Superonline tarafından TV kanallarında döndürülen reklamlar ile sitesinde yayınlanan Demir Er: Fiber Kahraman "Online’a Özel 2 Ay Ücretsiz Fiber’in Yıldızı 1000 Mbps" adlı kampanyanın içeriğinde aynen aşağıdaki tanıtım yapılmaktadır. Malum sansüronlayn'ın oyun oynayanlar için bir garabet olduğunu biliyorum ancak sadece surf/video amaçlı olmak üzere abonelik yaptırmak istedim. Aboneliğe ilişkin olarak gün içinde yetkili MH temsilcisi arayarak kampanyayı bana tanıttı. Akabinde adres bilgilerimi alarak, abonelik işlemlerini başlatacağını bildirdi. Ancak bu bildirim içerisinde bir cümlesi dikkatimi çekti. "12 ay boyunca aylık 700-TL" şeklinde bir ibare kullanması nedeniyle, ödemem gereken ücreti sorduğumda, 12 ay boyunca 700-TL ödemem gerektiğini söyledi. Kampanyaya ait Detayları okuduğumu, kampanyada özellikle ilk 2 ay ücretsiz, kalan 10 ay 700-TL ödeneceğinin beyan edildiğni söylerek, 2 aylık ücretsiz olup, olmadığını sorduğumda bana söylenen; "WEB SİTEMİZDEKİ KAMPANYA TAMAMİYLE BÖLGESELDİR" olarak iletildi. Bunun üzerine kendilerine, kampanya detaylarında yeni üyelere bu indirimin sağlandığını, ayrıca bölgesel olduğunu dair hiçbir kaydın bulunmadığını belirttim. Eğer Türükcell abonesiysem 1 ay indirim yapılabileceğini aksi takdirde 2 aylık ücretsiz kullanımın bulunmadığı tekrar iletildi. Tekrar MH temsilcisine kampanya detaylarına hakim olup, olmadığını sordum. Bunun üzerine bana ısrarla 2 ay ücretsiz şeklinde bir kampanyanın sadece BÖLGESEL olduğu aktarıldı. Tüm kampanya detaylarını, sıkça sorulan soruları vb. ekran görüntülerini aldım. İşin özeti, Süperonline TV'lerde, internet adresinde anlatılmayan, açıklanmayan, adeta bir yerinden uydurduğu, "müşteriye özel" özellikleri abonelik esnasında ortaya atıyor. Bunun sonucu ne mi olacak peki? Hem reklam kuruluna, hem BTK'ya belgeli olarak şikayetleri aynı saatler içerisinde yaptım. Sansürcü olduklarını biliyoruz, buna şüphe yok. Ancak insanları aldatacak nitelikte kampanyalar yaptığına da şahit olmuş olduk. Peki peşini bırakacak mıyım? Tabi ki bırakmayacağım. Reklam kurulu nezdinde yaptırım uygulanana dek ben bu işin peşindeyim. Benzer sorunu yaşayan forumdaşlar varsa, bu aldatmacanın önüne geçilmesi adına başvuru yol ve yöntemlerini anlatır, yardımcı olurum. Bir DM kadar uzaksınız. ![]() Superonline Online’a Özel 2 Ay Ücretsiz Fiber’in Yıldızı 1000 Mbps https://www.superonline.net/ev-interneti/fiber-internet/onlinea-ozel-2-ay-ucretsiz-fiberin-yildizi/1000-mbps![]() ![]() ![]() |
Süperonline Kampanya Aldatmacası

-
-
1000 MB simetri yüksek hız için modem ücreti aylık 2-3 bin TL ödeyeceksin ve saçma sapan sansür engelleme kısıtlama vb sorunlarla karşı karşıya geldiğiniz düşünsenize hobaaaaa
Hayırlı işler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
NAT 3 Online'dan, SansürOnline'dan da fazlası beklenmezdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Güncelleme :
Kandırmacanın içine veri gizliliği ihlali de girdi.
Konuda bahsettiğim kampanyadan yararlanmak için superonline internet sitesindeki formu doldurmuştum, ertesi gün sabah saatlerinde +90 (850) 532 25 35 numaralı telefondan arandım ve konudaki görüşmeler gerçekleşti.
Bu numara anılan formu doldurana kadar beni daha önce hiç aramamıştı.
BTK’ya yaptığım şikayete istinaden SOL’ün verdiği cevapta, bu numaranın kendilerine ait olmadığı belirtiliyor.
Eğer numara onlara ait değilse, sol sitesindeki formda veri gizliliği ihlali var. Bir şekilde ele geçirip, taliplileri kandırıyorlar.
KVKK’ya şikayet edeceğim Sol’ü ayrıca numara hakkında da suç duyurusunda bulunacağım. Benim telefonumu o siteden nasıl ele geçirdiler anlayacağız.
Bana kalırsa SOL danışıklı dövüşüyor yaşayıp göreceğiz.
Ek olarak SOL cevabında bu numara bizim değil diyor ama kampanyada bölgesel özellik yoktur demediği gibi tarafıma abonelik yapalım/mağduriyeti giderelim de demiyor. Bence bu durum planlı programlı yaşanıyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Numarayı google'a yazınca Sahte Superonline Numarası olarak baya sonuç çıkıyor. Telekomünikasyon konularında en sağlıklısı ilgil firmaların genel çağrı merkezlerini aramak. Kampanyayı siteden incelediğimde "veya Müşteri Hizmetleri (532 veya 0532 532 0000 nolu Çağrı Merkezi üzerinden) başvuru yapılması durumunda yararlanabilir" bilgisi var. Direkt bu numarayı arayıp başvurunuzu yapın hocam.
-
Mersinde eski bir şube numarası falan gibi bilgiler buldum.
Abonelik konusunda tekrar ekran kaydı alarak başvuruda bulundum. Bu başvuru neticesinde bahsettiğiniz numaradan "anında" aradılar (diğer başvuruda arayan-soran olmamıştı bu fake numara dışında) ve oldukça "olumlu" bir şekilde abonelik işlemlerini tamamladılar.
Kampanyaya www.superonline.net üzerinden başvurdum zira başvurduğum tarihteki pc geçmişi şu şekilde ;
Bu başvuruyu yaparken, önce telefon numaramı istedi, girdiğimde bana SOL'ün gerçek SMS servisinden 6 haneli kod gönderdi, akabinde sitedeki BAŞVUR kısmına tıkladım haliyle. Altyapı sorguladı ve sonuç olarak bölgenizdeki altyapı kontrol edilemiyor, SİZİ ARAYALIM ekranı açıldı. Buraya ad-soyad bilgilerimi aldı akabinde yine cep numaram gözükerek kayıt oluşturulmuştu.
Çok ilginçtir ki, başka hiçbir yerde SOL abonelik araması, site ziyareti yapmama rağmen bu fake numaradan ertesi sabah aranmaya başladım.
Sonuç olarak, abonelik işlemleri tamamlandı. Ancak ben hala bu işin nasıl yaşandığını düşünüyorum. Muhtemelen web sitelerinde bir yönlendirme var, belki SOL'de farkında değil, belki hackleniyorlar anlık, cookieler gidiyor bu "bayi olmayan fake yere"...
-
Sahte numara, sahte bayi falan bana hikaye geliyor. Superonline'ın sitesindeki bilgi formundan sahte firmaya nasıl veri gidecek? Taşeronlara "alın size müşteri, bağlayabilirseniz bonusunuz şu kadar" diye paslıyorlar numaraları. Yabancılar "lead" der bu işe. Sonu iş bağlamaya giden müşteri bilgisi gibi yani. Digiturk, TT falan hepsinde bir ara KVKK falan hikaye siteden bir form doldurursanız şehirdeki taşeron arayıp rahatsız edip dururdu. Aynı muhabbet bunlarda da var demekki.
Geçmiş olsun umarım olumlu sonuçlanan bir süreciniz olur.
-
Bence cookie sızıntısı var, bilerek ya da bilmeyerek. Konuyu teknikten anlayan bir arkadaşıma inceleteceğim bir kaç gün içinde. Zira bilgisayarımdaki tüm kayıtlar hala sağlıklı, iki taraflı baktığında ne görecek bakalım.
Biraz şeye benziyor, korsan yayın-dizi izledikten sonra ertesi günlerde sürekli "bet" reklamlarının SMS'lerinin gelmesi gibi. Otomatik form doldurmadan çekiyor mesela o siteler numaralarımızı.
Bakacağız :) Abonelik işi tamam ama en zevkli kısmı daha çözemedik. Teşekkürler.
-
süperonline en çok müdavimlerini kazıklar. Normalde en eski kullanıcılarına indirim yapması gerekirken, yeni kullanıcılara indirim yapar. Mevcut kullancılarına (yenilemelerde) bindirim yapar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asau -- 9 Mart 2025; 5:45:29 > -
Yok mevcuta da genelde iyi fiyat verir kendileri, ama kandırma girişiminde de bulunurlar. Mesela taahhüt bitmeye yaklaşınca önce arayıp çok yüksek fiyatı olan bazı tarifelerle yem atarlar, reddedince bir süre sonra gerçek teklifler için ararlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İmkanınız varsa ne Türkcell kullanın ne de sol.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bayisi ayrı, kendi çalışanı ayrı satış primi kazanmaya çalışır. Binbir türlü yalan yanlış bilgiler havada uçuşur. Temsilci çağrı kaydediliyor anonsunu vermeden asla işlem yapmayın. Hatalı bilgi vermiş bile olsa bir incelemede müşteri haklı bulunuyor.
Not: Bayilerle muhatap olmayın.
-
Ben çok uzun yıllar SOL abonesiydim, en son taahhütüm bitince iptal etmiştim.
Evde hali hazırda KabloNet kullanıyorum ancak kendi kullanımım ile aile bireyleri kullanımı sırasında sorun yaşıyorum. Sadece surf-video amaçlı bağlatıyorum aslında. Biraz da bölgemde kablonet bu aralar cozuttu, geceleri bağlantım gidiyor gelmiyor, o nedenle SOL ile yedek kullanım yapacağım.
Rezalet olduğu konusunda hem fikiriz ancak hiç olmamasından iyi olacak.
-
Hocam senin eline sağlık konuda gezindim durdum acaba yazan var mı derken senin mesajını gördüm.
En Beğenilen Yanıtlar

Güncelleme :
Kandırmacanın içine veri gizliliği ihlali de girdi. Konuda bahsettiğim kampanyadan yararlanmak için superonline internet sitesindeki formu doldurmuştum, ertesi gün sabah saatlerinde +90 (850) 532 25 35 numaralı telefondan arandım ve konudaki görüşmeler gerçekleşti. Bu numara anılan formu doldurana kadar beni daha önce hiç aramamıştı. BTK’ya yaptığım şikayete istinaden SOL’ün verdiği cevapta, bu numaranın kendilerine ait olmadığı belirtiliyor. Eğer numara onlara ait değilse, sol sitesindeki formda veri gizliliği ihlali var. Bir şekilde ele geçirip, taliplileri kandırıyorlar. KVKK’ya şikayet edeceğim Sol’ü ayrıca numara hakkında da suç duyurusunda bulunacağım. Benim telefonumu o siteden nasıl ele geçirdiler anlayacağız. Bana kalırsa SOL danışıklı dövüşüyor yaşayıp göreceğiz. Ek olarak SOL cevabında bu numara bizim değil diyor ama kampanyada bölgesel özellik yoktur demediği gibi tarafıma abonelik yapalım/mağduriyeti giderelim de demiyor. Bence bu durum planlı programlı yaşanıyor. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X