Şimdi Ara

Turkcell Müşterileri ile Alay Etmeye Başladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bundan tam 3 ay önce kapsama alanı ile ilgili bir kayıt oluşturdum. sorunum çözülmedi. şimdi yeni bir başka konuda bile kayıt oluşturamıyorum. müşteri hizmetlerini aradığımda yeni talep alamıyor. yani turkcell de bir kere talep hakkınız var. çözülmesede kayıt açamıyorsunuz çözülsede açamıyorsunuz. lütfen herkes dikkat etsin. Turkcell Bursa Yıldırım ilçesinde kaplıkaya tarafında hiç çekmiyor ve muhattap bile bulamıyoruz.







  • Yıldırım ile kalsa keşke

    Btk şikayet kısmından yazın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dijital operatörden sıkıntısız iletebilirsiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Müşteri hizmetleri yerine uygulamadan talep açarsan genel merkezden dönüş yaparlar. Bu şekilde 3 farklı lokasyonda 3 farklı talebimi çözdürdüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uygulamadan da açamıyorum önceden talebiniz var diye kabul etmiyor zaten ordan açtım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turkcell'in sitesinden şikayet formu doldurunca kaç günde dönüş yapıyorlar ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Turkcell de çalışan (tim)
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ProfessionalDoctor P kullanıcısına yanıt
    Uugulamadan kayıtlarda 72 saat, web sitesinden kayıtlarda belli bir süre yok ama en fazla 1 hafta sürer ve yine o form üzerinden cevap verirler. Benim süreçler öyle olmuştu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.