Şimdi Ara

Triger seti değişimi (Yetkili serviste mi, sanayide mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70
Cevap
0
Favori
43.460
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar fiat palio 1.2 16v aracım var ve triger seti değişimini yaptırmak istiyorum. Yetkili serviste mi yoksa sanayide bir ustaya mı yaptırayım? Neden?



  • bildigin, temiz calisan bir sanayici biliyorsan ona git. uygun fiyata yapar, sonucta palio tamircilerin bildigi, tanidigi bir arac.

    simdi altinda yüksek hacimli,beygirli tdi motorlu bir aracin olur, durum degisir, yetkili serviste yaptirmak daha
    mantikli olur
  • Bencede sağlam bir usta bulup sanayide yaptırmak en mantıklısı...
  • Sanayi her yönden daha mantıklı
  • triger çok önemli koparsa motor iner bu yüzden servise gidin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Triger kayışı ya takılır ya takılamaz. Usta çok kötü olmadığı sürece yapabilir. Yalnızca kayışın gerginliğini doğru ayarlaması gerekiyor. El beceriniz varsa siz bile yapabilirsiniz. Gerçi makaraları sökmek biraz sıkıntılı iş.
  • triger yetkılıde değişir...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sanayide bildiğin iyi bir ustaya götür
  • ben bu güne kadar tüm araçlarımı sanayide değiştirttim hiç sorun yaşamadım.iyi bir usta bul sorun olmaz
  • Triger set olarak her iki şekilde de mümkünse yetkili servisten orjinal parçalar alınmalı.

    Triger değişiminden sonra bir hata olursa, gergi iyi sıkılmazsa veya insanlık hali bir işçilik hatası oluşursa aracın sente atlamasına, sübapların, pistonların vs. zarar görmesine ve çok yüksek maliyeli arızalara yol açabilir.

    Serviste yaptırmanız, sonra yaşanacak sorunlar ile ilgili garantili iş yaptırmanız anlamına gelir.
    Aynı garantiyi özel servisten alabiliyorsanız, ustalık ve uzmanlıklarına aynı zamanda da dürüstülük ve esnaflıklarına güveniyorsanız, özel servis veya sanayi size daha ekonomik bir triger değişimi olabilir.

    Parçayı her iki şekilde de yetkili servisten aldığınızı düşünürsek, özel usta ile yetkili servis arasındaki içşilik farkı bence risk almaktansa garantili iş yaptırmak adına ödenebilir, kabul edilebilir bir maliyet olabilir.

    Tercih sizin.




  • önemli olan parcalarin kaliteli olmasi, kayisi degistirirken rulelerin de degistirilmesi, cente olayi ( bazi ustalar bu konuya hic de dikkat etmiyor, 1 dis bile kaysa motor ayarsiz calisir ) ve kayisin gerilme seviyesi, fazla gerersin kayis kopar , hafif gerildiginde
    kayis dis atlar,: motor rahmetli olur
  • yetkılı servıslerı ve calısanlarını okadar gozunuzde buyutmeyın.çalısanlar sankı ucak muhendısı master yapmıs uzman vs degıller...Yetkılı servıs ustalıgı, sanayıdeki ustalıkla aynı kullandıkları parcalar sadece orjınal ve pahalı....Sanayıde o yetkılı servıslerı cebınden on kere cıkartıcak ustalar dukkanlar var...Siz sanayıye gıdın varsa arkadasınız orada sahıpsız kalmamanız bakımdan bılındık bır yere degısımı yaptırın.
  • Triger hayati bir organ. Mutlaka yetkili serviste değişmeli. Lastik değil bu. yağ değişimi de değil. Triger. Önemli.
  • çok teknik içerir makulu yetkili serviste yapılması basit bir hadise ye benzemez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahvesm

    yetkılı servıslerı ve calısanlarını okadar gozunuzde buyutmeyın.çalısanlar sankı ucak muhendısı master yapmıs uzman vs degıller...Yetkılı servıs ustalıgı, sanayıdeki ustalıkla aynı kullandıkları parcalar sadece orjınal ve pahalı....Sanayıde o yetkılı servıslerı cebınden on kere cıkartıcak ustalar dukkanlar var...Siz sanayıye gıdın varsa arkadasınız orada sahıpsız kalmamanız bakımdan bılındık bır yere degısımı yaptırın.

    Sanayide yetkili servisteki bir çalışanı cebinden 10 kere değil, 100 kere bile çıkaracak adam vardır. Fakat benim için önemli olan arkasındaki firma. Ben arabamı yetkili servis elemanına teslim etmiyorum. Ben arabamı yetkili servise teslim ediyorum. Çalıştığı elemanla o kadar ilgilenmiyorum. Ben bu gözle bakıyorum. İsterse insan değil. Maymun çalıştırsın. Yine yetkili servise götürürüm.




  • Sanayide 300 servisde 900 lira.. (Rakamlar hayalidir ancak fark en az 3 mislidir)
  • Eğerki sanayide güvendiğiniz çalışmasını beğendiğiniz bir ustanız varsa orjinal parçalarını aldıktan sonra değiştirtebilirsiniz.
    Ancak güvendiğiniz ve tanıdığınız bir ustanız yoksa her hangi bir ustaya yaptırmayın derim çünkü bir işçilik hatasından dolayı bütün motoru yaptırmak zorunda bile kalabilirsiniz yani kısacası sıkıntı yaşabilirsiniz.
    Tanıdık ustanız yoksa en güzeli servisde garantili bir şekilde yaptırmak.
  • yahu konuyu acan arkadasin bayagi bir kafasini karistirdik...
  • aslinda guvenilir bir ustaya gidip kayisi taktirip özel servise kontrol ettirmek. Oda onay verirse artik o ustaya ugranir hep. Fakat kimse aracin trigerini 2.kez degistiricek km yapmiyor :D istisnalar olur o ayri
  • Yetkili servisi aradım 500 lira dedi. Sanırım randevu falan veriyorlarmış. Bir günde biter mi acaba işi?
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.