Şimdi Ara

TESLA MODEL Y SR HAKKINDA... (196. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.157
Cevap
294
Favori
338.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 194195196197198
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • wolfien W kullanıcısına yanıt
    Sizinki de T0 versiyon mu? Çünkü internette iki fiyat var T0 yazan aynı lastik biraz daha pahalı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Gerçi aylık premium bağlantıda spotify , youtube music var , ben audiofilim flac dan başkası kesmez demeyen için hub çok da mantıklı değil. Dualsense i direk bluetoothdan bağladım , type c den şarj oluyor yani dashcam ve sentry mode belleği dışında veriyle işi olmayan için gereksiz bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heisbuya kullanıcısına yanıt

    Ben de aynı lastiği taktırdım; Ankara'daki lastikçilerde T0 ve SCT versiyon fiyatı 8900-9000 lira. İstanbul'da belki bir tık daha ucuza bulunabilir. (T0 olup SCT olmayan versiyon da var, o daha ucuz)


    Benim Hankook lastiklerimin hepsinde yarıklar oluşmuş arkadaşlar, inanılır gibi değil. 1 lastikte olsa kötü bir yere denk gelmiş ya da üretim hatalı ürün denk gelmiş diyeceğim ama 4 lastikte de yarıklar var. Ben böyle bir rezilik görmedim, şikayet yazdım bakalım sonuç çıkacak mı...


    Goodyear yol tutuş ve konfor olarak Hankook'tan sonra ilaç gibi geldi. Araç yolun üzerinde adeta kayıyor gibiydi, şehir içinde yüksek hızlarda tedirgin oluyordum... Goodyear ile birlikte aracın yolu tuttuğunu hissetmeye başladım, ayrıca en ufak kasisten zangır zangır geçmiyor artık, konforda da ciddi artış oldu. Bugüne kadar 2 lastik arasında hiç böyle bariz bir fark gözlemlememiştim. Araç içindeki uğultu da azaldı...





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bobby Hatfield -- 25 Kasım 2024; 14:51:12 >




  • Sadece elektrikli arabası olanlar, kışın uzun yola çıkmadan evvel dikkatli olsunlar. SR aracım uzun yolda (115 km ortalama) 7 ile 2 derece sıcaklık aralığında 240 kw tüketti. Yaklaşık 250 km menzil oluyor. Yazın aynı güzergahta 150 kw tüketiyordu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zevkurt -- 25 Kasım 2024; 12:16:6 >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt

    Gerek yok bunla uğraşmaya.


    Tesla sanırım ; Tesla alabilecek ekonomik yetkinlikteki birinin android kullanıyor ise YT music, Iphone kullanıyorsa Apple music kullanacağını öngörüyor demek ki.


    Ben de youtube music i aktifledim. Sabah 1-2 müzik dinledim ama istediğim şekilde bir liste falan nasıl yapacağım tam bulamadım. bir ara bakacağım artık.

  • Merhaba sitemizde 22kw lik Ecobox şarj istasyonları var.Yaklasik ne kadar sürede şarj edebilirim.1kw 5.50 TL.Tam dolumda 1kw(5.50) x 60 kW olarak mı hesaplamamız gerekiyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sirinmustafa -- 25 Kasım 2024; 21:0:47 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zevkurt Z kullanıcısına yanıt
    bende ki fosil yakıtlı araçta 50 litrelik full deposuyla istanbul soğuk hava şartlarında şehiriçi 550 km yol yapabildi.. keşke bir teslam olsa da 45 dk şarj edip benzine ödediğim paranın yarısından biraz daha ucuzuna bu kilometreyi yapabilseydim diyorum 🙂

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sirinmustafa S kullanıcısına yanıt
    55kw gibi düşünürseniz kapasiteyi, 55/11= 5.5 saatte şarj olur.

    Yaklaşık %10 gibi bir şarj kaybı olsa, 61kw sayaç sayar. 61x5.5 = 335.5 TL ye dolar gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vs-fb -- 25 Kasım 2024; 21:24:18 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vs-fb kullanıcısına yanıt
    Üstad bu şarj kaybı neden oluyor peki? Her istasyonda bu durum oluyor mu? Sc ler de dahil..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • irresponsible kullanıcısına yanıt
    Şarj aletinden, pile transfer olurken arada kayıp yaşanıyor.

    Enerji taşınırken, dönüştürülürken her zaman olur. Barajlardan evlerimize gelene kadar da oluyor.
    Ac de daha fazla(%10 gibi), DC de daha az olur(%7 gibi), süre ile alakalı gibi düşünün.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vs-fb kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam sağolun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vs-fb kullanıcısına yanıt
    Hocam bu işlere henüz yabancıyım. 22 kw şarj istasyonundan 11 kw alabilmemizin sebebi sanırım Tesla’nın onboard şarj mekanizmasi ve AC olması. Peki bize verdikleri mavi kabloyla bu 11 KW ulaşamıyoruz sanırım. Ekstra bir şey mi almamız gerekiyor? Bizim sitede de benzer bir istasyon var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • PaladinRudjack kullanıcısına yanıt
    Model Y AC ile şarjda en fazla 11kw şarj hızını destekliyor.

    Araçla gelen mavi Kablo AC şarj cihazlarında kullanmak için veriliyor. Çünkü çoğu ac şarj cihazında kablo olmuyor.

    22kw yada 11kw destekleyen AC şarj cihazlarında mavi kablo ile 11kw hıza ulaşabilirsiniz. Tabi bunu şirketlere ait şarj cihazları için söylüyorum.

    Şahıslarınkinde şarj cihazı 11kw desteklese de voltaj yada akımla alakalı alet 11 yada 22kw veremeyebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vs-fb -- 26 Kasım 2024; 0:20:55 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vs-fb kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim. O zaman önceden ücretsiz verilen siyah Tesla çantasında olan kabloyu da şuan evden 220V sisteme aracı bağlamak için satın almamız gerekiyor. O da 3KW ile şarj edebilmemizi sağlıyor.

    Mavi adaptör olarak bahsedilen şeyi de bu kabloya takıp uygun alt yapıyla ev elektriğinden 7.4 kw ile şarj ediyoruz. Onun için de trifaze bir sistem olması gerekiyor galiba.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • zevkurt Z kullanıcısına yanıt

    Soğuk günlerde yola çıkmadan 20dk önce aracı 25 derece ile ön ısıtmaya almak faydalı olabilir. Batarya ısınınca daha iyi performans gösteriyor, hem de araba sıcak oluyor, koltuk ısıtma ve direksiyon ısıtma da aktif olunca zaten sonrasında klimanın derecesini 20 ye düşürüyorsunuz.

  • PaladinRudjack kullanıcısına yanıt
    Monofaze sistem olması ve 3 pin CEE diye geçen priz olmalı. Ama çoğu yerde o hızı alamazsınız. Genellikle monofaze sistemler 16A destekliyor. 32A destekler ise 7kw alırsınız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PaladinRudjack kullanıcısına yanıt
    Mavi kablo ev dışında zes astor vb. enerji sağlayıcıların ac istasyonlarında da kullanılıyor. Alış veris merkezlerinde bu cihazlardan var. Araç 3 saat şarjda kalacak mesela 33 kw yükleyecek. Aynı sürede dc 3 araç şarj ediyor. Acelesi olmayanlar için uygun fiyatlı çözüm.
    Evde ac istasyon (wallbox) kurulacaksa bu kablo ile 11 kw alırsınız. Ve bu ac istasyon trifaze 380 volt luk enerji ile çalışır.
    Sonuçta.
    Mobile connector ve shuco ile 3,5 kwh monofaz
    Mobile connector ve mavi adaptör ile 7kwh monofaz
    Walbox ve mavi kablo ile 11kwh enerji alırsınız. Trifaz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • PaladinRudjack kullanıcısına yanıt
    Mavi adaptör ve mobil connectör monofaz ama 7,4kwh e çıkması için hattan 32 amper akım çekmesi gerek. Sigorta ve kablo altyapısının elektrikçi tarafından kontrol edilmesi gerek.

    Wallbox in güzel tarafı 11/400=27amper/3=9 amper. Faz başına 9 amper çekiyor. Çok kalın bir kabloya ihtiyaç yok yani. Fazın her biri bir kettle çalıştıracak kadar akım çekiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 194195196197198
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.