Şimdi Ara

Superonline tüketici haklarına başvuru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba ,
    Konu biraz uzun ama özetlemeye çalışıcağım.
    Superonline fiber kullanıcısıydım , taahhüt'ün bitmesine 20 gün civarı birşey kalmıştı , oturduğum evden taşındım ve interntide taşımak istedim , yalnız gidiceğim yerde fiber olmadığından dolayı adsl olarak bağlattım ve 12 ay taahhüt verdim , eve gelip interneti bağladılar , bağladıkları anda hiçbir sorun yoktu , bağlayan arkadaşla beraber evden çıktım 2 saat sonra geldim internet yok , günde 1 - 2 defa internet geliyor o da abartmadan söylüyorum 3-5 saniye.
    Tam 10 gün boyunca müşteri hizmetleriyle görüştüm defalarca arıza kaydı oluşturdular vs vs , hiçbirinde çözemediler sorunu , yine abartmadan söylüyorum günde 5 defa telefonda konuşuyordum artık , zaten ss aldım 10 gun boyunca gunde kac defa ve dakika konustugumu.ve en sonunda canıma tak etti iptal talebi verdim , sonrasında beni aradılar ve apartmana gelene kadar sorum yokmuş , ondan sonra sorun başlıyormuş , eve gelen hattı kontrol ettirmem gerekiyormuş vs , hâlbuki orda da sorun yoktu kontrol ettirmiştim.( Ayrica iptal ettirdikten sonra ttnet baglattim hic istememe rağmen , onda masallah cok guzel internet hicbir sikinti olmadan 10-15 gundur kullaniyorum ) Ama bu 10 gün boyunca eve gelip modemi vs kontrol etme uğraşına hiç girmediler , hep uzaktan destek. Neyse sonuç olarak 2 sayfalık güzel.bi dilekçe yazdım ve iptal ettirdim , hiçbir şekilde ücret ödemeyeceğimi söyledim.şimdi aradım müşteri hizmetleri faturam çıkmış 1000 küsür lira , ben bu faturayla tüketici heyetine başvuracağımı yalniz.
    Birde cakalliga bakın :
    aylık faturam 84 tl
    12 ay taahhüt var
    12*84 : 1008 lira
    Bana gelen fatura 1100 liradan fazla sanırım ,
    Yani hiçbir şey olmamış gibi kapatmasam olmayan interneti kullanmaya devam etsem daha az para ödeyeceğim :)
    Sonuç olarak sonuna kadar haklıyım tabiki , ne hizmet aldım ne birşey üstüne mağdur edildim 10-12 gün boyunca , tüketici haklarına başvuracağım yalnız bu süreç ne kadar sürüyor , o sırada birşey yapmam gerekir mi ? Çünkü o süreç boyunca kesinlikle faturayı ödemeye eğim , olumsuz olacağını sanmıyorum ama olumsuz olursa da mahkemeye vereceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emretntnc -- 2 Nisan 2019; 21:29:11 >







  • Hocam birkaç ay bile kullansan, kullandığın gün üzerinden senin lehine olan kadarının indirim tutarını alabilir.
    Fatura 1000tl olabilir ama onun 250-350₺ si modem, 250-300 kurulum bir o kadarı da aktivasyon vb diye faturalandırmışlardır.
    Bu kadar amatörlüğü sol yapmaz.
    Bence detaylı inceleme talep edin. Ayrıntılı fatura isteyin.
    1000₺ dediğiniz gibi sadece kullanmadığınız hizmetse, zaten işiniz çok kolay.
  • Yok zaten hic kullanmadim :) internet baglandi , 2 saat sonra gitti 10-12 tum ugraslarma ragmen gelmeyince 12. Gunde iptal ettim. Modemide gonderdim geri zaten istediler.buyuk ihtimal kurulum parasi + taahhutten cayma bedelidir+ aktivasyon vs. Bu gibi durumlarda tuketici haklari musteri hakli goruyor sanirim doğal olarak.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.