Arkadaşlar şu an 31 günlük taahhütum kalmış durumda (bu gece faturam kesilecek) son ay taahhüt bozma ücreti çıkmıyor diye biliyorum ama bu bilgim doğru mu? 2 gün önce müşteri hizmetlerini aradığımda 1500 lira taahhüt Bozma ücreti çıkar dediler. Aylık fatura : 200 TL Taahhütsüz : 700 TL < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Son ay numara taşıma taahhüt bozumu





-
-
Yarın tekrar kontrol edin cayma bedeli cikmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konuyu TürkTelekom a açtığınızdan TürkTelekom da bu gece kesilen fatura yok
Kesim tarihinizi kontrol edin
Amacınız ne dir bilmiyorum ama
Başka taahhütünüz yoksa yeni Fatura dönemine girince ceza çıkmaz
Taahhüt yazıp 5555 e yollayın cezai bedel gelir
Üstüne bide Faturanızı ekleyin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fatura tarihim yarın geceymiş.
Neden böyle beni yalancı çıkarma çabası amacım ne olabilir ki?
34-35 gün kalmış 200 TL faturalı aboneliği bozmak için 1.400 lira para isteyenler utanacak. Ben değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedKidx -- 21 Aralık 2024; 17:22:31 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yazdığınız yanlış bilginin doğrusunu yazın diye yazdım
Doğru bilgi vererek doğru adım atasınız diye
Kendi kendinizi birşeyler anlatmaya çalışmışsınız ben size birşey demedim
Ben size yolu gösterdim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fatura kesim tarihini öğrenince rahatladı anlaşılan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam tartışma olmasın diye yazmadım teşekkür ediyorum ama forumda firma yetkilileri de dolanıyor herkesin malumu. Siz amacımı sorunca çok garipsediğimi bilmenizi isterim. 1 gün erken bir gün geç.
Burada en önemli mesele 33-34 gün kalmasına rağmen TT.kom un bu kadar büyük bir taahhüt bozma çıkartması. 2 gün sonra fatura kesilince tekrar kontrol edip forumu bilgilendireceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sormuşsun ama ne için sorduğunuzu yazmamışsınız
1 gün ve fatura kesim tarihi ile fiyat değişiyor .
Kullandığınız tarifenin TaahhütsüZ fiyatı yüksek olduğundan cezai bedel çok çıkıyordur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yasal süreç şudur, ya taahhüt sonuna kadar normalde ödeyeceğiniz ücretin kalanını ödersiniz, ya da şuana kadar ödediğiniz ayları taahhütsüz kullanmış varsayıp aradaki farkı ödersiniz. Hangisi müşteri lehine ise cayma ona göre belirlenir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilgilendirme: gece yarısını geçince tekrar kontrol.ettim taahhüt bozma ücreti çıkmıyor sanırım sadece son faturayı ödeyip çıkacağım.
Yarın musteri temsilcisi ile görüşür netlestiririm.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bizim ay dönesiye kampanyalar bitmiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün itibari ile 32 gün taahhütüm kaldı Türk Telekom’da.dün müşteri hizmetlerini arayıp cayma bedelini öğrendim neden taşıyacağımı sordu daha iyi bir teklif olmadığı için dedim.taşıma 4 günde gerçekleşir iyi akşamlar dedi müşteri temsilcisi ve kapattık.b atada ilgili bitime de aktardılar hiç bir teklif sunulmadı.faturalı tt abonesi olup güzel bir teklif gelen bu send pek yok sanırım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnsenAnsen -- 24 Aralık 2024; 7:40:32 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
https://forum.donanimhaber.com/turktelekom-kisiye-ozel-firsatlar-teklifler-ve-kampanyalar--137514659 konunun ilk sayfasında bilgiler mevcut bakabilirsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Taahhüt bozulması durumunda ya kalan ayların taahhütlü ücreti alınır ya da kullanılan aylar için taahhütsüz ücret - taahhütlü ücret farkı alınır. Hangisi daha az tutuyorsa müşteriye o ödetilir.
MH de o tutarı kafasından sallamış sanırım. 1 ayı kalan birine uygulanabilecek maksimum ceza 1 aylık taahhütlü tarife ücreti olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55superx -- 24 Aralık 2024; 12:54:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X