teknolojipazar.com'dan alışveriş yapmayı düşünüyorsanız ve sattıkları ürün kusurlu çıkarsa başınıza gelecekleri öncesinden bilmeniz için bu konuyu açıp herkesi bilgilendirmek istedim. 24.05.2023 tarihinde Samsung 21.5" LF22T450FQRXUF model bir monitör siparişi verdim ve monitörde üç adet ölü pixel çıktı, akabinde firmayı bilgilendirip beklemeye başladım. Ertesi gün gelen mail aynen şu şekilde; "Ürün marka yetkili servisten RMA (değişim-iade) raporu aldığınız taktirde memnuniyetle yardımcı olacağımızı bilmenizi isteriz." Kendilerine tekrar bir mail atıp, kusurlu ürün satışından dolayı satıcı olarak sorumluluklarınızı yerine getirin, ürünü size göndereceğim desem de kabul etmediler. Web sitelerinin iade kısmını incelediğimde ise kırmızı renklerle; "Ürün iade kargo bedeli tarafınızca ödenmelidir. Ödemesi yapılmayan iade kargolar kesinlikle teslim alınmayacaktır." Bir de şunu yazmışlar lakin o fatura da bir haftadır tarafıma iletilmedi; "Ürün Faturası mutlaka tam olarak geri gönderilmelidir. Faturası olmayan ürün kabul edilememektedir." Sanırım demek istiyorlar ki 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun da neymiş, bunları koyan da kimmiş... Mahkeme sürecini uzun uzun beklemeden paramı kısa yoldan geri alabilmek için banka üzerinden ters ibrazda bulunacağım fakat bu süreç de bir ayı bulabildiği için ürünü tıpış tıpış Samsung servisine götürüp teslim etmem gerekiyor... Kıssadan hisse; UZAK DURUN! < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ßekir -- 31 Mayıs 2023; 14:46:25 > |
Bildirim