Aslında yeni Model Y'yi beklemek için geçici araç alacaktım ama yeni modeli bekleyemeden sipariş verdim artık. Bugün EFS de yaptım. Faiz inmiş veya çıkmış umurumda değil artık. |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (1836. sayfa)
-
-
hayırlı olsun, sonuç olarak bu devirde alan genel olarak kazançlı, tabi geçen yıl 1923 e togg alıp 1 yıldır fiyatı değişmeyince sinir katsayıları yükselenleri dahil etmemek lazım.
Araç lazımsa ayrı aciliyeti olmadan alınacaksa ayrı değerlendirilir sonuçta.
-
Merkez faizi 250 baz puan indirdi.
bunun ne demek olduğunu az çok irdelemiştik zaten.
umarım bunu öngören arkadaşların kararları artık mantıklı kabul edilir ve veriye dayanmayan söylemlerden de uzak dururuz.
-
Beni ilgilendiren tarafı Tesla'nın kredi oranı düşecek mi :)))
Bu arada tebrikler ben sabit kalacağını düşünüyordum, az da olsa düşürmeleri bakalım nasıl yansıyacak piyasaya.
-
Az da değil bence 250 baz puan başlangıç için beklenenlerden ( geçen haftaya kadar ) çok fazla
toplantı sayısı da 12 den 8 e düştü.
Bu durumda değerli TL de düşüş yani doların yukarı çıkış oranında yüzdelik olarak artış beklenir.
Bu da tesla için fiyat artırımı demek oluyor.
yani matrah değişmezse model y bir üst fiyat bandına geçecek ve fiyatlarda baya yükseliş olacak demektir.
Tesla için kredi faizi düşse de fiyatın yükselmesi oranına yetişemez bence
eğer matrah değişir ve baz fiyat %10 için yükseltilirse mantıklı ama olmazsa fiyatlar yükselir.
T10x için de fiyat yükseltme imkanı doğar tabi ki bu şekilde.
-
Gidiş geliş bu şartlarda araç değiştirme işi benim rafa kalkar.
Ancak üst limit ile ilgili de bir değişim söz konusu olacak deniliyordu. Bugün yarın onun da kokusu çıkar.
Dolar 35-36 seviyesinde görünüyor ama bir sipariş minimum 1,5 ayda teslim ediliyor, o sürede de ne olur bilemiyoruz.
Bakalım nasip.
-
Tesla taraflı fiyat artışından korunmak EFS ile mümkün ama tabi şuan ödeme yapmak lazım ki fiyat sabitlensin.
Kredi çekip bir kısmı için, kalanı da nakitle efs yapanlar var.
Bakalım gerisinde neler göreceğiz.
-
Aracımı satıp o şekilde alacağım için yapamıyorum onu maalesef.
Her halükarda Ocak 2-3 görüp o şekilde planlayacağım artık.
-
Kredi ile EFS için 24.12.2024 sonmuş bu arada. Şu an sadece nakit ile EFS yapılıyor, o da en son yarına kadar
-
bu durum bakalım piyasayı nasıl etkileyecek,
teslime 7 gün kala totali alabilirsin aksi halde alamazsın demek iki taraf için de risk bizim ülkede 😁
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şu memlekette bir şeye heves etmek bile dert ya.
Yeni araç alacağım heyecanı "acaba aracı anlaştığım veya sipariş verdiğim fiyattan alabilecek miyim?" tedirginliğine dönüşüyor.
-
O nasıl yapılmış anlamadım.
Arkadaşım ilk sipariş verenlerden. 1 ay sonra parayı istediklerinde kredi aldı. Kredi kullanımından sonraki ilk taksit ödemesine kadar ruhsat çıkmazsa banka kredi için ceza alıp krediyi iptal ediyor ve yeni şartlardan yeni kredi veriyordu. Kadıncağız 1-2 gün ile kurtardı. Arabayı teslim aldı ertesi gün veya 2. gün kredi taksidi ödedi.
Bugün efs yaparken kredi alırsanız araba şubatta gelecekse, ruhsatı olmayan (dolayısıyla rehin konulamayan arabaya ) nasıl kredi kullanılabilecek ki.
-
Kur bir süredir yavaş yavaş artıyor. Şubat'a kadar illaki fiyatlarda güncelleme olacağını düşünüyorum. Ama TOGG'da oluğu için, ÖTV baremlerini değiştirirler büyük bir ihtimalle. 2.5 milyon olmaz ama 2.0-2.2 gibi bi paraya alınır tahminimce.
-
Benim bütçemi aşacak öyle bir durumda, ancak şöyle olur, kredi oranı da düşerse yine dengeye oturur.
Bakalım, yaşayıp göreceğiz.
-
Holiday update gelmiş sonunda bana da
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alister Vale -- 26 Aralık 2024; 16:33:27 > -
Ben bu insanları anlamıyorum, içten yanmalı bacalı hurdaları nasıl da savunuyorlar, oksijen tüplerine bağlı kalma konusunda ne kadar da istekliler.
Avm kapalı otoparkları leş gibi petrol kokuyor, acayip ısınıyor yaz aylarında , çoluk çocuk herkes zehirleniyor. Bu içten yanmalı tüm hurdaların acilen preslenmesi lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Düşük ÖTV oranı (%10) değişmediği sürece TR'de elektrikli araç fiyatlarını devlet belirler, işin gidişatı bu.
Üst dilime geçen aracını satamaz, o para farkı kolay kolay kimsenin cebinden çıkmaz. Fosil yakıtlar araçlarda bile fiyatlar 2 mil bandına getirildi mecbur, elektrikli ile rekabet için. Yoksa 2.5'tan aşağı QQ,Tigu,Tucson vb. araçlar alınamazdı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratbeyaz_1 -- 26 Aralık 2024; 18:33:44 > -
Aslında elektrikli araçlar donanımında olduğu zaman yine alınamıyor 😅
Boşline dedikleri paketleri satıyorlar. Belirttiğiniz gibi %10 diliminde araçlar kaldığı sürece elektrikliler daha da gelişmeye açık.
Kozan olsa da ki benim için de hala bir seçenek Togg adımı ülkede elektrikli otomobil kullanımını şahlandıran hamle oldu. Yoksa hala yok triger, yok bilmemne uğraşmaya devam edecektik…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar kış şartlarında şarjın daha uzun sürdüğünü biliyorum ama daha hava 10 derece civarında, %1 ile girdiğim sc 140’la ancak başlatıyor eskiden 250 ile başlardı, Trugo 90’ın üstüne çıkmıyor 178 ile başlatırdı.
Bu kadar kayıp normal mi?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İkinci eli ve sürdürebilirliği görmek lazım. Koca koca bataryalar nasıl geri dönüştürülecek ya da değişim yapılacak merak konusu. Ciddi bir ekonomik sistem tasarlanması lazım (sadece biz değil bütün dünya) hesap kitap ile.
200 gram telefonu çöpe atıp geçiyoruz da 500 kg batarya için bu mümkün değil. 12V aküleri bile çöpe atmıyoruz, geri topluyorlar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X