Şimdi Ara

sudaki hidrojeni yakıt olarak kullanma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
1.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • http://youtu.be/fBFR3CU-nmQ
    lütfen videonun tamamını izleyin
    bir çok yerde gördüm uygulayanı hatta adamın biri kombiye bile uygulamış suyu hidrolizle oksijene ve hidrojeni ayırıyo hidrojeni yakıyo
    peki bu sistemler niye yaygınlaşmıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bu sistem çok eskiden beri var. Dezavantajlar çoktu, elektrik harcayarak hidrojen kazanmak ekonomik değil. Depolamak sorun ,yatirim yok. Belki bu sorunları gidermis olabilirler, fosil yakitlarin bitmesini bekliyorlardir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim akaryakıtçılar daha benzindeki suyu ayrıştıramıyor : ) ki sudaki hidrojeni nasıl ayrıştırsın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    Bu sistem çok eskiden beri var. Dezavantajlar çoktu, elektrik harcayarak hidrojen kazanmak ekonomik değil. Depolamak sorun ,yatirim yok. Belki bu sorunları gidermis olabilirler, fosil yakitlarin bitmesini bekliyorlardir.

    harcadığı elektirik ürettiği enerjiden çok daha düşük(hidrojen yanınca motor dönünce şarj dinamosundan elektiroliz için gerekli elektirikten daha fazla elektirik üretiliyo yani elektirik sorun değil)
    depolamaya gerek yok sistem direk motor çalışıkken elektirolizle hidrojen ayrıştırıyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cono01


    quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    Bu sistem çok eskiden beri var. Dezavantajlar çoktu, elektrik harcayarak hidrojen kazanmak ekonomik değil. Depolamak sorun ,yatirim yok. Belki bu sorunları gidermis olabilirler, fosil yakitlarin bitmesini bekliyorlardir.

    harcadığı elektirik ürettiği enerjiden çok daha düşük(hidrojen yanınca motor dönünce şarj dinamosundan elektiroliz için gerekli elektirikten daha fazla elektirik üretiliyo yani elektirik sorun değil)
    depolamaya gerek yok sistem direk motor çalışıkken elektirolizle hidrojen ayrıştırıyo

    O dediğin kadar anlık olarak sürekli hidrojen üretmek ucuz sistemler ile mümkün değil. Nasada çalışan bir herif baya yüksek maliyetlerle yapmıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: cono01


    quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    Bu sistem çok eskiden beri var. Dezavantajlar çoktu, elektrik harcayarak hidrojen kazanmak ekonomik değil. Depolamak sorun ,yatirim yok. Belki bu sorunları gidermis olabilirler, fosil yakitlarin bitmesini bekliyorlardir.

    harcadığı elektirik ürettiği enerjiden çok daha düşük(hidrojen yanınca motor dönünce şarj dinamosundan elektiroliz için gerekli elektirikten daha fazla elektirik üretiliyo yani elektirik sorun değil)
    depolamaya gerek yok sistem direk motor çalışıkken elektirolizle hidrojen ayrıştırıyo

    O dediğin kadar anlık olarak sürekli hidrojen üretmek ucuz sistemler ile mümkün değil. Nasada çalışan bir herif baya yüksek maliyetlerle yapmıştı.

    adamlar nasıl yapıyo o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xchg

    quote:

    Orijinalden alıntı: cono01


    quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    Bu sistem çok eskiden beri var. Dezavantajlar çoktu, elektrik harcayarak hidrojen kazanmak ekonomik değil. Depolamak sorun ,yatirim yok. Belki bu sorunları gidermis olabilirler, fosil yakitlarin bitmesini bekliyorlardir.

    harcadığı elektirik ürettiği enerjiden çok daha düşük(hidrojen yanınca motor dönünce şarj dinamosundan elektiroliz için gerekli elektirikten daha fazla elektirik üretiliyo yani elektirik sorun değil)
    depolamaya gerek yok sistem direk motor çalışıkken elektirolizle hidrojen ayrıştırıyo

    Harcadığı elektrik ürettiğinden daha düşük olamaz. Öyle olsaydı sonsuz enerji kaynağını bulmuş, dünyadaki savaşların büyük kısmını önlemiş olurdu. Yanan yakıtın genleşmesi ile harekete çevrilmesi, sonrasında hareketin manyetik alan içerisindeki sargıları çevirip elektrik akımı sağlanması, o elektrik akımının elektroliz için kullanılması sırasında sence ne kadar kayıp yaşanıyor? İçten yanmalı benzin motorunun verimliliği bile %25 civarı.

    atom bombası ne kadar büyüklükte enerjisi ne kadar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cono01


    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: cono01


    quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    Bu sistem çok eskiden beri var. Dezavantajlar çoktu, elektrik harcayarak hidrojen kazanmak ekonomik değil. Depolamak sorun ,yatirim yok. Belki bu sorunları gidermis olabilirler, fosil yakitlarin bitmesini bekliyorlardir.

    harcadığı elektirik ürettiği enerjiden çok daha düşük(hidrojen yanınca motor dönünce şarj dinamosundan elektiroliz için gerekli elektirikten daha fazla elektirik üretiliyo yani elektirik sorun değil)
    depolamaya gerek yok sistem direk motor çalışıkken elektirolizle hidrojen ayrıştırıyo

    O dediğin kadar anlık olarak sürekli hidrojen üretmek ucuz sistemler ile mümkün değil. Nasada çalışan bir herif baya yüksek maliyetlerle yapmıştı.

    adamlar nasıl yapıyo o zaman

    Nasada çalışıp oradaki yüksek teknolojileri kullanarak yapılan yüksek maliyetli diyorum yapan nasıl yapmış gibi bir soru geliyor e bilsem bende yaparım heralde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: cono01


    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: cono01


    quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    Bu sistem çok eskiden beri var. Dezavantajlar çoktu, elektrik harcayarak hidrojen kazanmak ekonomik değil. Depolamak sorun ,yatirim yok. Belki bu sorunları gidermis olabilirler, fosil yakitlarin bitmesini bekliyorlardir.

    harcadığı elektirik ürettiği enerjiden çok daha düşük(hidrojen yanınca motor dönünce şarj dinamosundan elektiroliz için gerekli elektirikten daha fazla elektirik üretiliyo yani elektirik sorun değil)
    depolamaya gerek yok sistem direk motor çalışıkken elektirolizle hidrojen ayrıştırıyo

    O dediğin kadar anlık olarak sürekli hidrojen üretmek ucuz sistemler ile mümkün değil. Nasada çalışan bir herif baya yüksek maliyetlerle yapmıştı.

    adamlar nasıl yapıyo o zaman

    Nasada çalışıp oradaki yüksek teknolojileri kullanarak yapılan yüksek maliyetli diyorum yapan nasıl yapmış gibi bir soru geliyor e bilsem bende yaparım heralde.

    o kadar abartılacak bişey yok
    çok basit bi sistem
    ben bile telefonun şarj aletiyle yarım litrelik şişede denedim tabi hidrojen yancak kadar çıkmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cono01


    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: cono01


    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: cono01


    quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    Bu sistem çok eskiden beri var. Dezavantajlar çoktu, elektrik harcayarak hidrojen kazanmak ekonomik değil. Depolamak sorun ,yatirim yok. Belki bu sorunları gidermis olabilirler, fosil yakitlarin bitmesini bekliyorlardir.

    harcadığı elektirik ürettiği enerjiden çok daha düşük(hidrojen yanınca motor dönünce şarj dinamosundan elektiroliz için gerekli elektirikten daha fazla elektirik üretiliyo yani elektirik sorun değil)
    depolamaya gerek yok sistem direk motor çalışıkken elektirolizle hidrojen ayrıştırıyo

    O dediğin kadar anlık olarak sürekli hidrojen üretmek ucuz sistemler ile mümkün değil. Nasada çalışan bir herif baya yüksek maliyetlerle yapmıştı.

    adamlar nasıl yapıyo o zaman

    Nasada çalışıp oradaki yüksek teknolojileri kullanarak yapılan yüksek maliyetli diyorum yapan nasıl yapmış gibi bir soru geliyor e bilsem bende yaparım heralde.

    o kadar abartılacak bişey yok
    çok basit bi sistem
    ben bile telefonun şarj aletiyle yarım litrelik şişede denedim tabi hidrojen yancak kadar çıkmadı

    Onun yanması yetmez, arabayı hareket ettirecek kadar yanması lazım. Dediğin kadar kolay olsa elbette birileri yapardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Forumda konusu vardi sayfalarca, Betangaz miydi Betulgaz miydi ismini unuttum o paylasiyordu surekli sonrasinda patlamisti konu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.