arkadaşlar maalesef bi hata yaptım motorola'dan v8 aldım. ürün 1.5 ay içinde bozuldu. Ve maalesefki tek yetkili servis olan teleservice'e telefonu bırakmak zorunda kaldım. Telefonun 29.09.2011 tarihinde bıraktım ve halen ürün için parça bekliyorlarmış. Servise gittiğimde yasal hakkım olan ücret iadesi istediğimi söyledimancak bunu vermeyeceklerini söylediler sadece yapabilecekleri şey yeni ürün istekmiş.
yasal hakkım olan bir ürün 30 iş günü içerisinde tamir edilmezse tüketici ücret iadesi isteyebilir, servis bunu reddemez yasasına ne oldu? bu adamlar nasıl benim yasal hakkımı hiçe sayabilirler???
lütfen biri yardımcı olsun bu adamlarla başa çıkabilmem konusunda :S:S
Ürünü servise bırakırken mutlaka bir servis fişi yada ona benzer bir belge almış olmanız lazım, o belge ile en yakın tüketici hakem heyetine gidip şikayette bulunun, gerekeni en kısa sürede yapacaklardır.