Şimdi Ara

Türkiye'de Tek Hız sabitleyicili, Fabrikasyon LPG Hyundai i10

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
4.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    Avrupa modellerinde bile bulunmayan, yalnız benzinli 1,0 ve 1,2 modellerinde bulunan Hyundai i10 hız sabitleme sistemini aracıma uyguladım. Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. Performansı oldukca yüksek , yakıt tüketimini düşürmekten ciddi yardımcı oluyor. 3 ay denemeden başlık açmak istemedim. Yaptığım çeşitli teslerin videoları aşağida.

    Aracım Hyundai i10 Fabrikasyon LPGli Bifuel Kappa motora sahip. Belkide bifuel i10 modelleri içinde sadece bunda hız sabitleme sistemi var.

    Önemli not. Ben cc takıp yaptığım denemelerde, arabanın elektrik sistemine ciddi yük bindiğini gördüm. Bu nedenle , akümü Varta 60 lık akü ile değiştiridim.
    %7 üstü eğimlerde Hız sabitleme hızı tutamıyor, motoru boğabiliyor.

    Kullanılışı


    Hız sabitleme %7 eğimde motor yük testi


    Hız sabitleme voltaj testi. AMS sistemi gözlemi.


    2500 devir hız sabitleme ile rampa testi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UberJager -- 21 Ekim 2019; 17:34:51 >







  • Hiz sabitlemenin fazla akim cektigini ilk sizden duyuyorum

    Faydali paylasim.

    Vaktinde bizde grande puntolara hiz sabitleyiciyi ilk takanlardandik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    Hiz sabitlemenin fazla akim cektigini ilk sizden duyuyorum

    Faydali paylasim.

    Vaktinde bizde grande puntolara hiz sabitleyiciyi ilk takanlardandik.
    Merhaba
    Araba ekonomi modunda, alternatörden güç cekmez,
    Rampa aşaği ayağı gazdan çektiğimde ve frenlerde alternatör devreye girip arabayı şarj eder normalde. Buna AMS sistemi deniyor. Lakin, Hız sabitleme açıldığında direk ams iptal edilip doğrudan alternatör devreye girip, 12,7 volt seyir akımından , 14,2 volt akıma çıkıyor. Seyir esnasında 14,2 volt ile yürümesi biraz canımı sıktı. Avrupa versiyonlarında arabanın 60 lık akü var. Bende 60lık aküye gectim.




  • Anlayamadım , hız sabitlemeyi mi sonradan taktırdınız , nerede ve kaça mal oldu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizde ayakla sabitleme var her zaman hız sabitlemeden daha az yaktırıyoruz
  • cc yokuş yukarı gel git yaparsa lpg ayarında sorun vardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_kucukaksoy

    cc yokuş yukarı gel git yaparsa lpg ayarında sorun vardır
    Yok hocam, Debriyaja bastım vites düşürdüm. Beni arabada ayar yok. Afr ayarını kendi kendine yapıyor
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • paylaşım için teşekkürler..............
  • Bir olay var. İ10 lpg ayari olayi yok. Kendi kendine yapiyor. Lpg ve benzin ecusu ayni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hız sabitleyiciyi nerede ve kaça taktırdınız acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: landmoon

    Hız sabitleyiciyi nerede ve kaça taktırdınız acaba?
    Fabrikadan defolu gelen avrupa modelinin dreksiyonunu sahibinden uzerinden satan aldik. Kendi aracimiza taktik..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hız sabitleyiciyi nerede ve kaça taktırdınız acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • landmoon L kullanıcısına yanıt
    Yanıt vermiş yukarıda bozuk plak gibi olmuş

    Güzel paylaşım elinize sağlık. 207 için CC taktırmıştım bende ama sistem hazırdı sadece bir kol takılıyordu. Sizinki zahmetliymiş oldukça.
  • brkprlk35 kullanıcısına yanıt
    Aslında çok zahmetli değil. Sadece tuş takımı değişimi de yapılsa olurdu. Sistem hazır zaten.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Konnegeer27

    Aslında çok zahmetli değil. Sadece tuş takımı değişimi de yapılsa olurdu. Sistem hazır zaten.
    Aslinda kac kişi arabasini obd ile duzenli incelerki. Kimsenin biseyden haberi yok aslinda.

    Hiz sabitleyici takip calisti deme ile olmuyor aslinda.



    Ben icimi rahatlatmak icin eski verilerimide bildigimden gerekeni yaptim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UberJager kullanıcısına yanıt
    Elinize sağlık. Aracını tanıyan ve elindekini en iyi hale getirmeye çalışan otomobil severler çok kalmadı Ben de jump i20 ye tuş takımı değişimi ile hız sabitleyiciyi aktifleştirdim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Serviste hız sabitleme için fiyat alan var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • UberJager kullanıcısına yanıt
    Fabrikasyon lpg li civic lerde ayar konusunda çok sorun yaşayan oldu. Sizin dediğiniz gibi değil onların sistemi.

    Eğer gerçekten hyundai nin sistemi öyle ise çok iyiymiş. Sonradan takılan lpg kitleri şuan aracın beynini okuyup inceden ayar yapmaya çalışıyor ama aracın bundan haberi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aceryeni

    Fabrikasyon lpg li civic lerde ayar konusunda çok sorun yaşayan oldu. Sizin dediğiniz gibi değil onların sistemi.

    Eğer gerçekten hyundai nin sistemi öyle ise çok iyiymiş. Sonradan takılan lpg kitleri şuan aracın beynini okuyup inceden ayar yapmaya çalışıyor ama aracın bundan haberi yok.
    Araba kullandığım sürüş stiline göre sürekli ayar çekiyor.
    Devirli sürünce, tüketimi optimize ediyor. Devirsiz sürüncede torku optimize ediyor. Emisyon ve tüketim düşmesi için elinden geleni yapıyor.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.