< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi car reviews -- 16 Mayıs 2018; 21:41:1 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi car reviews -- 16 Mayıs 2018; 21:41:1 > |
760i, S8 Plus, maserati ghibli falanda geçiyordur şimdi hafifliği sayesinde değil mi? |
Hocam bu kadar yatırım yapacagına 1.0 tsı olanı aldaydın keske
|
Abstraction demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
Anlamadığım şey 105 hp lik octavia 105 hp lik Guiletta dan nasıl daha iyi gidiyor. İkisini de manuel viteslerinin 0-100 ve ağırlıklarına bakarsak her türlü Alfa önde. VW firmasının yan firmasına olan skoda kısmına, VW grubunun teknik verilerinin gerçek değerlerden çok daha uçuk olmasına ve Alfa romeonun viraj kabiliyeti ve yol tutuş anlamında octavia nın kat kat üstünde olmasına değinmiyorum bile. Ayrıca octavia 1365 kg guiletta ise 1320 kg. 70 nm metre tork fazlası var alfanın. Guiletta 0-100: 11.3 saniye. Octavia 0-100: 11.8 saniye. Tabi octavia nın bu değerleri ne kadar doğru tartışılır. Şimdi soruyorum hala daha iyi gittiğini mi savunuyosunuz? |
Turbo 86 hp ? Hiç takmasalarmış turboyu ağırlık yapmazdı en azından
|
Geçen araba yok heralde hocam,herkes octavia alacak şimdi..
|
Duydunuz mu agalar? bundan böyle zaten gitmeyen ezik arabasına yazılım yaptıranı önce linç ediyoruz, sonra adam gibi Ducati Panigale 1299, Honda 1000RR, Hayabusa tarzı motor önerip 3 evetle yolluyoruz. Paşamız böyle buyurdu fazla hareket yapmayın.
Paşamızın jant büyütme hesabındaki bilimselliğe de dikkat edin, kolay kolay böyle bilgileri bulamazsınız bir daha he. |
Peki siz Biliyor musunuz ? Mesela Hangi Parcalar ayni Motor Bloğundan baska? Bir ortak parcalari yazsaniz da bilgilensek.
Hemen bir yazılım yapalım is bitsin. Yuksek guclu olani alanlar aptal demenin bir baska yolu bu olsa gerek. |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abstraction -- 20 Şubat 2018; 22:40:28 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emirhanardgn -- 21 Şubat 2018; 4:30:8 > |
|
|
|
|
|
|