Şimdi Ara

Son ay numara taşıma taahhüt bozumu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
265
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şu an 31 günlük taahhütum kalmış durumda (bu gece faturam kesilecek) son ay taahhüt bozma ücreti çıkmıyor diye biliyorum ama bu bilgim doğru mu?



    2 gün önce müşteri hizmetlerini aradığımda 1500 lira taahhüt Bozma ücreti çıkar dediler.

    Aylık fatura : 200 TL

    Taahhütsüz : 700 TL




  • Yarın tekrar kontrol edin cayma bedeli cikmaz
  • Konuyu TürkTelekom a açtığınızdan TürkTelekom da bu gece kesilen fatura yok

    Kesim tarihinizi kontrol edin

    Amacınız ne dir bilmiyorum ama

    Başka taahhütünüz yoksa yeni Fatura dönemine girince ceza çıkmaz

    Taahhüt yazıp 5555 e yollayın cezai bedel gelir

    Üstüne bide Faturanızı ekleyin

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Fatura tarihim yarın geceymiş.


    Neden böyle beni yalancı çıkarma çabası amacım ne olabilir ki?

    34-35 gün kalmış 200 TL faturalı aboneliği bozmak için 1.400 lira para isteyenler utanacak. Ben değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedKidx -- 21 Aralık 2024; 17:22:31 >
  • ckm kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim.

  • RedKidx kullanıcısına yanıt

    Yazdığınız yanlış bilginin doğrusunu yazın diye yazdım

    Doğru bilgi vererek doğru adım atasınız diye

    Kendi kendinizi birşeyler anlatmaya çalışmışsınız ben size birşey demedim

    Ben size yolu gösterdim.

  • Fatura kesim tarihini öğrenince rahatladı anlaşılan
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Hocam tartışma olmasın diye yazmadım teşekkür ediyorum ama forumda firma yetkilileri de dolanıyor herkesin malumu. Siz amacımı sorunca çok garipsediğimi bilmenizi isterim. 1 gün erken bir gün geç.


    Burada en önemli mesele 33-34 gün kalmasına rağmen TT.kom un bu kadar büyük bir taahhüt bozma çıkartması. 2 gün sonra fatura kesilince tekrar kontrol edip forumu bilgilendireceğim.

  • RedKidx kullanıcısına yanıt

    Sormuşsun ama ne için sorduğunuzu yazmamışsınız

    1 gün ve fatura kesim tarihi ile fiyat değişiyor .

    Kullandığınız tarifenin TaahhütsüZ fiyatı yüksek olduğundan cezai bedel çok çıkıyordur

  • Yasal süreç şudur, ya taahhüt sonuna kadar normalde ödeyeceğiniz ücretin kalanını ödersiniz, ya da şuana kadar ödediğiniz ayları taahhütsüz kullanmış varsayıp aradaki farkı ödersiniz. Hangisi müşteri lehine ise cayma ona göre belirlenir.

  • Bilgilendirme: gece yarısını geçince tekrar kontrol.ettim taahhüt bozma ücreti çıkmıyor sanırım sadece son faturayı ödeyip çıkacağım.

    Yarın musteri temsilcisi ile görüşür netlestiririm.
  • Bizim ay dönesiye kampanyalar bitmiş.
  • Bugün itibari ile 32 gün taahhütüm kaldı Türk Telekom’da.dün müşteri hizmetlerini arayıp cayma bedelini öğrendim neden taşıyacağımı sordu daha iyi bir teklif olmadığı için dedim.taşıma 4 günde gerçekleşir iyi akşamlar dedi müşteri temsilcisi ve kapattık.b atada ilgili bitime de aktardılar hiç bir teklif sunulmadı.faturalı tt abonesi olup güzel bir teklif gelen bu send pek yok sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnsenAnsen -- 24 Aralık 2024; 7:40:32 >
  • AnsenAnsen A kullanıcısına yanıt
  • Taahhüt bozulması durumunda ya kalan ayların taahhütlü ücreti alınır ya da kullanılan aylar için taahhütsüz ücret - taahhütlü ücret farkı alınır. Hangisi daha az tutuyorsa müşteriye o ödetilir.


    MH de o tutarı kafasından sallamış sanırım. 1 ayı kalan birine uygulanabilecek maksimum ceza 1 aylık taahhütlü tarife ücreti olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55superx -- 24 Aralık 2024; 12:54:44 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.