Şimdi Ara

Teknosa'yı nasıl bilirsiniz? Bu bir müşteri memnuniyetsizliği konusudur!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    2 hafta önce Teknosa'dan aldığım HTC Sensation telefonu açtığımda telefonun daha önce kullanılmış olduğunu anladım, özeti şu şekildedir;

    Kutudaki etiketi çıkarttığımda altında daha önce yırtılmış bir etiket mevcuttu. Telefon ilk açılışta kurulum istemedi, içerisinde (standart olarak gelmeyen) türlü uygulamalar ve oyunlar vardı. En ilginci ise X kişiye ait skype,facebook ve mail hasapları tanımlı bir şekilde duruyordu.

    Hemen müşteri hizmetlerini aradım ve durumu bildirdim. Tam 1 buçuk hafta sonra, yani geçtiğimiz hafta içi "Kusura bakmayın mağazadaki arkadaşlar size yanlışlıkla teşhir ürünü satmış" dediler ve para iadesi vereceklerini söylediler. Ben de para iadesi istemediğimi ve ürünün yeni bir ürünle değiştirilmesini talep ettim ki 4077 sayılı yasa bana bu seçim hakkını tanımaktadır.

    (4077 sayılı kanun madde 4 ten alıntıdır: Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.)

    Bugün öğleden sonra bulunduğum ildeki mağzaya telefonun ulaştığını öğrendim (telefonu ilk olarak İstanbul dan almıştım). Fakat akıllı Teknosa başka bir teşhir ürünü yada daha önce kullanılmış bir ürünü yollamış bu sefer de. Dolayısıyla telefonu almadım. Pazartesi Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.

    Bu nasıl bir anlayış? Bu neyin kurnazlığı? Bir firma nasıl bu kadar vurdum duymaz bir tavır izleyebiliyor?

    Sizlere tavsiyem Teknosa'yı alışverişlerinizde kullanacaksanız da çok çok dikkatli davranmanızdır.

    Yorumu olan veya daha önce başından böyle bir olay geçen var ise konuya yazmasını bekliyorum.







  • İşte ne güzel paranı geri veriyorlarmış.Alsaydın ya.
  • Teknosa kötüdür bu konularda izmir de vatan dan alışveriş yaparım 15 20 ürün almışımdır daha bir tane bozuk mal görmedim hem de teknosa dan daha ucuz .
  • quote:

    Kutudaki etiketi çıkarttığımda altında daha önce yırtılmış bir etiket mevcuttu. Telefon ilk açılışta kurulum istemedi, içerisinde (standart olarak gelmeyen) türlü uygulamalar ve oyunlar vardı. En ilginci ise X kişiye ait skype,facebook ve mail hasapları tanımlı bir şekilde duruyordu.

    Hemen müşteri hizmetlerini aradım ve durumu bildirdim. Tam 1 buçuk hafta sonra, yani geçtiğimiz hafta içi "Kusura bakmayın mağazadaki arkadaşlar size yanlışlıkla teşhir ürünü satmış" dediler ....


    Bu olayın tıpatıp aynısı 2 arkadaşımın başına geldi. Teknosa bedava verse birşeyi almam kesin bişeylik vardır bu işte diye
  • EA ve Activisionun bilgisayar parçası satan versiyonu
  • x7 mouse aldım yanımda tasıdıgım ıcın mousa gıren noktalardakılerden tekı kopmus aradım sadece fabrıka hatası olursa alabılırız dedıler , bunun garantısı nıye var ? Zaten fabrıka hatası olursa a4teche gıderım sızene kı ? Sakıp Sabancı oldu sabancı sırketlerınde ınsana verılen deger bıttı....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chucky_31

    İşte ne güzel paranı geri veriyorlarmış.Alsaydın ya.

    Ben ilk durumu fark ettiğimden beri ürün değişimi talep ettiğim halde onlar ısrarla bana para iadesi teklif ettiler. Tabi bende bu durumdan kıllandım ve ısrarla ürün değişimi istedim. sonuçta yasal hakkım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi self_control -- 29 Temmuz 2012; 2:08:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: self_control

    quote:

    Orijinalden alıntı: Chucky_31

    İşte ne güzel paranı geri veriyorlarmış.Alsaydın ya.

    Ben ilk durumu fakr ettiğimden beri ürün değişimi talep ettiğim halde onlar ısrarla bana para iadesi teklif ettiler. Tabi bende bu durumdan kıllandım ve ısrarla ürün değişimi istedim. sonuçta yasal hakkım.

    Teknosa'nın elinde htc telefon kalmadığından ısrarla para iadesi teklif ettiler. Şu an dolaşsan tüm mağazaları sıfır htc telefon bulamazsın. Teknosa kolay kolay para iadesi yapmaz alsaymışsın keşke.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bllmrshn
    Teknosa'nın elinde htc telefon kalmadığından ısrarla para iadesi teklif ettiler. Şu an dolaşsan tüm mağazaları sıfır htc telefon bulamazsın. Teknosa kolay kolay para iadesi yapmaz alsaymışsın keşke.

    Bu da benim yasal olarak haklı olduğumu gösterir ve eninde sonunda benim talebimi gerçekleştirmek zorunda kalacaktır. Evet belli ki beni çok uğraştıracak ama bu yapmış olduğu küçük kurnazlığı yanlarına bırakmayacağım.
  • kulaklik aldim. paketten cikarim. cizik vardi. iade alamayiz kapali kutu dedi. garantiye yollayalim dedi. bu zihniyetle bir sey yapamazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: self_control

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bllmrshn
    Teknosa'nın elinde htc telefon kalmadığından ısrarla para iadesi teklif ettiler. Şu an dolaşsan tüm mağazaları sıfır htc telefon bulamazsın. Teknosa kolay kolay para iadesi yapmaz alsaymışsın keşke.

    Bu da benim yasal olarak haklı olduğumu gösterir ve eninde sonunda benim talebimi gerçekleştirmek zorunda kalacaktır. Evet belli ki beni çok uğraştıracak ama bu yapmış olduğu küçük kurnazlığı yanlarına bırakmayacağım.

    Haklısın zaten de, bu işin bu şekilde üstüne gitmen kimsenin faydasına olmaz. Paranı alır Teknosa ile de ilişkini keserdin. Telefonu da daha uyguna bulabilirdin. Hala paranı geri alabiliyorsan al derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Grimp -- 29 Temmuz 2012; 2:17:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unreminical

    kulaklik aldim. paketten cikarim. cizik vardi. iade alamayiz kapali kutu dedi. garantiye yollayalim dedi. bu zihniyetle bir sey yapamazlar.

    Siz ne yaptınız peki? Bu durumda size ayıplı bir ürün satılmış;

    (4077 sayılı kanun madde 4 ten alıntı; Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.)

    30 gün içerisinde ürünün para iadesi veya yenisi ile değiştirilmesini talep edebilirsiniz ve satıcı da bu talebinizi yerine getirmek zorundadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: güdümlü anne terliği

    quote:

    Kutudaki etiketi çıkarttığımda altında daha önce yırtılmış bir etiket mevcuttu. Telefon ilk açılışta kurulum istemedi, içerisinde (standart olarak gelmeyen) türlü uygulamalar ve oyunlar vardı. En ilginci ise X kişiye ait skype,facebook ve mail hasapları tanımlı bir şekilde duruyordu.

    Hemen müşteri hizmetlerini aradım ve durumu bildirdim. Tam 1 buçuk hafta sonra, yani geçtiğimiz hafta içi "Kusura bakmayın mağazadaki arkadaşlar size yanlışlıkla teşhir ürünü satmış" dediler ....


    Bu olayın tıpatıp aynısı 2 arkadaşımın başına geldi. Teknosa bedava verse birşeyi almam kesin bişeylik vardır bu işte diye

    Peki arkadaşlarınızın problemlerinin çözümleri ne şekilde oldu acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: self_control

    quote:

    Orijinalden alıntı: güdümlü anne terliği

    quote:

    Kutudaki etiketi çıkarttığımda altında daha önce yırtılmış bir etiket mevcuttu. Telefon ilk açılışta kurulum istemedi, içerisinde (standart olarak gelmeyen) türlü uygulamalar ve oyunlar vardı. En ilginci ise X kişiye ait skype,facebook ve mail hasapları tanımlı bir şekilde duruyordu.

    Hemen müşteri hizmetlerini aradım ve durumu bildirdim. Tam 1 buçuk hafta sonra, yani geçtiğimiz hafta içi "Kusura bakmayın mağazadaki arkadaşlar size yanlışlıkla teşhir ürünü satmış" dediler ....


    Bu olayın tıpatıp aynısı 2 arkadaşımın başına geldi. Teknosa bedava verse birşeyi almam kesin bişeylik vardır bu işte diye

    Peki arkadaşlarınızın problemlerinin çözümleri ne şekilde oldu acaba?

    Alıntıları Göster
    daha dün teknosada htc sensation micro usb kablosu sordum oradaki ilgili satıcı umursamaz niye sordun tavrıyla benim yüzüme bile bakmadan YOKK dedi bende bu tavıra sinirlendim hırs yaptım o kabloyu 10 dk aradım en sonunda buldum hemen magaza sefini aradım sizin elemanlarınız beni 10 dk aramaya cok ugrastırdı şikayet ettim o elemanı hangisi olduğunu sordu bende gösterdim ona fırça kaydı o elemanda yanımda pervane oldu yardımcı olayım beyefendi deyince bende sen zaten satmak istemiyordun almıyorum lan deyip cıktım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dephyr

    daha dün teknosada htc sensation micro usb kablosu sordum oradaki ilgili satıcı umursamaz niye sordun tavrıyla benim yüzüme bile bakmadan YOKK dedi bende bu tavıra sinirlendim hırs yaptım o kabloyu 10 dk aradım en sonunda buldum hemen magaza sefini aradım sizin elemanlarınız beni 10 dk aramaya cok ugrastırdı şikayet ettim o elemanı hangisi olduğunu sordu bende gösterdim ona fırça kaydı o elemanda yanımda pervane oldu yardımcı olayım beyefendi deyince bende sen zaten satmak istemiyordun almıyorum lan deyip cıktım

    Alıntıları Göster
    Teknosadan daha önce usb bellek felan alıyordum sorun çıkmıyordu ama 1 ay kadar önce 3000 liraya asus n55s laptop aldım bilgisayarı hiç kurulum yaptırmadan eve getirdim özenle açtım açtımki ne göreyim ekranın ortasından hafif sola doğru bakınca kocaman 2 tane çizik var bildiğiniz ekran içe çökmüş bıçakla kesimlmiş gibi tırnak giriyordu ayrıca touchpad de izler felan vardı ekranı silmişler ama yemedim yanından çıkan subwooferda etiket vs. yoktu (pc değiştirdiğimde farkettim) herneyse kan beynime sıçradı dayımıda alıp gittim teknosaya 2 saat beklettiler daha sonra ekran jelatinleri felan yok olduğunu söyledik uzun uğraşlar sonucu değiştirdiler size önerim şudur teknosadan birşey almayın çok mecbur kalırsanızda özellikle elektronikte kutusundan çıkarıp incelemek istediğinizi söyleyin yoksa sinir stres ile uğraşırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dephyr

    daha dün teknosada htc sensation micro usb kablosu sordum oradaki ilgili satıcı umursamaz niye sordun tavrıyla benim yüzüme bile bakmadan YOKK dedi bende bu tavıra sinirlendim hırs yaptım o kabloyu 10 dk aradım en sonunda buldum hemen magaza sefini aradım sizin elemanlarınız beni 10 dk aramaya cok ugrastırdı şikayet ettim o elemanı hangisi olduğunu sordu bende gösterdim ona fırça kaydı o elemanda yanımda pervane oldu yardımcı olayım beyefendi deyince bende sen zaten satmak istemiyordun almıyorum lan deyip cıktım

    Alıntıları Göster
    Bir ürüne kampaya yapıyorsa diğer üründen zararı çıkarmaya çalışan mağaza diyebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: self_control

    quote:

    Orijinalden alıntı: güdümlü anne terliği

    quote:

    Kutudaki etiketi çıkarttığımda altında daha önce yırtılmış bir etiket mevcuttu. Telefon ilk açılışta kurulum istemedi, içerisinde (standart olarak gelmeyen) türlü uygulamalar ve oyunlar vardı. En ilginci ise X kişiye ait skype,facebook ve mail hasapları tanımlı bir şekilde duruyordu.

    Hemen müşteri hizmetlerini aradım ve durumu bildirdim. Tam 1 buçuk hafta sonra, yani geçtiğimiz hafta içi "Kusura bakmayın mağazadaki arkadaşlar size yanlışlıkla teşhir ürünü satmış" dediler ....


    Bu olayın tıpatıp aynısı 2 arkadaşımın başına geldi. Teknosa bedava verse birşeyi almam kesin bişeylik vardır bu işte diye

    Peki arkadaşlarınızın problemlerinin çözümleri ne şekilde oldu acaba?

    Hocam o konuda bilgim yok sadece muhabbet arasında teknosa lafı geçince söylemişlerdi teşhir ürünü sattıklarını çok üstünde konuşmadık.




  • Kardes zaten gereğinden pahali satan hep uzak duyduğum bi firma ya
  • Benim bildigim teknosa gel yenisini verelim der yada bi urun alin kalanina hediye ceki verelim der ellerinde o telefon yoktur ki paranizi vereyim demis hem parayi alin karsida ki dukkanda yine alin telefonu ne kaybetceksiniz ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nirvana08

    Kardes zaten gereğinden pahali satan hep uzak duyduğum bi firma ya
    vatandan suana kadar ortalama 6000 tl lik alısveris yaptım hepsini %25 indirime denk getirdim saolsun cok yardımcı oldular hediyeler fln yaptılar fiyatları gayet uygundu taksit seçeneği fln vardı sadece logitech marka kulaklıkta sorun cıktı ıkı kere vatan teknık servise verdim onlarda logitech e gonderiyolar sanırım ama ikisinde de sorun yok die geri gonderdiler fakat hala sorunlu ara ara bı kulaktan ses gelmiyor ürün degisimi veya para iadesi yapmadılar tek sorunum bu oldu ama onun dısında bir kablosuz klavye almıstım eve gelınce actım begenmedım vericisi cok buyuktu bilmiyordum ole oldugunu ertesi gün gttim hemen para iadesi yaptılar kutuyu falan açtığım halde buda beni memnun etmişti vatan bence muşteri memnuniyetinde bir numara teknosa genelde pahalı olduğu için tercih etmedim




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.