Şimdi Ara

Telekom taşınırken kazık atıyor (btk'ya şikayet ettim)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    eski evimizde 35mbps'e kadar olan interneti 70 tl gibi bir rakama kullanıyorduk akk kalktıktan sonra böyle oldu normalde 50gb akk vardı hız düşüyordu. (akk'nin kalkması için imza verenlerdenim yanlış mı yaptık anlamadım )
    Neyse gelelim şuanki duruma, evimizi taşıdık ve interneti naklettirmek istedik telekomu aradadık.
    naklettirmek istediğimizi söyledik.
    Ancak Telekom yeni taşındığımız evde fiber altyapısı bağlı olduğu için aynı paraya bu interneti kullanamayacağımızı söyledi. 156 lira fiyat çektiler. En düşük fiber internet paketi olan 24 mbps için ise 126 tl
    Bizde iptal ettirmek istedik o zamanda taahhüt yaptığımız için taahhütten cayma bedelini alacaklarını söylediler.
    Bizim taahüdün bitmesine 8 ay gibi bir süre var 2 sene taahhüt yapmıştık. Yani anlayacağınız buradan sağlam geçirecekler.
    Sevgili dh'ci kardeşlerim, abilerim sizce ne yapmalıyım? Tüketici hakem heyetine mi başvursam? Şikayet var'dan konu mu açsam?
    ne dersiniz ?

    edit 1 :
    hem şikayet varda konu açtim hem de
    ttnet'i tuketici.btk.gov.tr den şikayet ettim. Şikayet metnim :

    ---Merhaba,
    Evimizi taşırken Türk Telekom A.Ş. firması taahhütnamede belirtilen hızın daha düşüğünü daha fazla fiyata güncellemeye çalışıyor. (Önceki evimde kullandığım internet hızı 35 mbps'e kadar fiyatı 75 tl iken güncellemeye çalıştıkları hız 8mbps ve fiyatı 80 tl)
    Eğer bunu kabul etmezsem de taahhütten cayma bedeli alınacağını söylüyorlar. Taahhütümün bitmesine 8 ay var. Bunun haksızlık olduğunu düşünüyorum. Bana taahhütte vadedilen hızı taahhüt bitene kadar aynı fiyata vermeleri gerekiyor. Türk Telekom A.Ş. firması kendi yaptığı taahhütnameye uymuyor, sırf evimi taşıyorum diye altyapı değişti bahanesi ile bizi mağdur ediyor.
    Gereğinin yapılmasını arz ederim.---

    gelen cevaplara göre güncellenecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salvadorali -- 3 Eylül 2019; 16:3:58 >







  • Merhaba. Hattı belli bir süre dondurabilirsiniz. Dondurma ücreti aylık ücret alınır ama fatura ödememiş olursunuz. Dondurulan süre taahhüte eklenir. Yani ya o dedikleri pakete geçeceksiniz ya da sürekli donduracaksınız. En son ihtimal ise hattı iptal ettirmeniz ve çıkan cayma bedelini bankanıza taksitle ödemeniz. Son olarak ise bu konuyu tüketici hakem heyetine taşıyabilirsiniz, sonuca göre hareket edersiniz böylelikle.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler cevabıniz icin
  • salvadorali S kullanıcısına yanıt
    Tüketici mahkemesine taşırsanız konuyu cayma bedelini iade alma şansı var.
  • Fiber internet olup olmaması önemli değil ki aynı hızla aynı fiyata taşımaları lazım. Size yalan söylüyorlar.

    Müdürlüğe gidip bir de konuşun isterseniz

    Taahhütlü fiyatı arttiramazlar. Eğer taşındığınız yerde fiyatı arttırma veya hızı düşürme gibi bir durum söz konusu olursa cayma bedel ödemeden iptal etme hakkınız doğar

    Müdürlüğe gidin
    Sonuç alamazsanız tüketici.btk.gov.tr ye yazın.
    Yine sonuç alamazsanız
    Hattı taşıyin. Sadece hat taşıma ile ilgili evraklarla imza attığıniza emin olun. Yeni fiyat tarifesi yazan bir şeyin altına imza atmayın.
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Cok tesekkurler cevap icin
  • bu şuna benziyor;
    bir cep telefonu aldınız bozuldu garanti kapsamında servise gönderdiniz. telefonun değişmesi gerekiyor.

    ama firma size diyor ki aynı modelden elimizde kalmadı, bir üst model var onun içinde şu kadar fiyat farkı vermeniz lazım

    öyle saçma şey mi olurmuş, ya aynı fiyata hizmet verirsin, ya da veremediğin için taahhüt bozulur.

    gerçi adamlar yönetmeliği bile bir şekilde deliyorlar. normalde 12 aydan fazla taahhütleri hiçbir cayma bedeli ödemeden istediğiniz zaman iptal ettirebilirsiniz. bu çakallar da güya cayma bedeli almıyorlar da paket fiyatlarını yüksek gösterip yararlandığın indirimleri geri alıyorlar
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hatti dondurunca taahüt bitmiyormus
  • salvadorali S kullanıcısına yanıt
    Evet bu bilgiyi birçok başlıkta yazdım zaten. Sürenin sonuna eklenir o geçen zaman. Bu konuda da anlatmışım bunu zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 8 Eylül 2019; 1:4:49 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Pardon mesajinizi önceden okumustum unutmusum simdi tekrar okumadan bu bilgiyi ogrenince cevap verdim kusura bakmayın hocam
  • salvadorali S kullanıcısına yanıt
    Önemli değil hocam.
  • İlk AKN kalksın dendiğinde bakın daha beter olur yapmayın demiştim.
  • ilkerinanç kullanıcısına yanıt
    Millet 1gbps kullanıyor bizim halimize bak
  • Bi yerde bir yanlışlık var ama anlamadım. Aynı hız ve ücret ile devam eder. Müdürlüğe gidin sonuç alamazsanız cayma bedeli ödemeden iptal edebilmeniz lazım. 1 ay sonrada ben taşınacağım.
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Normal mudurlukler olur degil mi genel mudurluk olmak zorunda degil?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.