|
[SON] TurkNet Tarafından Dolandırıldım-Mağdurum EDİT 6 BTK Cevap (3. sayfa)
-
-
15 gün mü ne çayma hakkı vardı memnun kalmaz isen para iadeli onu yap
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Royals11
Hocam en azından an yakın dolaba bağlayacaklarmış. En azından VDSL alamaz mıyım ?Tutk telekom port vermedikce 16 dan yukari cikmaniz imkansiz. Turk telekomun port vermesi lazim, kendi musterileri icin sakliyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam telekoma sormuşsunuz. Kendi altyapılarında VDSL veremeyiz dedilerse diğerleri nasıl verecek ki? Telekom vermem dediyse iş bitmiştir. Hemen akabinde fiber altyapı gelmesi için telekoma başvuru yapıcaktınız.
Kendi kendinize tongaya düşmüşsünüz. Telekomun veremediğini Türknetin, telekomun altyapısında nasıl vereceğini düşündünüz cidden merak ediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
internetimin adsl mi vdsl mi oldugunu nasil anlayabilirim bir yolu varmi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İyiki turk Telekom a yeni taahhut yapmisim bu iss ler ile ugrasilmaz -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, öncelikle karşılaşmış olduğunuz bu durum nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana bu durumu PM üzerinden iletirseniz size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım. Port durumunuzu arkadaşlarım hızlıca kontrol edecek ve size konu hakkında bilgi vereceklerdir. Sizden mesaj bekliyorum. Ortada bir mağduriyet söz konusu ise çözümü ve telafi için çalışacağız.Arkadaşlar bu @TurkNetDestek isimli ne olduğu - kim olduğu belirsiz kişi her TurkNet rezaletinde konuya zıplar , alıntıdaki mesajı yazar... Görüntüde sanki ilgileniliyor havasını verir. Buna pm atınca da "arkadaşlara ilettim ilgilenecekler" diyerek klasik bir BOT cevabı verir. İş orda kalır. Gereksizdir yani. Yapacağınız en güzel şey foruma şikayetlerinizi oluşturup(ki herkes okusun-karar verirken belirleyici olsun) aynı şikayetleri ve mağduriyetinizi BTK (Bilgi Teknolojileri Kurumu)'na da yazmaktır. Üşenmeyin yazın lütfen. Emin olun ki sorununuz çok daha kayda değer bulunup çözümlenecektir (göç korkusundan sebep)...
-
Zaten TurkNet’de de her zaman port gözükmüyor. Nadiren gözüküyor (hen Netspeed’de hem TurkNet’de)ve gözüktüğü zaman başvurumu yaptım. Boş gözüken portu da rezerve ettiler. İnternetiniz aktif olmuştur, bilgiler sms olarak gönderilecek dendiği zaman tekrar sordum ve yine VDSL olduğu bilgisini verdiler. -
Adsl modem takın, nete çıkamazsanız vdsldir, anlamanın en kolay yolu budur. Gelen vdsl sinyali geriye dönük uyumlu bir sinyal değildir. -
modemim vdsl adsl modemim yok elimde baska bir yolu yokmu -
Hocam modem arayüzünde eğer kurulum ATM ise ADSL’dir -
Modem arayüzünden bakabilirsin.
Vdsl destekli modem varsa dsl ışığı yeşil değil de turuncu yanıyor. Benim modemde öyleydi.
Bu iki şekilde bakabilirsin.
-
Öne çıkardım hocam. Umarım en kısa sürede çözüme ulaşabilirsiniz.
-
Çok teşekkür ederim hocam. Umarım çözüme kavuşur. Burada hem tüketiciyi yanıltma hem de eksik bilgi verme var daha doğrusu bilgi vermeme var. Şu an YAPA için talep oluşturdum(3 saat önce) yarın cevap verirler diye umuyorum. Eğer YAPA’da sağlıklı bir hizmet alırsam ona geçiş yapacağım alamazsam hukuki yollara başvuracağım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Royals11 -- 30 Aralık 2020; 21:13:48 > -
Aynısı benim de başıma gelmişti. Eğer oturduğun apartmanda interneti olmayan biri varsa onun adına ararsan sana yine VDSL desteğinizin olduğunu söyleyecektir. Ben denemiştim ve yanlışlarını telefonda yüzlerine vurduğum halde herhangi bir değişiklik yapmamışlardı.
Sana tavsiyem seni YAPA profiline geçirmeden Turknet'ten başka bir firmaya geçmen. Eğer YAPA profilini geçirirlerse başka firmaya geçiş de yapamıyorsun; iptal ettirip kurulum ücreti vermek zorunda kalıyorsun. Bu da başıma geldi; yaptıkları tamamen ahlaksız ticaret.
-
Şuan vdsl kullanıyorsun zaten modeme de vdsl sinyal geliyor yanlış hız profili tanımlamışlar 5 dk'da düzeltilecek iş.
-
-
Hocam telekoma başvurduğunuzda port yok dediyse iş orada biter. Bundan sonrası için fiber internet başvurusu yapmanız gerekirdi. BTK'da açık kapıdan filan şikayet üstüne şikayet atıp telekom müdürlüğüne gidip fiber internet altyapısı getirmeleri için dilekçe vermeniz gerekirdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam başvuru yaptığımda zaten port boşken başvuru yaptım. Hepsinde altyapımın desteklediği 52mbps görünüyor TT’de ise Hipernet yazıyor. Ben başvurduğumda boş port vardı. Netspeed geçişin başarısız olduğunu söyledi ama TurkNet geçişin kesinlikle olacağını ve portu rezerve ettiğini söyledi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Royals11 -- 30 Aralık 2020; 22:15:48 > -
Fiber zaten gelecek altyapı döşendi. Bi evlere çekmesi kaldı. Daireye kadar gelecekmiş. TT müdürlüğüne gitmiştim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X