Bildirim
Subap ayarı


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

3 Misafir - 3 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orjinalden alıntı: anterior1
Lpg kullanımı, motorların subap ayarını bozar mı?
Bozarsa neden?
Subap ayarı yaptırmanın incelikleri nelerdir?
Aracım Logan 1.4 mpi (1.4 clio ile aynı motor)
Kaça yaptırabilirim?
Hocam teknik konuya pek giremeyeceğim ama subap ayarını da her usta yapamaz, ben bunu bilirim.. Subapların yakıttan tut motorun çekişine kadar anormal bir etkisi vardır. Benim arabam 1,6 ie Şahin. Beceriksiz ustalar yüzünden ben 5 ayda 3 kez subap ayarı yaptırdım. Sonunda kafama göre ayarı buldum)) Servise para vermeyelim diye sanayiye gidersek olacağı budur tabi.. Sen o işi servise yaptır.
Ama öte yandan araban daha yeni. Subap ayarına ihtiyacı olduğunu hiç sanmıyorum. Subaplar öyle zırt pırt ayar gerektirecek şeyler değillerdir..Senin arabanın motoru güncel teknolojili, bizim şahin gibi olmaz)) Çekişin, yakıtın iyiyse mesele yok demektir.. Arabanı da arada bir benzinle kullan..
-
Aracınızın sübaplarının ayarlı mı yoksa hidrolik iticili mi olduğunu bilemiyorum. Ancak eğer hidrolik iticiliyse sübap ayarına ihtiyaç durmayacaktır...quote:
Orijinalden alıntı: tahsin053quote:
Orjinalden alıntı: anterior1
Lpg kullanımı, motorların subap ayarını bozar mı?
Bozarsa neden?
Subap ayarı yaptırmanın incelikleri nelerdir?
Aracım Logan 1.4 mpi (1.4 clio ile aynı motor)
Kaça yaptırabilirim?
Hocam teknik konuya pek giremeyeceğim ama subap ayarını da her usta yapamaz, ben bunu bilirim.. Subapların yakıttan tut motorun çekişine kadar anormal bir etkisi vardır. Benim arabam 1,6 ie Şahin. Beceriksiz ustalar yüzünden ben 5 ayda 3 kez subap ayarı yaptırdım. Sonunda kafama göre ayarı buldum)) Servise para vermeyelim diye sanayiye gidersek olacağı budur tabi.. Sen o işi servise yaptır.
Ama öte yandan araban daha yeni. Subap ayarına ihtiyacı olduğunu hiç sanmıyorum. Subaplar öyle zırt pırt ayar gerektirecek şeyler değillerdir..Senin arabanın motoru güncel teknolojili, bizim şahin gibi olmaz)) Çekişin, yakıtın iyiyse mesele yok demektir.. Arabanı da arada bir benzinle kullan..
-
Senin aracının subap ayarı normalde en az 60000 km bozulmadan gider üstten egzantrikli motorlarda kolay kolay subap ayarı gerekmez.aracınızın km si kaç ?quote:
Orijinalden alıntı: Kerem Arıkantürk
Aracınızın sübaplarının ayarlı mı yoksa hidrolik iticili mi olduğunu bilemiyorum. Ancak eğer hidrolik iticiliyse sübap ayarına ihtiyaç durmayacaktır...
Alıntıları Göster -
senin araç motoru benin arabayla aynı 8 v(K7M)motor megane durduk yere subap ayarı yapılmaz.subar ayarı sıkı ise motor kasar fazla yakar subap ayarı gevşek ise bu sefer subap sesi yapar normal degerleri emme=15-20 eksoz=25-30 olmalıdır.lpg li araç benzinli araca göre subap ayarı bozulması biraz daha yüksektir....quote:
Orijinalden alıntı: yeakin
Senin aracının subap ayarı normalde en az 60000 km bozulmadan gider üstten egzantrikli motorlarda kolay kolay subap ayarı gerekmez.aracınızın km si kaç ?
Alıntıları Göster -
35.000 km dirquote:
Orijinalden alıntı: karamurat39
senin araç motoru benin arabayla aynı 8 v(K7M)motor megane durduk yere subap ayarı yapılmaz.subar ayarı sıkı ise motor kasar fazla yakar subap ayarı gevşek ise bu sefer subap sesi yapar normal degerleri emme=15-20 eksoz=25-30 olmalıdır.lpg li araç benzinli araca göre subap ayarı bozulması biraz daha yüksektir....
Alıntıları Göster
LPG kullanıyorum . Subap ayarında herhangi bir problem hissetmedim... -
Subap ayarının nasıl yapıldığını anlatacak bir ustamız varmı aceba forumda ? Kendi arabamın ayarını kendim yapmak istiyorum.quote:
Orijinalden alıntı: carenfly
35.000 km dir
LPG kullanıyorum . Subap ayarında herhangi bir problem hissetmedim...
Alıntıları Göster
Aracımın subap aralıklarının öğrendim. Yalnız silindir başına düşen 2 subapdan hangisi emme hangisi eksoz çıkışı onu öğrenemedim...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XDiscovery -- 25 Ekim 2007; 9:28:31 > -
quote:
Orijinalden alıntı: XDiscovery
Subap ayarının nasıl yapıldığını anlatacak bir ustamız varmı aceba forumda ? Kendi arabamın ayarını kendim yapmak istiyorum.
Aracımın subap aralıklarının öğrendim. Yalnız silindir başına düşen 2 subapdan hangisi emme hangisi eksoz çıkışı onu öğrenemedim...
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: XDiscovery
Subap ayarının nasıl yapıldığını anlatacak bir ustamız varmı aceba forumda ? Kendi arabamın ayarını kendim yapmak istiyorum.
Aracımın subap aralıklarının öğrendim. Yalnız silindir başına düşen 2 subapdan hangisi emme hangisi eksoz çıkışı onu öğrenemedim...
Arabanızın durumuna göre subap ayarı değişir üstten egzantrikli ise sizin yapmanız biraz zordur,hatta yapamaz başınıza iş bile açabilirsiniz;üstten egzantrikli araçların motorunda şim diye tabir edilen madeni para büyüklüğünde egzantrik mili ile sübap iticisi arasında bulunan parçanın aşınma durumuna göre değiştirilmesi ile ayar mümkün olmaktadır.Ve baya bir yerleri sökmek gerekir.Araç modeli verecek olursak tempra,R19-1.6-dacia logan,şahin 1.6 ie v.s
Aracınız eski tip bir motora sahip ise bunların motoru için sübap ayarı çok kolaydır.Külbütör kapağını açıp elinizede sentili alıp çok kolay ayar yapabilirsiniz bu araçlar için örnek verirsek 80-93 yıllarının kuş serileri ve renaultun spring ve broadway modelleri bu gruba giriyor.Halk arasında piyanolu modelde deniliyor bu modeller için ve sadece üst külbütör kapağını sökmek gerekiyor.
Emme ve eksoz valfleri için ise manifoldu takip ederek hangisi olduğunu bulabilirsiniz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: yeakinquote:
Orjinalden alıntı: XDiscovery
Subap ayarının nasıl yapıldığını anlatacak bir ustamız varmı aceba forumda ? Kendi arabamın ayarını kendim yapmak istiyorum.
Aracımın subap aralıklarının öğrendim. Yalnız silindir başına düşen 2 subapdan hangisi emme hangisi eksoz çıkışı onu öğrenemedim...
Arabanızın durumuna göre subap ayarı değişir üstten egzantrikli ise sizin yapmanız biraz zordur,hatta yapamaz başınıza iş bile açabilirsiniz;üstten egzantrikli araçların motorunda şim diye tabir edilen madeni para büyüklüğünde egzantrik mili ile sübap iticisi arasında bulunan parçanın aşınma durumuna göre değiştirilmesi ile ayar mümkün olmaktadır.Ve baya bir yerleri sökmek gerekir.Araç modeli verecek olursak tempra,R19-1.6-dacia logan,şahin 1.6 ie v.s
Aracınız eski tip bir motora sahip ise bunların motoru için sübap ayarı çok kolaydır.Külbütör kapağını açıp elinizede sentili alıp çok kolay ayar yapabilirsiniz bu araçlar için örnek verirsek 80-93 yıllarının kuş serileri ve renaultun spring ve broadway modelleri bu gruba giriyor.Halk arasında piyanolu modelde deniliyor bu modeller için ve sadece üst külbütör kapağını sökmek gerekiyor.
Emme ve eksoz valfleri için ise manifoldu takip ederek hangisi olduğunu bulabilirsiniz.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: yeakin
quote:
Orjinalden alıntı: XDiscovery
Subap ayarının nasıl yapıldığını anlatacak bir ustamız varmı aceba forumda ? Kendi arabamın ayarını kendim yapmak istiyorum.
Aracımın subap aralıklarının öğrendim. Yalnız silindir başına düşen 2 subapdan hangisi emme hangisi eksoz çıkışı onu öğrenemedim...
Arabanızın durumuna göre subap ayarı değişir üstten egzantrikli ise sizin yapmanız biraz zordur,hatta yapamaz başınıza iş bile açabilirsiniz;üstten egzantrikli araçların motorunda şim diye tabir edilen madeni para büyüklüğünde egzantrik mili ile sübap iticisi arasında bulunan parçanın aşınma durumuna göre değiştirilmesi ile ayar mümkün olmaktadır.Ve baya bir yerleri sökmek gerekir.Araç modeli verecek olursak tempra,R19-1.6-dacia logan,şahin 1.6 ie v.s
Aracınız eski tip bir motora sahip ise bunların motoru için sübap ayarı çok kolaydır.Külbütör kapağını açıp elinizede sentili alıp çok kolay ayar yapabilirsiniz bu araçlar için örnek verirsek 80-93 yıllarının kuş serileri ve renaultun spring ve broadway modelleri bu gruba giriyor.Halk arasında piyanolu modelde deniliyor bu modeller için ve sadece üst külbütör kapağını sökmek gerekiyor.
Emme ve eksoz valfleri için ise manifoldu takip ederek hangisi olduğunu bulabilirsiniz.
Dostum , daha önceki Renault Rainbow daki hava üfleyen motorada yardımcı olmuştun şimdi de buna yardımcı oluyorsun. Valla mahçup olmaya başladım. Artık sizin bir uzman olduğunuza kanaat getirdim.
Araca gelirsek dediğim gibi araba Rainbow. Aracın motoru ile ilgili teknik çizim,bilgi,ayar vs içeren pdf buldum. Zaten Fairvaw motoru ile aynıymış.
1600cc OHC motormuş. Soğuk ayarları 0.15mm emme , 0.20mm eksoz içinmiş subap ayarları.
Yalnız ateşleme sırasında kafam karıştı. Normalde 1-3-4-2 imiş. Emme 3-4-2-1 diyor. Eksoz da 4-2-1-3 diyor. Ancak silindir sıralaması ne taraftan başlıyor onu bilmiyorum....
Subapların hangisi emme hangisi eksoz onuda buldum. Şöyleymiş ; (Emme=G,Eksoz=Ç olsun) ---> Ç-G----G-Ç----Ç-G-----GÇ
Tüm bu bilgiler ışığında sırayla neler yapmam lazım ayrıntılı bir tarif alabilirsem çok iyi olacak Sn.Yeakin.... Sizide çok yordum ama kusura bakma artık.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XDiscovery -- 25 Ekim 2007; 10:24:35 >
-
Motorda bu. Subabların giriş çıkışınıda yazdım Sn.yeakin.quote:
Orijinalden alıntı: XDiscoveryquote:
Orjinalden alıntı: yeakin
quote:
Orjinalden alıntı: XDiscovery
Subap ayarının nasıl yapıldığını anlatacak bir ustamız varmı aceba forumda ? Kendi arabamın ayarını kendim yapmak istiyorum.
Aracımın subap aralıklarının öğrendim. Yalnız silindir başına düşen 2 subapdan hangisi emme hangisi eksoz çıkışı onu öğrenemedim...
Arabanızın durumuna göre subap ayarı değişir üstten egzantrikli ise sizin yapmanız biraz zordur,hatta yapamaz başınıza iş bile açabilirsiniz;üstten egzantrikli araçların motorunda şim diye tabir edilen madeni para büyüklüğünde egzantrik mili ile sübap iticisi arasında bulunan parçanın aşınma durumuna göre değiştirilmesi ile ayar mümkün olmaktadır.Ve baya bir yerleri sökmek gerekir.Araç modeli verecek olursak tempra,R19-1.6-dacia logan,şahin 1.6 ie v.s
Aracınız eski tip bir motora sahip ise bunların motoru için sübap ayarı çok kolaydır.Külbütör kapağını açıp elinizede sentili alıp çok kolay ayar yapabilirsiniz bu araçlar için örnek verirsek 80-93 yıllarının kuş serileri ve renaultun spring ve broadway modelleri bu gruba giriyor.Halk arasında piyanolu modelde deniliyor bu modeller için ve sadece üst külbütör kapağını sökmek gerekiyor.
Emme ve eksoz valfleri için ise manifoldu takip ederek hangisi olduğunu bulabilirsiniz.
Dostum , daha önceki Renault Rainbow daki hava üfleyen motorada yardımcı olmuştun şimdi de buna yardımcı oluyorsun. Valla mahçup olmaya başladım. Artık sizin bir uzman olduğunuza kanaat getirdim.
Araca gelirsek dediğim gibi araba Rainbow. Aracın motoru ile ilgili teknik çizim,bilgi,ayar vs içeren pdf buldum. Zaten Fairvaw motoru ile aynıymış.
1600cc OHC motormuş. Soğuk ayarları 0.15mm emme , 0.20mm eksoz içinmiş subap ayarları.
Yalnız ateşleme sırasında kafam karıştı. Normalde 1-3-4-2 imiş. Emme 3-4-2-1 diyor. Eksoz da 4-2-1-3 diyor. Ancak silindir sıralaması ne taraftan başlıyor onu bilmiyorum....
Subapların hangisi emme hangisi eksoz onuda buldum. Şöyleymiş ; (Emme=G,Eksoz=Ç olsun) ---> Ç-G----G-Ç----Ç-G-----GÇ
Tüm bu bilgiler ışığında sırayla neler yapmam lazım ayrıntılı bir tarif alabilirsem çok iyi olacak Sn.Yeakin.... Sizide çok yordum ama kusura bakma artık.
Alıntıları Göster
Bu resime göre anlatırsanız daha iyi anlarım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XDiscovery -- 25 Ekim 2007; 10:39:49 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: XDiscovery
Motorda bu. Subabların giriş çıkışınıda yazdım Sn.yeakin.
Bu resime göre anlatırsanız daha iyi anlarım
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: XDiscovery
Motorda bu. Subabların giriş çıkışınıda yazdım Sn.yeakin.
Bu resime göre anlatırsanız daha iyi anlarım
Resimde görülen Ç ve G harfleri sanırım türkçeye çevrilmiş hali.Ç ve G çıkış ve giriş olarak algılanabilir veya algılanmalı.
Ç ve G yazan uçlardaki somunlar gevşetilerek ve araya uygun sentil sokularak ayarlama yapılır.Elinizde uygun takım var ise çok kolay yapabilirsiniz.Ve en kolay sübap ayarı bu motorlar üzerinde yapılmaktadır.bu motorlarda Sübap ayarı çok sık bozulmakla beraber zincir veya triger kayışı koptuğunda bu motorlarda zarar verme ihtimali oldukça düşüktür.
-
fransız arabaların da sıralama daima volan tarafından başlar.yani araba önünde iken sag taraf 1 .silindir olarak geçer.emme eksoz 20-25 yapsan olur.sonuçta sıfır motora subap ayarı yapmıyorsun.ama tavsiyem usta yapsın subap ayarı...quote:
Orijinalden alıntı: yeakinquote:
Orjinalden alıntı: XDiscovery
Motorda bu. Subabların giriş çıkışınıda yazdım Sn.yeakin.
Bu resime göre anlatırsanız daha iyi anlarım
Resimde görülen Ç ve G harfleri sanırım türkçeye çevrilmiş hali.Ç ve G çıkış ve giriş olarak algılanabilir veya algılanmalı.
Ç ve G yazan uçlardaki somunlar gevşetilerek ve araya uygun sentil sokularak ayarlama yapılır.Elinizde uygun takım var ise çok kolay yapabilirsiniz.Ve en kolay sübap ayarı bu motorlar üzerinde yapılmaktadır.bu motorlarda Sübap ayarı çok sık bozulmakla beraber zincir veya triger kayışı koptuğunda bu motorlarda zarar verme ihtimali oldukça düşüktür.
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: karamurat39
fransız arabaların da sıralama daima volan tarafından başlar.yani araba önünde iken sag taraf 1 .silindir olarak geçer.emme eksoz 20-25 yapsan olur.sonuçta sıfır motora subap ayarı yapmıyorsun.ama tavsiyem usta yapsın subap ayarı...
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: karamurat39
fransız arabaların da sıralama daima volan tarafından başlar.yani araba önünde iken sag taraf 1 .silindir olarak geçer.emme eksoz 20-25 yapsan olur.sonuçta sıfır motora subap ayarı yapmıyorsun.ama tavsiyem usta yapsın subap ayarı...
Emme 20, egsoz 25...
Doğru anladım değil mi?
-
merhabaquote:
Orijinalden alıntı: anterior1quote:
Orjinalden alıntı: karamurat39
fransız arabaların da sıralama daima volan tarafından başlar.yani araba önünde iken sag taraf 1 .silindir olarak geçer.emme eksoz 20-25 yapsan olur.sonuçta sıfır motora subap ayarı yapmıyorsun.ama tavsiyem usta yapsın subap ayarı...
Emme 20, egsoz 25...
Doğru anladım değil mi?
Alıntıları Göster
kullanıcı arkadaşlar içinizde subap ayarı yapabilen varsa yapsın fakat bilmeyenler kesilikle kurcalamaya kalkmasın bu ekmeği evde yapmaya benzer en iyisi fırından almak.(ninem güzel yapardı fakat şimdiki hanımlar bilemiyor)
hoş bilen birisinin yaptığı köy ekmeğide çok güzel olur ona da saygı duyarım.subap ayarını lpg,benzin,mazot gibi akaryakıtlar direkt olarak bozmaz subap ayarını düzensiz vesaglıksız yanma bozar o da nedir ateşleme sistemi arızalanır araç tekler silindirlere yük farklı düşer bozulur benzin ayarı iyi olmaz yada kalitesi düşük olur yine bozulur,lpg ayarı iyi olmaz kalitesi düşük olur yine bozulur yağın kalitesi düşer sürtünme fazlalaştıkça bozulabilir( subap horozlarının veya çekirdeklerinin aşınmasından dolayı) yeni nesil araçlarda subap ayarı vardır fakat otomatik olarak yağın basıncı ile yapan subap fincanları vardır aynı şartlar onlar içinde geçerlidir.
motordaki veya yağdaki tutarsızlıklar onların ömrünü azaltır. en iyisi iyi bir usta bularak ona güvenmektir. (tabi asla tedbiri elden bırakmamak şartı ile )
görüşmek üzere hoşçakalın.
-
Bugün kendim yapmaya cesaret edemediğim için tamirciye subap ayarı yaptırdım ve 20 ytl bayıldım. Yapması 10 dakika bile sürmedi ama motorun soğumasını beklemem 3 saat sürdü.quote:
Orijinalden alıntı: omercalikir
merhaba
kullanıcı arkadaşlar içinizde subap ayarı yapabilen varsa yapsın fakat bilmeyenler kesilikle kurcalamaya kalkmasın bu ekmeği evde yapmaya benzer en iyisi fırından almak.(ninem güzel yapardı fakat şimdiki hanımlar bilemiyor)
hoş bilen birisinin yaptığı köy ekmeğide çok güzel olur ona da saygı duyarım.subap ayarını lpg,benzin,mazot gibi akaryakıtlar direkt olarak bozmaz subap ayarını düzensiz vesaglıksız yanma bozar o da nedir ateşleme sistemi arızalanır araç tekler silindirlere yük farklı düşer bozulur benzin ayarı iyi olmaz yada kalitesi düşük olur yine bozulur,lpg ayarı iyi olmaz kalitesi düşük olur yine bozulur yağın kalitesi düşer sürtünme fazlalaştıkça bozulabilir( subap horozlarının veya çekirdeklerinin aşınmasından dolayı) yeni nesil araçlarda subap ayarı vardır fakat otomatik olarak yağın basıncı ile yapan subap fincanları vardır aynı şartlar onlar içinde geçerlidir.
motordaki veya yağdaki tutarsızlıklar onların ömrünü azaltır. en iyisi iyi bir usta bularak ona güvenmektir. (tabi asla tedbiri elden bırakmamak şartı ile )
görüşmek üzere hoşçakalın.
Alıntıları Göster
Uygulamalı olarak nasıl yapıldığınıda öğrenmiş oldum. Ayrıca subap ayarının motor üzerindeki etkisini bir kez daha gördüm. Motor adeta fısır fısır çalışmaya başladı. Ne salama ne rölanti bozukluğu hiç bir şey kalmadı. Ayarı ise 0.20-0.20 olarak yaptı. Neden 0.15-0.20 değil diye sorduğumda ise LPG araçların emme subabını 0.05mm daha gevşek yapıyoruz dediler. Artık karışmadım.
-
sıralı sistem takılı bir aracın subapayarı yapıldıktan sonra tekrar gaz ayarına gitmesi gerekiyormu?quote:
Orijinalden alıntı: XDiscovery
Bugün kendim yapmaya cesaret edemediğim için tamirciye subap ayarı yaptırdım ve 20 ytl bayıldım. Yapması 10 dakika bile sürmedi ama motorun soğumasını beklemem 3 saat sürdü.
Uygulamalı olarak nasıl yapıldığınıda öğrenmiş oldum. Ayrıca subap ayarının motor üzerindeki etkisini bir kez daha gördüm. Motor adeta fısır fısır çalışmaya başladı. Ne salama ne rölanti bozukluğu hiç bir şey kalmadı. Ayarı ise 0.20-0.20 olarak yaptı. Neden 0.15-0.20 değil diye sorduğumda ise LPG araçların emme subabını 0.05mm daha gevşek yapıyoruz dediler. Artık karışmadım.
Alıntıları Göster
birde motor soğukken yapılmasımı gerekiyor ben ustaya sordum sabah bırakırsın ancak ertesi gün aracı alırsın dedi bu süre uzun değilmi?
araç honda civic
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolf_HKN -- 1 Kasım 2007; 23:35:17 >
-
sıralı farketmez lpg araçlarda subap ayarı ve hava filtresi degiştikten sonra mutlaka gaz ayarı gerekir.....quote:
Orijinalden alıntı: wolf_HKN
sıralı sistem takılı bir aracın subapayarı yapıldıktan sonra tekrar gaz ayarına gitmesi gerekiyormu?
birde motor soğukken yapılmasımı gerekiyor ben ustaya sordum sabah bırakırsın ancak ertesi gün aracı alırsın dedi bu süre uzun değilmi?
araç honda civic
Alıntıları Göster
subap ayar işi taş çatlasın 4-5 saatlik iş hele birde honda ise o daha kolay hondalar vidalı...
akşam bende kendi aracıma subap ayarı yaptım motoru indirmiştim kapagı temizledim ...manifold giriş çikışları cam gibi yaptım
daha dogrusu 5 ay önce yaptımda yine söktüm kapagı manifold girişlerinde en ufak kurum tutmamış sadece is olmuş acaba benim araç 1,6 8v
km de 1.30-1.35 yakıyor acaba bunun etkisi varmı.........
-
2004 1.6 focuslarda subablar hidrolik mi?quote:
Orijinalden alıntı: karamurat39
sıralı farketmez lpg araçlarda subap ayarı ve hava filtresi degiştikten sonra mutlaka gaz ayarı gerekir.....
subap ayar işi taş çatlasın 4-5 saatlik iş hele birde honda ise o daha kolay hondalar vidalı...
akşam bende kendi aracıma subap ayarı yaptım motoru indirmiştim kapagı temizledim ...manifold giriş çikışları cam gibi yaptım
daha dogrusu 5 ay önce yaptımda yine söktüm kapagı manifold girişlerinde en ufak kurum tutmamış sadece is olmuş acaba benim araç 1,6 8v
km de 1.30-1.35 yakıyor acaba bunun etkisi varmı.........
Alıntıları Göster
bilen var mı?
-
merhabaquote:
Orijinalden alıntı: asbengu
2004 1.6 focuslarda subablar hidrolik mi?
bilen var mı?
Alıntıları Göster
aracınız hidrolik iticilidir yağ basıncı ile kendisi ayarlar sabahları ilk çalışmada bir kaç saniye sibop sesi gelir sonra yeterli basınç oluşunca kesilir eğer ses kesilmez ise iticilerde arıza meydana gelmiştir yada yağın kalitesi düşmüştür.
iyi günler hoşçakalın -
çok teşekkür ederim sayın ömercalıkır.quote:
Orijinalden alıntı: omercalikir
merhaba
aracınız hidrolik iticilidir yağ basıncı ile kendisi ayarlar sabahları ilk çalışmada bir kaç saniye sibop sesi gelir sonra yeterli basınç oluşunca kesilir eğer ses kesilmez ise iticilerde arıza meydana gelmiştir yada yağın kalitesi düşmüştür.
iyi günler hoşçakalın
Alıntıları Göster
sizi bulmuşken bir soru daha sorayım:lpg açısından focusta aluminyum motor olması avantaj mıdır dezavantaj mıdır?
Benzer içerikler
- gazlı araba neden su eksiltir
- opel astra 1.6 benzinli lpg yorumlar
- simit tüp kaç litre
- lpg dolum ağzı gaz kaçırıyor
- prins lpg sarı ünlem işareti yanıp sönüyor
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X