Şimdi Ara

Sorumsuz Gigabyte servisi-ÇÖZÜLDÜ-

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
2
Favori
7.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 03/2015 de Gigabyte Windforce 3x R9 280x ekran kartı aldım inventus'dan,kartın standart olarak 3 yıl garantisine güvenerek.
    kart 2017 başınd arızalandı ama arızanın tam olarak neyden kaynaklandıgını belirleyene kadar kartı servise göndermedim(fazla uğraşıcak zamanımda yoktu)
    mart ayında kartın ısındıgı zaman arıza verdigini tespit edip inventus'a gönderdim,inventus ;;""bana kart'ın içine vida kaçmış onu çıkarttık kısa devre yapıyordu o yüzden ekran kartı arıza vermiş olabilir şuanda herhangi bi sıkıntısı yok dedi geri gönderdi""
    kart geldiginde yine aynıydı ama yeterli vaktım olmadıgı için kartı gönderemedim,2 haftadır yıllık izindeyim ve kartı iznimin ilk gününde çok detaylı ve açıklayıcı bi not içine koyarak ARENA servisine gönderdim (inventusa göndersem onlarda arenaya göndericek vakit kaybetmek istemedim) 08.08.2017 de,onlar zaten kartı kendileri tamir etmiyorlarmış ve GİGABYTE türkiye servisine gönderiyorlarmış yani kart önce arena'ya gitti , onlarda 1 gün sonra gigabyte 'a gönderdi , bu arada gönderdigim günden itibaren gigabyte online support'a yazıyorum ama 5 günde 1 kere geri gödüş yaptıkları için ayın 8'inden beri sadece 3 tane geri dönüş mesajı alabildim,bugun ARENA arıza takip ekranına baktıgımda ise aynen şu yazıyordu """0111355025 Yetkili Servis: Arızaya rastlanmadı 24.08.2017 10:27:13 """"
    BU KART KESİNLİKLE AMA KESİNLİKE ARIZALI,3 FARKLI PC SİSTEMİNDE DENENDI KART 80 DERECE SICAKLIGI AŞTIGI ANDA EKRANDA GÖRÜNTÜLER KAYIYOR,EKRAN YEŞİL OLUYOR KIRMIZI ÇİZGİLER ÇIKIYOR VE PC RESTART atıyor,benım sisteminde 4790k var,diğer denedıgım sistemler ise intel 3570k ve amd fx 8350 takılı sistemler,bütün sistemlerde en az 650 watt power supply var güç yetmemesi imkansız,nerdeyse son cıkan 6 tane değişik driver denedim ama hepsi aynı

    bu adamları tüketici hakem heyetine şikayet etmek istiyorum,elimde gönderdigime dair kargo fişi - fatura - ürün kutusu vs herşey var,bu konuda bana yardımcı olacak tecrübeli bir babayiğit arıyorum
    Sorumsuz Gigabyte servisi-ÇÖZÜLDÜ-

    Bu arada arkadaşlar başına gelmeyen anlamaz google da gigabyte ile ilgili teknik servis şikayetlerine bir bakarsanız neler neler görürsünüz,ben şuana kadar herhangi bi sorun yaşamadıgım için hiç bakmamıştım ama bu firma sadece bana karşı degil bütün herkese karşı ilgisiz,zaten mail felan atmayın geri dönmüyorlar daha önce 2 kere mail atmıştım cevap yok,gigabyte alacağınıza paranızı direkt çöp kutusuna atın bi bardak soğuk su için hiç yoktan kafanız rahat olur.

    ---------GÜNCELLEME----- kartı bugun taktım test etmek için ama herhangi bir tamir işlemi yapılmamış,
    ben içine detaylı bi arıza notu bıraktıgım halde,ve aynı notu ARENA bilişim de bıraktıgı halde,kas kafalı servispoint çalışanları okumamış ve kart'da görüntü yok diye sisteme girmişler buda içinden çıkan RMA resmi

    Sorumsuz Gigabyte servisi-ÇÖZÜLDÜ-


    RMA servis diye bişey oluşturmuşlar 5-10 tane firmanın servisligini almışlar,hiçbişey yapmadan öylece para kazanıyorlar
    288 52 96 servis point numarası ,aradım böyle böyle diye,önce bişeyler geveledi biz onu her karta yazıyoruz arızası önemli degil vs diye,yahu kartın arızası ne onu bilmiyorsun oraya rastgele bişey girmissin bide her karta giriyoruz diyorsun,demeki sen her kartı sallamasyon paketleyip gönderiyorsun
    bakımı yapıldı felan yazıyor külliyen yalan,kartın içini açmamışlar bile,fanları bıraktıgım gibi tozlu bunun neresine bakım yaptınız ,insan kör olsa yine görür

    v2 -----------
    05/09/17 de kargoya tekrar verdim ürünü,içine flash bellek koydum arıza videosunu yükledim,not olarak pc'nin özelliklerini ve diğer denedigim bilgisayarların özelliklerini yazdım
    youtube linkinide koydum videoya bişey olursa diye
    08/09/17 de yetkili gigabyte servisine varmış ürün bakalım bu sefer ne diyecekler

    28.09.2017 de sorunum çözülmüştür,kart tamir edilmiştir,bütün testleri yaptığım ve tamir oldugundan emin olmam gerektigi için buraya geç yazdım
    07.08.2017 de başladıgım maceram böylece son buldu yaşadığım sinir stres de cabası tabi,50 gün ekran kartsız kalmam ve düzgün oyun oynayamam da yanıma kar kaldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skörtıl_Nimo -- 2 Ekim 2017; 8:12:43 >







  • bugun ayın 27'si hala gigabyte dan bi dönüş yok,arkadaşlar bu kadar ilgi alakasız - lakayit bi firma olamaz,şuan yaşadıgım durum tamamen çaresizlik
  • Geçmiş olsun. Sorunun kesin olarak kartta olduğunu teyit ettiyseniz ve garantisi varsa elbet ilgilenmeleri gerek.
  • techniquest35 kullanıcısına yanıt
    kardeşim allah kimseyi bunların eline düşürmesin
    WD black hdd vardı bende 5 sene garantili, 5.senesinde bozuldu ,gönderdim garantiye yenisini verdiler
    adamlar'a bişey sorunca en azından geri dönüyorlar,
    gigabyte da durumlar tam tersi ne yurtdışından cevap veren var,ne türkiyeden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skörtıl_Nimo -- 27 Ağustos 2017; 14:32:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skörtıl_Nimo

    kardeşim allah kimseyi bunların eline düşürmesin
    WD black hdd vardı bende 5 sene garantili, 5.senesinde bozuldu ,gönderdim garantiye yenisini verdiler
    adamlar'a bişey sorunca en azından geri dönüyorlar,
    gigabyte da durumlar tam tersi ne yurtdışından cevap veren var,ne türkiyeden
    Araya bayram fa girecek. Bir süre daha haber alamazsınız gibi. Siz ilgili servisi kendiniz aradınız mı?
  • techniquest35 kullanıcısına yanıt
    gigabyte türkiyenın bi numarası yokki,servispoint mi endesk bilişim mi ne onun numarasını veriyorlar
    ama benım kartı aldıgım toptancı arena,kartın seri numarası diğer sitelerde yazınca çıkmıyor,benım tek muhattabım arena ama kartıda arena tamir etmiyor
    ya endesk'e yada servispoint e gönderiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skörtıl_Nimo -- 27 Ağustos 2017; 14:38:0 >
  • Hocam 80 Dereceyi Aştığı Zaman Görüntü Kayması Vs Bana Kalırsa Normal. Kart Neden 80 Dereceyi Geçiyor Geçmemesi Laızm
  • Çetooooo kullanıcısına yanıt
    normalde 90 dereceye kadar sıkıntı yok'du - 1 sene normal kullandım kartı sıkıntısız,daha önceki hd 4730'um vardı sapphire 100 dereceye kadar çıkıyordu
    eski kartlar şimdikine göre daha yüksek sıcaklıklarda çalışıyor,
    hocam senin demene göre 80 dereceyi görmemesi lazım ise kart yine arızalı demektir,çünkü 80 derecede çalışıyor demekki vga bios fan ayarlarında yada voltajında sıkıntı var,yani kart her türlü bozuk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skörtıl_Nimo -- 27 Ağustos 2017; 16:30:1 >
  • Skörtıl_Nimo kullanıcısına yanıt
    Çok Garip Gerçekten 80 Derece Sınır Olmalı Eridi Heralde Artık İçindekiler
  • Arkadaş sen ne yaptın ya, 80 derece nedir? Arkadaş hiç araştırmadın mı 80 derece az mı çok mu diye? Kartı sessiz modda kullanıp sonra 80 derecede erittiysen hiç şaşırmayacam. Adamlar da normal kullanıp bir sıkıntı görmediyse tabi arıza yok diye gönderir. Sen önce kartın neden 80 dereceye geldiğini öğren bence. Ona göre servise gönder. Sen arızayı doğru belirleyemezsen serviste doğru çözümü bulamaz tabi.
  • zibartan kullanıcısına yanıt
    yav hocam bilmiyorsan öğren ,ne demişler bilmemek ayıp degil öğrenmemek ayıp,
    kartın normal çalışma sıcaklıgı bu yük altında,herhangi bi sorun yok zaten bu sıcaklıkta çalışıyor,neyını öğrenicem
    Sorumsuz Gigabyte servisi-ÇÖZÜLDÜ-

    bu sıcaklıklar bide 0 kartlar üzerinde yapılan ve çok üst düzey kasa sogutması olan sistemlerde test ediliyor
    yani bu incemelerdeki sıcaklıklar normal sistemlerdeki sıcaklıkların 5-6 derece daha aşagında

    zamanla termal macun işlevini kaybettıgı için bu sıcaklık 5 derece dahada artıyor,üstüne bide yaz ayındayız
    Sorumsuz Gigabyte servisi-ÇÖZÜLDÜ-



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skörtıl_Nimo -- 27 Ağustos 2017; 19:59:54 >




  • R9 290 tri-x OC kullanıyorum en baba oyunda 70 dereceyi geçmiyor. Bence sen kendi kartından bi habersin.
  • Sorumsuz Gigabyte servisi-ÇÖZÜLDÜ-

    Kartın arızası %100 yük altında,belli bi sıcaklıga ulaştıgı zaman pc yi kilitleyip görüntüleri kaydırması
    ama gördügünüz gibi arıza kartına kart arızalı yazılmış sadece
    açıklamayada 3 farklı pc ye taktık görüntü aldık yazılmış
    karta bakım yaptık felan yazıyor,1 vidası bile açılmamış ,fanlar hala az tozlu halde benım bıraktıgım gibi
    Gigabyte Türkiye acınacak halde,zaten servis kendilerinin degil özel bi servis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skörtıl_Nimo -- 28 Ağustos 2017; 18:15:41 >
  • https://www.youtube.com/watch?v=kF9JMH0Dgwk
    buda inanmayanlar için kartın videosu
    en son servispointi aradım,kartı tamir etmeden gönderdik demek yerine bişeyler saçmaladı sonra video çek tekrar gönder dedi
    bende çektim videoyu
    kimse başıma gelmeden anlamaz arkadaşlar,ben 10 senedir bilgisayar'la uğraşıyorum ilk defa böyle bi durumda kaldım
    bu firmadan ekran kartı almadan önce 2 defa düşünün
  • Gigabyte anakart ve ekran kartım var, umarım bozulmazlar

    Hocam aklınızda bulunsun aynı sebepten 3 kez servise giden garantili malın iadesi şarttır. 3 kere yollayın aynı sorunu belirterek, çözmezlerse tüketici hakem heyeti paranızı alır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lana-Del-Rey -- 28 Ağustos 2017; 18:26:14 >
  • Gigabyte üretici olarak çok iyi marka, sağlamdır ürünleri, ben küçükken de gigabyte anakartlar çok püpülerdi hala öyle. O zaman msi falan kısa donla gezen yeniyetme firmaydı anakart olayında. Şu anki ep35 ds4 anakartımı 10 senedir kullanıyorum, bu süreçte hiç arıza vermedi. Bu sürenin tamamında işlemci, ramler ocli kullanıldı voltaj verilerek.

    Fakat ne yazık ki iş sadece malı üretmekle olmuyor, ülkesine göre adam gibi distribütör ayarlayacaksın, servis ağını, müşteri memnuniyetini kontrolde tutacaksın. Ben gigabyte'ı çok sevmeme rağmen, bu başlığı okuduktan bundan sonraki anakartımı, ekran kartımı başka bir markadan alacağım. Herkesi de böyle yapmaya davet ediyorum. Bu tip sorumsuz firmaları, mallarını almayarak cezalandırmak müşteri olarak yapabileceğimiz en iyi çözüm.

    Sıkıntı yaşayan arkadaşa da bayram sonrası derhal tüketici hakem heyetine gitmesini öneriyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çetooooo

    Çok Garip Gerçekten 80 Derece Sınır Olmalı Eridi Heralde Artık İçindekiler

    80 derece normal
  • 05/09/17 de kargoya tekrar verdim ürünü,içine flash bellek koydum arıza videosunu yükledim,not olarak pc'nin özelliklerini ve diğer denedigim bilgisayarların özelliklerini yazdım
    youtube linkinide koydum videoya bişey olursa diye
    08/09/17 de yetkili gigabyte servisine varmış ürün bakalım bu sefer ne diyecekler
  • Geçmiş olsun. Umarım sorun düzeltilir. Servisi yüzünden yanından geçmeyeceğim ender markalardan biri Gigabyte.
  • forumda reklam yapmaya kadar dusen bır fırmanın yetkılısı nerelerde :D



    reklam buarada lınkte
    https://forum.donanimhaber.com/gigabyte-anakart-islemci-vga-vatan-bilgisayar-da-birarada--128769830

    bozacının sahıdı sıracı
    al bırını vur otekıne

    artık saglam urun yapmak ıle ıs bıtmıyor
    musterı memnunıyetı sart
    ama bızım ulkemızde ınsanları opmeyı cok sevdıklerı ıcın
    adalet hukuk hak vs olmadıgı ıcın ıste boyle fırmalar at kosturur durur

    5-6 senedır soyluyorum ama degısen bısey yok
    Gıgabyte ın urunlerı alınmazzzz

    Onerı ısteyene onermıyoruz
    O ona onermıyor boyle gıdıyor bu ıs
    satıslar dıbe vurunca gelıyor "fırma yetkılısı" forumda reklam yapıyor

    Sız reklam yapmayı bırakın once musterı memnunıyetını saglayın
    memnun musterı sızın reklamınızı yapar


    @Skörtıl_Nimo gecmıs olsun




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.