Konuyu şikayetvar.com üzerinden kısa da olsa anlattım yayınlanmasını bekliyorum. Ama bu platformda da ayrıntılı şekilde anlatma gereğini duydum.
6 yılı aşkın süredir kullanmakta olduğum Avea (yeni adıyla Türk Telekom) hattım ilk olarak 17 Mart 2016'da geçici olarak servis dışı bırakıldı; bunu müşteri hizmetlerine sorduğumuzda ise usulsüz yurtdışı arama gibi anlamsız ve asılsız bir ifade kullanıldı, sonra ise birkaç yerle birkaç kere konuşmamız sonrası bunun asılsız ve yanlış olduğunu söylememiz üzerine, hat micro SIM yapıldığından arkasındaki ifadeler sanıyoruz ki tam olmadığından yine de istedikleri için firmaya ilettik ve bizi arayacaklarını söyledikleri için günlerce bekledik.
(Çünkü uzun zamandır bu operatoru aktif olarak kullanmadığımızdan, bırakın yurtdışı için yurtiçi bile mesaj, tek bir arama bile neredeyse yapmadığımızı belirttik, ayrıca hat taşıma vs soruldu bunun da olmadığını söyledik; ki zaten tüm bunlar, onların kayıtlarında mevcuttur)
Derken üzerinden 1 hafta kadar geçti hala ne hattımız açıldı ne de bir bilgilendirme yapıldı. (web üzerinden uyarmamıza rağmen)
Biz hattımızın açılacağını ve bir bilgilendirme beklerken, son olarak 31 Mart'da bu kez hattın kapatıldığını gördük. İnanılmaz bir şaşkınlık ve sinirle tekrar müşteri hizmetleri aradık ama durumu baştan tekrar tekrar anlatmak zorunda kaldık ve en son güya daha ayrıntılı bilgi verecek, ilgilenecek kişi olan genel müdürlükten birine aktarıldık. Ama bu kez şaşkınlığımız ve sinirimiz büsbütün arttı.
Şöyle ki; "hattımızın neden açılmadığını ve bilgi verilmediğini" sorduğumuzda telefondaki kişi, yine aynı şeyi söyledi ve "bunun dökümünü gönderir misiniz neymiş" dediğimizde de "bunu yapamayacaklarını" söylediler. (ki belirttiğimiz gibi uzun süredir bu operatörü aktif olarak kullanmıyoruz, yalnızca kapanmaması için TL yüklemesi yapıyorduk)
"e dedik nasıl böyle birşey olabilir?! bırakın yurtdışını yurtiçi bile ne bir mesaj ne bir arama için kullanılmadığını" söylediğimizde " o zaman ondan kapatılmıştır" gibi inanılmaz saçma bir ifade kullandı. Ben de " siz o zaman az kullanılan hatları böyle istediğinizde kapatabiliyor musunuz?" dedim, hiç bir cevap vermedi.
"Günlerdir biz sizden haber bekliyoruz" dedim, " arayıp sorsaydınız" gibi daha da lakaytça bir cevapla karşılaştım. Yukarıda ilk olarak belirttiğim ve onlara da söylediğim gibi zaten "biz sizi arayacağız" diye söylenmişti.
Sonra "bunun sebebini bize açıklamak zorundasınız" diye ısrarla ve defalarca vurguladım ama hiç bir net açıklamada bulunmadılar.
Sonra bu konuşmalar sonuçsuzca bir süre devam etti ve son olarak "gidip hattı tekrar açtırabileceğimiz" söylendi Sanıyorum bunun ücretini de biz karşılaşayacaktık nasıl bir iş ve nasıl bir mantıksa! Dedim ki; "peki hattımızı tekrar açtırdığımızda içindeki 60 TL kadar bakiyemiz tanımlı olacak mı?" Telefondaki kişi ise " hayır kapatıldığı için olmaz" dedi. Ben de sinirden harap olmuş bir halde " hattımı sebepsiz, anlamsız ve asılsız bir şekilde kapatan sizsiniz! Biz niye gidip tekrar açtırmak zorundayız ve neden bakiyelerimiz sıfırlanıyor ?! " dedim, tabii ki tahmin edersiniz ki hiçbir açıklamada bulunmadılar...
Bunun üzerine gerekli yasal işlemlere başvuracağımızı söyleyerek telefonu kapattım.
Sanıyoruz ki, hiç bir platformda da hiç bir şekilde yine hiç bir açıklamada bulunmayacaklar. Bu yüzden bu kanun ve hak gaspının bilinmesi için elimizden geldiğince duyurulmasını sağlayacağız ve başta savcılığa suç duyurusu olmak üzere, tüketici hakem heyeti, tüketici mahkemesi ve tüm diğer diğer yasal yollarla bu rezalet ötesi durumun araştırılmasını ve adaletin yerini bulmasını bekleyeceğiz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme