Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA CROSS ANA KONU (75. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: selimeski Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 7 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
1.595
Cevap
88
Favori
189.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cempro C kullanıcısına yanıt

    2500 km dir flame x-pack kullanıyorum , arka koltuğun altında piller olduğu için diz mesafesinin istenen düzeyde olmadığını söylemişti bana satış temsilcisi. park sensörü alır almaz serviste taktırdım, memnunmuyum çok .. şehir içi performansına zaten kimse laf söyleyemez isteseniz de 5 liitrenin üstüne çıkmıyor. 2 defa uzun yol yaptım ,araç bir kere gitmiyor değil gidiyor ama devrini ayarlamanız lazım , eşim de kızım da bu arabadan çok ses geliyor gibi bir şikayeti olmadı ,en önemli referans benim için bu, daha önce kamiq vardı bende en fazla onun kadar ses vardır içerde. bu fiyata tam hybrid, made in japon bir araç .ayrıca toyata safety sense 3 özelliklerini inceleyin. stabil ve çok düzgün çalışıyorlar. uzun far asistanı mesela bir çok markada en üst pakette alt paketlerde yok. Siz soldan yaldır yaldır gidiyim diyorsanız başka bir turbo araç bakın , corolla cross bence keyif aracı.





  • eyvahnecdet kullanıcısına yanıt

    bir önceki aracımda vardı kör nokta uyarı sistemi. büyük beklentim vardı ancak neredeyse hiç faydasını görmedim. bir kere olsun o uyarı ışığına güvenip manevra yapamadım çünkü kimi zaman araç tam yan şeride girmezse algılamıyor. cross'taki aynalar oldukça geniş bir alanı gösteriyor aslında, gerçekten risk oluşturacak kadar kör nokta kalıyor mu C sütunu ve bagaj hizasında?

  • montaj34 kullanıcısına yanıt

    "arka koltuğun altında piller olduğu için diz mesafesinin istenen düzeyde olmadığını söylemişti bana satış temsilcisi."

    bilgi eksikliğinden kaynaklı tipik satış temsilcisi beyanatları...


    aynı pil grubu corolla sedan'da da arka koltuğun altında, lakin sedan versiyonun aks mesafesi 270 cm; cross'tan 6 cm daha uzun. aks mesafesi ile diz mesafesi korelasyon gösterse de aracın tasarımı da belli bir esneklik sağlayabilyor koltuk konumlandırmasında. şöyle ki 246cm aks mesafeli toyota yaris'in arka koltuk diz mesafesi corolla ve corolla cross'tan fazla olabiliyor.


    yani aracın tasarım tercihi ile ilgili bu durum. motor kaputu uzun, 1.8 hibrit ünite ve elektrik motoru ancak sığıyor, göğüs de geriye doğru çıkıntılı ve uzun, haliyle ilk sıra koltukar biraz daha getiye konumlandırılmış. bagajı da daraltmayalım -ee aks mesafesi de ortalama seviye- ister istemez arka koltuk geniş diz mesafesi için konumlandırılamamış. diz mesafesinin aksine tavan/baş mesafesi yeterli. yani iyi yanlarını da görmüyor değilim.


    aracın güvenliği ve TSS 3 için tartışılacak bir durum yok, zaten başarılı olduğu kabul edliyor.


    lakin tercih edersem yakıt tüketimi ve flame xpack'in donanımına kıyasla makul sayılabilecek fiyatı için olacak. bu çerçevede makul bir seçenek gibi gözüküyor.


    bilgi veren herkese teşekkürler.





  • cempro C kullanıcısına yanıt

    Aynalar geniş evet ama benimki belki de güvensizlik ya da tedbir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • one man one engine kullanıcısına yanıt

    arkadaşlar sizin araçlarda cvt vites yok, yani yaris hybrid ile aynı sistemdeyseniz öyle.


    başka bir sistem var ama bildiğimiz anlamda bir şanzımanınız yok


    e-cvt isim benzerliği sadece.


    kasnak kayış vb yok yani.


    hayırlı günler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 22 Ağustos 2024; 13:46:46 >
  • Merhaba,
    https://zeperfs.com/en/perfs.php?Action=Fiche&Marque=Toyota&Modele=Corolla&Version=Cross+1.8+Hybrid+CVT

    Şu sitede aracın performans ve esneklik değerleri var. Farklı araçlar için de mevcut.

    Bağırıyor ve gitmiyor şikayetini bağırıyor ama gidiyor şeklinde mi duzeltmeli.

    Gördüğüm kadarıyla 1.3 austral 158hp ve etsi 1.0 golften biraz daha atak 60-100, 80-120 gibi ara hızlanmalarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2019 Honda Civic Eco fabrika çıkışlı LPG’li araç kullanıyorum. Ondan önce de aynısının eski kasasını kullandım. Biraz değişiklik, SUV araç kullanma istediğim, ama 125 beygir, 150 torklu aracın uzun yolda yokuşta aracın yığılıp kalmasını istemediğim için Honda Civic’imi değiştireceğim. Japon sorunsuzluğunu bırakmayı çok istemiyorum. Bagaj önemli kriterlerimizden bir diğeri. Toyota Corolla Cross Passion X-pack bakıyorum ikinci elde. Soracağım şey uzun yolda yokuşta elektrik motoru devrede (destek) değilken (boşsa veya yüksek hızlardaysa devrede olmayabiliyor sanırım) yığılıp kalıyor mu Toyota Corolla Cross? Benzinli motorun torku çok yüksek değil sanırım, yokuşta hızı sabit tutmak için deviri çok yükseltip fazla mı bağırtıyor aracı? Bir de bagaj 400 litre yazıyor, Hondada 500 küsür litreydi ama kullanışsız, dar bir bagaj var. Toyotada bu hacim bagaj perdesine kadar olan hacim mi? Zorda kalsak perdesiz daha yüksek valiz vs konulunca hacim 400’ün üzerine çıkmış mı oluyor? Özellik seyahatlerde bagaj kullanımıyla ilgili ne söylersiniz, bilhassa çocuklu aileler? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • strsmirr S kullanıcısına yanıt
    Rampada Power moda alınca zorlanmıyor, sakin hızlanırsanız Rampada fazla bağırmaz yada ani gaz verip 4000 devir üstüme çıkarsanız ayağınızı hafif gazdan çekip 3000-3500 devirde devam edebilirsiniz. Zaten Japon araca alışkınsınız.
    Bagaj perdesiz 525-530 litre oluyor sanırım, 400 litre perdeye kadar. SUV araçların bagajı hacim olarak çok görünmese de yükleme boşaltma çok pratik oluyor. Bence de sıfır Flame X yerine ikinci el az km Passion X daha mantıklı. Sonradan, park sensörüydü, koltuk ısıtmaydı, elektrikli bagajdı, anahtarsız girişti falan uğraşmazsınız. Kavşak çarpışma önleyici, arka çarpışma önleyici vs güvenlik için önemli. Ön ve arka farlarda Passion X de daha güzel ve modern. Onun dışında Flame X de güvenlik donanımı olarak yeterli, sıcak iklimde koltuk ve direksiyon ısıtma bize gerekmiyor zaten, koltuk soğutma gerekiyor bize:) Diğer Avrupa markaları yada Ford'un GSR2 mecburiyetinde önce 80-120K opsiyonla sattığı güvenlik donanımları en ucuz Toyota'da bile standart.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • strsmirr S kullanıcısına yanıt

    Dolusunu alacaksınız en iyisi. Görüntü de donanım da fazlasıyla yeterli. Özellikle güvenlik. Hele bagaj konusunda hiç endişeniz olmasın bence. Yolculuğumu yukarda da yazdım. 4 kişilik aile egeaya ne koyduysak crossa daha rahat koyduk. Arka camı dahi tamamen kapatmadı valizler. Yakıta hiç girmiyorum zaten. Türkiye’de en soğuk illerden birinde az trafikte dahi max. 5 lt, şehitler arası da max 5.2 lt yakıyorum. Ben nazar değmesin çok memnunum. Arkadaşın da dediği gibi arada bağırsa da baya gidiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt

    Passion x bana da daha mantıklı geldi, bayii sanıyorum passion x’e geçince ön arka park sensörü, kör nokta uyarı sistemi geliyor dedi, hala acaba yanlış mı anladım diyordum. Alt paketlerde bunlar nasıl olmaz anlam veremedim, eşimin Opel Corsa’da bile, en üst paket olmamasına rağmen var. Tamam diğer güvenlik önlemleri Passion x altı paketlerde dolu ama bunlar da olmalıydı bence. Gerçi sanıyorum yan aynalar pek kör nokta bırakmıyor yazmış birileri, siz daha iyi bilirsiniz. Deri koltuk da benim için önemli, Honda Civic’ten alıştım. Bagajı tahmin ediyordum ama emin olmak için siz kullanıcılara sormak istedim. Uzun yol rampada eski dizellerin yanımdan geçip gitmesinden, benim Honda’yı bağırtıp bağırtıp çıkartamamaktan artık çok sıkıldım. Önceki nesil daha beterdi ama benim 2019 model de yemiyor yokuşta. 170 beygir üzeri, torku yüksek suv da baktım ama yakıt tüketimleri fazla, üzer beni, alışınca lpg’ye. Sağolun cevap için.





  • eyvahnecdet kullanıcısına yanıt

    Yakıt tüketiminde bu değerler çok iyi. Uzun yol rampada da batarya dolu olursa elektrikli motor benzinli motora destek oluyordur umarım. Bağırsa da çıksın dediğiniz gibi, yığılıp kalmasın.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: strsmirr

    Yakıt tüketiminde bu değerler çok iyi. Uzun yol rampada da batarya dolu olursa elektrikli motor benzinli motora destek oluyordur umarım. Bağırsa da çıksın dediğiniz gibi, yığılıp kalmasın.

    Honda hybrid modellerine neden bakmiyorsunuz, toyotanin aksine neredeyse butun surus boyunca elektrik motorunda gidiyor. Dolayısıyla elektrik motorunun torku sürekli hizmetinizde oluyor

    Benzinli motor genelde jenerator gorevi goruyor.

    Hrv yi inceleyin mesela?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 25 Ağustos 2024; 9:16:10 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şu aracın ses-yalıtım sorununu çözseler piyasayı alt üst eder, ama ağırlıklı olarak şehir içi süren, senede 1-2 kere uzun yol yapan biri için elektrikli araçtan çok daha mantıklı bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Aslında hybrid ilk baktığım HRV’ydi ama bagajı 310 litre civarı, ayrıca arka kısmın yapısından dolayı perdeyi çıkarınca çok bir alan yok arttırabileceğin. Tek avantaj arka koltukların katlanabilmesi, ama ilave yolcun varsa o da anlamsız. Ayrıca o da yokuşta çok bağırıyor, üstelik yorumlardan anladığım kadarıyla Corolla Cross’un motor sesinden daha yüksek HRV’nin sesi. Hala aklımın bir köşesinde ama. Fiyatı da makul, onu alırsam en üstün bir altı modeli sıfır alırım, en üst ve bir altı çok az donanım farkı var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi strsmirr -- 25 Ağustos 2024; 10:24:3 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: strsmirr

    Aslında hybrid ilk baktığım HRV’ydi ama bagajı 310 litre civarı, ayrıca arka kısmın yapısından dolayı perdeyi çıkarınca çok bir alan yok arttırabileceğin. Tek avantaj arka koltukların katlanabilmesi, ama ilave yolcun varsa o da anlamsız. Ayrıca o da yokuşta çok bağırıyor, üstelik yorumlardan anladığım kadarıyla Corolla Cross’un motor sesinden daha yüksek HRV’nin sesi. Hala aklımın bir köşesinde ama. Fiyatı da makul, onu alırsam en üstün bir altı modeli sıfır alırım, en üst ve bir altı çok az donanım farkı var.

    Toyotanin hybridi ile honda nin hybridi farkli sistemler, test etmeden karar vermeyin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Silecek değiştiren var mı arkadaşlar? Silecek ölçüsü ve bağlantı tipi nedir?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • strsmirr S kullanıcısına yanıt
    Her Japon'da mutlaka bir tuhaffalık vardır donanım olarak, HRV de sadece en üst pakette kablosuz şarj vardı mesela, Qashqai de alt paketlerde küçük ekran falan, diğer Japonlarda da ilginç tuhaflıklar oluyor. Japon araçların Türkiye distribütörlerinin seçimleri çok tuhaf olabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 27 Ağustos 2024; 11:48:51 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • techstat kullanıcısına yanıt

    Henüz değiştirmedim ama ölçüleri internette bu şekilde yazıyor.

    • Sürücü tarafı 26" > 650mm
    • Yolcu tarafı 16" > 400mm
    • Arka silecek 12" > 300mm
  • strsmirr S kullanıcısına yanıt

    Bagaj yeterli . Tavana kadar baya alıyor. Rampa uzunsa ve 150 ile çıkarsanız bağırır. 150 ile girip uzunluğuna göre 120-130 ile çıkarsanız hem az yakar hem de bağırmaz hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eléctronics kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.