Şimdi Ara

Son 6 aylık Müşteri Hizmetleri Değerlendirmelerim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turkcell:
    Gece mail atıyorum, konu ne olursa olsun, sabah 9 da aranıyorum. Ve arayan hişi hal hatır soruyor! Nasılsınız ile başlıyor ve gayet samimi bi şekilde sohbet ediliyor. Sonra sıkıntı ne ise o gün içinde mutlaka gideriliyor. 46 lira bi fatura borcum vardı, buna 35 lira bir gecikme bedeli eklenmiş, aman ne yaptınız, ben bunu ödeyemem, 46 ya tamam dedim, adamlar o zaman bize biraz zaman verin, büyük ihtimalle 35 lirayı sileceğiz dedi.

    Vodafone:
    Önceleri çok iyiydi, fakat şimdi mail attığınızda, siz ne yazdığınızı bile unutmuşken, belkide 1 ay sonra biri sizi arıyor. Siz problemi belki çoktan çözmüşsünüz bile kendi imkanlarınızla. En son bir ikiz kart talebim oldu, 1,5 ayda, bölge müdürünü de araya koyarak zorla alabildim.

    Avea:
    Bir hata edip hattımı geçen hafta taşıdım. Açılalı bugün 3 gün oluyor. Bahar kampanyasından faydalanmak için KAYIT yazıp 1225 e gönderiyorum, hattınız bu kampanyaya tanımlı değil diyor. MH yi arıyorum, bu kampanya sadece mobil öğrenciler için diyor. Öylemi deyip kapatıp araştırıyorumki öyle değil. Tekrar arıyorum, nihayetinde kayıt alıyorlar. Ertesi gün oluyor arayan yok, arıyorum, 48 saat içinde çözülecek deniyor. Üstünden geçmiş 68 saat, hala birşeyin çözüldüğü yok. Ve ben hattıma kredi yükleyemediğim için hattımı kullanamıyorum. Az evvel epey sert bir mail yazdım, onlara da dedim, yarın hattımı geri vodafone taşıyorum diye, zaten sim kartımıda az evvel kırıp attım.

    Sonuç itibariyle, şu anda benim gözümde Müşteri hizmeti anlamında Turkcell bir numara. Burdan kendilerine teşekkür ediyorum.







  • dogru soze ne denir hocam bu is turkcellin isi ama fiyatlari yuksek her guzelin bir kusuru vardir turkcellin 1 avea ve vodafonenin cok kusuru var
  • Pahalı olduğu doğru, konuyla ilgili bir saat görüştüm hatta arayan bayanla, sabır ve ilgiyle dinledi. Diğer operatörleri örnek gösterdim. Onlara yakın kampanya yada tarifeler yapsalar, Turkcell gercekten lider olur. Ama faturalı hatda 23 liraya sms paketi almak ne demek.

    Neyseki ben gençtarife ile işi birazcık çözdüm. 30 lira yüklüyorum, 2 saat heryöne geliyor. 5 liraya 100 mb internet, bide 20 liraya gençnar yapınca fazlasıyla yetiyor. En azından sıkıntısız hat kullanıyorum.
  • Bazen şansınıza kötüde olabiliyor.

    Konum vardı; sevgili Turkcell, Mobil İmza'mı 1.5 ayda ancak çözebildi.. 1001 görüşmeden sonra :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanriseven -- 17 Nisan 2011; 1:18:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noxco

    Turkcell:
    Gece mail atıyorum, konu ne olursa olsun, sabah 9 da aranıyorum. Ve arayan hişi hal hatır soruyor! Nasılsınız ile başlıyor ve gayet samimi bi şekilde sohbet ediliyor. Sonra sıkıntı ne ise o gün içinde mutlaka gideriliyor. 46 lira bi fatura borcum vardı, buna 35 lira bir gecikme bedeli eklenmiş, aman ne yaptınız, ben bunu ödeyemem, 46 ya tamam dedim, adamlar o zaman bize biraz zaman verin, büyük ihtimalle 35 lirayı sileceğiz dedi.

    Vodafone:
    Önceleri çok iyiydi, fakat şimdi mail attığınızda, siz ne yazdığınızı bile unutmuşken, belkide 1 ay sonra biri sizi arıyor. Siz problemi belki çoktan çözmüşsünüz bile kendi imkanlarınızla. En son bir ikiz kart talebim oldu, 1,5 ayda, bölge müdürünü de araya koyarak zorla alabildim.

    Avea:
    Bir hata edip hattımı geçen hafta taşıdım. Açılalı bugün 3 gün oluyor. Bahar kampanyasından faydalanmak için KAYIT yazıp 1225 e gönderiyorum, hattınız bu kampanyaya tanımlı değil diyor. MH yi arıyorum, bu kampanya sadece mobil öğrenciler için diyor. Öylemi deyip kapatıp araştırıyorumki öyle değil. Tekrar arıyorum, nihayetinde kayıt alıyorlar. Ertesi gün oluyor arayan yok, arıyorum, 48 saat içinde çözülecek deniyor. Üstünden geçmiş 68 saat, hala birşeyin çözüldüğü yok. Ve ben hattıma kredi yükleyemediğim için hattımı kullanamıyorum. Az evvel epey sert bir mail yazdım, onlara da dedim, yarın hattımı geri vodafone taşıyorum diye, zaten sim kartımıda az evvel kırıp attım.

    Sonuç itibariyle, şu anda benim gözümde Müşteri hizmeti anlamında Turkcell bir numara. Burdan kendilerine teşekkür ediyorum.

    eğer twitter hesabınız varsa aveadestek i takip edip mesaj atmanızı tavsiye ederim. en kısa sürede önce numaranızı istiyorlar, ardından da numarayı alınca arıyorlar.




  • burda turkcell fanatikliği yapmıyoruz, yani kimse yanlış anlamasın. turkcell müş. hiz. konusunda gerçekten çok iyi. çok nadir istisna denk gelebilir, ama 1. olmazsa bile 2. müş temsilcisi sorunumu mutlaka çözmüştür.
  • Facebooktan yazmistim aradilar. Bugun iki kezde mesaj yolladilar calismalarimiz devam ediyor diye. Nasil bir calisma bu ki 3 gunde bitmedi. Ayip yahu.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ozet gecersek, eski tas eski hamam.
  • Turkcell hemen arıyor da hiç hal hatır sorduğunu hatırlamıyorum.

    Vodafone konusunda ise tam aksine gelişme olduğunu düşünüyorum. Eskiden mail yazınca onlar da en az bir hafta sonra dönüyordu ama şimdi ertesi gün veya iki gün sonra dönüyorlar. Turkcell kadar iyi olmasalar da gelişme var.
  • Söylediklerin gayet mantıklı, ben turkcell kullanıyorum ve çok ilgililer ve müşteri hizmetleri 1 sn içerisinde bağlanıyor. Sesli yanıt sistemi ile de neredeyse tüm bilgileri dinleyip işlem yapabiliyorsunuz. Turkcelliyim mutluyuM :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: Noxco

    Pahalı olduğu doğru, konuyla ilgili bir saat görüştüm hatta arayan bayanla, sabır ve ilgiyle dinledi. Diğer operatörleri örnek gösterdim. Onlara yakın kampanya yada tarifeler yapsalar, Turkcell gercekten lider olur. Ama faturalı hatda 23 liraya sms paketi almak ne demek.

    Neyseki ben gençtarife ile işi birazcık çözdüm. 30 lira yüklüyorum, 2 saat heryöne geliyor. 5 liraya 100 mb internet, bide 20 liraya gençnar yapınca fazlasıyla yetiyor. En azından sıkıntısız hat kullanıyorum.




  • O değil de, Avea müşteri hizmetlerini arayinca her an azar işitecekmiş gibi hissederdim.

    Turkcell gercekten o kadar mükemmel ki müşteri hizmetlerini dahi aramaya gerek yok. Hatta aranildigi zaman müşteri hizmetlerine baglanilmadan cogu işlemler yapılabiliyor. Ve hatta müşteri hizmet görevlisine baglanimadan işlem yapılınca ücretsiz oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha
    O değil de, Avea müşteri hizmetlerini arayinca her an azar işitecekmiş gibi hissederdim.

    Turkcell gercekten o kadar mükemmel ki müşteri hizmetlerini dahi aramaya gerek yok. Hatta aranildigi zaman müşteri hizmetlerine baglanilmadan cogu işlemler yapılabiliyor. Ve hatta müşteri hizmet görevlisine baglanimadan işlem yapılınca ücretsiz oluyor.

    Iddia ediyorum Sethanın turkcell reklamları turkcellin kendi reklamlarından daha başarılı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha

    O değil de, Avea müşteri hizmetlerini arayinca her an azar işitecekmiş gibi hissederdim.

    Turkcell gercekten o kadar mükemmel ki müşteri hizmetlerini dahi aramaya gerek yok. Hatta aranildigi zaman müşteri hizmetlerine baglanilmadan cogu işlemler yapılabiliyor. Ve hatta müşteri hizmet görevlisine baglanimadan işlem yapılınca ücretsiz oluyor.



    Çok içten ve iyi niyetli , güler yüzlü konuşuyorlar. Gece saat 3-4 de aradım. Turkcelde çıkan m.h. gayet güler yüzlü ve iyi niyetliydi. Bu saatte ne ararsın gibi değildi :) Turkcell müşteri memnuniyetine önem veriyor




  • Ben Turkcelli sevmem, beni az tanıyanlar bilir, ama sırf bu hizmetleri yüzünden vazgeçemiyorum. Şöyle bir değerlendirem daha yapayım.

    Turkcell: Hızlı dönüş, güler yüz ve fazlasıyla ilgi (Arkadaş hal hatır sorduklarını hatırlamıyorum demiş, valla beni ne zaman arasalar, nasılsınız diye soruyorlar, nerdeyse çoluk çocuk nasıl muhabbetine bile girecez, o denli samimi yani :)

    Vodafone: Bir zamanlar mail attığım zaman, 10 dk içinde döndüklerinide bilirim. Ama son 6 aydır, bir ay sonra ya dönüyorlar, ya hiç dönülmüyor bile. Ta geçen ay attığım mailler var, hala dönen yok, ben hattımı kapattırdım bile çoktan, artık dönmelerinede gerek yok.

    Avea: MH yi ararsanız karşısınıza son derece bilgisiz ve artis biri çıkacaktır. En azından bana öyleleri rastladı hep. Yıllardır Avea hattım var, geçen facebooka yazmıştım, bir bayan aradı ama iş bitirecek bir tipe benzemiyordu. 4 gün oldu hala bahar kampanyası kayıt sorunumu çözemediler. Bugün son kez aradım, yapıyosanız yapın, yoksa hattımı taşıyorum diye, tınlamadılar bile :) Yarın geri vodafone taşıycam artık napalım.




  • Turkcell görevlisi nasılsınız deyince iyiyim deyip teşekkür ediyorum siz nasılsınız diyorum. :) Bir ara bana iş başvurusu için bazı bilişim şirketlerini tavsiye eden biriyle de görüşmüştüm. :) Ha, ücretsiz Facebook hizmetine günde 50kuruştan sonra bedava diyen biraz doğu lehçeli biriyle de görüştüğüm olmuştu. :) Ama genel olarak memnunum.
  • vodafonede eskiden 1 hafta sonra veya daha gec arıyorlardı ama şimdi öle değil en gec iki gün sonra arıyorlar yada mail gönderiyorlar verdiğiniz e-posta adresinize.çokta güzel dinliyorlar sizi.daha dün aradılar beni çok ilgilendiler benimle çok memnun oldum. hatta sordular bana mailıne eklemek istediniz varsa ekleyelim diye.benim izlenılerim bunlar
  • Beni az çok taniyorsunuz arkadaşlar.Turkcellin musteri hizmetleri gercekten de cok iyi İDİ...

    Bundan 1yil öncesine gidiyorum.
    ben: Sayın Müsteri hizmetleri hattimda hiç kontorum yok fakat acil kontore ihtiyacim var.
    m.h: tabiki hemen hattınıza ucretsiz 10 kontor tanımliyorum.

    şuan bu hassasiyetten zerre eser kalmadi arkadaslar. kimse farkinda degil ama yine soyluyorum Türkiyenin en iyi operatoru her açıdan vodafone olacak.
  • daha dün akşam vodafoneye mail attım bugun akşam üzeri e-postama cevap göndermişler vodafonede ilerleme var her gecen gün ben bunu anladım
  • Turkcell fiyatlarını vodafone ile eşitlese ortada ne vodafone kalır ne de avea kalır :) kafayı çalıştırmıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134

    daha dün akşam vodafoneye mail attım bugun akşam üzeri e-postama cevap göndermişler vodafonede ilerleme var her gecen gün ben bunu anladım

    e bu nasıl iştir ki, daha geçen gün şikayet kaydım 12 gününde sonuçlandı. adamına göre mi muamele ediyorlar napıyorlar anlamadım ki?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.