Şimdi Ara

Togg'un batarya tedarikçisi, 1,6 milyon km ömre sahip pil geliştiriyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
3.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Togg'un batarya tedarikçisi, 1,6 milyon km ömre sahip pil geliştiriyor
    Togg'un da batarya tedarikçisi olan Çinli Farasis Energy, yeni geliştirdiği yüksek enerji yoğunluğuna ve uzun ömre sahip pil hücreleriyle 5000 şarj döngüsünden sonra bile %80'in üzerinde kapasite elde ettiğini açıkladı. Şirket, test ettiği hücrelerin 1,6 milyon kilometre batarya ömrü sunabileceğini belirtiyor.



    Enerji yoğunluğu ve ömrüyle rakipsiz



    Togg'un batarya tedarikçisi, 1,6 milyon km ömre sahip pil geliştiriyor
    Farasis, P75 ve P73 isimli iki farklı hücresini laboratuvar ortamında 24 ile 36 ay süreyle test ederek performansını test etti. 2018'den beri geliştirilen hücreler kapsamlı test ve analizlerden başarıyla geçerek ticari kullanıma sunulmaya yaklaştı. NMC (Nikel Manganez Kobalt) kimyaya sahip hücreler sırasıyla 270 Wh/kg ve 285 Wh/kg enerji yoğunluğu sahipler. Tipik olarak 1000-2000 şarj döngüsü ömrüne sahip NMC hücrelerin aksine Farasis'in hücreleri 5000 şarj döngüsüyle lityum demir fosfat (LFP) pillerle rekabet edebilecek kadar yüksek ömür vadediyor. Üstelik oldukça hızlı şarj olabiliyorlar. P75, 20 dakikada, P73 ise 30 dakikada %80 şarj seviyesine ulaşabiliyor. 



    Ayrıca Bkz.Tesla, 4680 bataryalarda önemli bir gelişme kaydetti



    Farasis, testleri 25-35℃ sıcaklıklarda gerçekleştirdiğini ve %90'ın üzerinde derin deşarj uyguladığını belirtiyor. Şirket, bu performansı elde etmek için ayırıcıları yarı katı jel ile kaplayarak iyon iletkenliğini ve kimyasal kararlılığı arttırdığını söylüyor. Bunun yanında şarj stratejisinin de lityum kaplama ve ısı oluşumunu azaltmak için optimize edildiği ifade ediliyor. Böylece kapasite kaybına neden olan yan reaksiyonların engellendiği belirtiliyor.



    Yeni piller, sadece binek otomobil pazarı için değil, çok daha yoğun kullanıma sahip olan, dolayısıyla çok daha uzun ömürlü pillere ihtiyaç duyan ağır ticari araçlar için de önemli bir gelişme olarak öne çıkıyor. 



     



     




    Kaynak:https://www.prnewswire.com/apac/news-releases/farasis-energy-unveils-breakthrough-in-million-mile-battery-technology-302202238.html







  • ortaklık endişelenecek bir şey değil ki hocam. hele de otomotiv sektöründe!

    çeri mercedes ile ortak girişimler yaptı. avrupadan özellikle alman firmalar ve amerikadan işbirlikleri var, anlaşmaları var.


    byd dediğiniz firmanın dörtte biri amerikalı firmaya ait. Warren Buffett  


    Çinli otomobil markası deyince finans kaynakları çin devleti değil ki, avrupalı amerikalı zenginler.


    Gelsinler Togg da ortaklık kursun Byd ile. Ben iyi olacağını düşünüyorum. Yazılım yönünden katkısı olsa Togg zaten kaliteli güzel araç yapmış, batarya için Farasis ile anlaşmış ama işin içine BYD blade bataryaları da karışırsa çok daha güzel olmaz mı?

  • 5-10 yıl beklemek lazım daha elektrikliye geçmek için göründüğü kadarıyla.

  • Peki biz bunu togg da görebilecek miyiz ? Tık tık clickbait

  • kapasite bu döngüde rol oynar 300 400 km gidip doldur boşaltla 1200 km menzil batarya ile doldur boşalt en az 3.5 kat döngüyü etkiler.

    ortalama 1200 km menzilli batarya ile 5 bin döngü çok muazzam bir rakam ortaya çıkar.

  • Togg mu kaldı Allah aşkına, seçim bitti, yatırım gitti. Her gün satıldı dedikodularıyla alıştırmaya çalışıyorlar. Kırk yılda bir iş yapılıyordu o da siyaset malzemesi oldu gitti. Yazık yahu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yatırım nereye gitti pardon?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farasis şu anki pilleri için 2500+ döngü vaadeden bir teknolojiye sahibiz zaten diyor, Togg pilleri bu grupta sanırım. 500km menzilli araç için 2500 döngü zatem halihazırda 1 milyon 250 bin km yapıyor.


    hatta sürekli yüzde 20-80 arası kullanımda araştırmalara göre 3000 döngü üzerine çıkabilir NMC piller deniyor.


    Lfp piller yarı maliyetli ama sanırım onlar çok yer kaplıyormuş, hacim iki katı kadar deniyor, ağırlık çok az fazla olsa da.


    Ağırlık ve hacim sorunları çözülürse araçlara daha fazla batarya konulabilir, yoksa şu an için ideal 100kw civarı bataryalar ile 600km menzil. üzeri boşuna batarya ağırlığı taşımaya sebep olabilir.




    Togg'un batarya tedarikçisi, 1,6 milyon km ömre sahip pil geliştiriyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 28 Temmuz 2024; 23:36:0 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    Valla yanlış anlama ben alamam da yaşadığım yer de tokur tokur togg alan var sanki beleş hatta taksi olarak kullanan bile gördüm sanki beleş verdilee

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • omer1739 O kullanıcısına yanıt

    Aksine mutluluk duyarım. Ama çok fazla dedikodu haber yaymaya başladılar. Bu malum yönetimin klasik taktiği. Bir de çinlilere yapılan son teşvik, Tesla ile sürekli dirsek teması. Bilemedim, ben yanılırım inşallah.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    Valla elimde olsa byd yada tesla alırım şuan için yazılım konusunda soru işaretleri var deniliyor kime sorsam çok iyi diyo o ayrı muamma

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt

    olum hala satılıyor senin derdin ne :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wolferto kullanıcısına yanıt

    Derdim yarıyolda bırakacaklar gibi davranmaları. Hiç mi takip etmiyorsunuz konuşulanları. Gece mabadım açık kaldı ıslak rüyalarda mı gördüm? Kendimden şüphe etmeye başladım.


    Togg Çinli ortak diye aratınca çıkan haberler bir tek beni mi endişelendiriyor?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaptorFX -- 29 Temmuz 2024; 0:13:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt

    ortaklık endişelenecek bir şey değil ki hocam. hele de otomotiv sektöründe!

    çeri mercedes ile ortak girişimler yaptı. avrupadan özellikle alman firmalar ve amerikadan işbirlikleri var, anlaşmaları var.


    byd dediğiniz firmanın dörtte biri amerikalı firmaya ait. Warren Buffett Togg'un batarya tedarikçisi, 1,6 milyon km ömre sahip pil geliştiriyor 


    Çinli otomobil markası deyince finans kaynakları çin devleti değil ki, avrupalı amerikalı zenginler.


    Gelsinler Togg da ortaklık kursun Byd ile. Ben iyi olacağını düşünüyorum. Yazılım yönünden katkısı olsa Togg zaten kaliteli güzel araç yapmış, batarya için Farasis ile anlaşmış ama işin içine BYD blade bataryaları da karışırsa çok daha güzel olmaz mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 29 Temmuz 2024; 1:29:31 >
  • wolferto kullanıcısına yanıt
    Ben söyleyim, bağcıyı dövmek, sonuçta yerli ürün, zamanında senin GM ye yaptığını yapıyor işte.

    Kuzey unutmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Seto-Kaiba -- 29 Temmuz 2024; 07:56:03 >
  • serafon kullanıcısına yanıt
    Yok o kadar sürmez. El mahkum elektriğe geçecekler. Avrupanın petrolü yok o bağımlılıktan kurtulacaklar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    bi bitmediniz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mylevi M kullanıcısına yanıt
    BYD'den sonra TOGG ne kadar daha devam eder bilemiyorum :(

  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    İtalya'dan geliyordu zaten kanka

  • M0meNtS kullanıcısına yanıt

    Yok dostum ben o grupta değilim. Ben soyu tükenenlerdenim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt

    Neyse togg çöbb diyen hakaret bile etmeye değmez tayfadan olmaman güzel

    Dua et byd ortak olsun togga o kadarını söylüyorum markaya çağ atlatırız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.