe dönüyor. Bir oyun keyfi bırakıp ameleliğe dönünce tüm keyfi kaçıyor. Akşam işten gelince 2 saat takılayım diyorum kendimi amelelik yaparken buluyorum. Yeter artık yoruldum bitsin diyorum bitmiyorda. Tekrar 3 katlı yeni harita tekrar anahtar aramalar tekrar bulmacalar bayıyor. Lan tamam mevzuyu anladık işte bi sal bi sonuca ulaştır.


    Oyun süresi, anahtar arama, bulmaca çözme işini bu kadar diretmemeliydiler. Hikayenin gazı kaçıyor. Yeter bitsin artık diyorsun. Soğumuş çaydan 5 bardak daha içmek gibi. Tamam kardeş o sıcakken iyiydi hoştu da artık yetmezmi bu kadarı. Bi tadında bırakmayı bilin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhans19 -- 12 Kasım 2024; 8:39:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NeCRiS -- 22 Kasım 2024; 13:51:58 >




  • NeCRiS kullanıcısına yanıt

    Bu yama ile Stutter olayını çözmüşler gibi çok nadir oluyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam olmayan ve karakter yoksunu olan birisi yüzünden oyuna başlamadan oyunun sonunu öğrendim. Bu çok kötü.




    Oyunu 15 saat oynadım. İnceleme yapacak seviyeye geldim.


    Oyunun Olumlu Kısımları:

    1. Atmosfer muhteşem. Özellikle oyunun başındaki sisli kasaba havası gerçekten olağanüstü.
    2. Müzikler iyi.
    3. Grafikler oldukça tatmin edici. Özellikle kasaba güzel yansıtılmış.
    4. Pompalı silahın vuruş hissi çok güzel.
    5. Senaryo sizi içine çekiyor.
    6. Oyundaki karakterler gizemli...


    Oyunun Eksi Kısımları:

    1. Oyunda çok fazla düşman var. Özellikle hastane bölümünde savaşlar bitmiyor. Bu da bir yerden sonra korku unsurunu azaltıyor.
    2. Kasabadaki çoğu mekâna giremiyoruz. Kapılar kapalı.
    3. Yakın dövüş sistemi berbat değil ama iyi de sayılmaz. Daha iyi olabilirdi.
    4. Tabancanın vuruş hissi çok kötü.


    SILENT HILL 2 Remake (PC Ana Konu)




  • Oyunu dün gece bitirdim , Oyun hikaysi sürükleyici , Keşif ve bulmacalar kendini ASLA sıktırmıyor. Kesinlikle gerilimi yüksek bir oyun. Tek eksik yanı Silah çeşitleri daha fazla olabilirdi.. / Mutant'mı demeliyim , Yaratıkmı bunlarinda ceşiti fazla ols iyi olurdu. cogunlukla ayni yaratık ama bir şekilde seni korkutmayi başarabiliyor. Tam bitti bitti derken yeni bölüme geciyorsun İnanimaz bir oyun... Silent hill Remakesi görürmüydük diyordum.. God of war gelince artık hicbirşey imkansiz degil arkadaşlar HERŞEY gelecek..

  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.