Şimdi Ara

superonline tarafından DOLANDIRILDIM, yol gösterin lütfen>>> BTK ile çözüldü ;)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhabalar, bu ayın başına kadar superonline'ın akkli 50Mbit fiber bağlantısını kullanıyordum. Allah var, online oyunlarda ping dışında pek sorun yaşamadım.

    Bu ayın başında bir superonline beni arayıp, taahhüt süremimn dolmaya yaklaştığını, yeni kampanyayla hızımı 25mbit e düşürüp, akk mi artıracaklarını ve tv + vereceklerini söyledi, fiyata da 15 TL zam yapacaklarını söylediler. Olur mu öyle şey, bu nasıl kampanya deyip kabul etmedim. Hatta kızıp hattımı kapatmak için müşteri hizmetlerini aradım, taahhütümün 16 aralıkta dolacağını söylediler. Tamam dedim beklerim.

    Bu olaydan sonra 1 hafta içinde abartısız 10-15 kez arandım. En sonunda genel merkezden arıyorum diyen bir bayan btk yüzünden bu öyle filan deyince eh tamam öyle olsun dedim ve kabul ettim. Ben sanıyordum ki, geçtiğim paket, taahhütüm bittikten sonra aktif olacak. Tıpkı telefon operatörlerinde olduğu gibi. "AMA ARAYAN KİŞİ BU GEÇİŞİN HEMEN OLACAĞINI BANA KESİNLİKLE BİLDİRMEDİ". Söyleselerdi, aklı başında her insan gibi 50 mbit internetimi 2 ay daha kullanır, ondan sonra geçerdim, yarı yarıya hız için daha fazla para vermeyi kabul etmezdim?!

    Her neyse 1 ekip geldi, tv+ bağlayacağız dediler, noluyo be dedim daha var. Geldiler bağladılar, hız ölçümü yaptım 25 çıktı. Hemen müşteri hizmetlerini aradım, dedim daha taahhütümün dolmasına 2,5 ay var, neden hızı düşürdünüz dedim, yeni pakete geçmişsiniz dediler. Ama dedim bana hemen geçileceği söylenmedi, niye belirtmedini dedim haklısınız şikayet kaydı oluşturun dediler. Dedim hayır, kayıt mayıt istemiyorum, iptal edin aboneliği dedim, 700 küsür lira cayma bedeli çıkardılar. Nasıl olur dedim, 14 gün içinde cayma hakkım var, verdiğiniz hizmetten memnun değilim, gelin alın tvnizi internetinizi dedim, eski taahhütünüz devam ediyor cayma bedelini ödemelisiniz dediler?! Yahu eskisi devam ediyorsa döneyim ona, istemiyorum bu paketi dedim, dönemezsiniz dediler!

    Yeni paketi iptal edemiyorum eski taahhütüm yüzünden , eskiye dönemiyorum yeni pakete geçtiğim için şaka gibi. Dedim ki elemana, NEDEN DÖNEMİYORUM? Sizle sözleşme yaptık, bu sözleşmenin hangi maddesine dayanarak dönemiyorum? Lütfen bana açıklayın dedim, bir sn bekleyin dedi, 10 dakika sonra döndü, SÜREÇ GEREĞİ dedi !!!! Yahu süreç gereği diye dayanak mı olur? Bana söyleyin kardeşim dedim neden dönemiyorsunuz eski tarifeye? siz dedi şikayet kaydı oluşturun, size açıklarlar.. Lanet olsun tamam dedim, yarım saat bi şeyler yazdı, şikayet kaydı oluşturdu.

    Ertesi gün aradılar, derste olduğum için meşgule attım, ne de olsa 1 kez daha ararlar diye. Aramadılar, bugun mesaj düştü, size ulaşamadık, bilgi almak için mh yi arayın diye. Aradım, size yanıltıcı bilgi verilmemiş beyefendi, şikayet kapanmış dedi. Bana yanıltıcı bilgi verilmedi ki zaten, bana bilgi verilmedi dedim. Bu konuda bir şikayet daha açamayız , sistem hata verir dedi. İnternet sitesine yazın dedi?! şaka gibi.

    koskoca(!) superonline neden paket değişikliği yapamadığını açıklayamıyor, yeni geçtiğim paketi iptal ettirmiyor, eski paketin cayma bedelini talep ediyor ama pakete döndürmüyor. 15 kez arayan elemanlar şikayet için 1 kez arıyor, meşgule atınca bir daha aramayıp konunun üstünü örtüyor. Ben bunları nereye şikayet edeyim? Hakkımı nasıl savunayım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihdr -- 19 Kasım 2018; 22:29:26 >







  • kardeşhttps://sikayet.btk.gov.tr/ buraya şikayet et
  • çok bakıyorlar sanki ariyorum santral telefonu bile açmıyor.
  • Paket değişikliğini kendiniz kabul ettikten sonra niye şikayet ediyorsunuzki? Ben telefonda kabul ettim ama 2 ay sonra gelip bağlantı yapacaklar sanıyordum savunmanız ise saçma ve inandırıcı değil
  • Bence BTK dan sonra direk tüketici hakem heyetine gidin...
  • btk şikayetimden sonra yetkili bir abi döndü, size hatalı bilgi verildiği için özür dileriz, isterseniz 50mbite geri döndürelim ama cayma bedeli olmadan iptal hakkınız saklı dediler. tabii ki iptal yoluna gidiyorum :) tavsiyeleriniz için teşekkürler
  • iptal ettirdim çok şükür, müşterisinin cebindeki 15 liraya tamah eden, sorunu basitçe çözmek yerine şark kurnazlığıyla sorun üretme yolu seçen, en sonunda btk dan sağlam dayak yiyen bu firmadan sorunsuzca kurtuldum :) "5 yıllık bir müşteri nasıl durduk yere kaybedilir?" diye sorsalar, okullarda okutulacak bir performansla cevap verdiler vallahi. superonline pişmanlıkmış
  • Her kes bir günah keçisi buluyor ne güzel.



    Türk Telekom belediyelere suç atıyor.



    Superonline Btk öyle dedi diyor. Zamanında ilk akk yi uygulamaya başladıklarinda da Btk diyorlardı o zaman saf gibi inanıyorduk.



    Kimse kendisinde şuc aramıyor. 700 lira cayma bedelini de nasıl çıkarmışlar. Senin taahhütun 2 ay sonra bitiyor. En fazla iki fatura kadar ceza çıkarırlar.
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Tv kurulum bedelini de yansitmislar.
  • Merhaba.Ekim 15 de superonline beni aradı..Aboneliği yenilemem gerektiğini söylediler.Limitsiz 50 mb 150 gb kullanırken özellikle sorduğum halde bana limitli 50 mb 150 gb tanımlamışlar.15 gün sonra internet kesildi.Aradım bana kotalı paket kullanıyorsunuz dediler.Şikayet oluşturdum.Arayan olmadığı halde sizi aradık ulaşamadık müşteri temsilcisi ile konuşmanızda sorun görülmemiştir mesajı geldi. Tekrar aradım şikayet oluşturdum ama sinirlerim yıprandı.Abonelikten de çıkarmıyorlar cayma bedeli diyorlar,paketide değiştirmiyorlar. Bende tekrar aradım şikayetinizde sorun yok dediler Btk ya bende şikayet edeyim
  • Btk ya şikayet ettim.İnşallah çözülür.Sizede geçmiş olsun.
  • burakkosucu kullanıcısına yanıt
    Farketmez ki



    Eger taahhütun iki ay sonra bitiyorsa ve turkcell tv için farklı zamanda biten bir taahhütun bulunmuyorsa



    Senin en fazla ödeyeceğin cayma bedeli iki fatura kadardır.
  • fatihdr kullanıcısına yanıt
    Superonline altyapısı üzerinden vodafone a geçebilirsin
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Sistemde tv kurulmuş olduğu için tv cezası çıkar. Ayrıca, kurulum aktivasyon ucretını de eklersen ceza bedeli olarak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    Farketmez ki



    Eger taahhütun iki ay sonra bitiyorsa ve turkcell tv için farklı zamanda biten bir taahhütun bulunmuyorsa



    Senin en fazla ödeyeceğin cayma bedeli iki fatura kadardır.





    benim bildiğim 2 ay kaldığı için 2 aylık fatura yansımıyor. taahhütüm 22 ay önce basladığı için 22 ay boyunca ne kadar indirimden faydalandıysam o kadar fiyat çıkıyor ama o da belli bir miktarı geçemiyor. tv plus filan derken sanırım 700 ü öyle çıkardılar. neyse btk haklarından geldi de kurtulduk :)
  • fatihdr kullanıcısına yanıt
    22 ay boyunca sana sağlanan indirimler

    Taahhüt bitimine kadar kalan fatura tutarın toplamı

    Bu ikisi hesaplanır tüketici lehine olanı cayma bedeli olarak yansıtılır .
  • TV+ için 20mbps'den 50mbps'ye çıkarttılar sana niye 25mbps vermişler ki? hatta akk 150GB olmuştu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı-katil

    TV+ için 20mbps'den 50mbps'ye çıkarttılar sana niye 25mbps vermişler ki? hatta akk 150GB olmuştu...
    Akılsızlık parayla mı hocam, 5 yıllık sorunsuz müşteriyi durduk durmadık yere yolma çabası
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.