Yaşanılan sorunlara 24 saat içinde otomatik yanıtlar verildiğini kaç senedir söylüyorduk ve sorunumuz ortalama 2,3 günde çözülüyordu (bazen çok daha uzuyordu). Ama türknetin şeffaflık raporuna baktığımızda her şey güllük gülistanlıktı. Biz bu raporların doğru olmadığını söylememize rağmen bırakın sorunlarımıza çözüm bulunmasını, çalışanlar tarafından biz kullanıcılar suçlanıyorduk. Alın bakın devlet baba ne diyor Umarım Türknet sadece BTK için değil kullanıcılarının deneyimlerine bakarak kendine çeki düzen verir. Severek kullanmaya çalışıyoruz ama tek seçenek değilsiniz. Bir kötü profil ile karalama dalgasıyla çok kullanıcı kaybeder ve bu kullanıcıların yerini dolduramazsınız Kaynak: < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zahfes -- 21 Aralık 2020; 15:10:36 > |
Türknet BTK tarafından uyarıldı .!
-
- Merhaba BTK Bey, talebinizi inceledim. Yaşadığınız sorun teknik birimler tarafından güncel bilgi paylaşılacaktır. Bu aşamada ne yazık ki sizlere teknik anlamda bu başlıkta destek olamıyoruz. Süreci ******** numaralı kayıtta takip edebilir , taleplerinizi doğrudan iletebilirsiniz. Sağlıklı günler dilerim.
- İletmiş olduğunuz destek kaydınızı kontrol ettim. Hattınızla ilgili kopma sorunu giderilmiştir. Bağlantınız kesintisiz 19 saat 16 dakika aktif durumda. iyi günler dilerim.
- Bölgenizde yapılan altyapı çalışmaları nedeniyle şu anda sizlere hizmet veremiyoruz. iyi günler dilerim.
- CGNAT havuzu İP uygulaması ile tüm abonelerimize değişken, her modem açılıp kapatıldığında farklı bir İP numarasının tanımlanması ile ilgilidr. Bu sadece TurkNet taraflı değil tüm operatörlerin uyguladığı bir sistemdir. İP numaranızın değişmemesini istiyorsanız, sabit bir İP numarası almanız için adınıza statik ip numarası tanımlayabiliriz.Bu ip numarası bu havuzun içerisinde sadece size ait olup değişmeyecektir. Talebiniz karşılığında 12 TL karşılığında statik(sabit) İP'yi adınıza tanımlayabiliriz.
-
İyi yapmış
-
Duymazlıktan gelirler uyarı gelip geçici devam eder bu sorun böyle, yoksa bizde kullanırız düzgün olsa.Bir kapasite artırımı yapamamışlar 1 yıl oldu ben ayrılalı sorun yine kapasite çok komik.Türknet yayıncılara öncelik veriyor reklamın iyisi kötüsü olmaz diye millette inanıyor alıyor umarım düzelirler takipteyiz. -
28,44 saat ile kriteri sağlayamamışlar. Hem oto mesaj atıp hem de 24 saat ölçütünü aşmak büyük başarı ister arkadaşlar.
-
Ankastreden modeme tek kablo geliyor diyorum splitter değiştir diyorlar verdikleri cevapta bu 28,44 saat beklediğimize de değmiyor.
-
BTK'ya da otomatik cevap dönerler mi ki acaba
-
@TurkNetDestek gel de buna bir cevap ver.
Haziran ayında yalın internete geçiş için talep oluşturdum. O günden beri geçişimi sağlamadınız.
Yazıklar olsun size rezil insanlar.
3 kuruş fazla koparabilmek için haysiyetinizden vazgeçiyorsunuz. -
Uyarı değil yaptırım lazım.
-
Merhaba, yalın geçiş sürecinde genel olarak hata alınmıştır. Arkadaşlarım kademeli olarak geçiş sürecini tekrar başlatmıştır. Sizden 3 TL'lik fark alınıyorsa www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz? -
Forum da Turk.net'ten reklam almış olmalı ki abuk savuk övüyorlardı. Ankara'da bile teknik servisi olmayan mahalle arası kıytırık bir firma. 1 ay kullandım sonra kurtuldum. Siz siz olun sevdiklerinize önermeyin.
-
Uzak durun bu firmadan. Rezil eder.
-
BTK'ya da " Size yarımcı olmak isterim, iletişim bilgilerinizi özelden paylaşır mısınız?" falan yazsanıza.
-
zamanında ne övmüştünüz bu firmayı. ne hype yapmıştınız yere göğe sığdıramamıştınız. en başından dedik bunlar balon diye. -
Adrese göre 75 mbps gözüküyordu paketi yükselttik :) yine 30 35 geliyor
-
Biraz şans işi. 4 yıldır 1 kez sorun yaşadım 2 günde çözüldü. Hızım akşam hile hiç düşmez. Benim memnun olmam Türknet'in bazı konularda yetersiz olduğu anlamına gelmez. Teknik destek çok kötü. Buna yatırım yapmalı.
-
Turknet Pişmanlıktır. Turknet zaman kaybıdır.Turknet paranızla rezil olmaktır.
28.11.2020 tarihinde internet arızası kaydı oluşturdum.
01.12.2020 tarihinde Genel bir arıza olduğunu ve 10.12.2020 tarihine kadar internet hizmeti veremeyeceğinizi durumun sizden kaynaklanmadığını Turktelekom altyapı çalışması olduğundan dolayı internetimde kesintiler olacağını bildirdiniz.
02.12.2020 tarihinde bu kesintiden dolayı hizmet alamadığım günlerin faturamdan düşmesini talep ettim. Genel çalışma bitsin sonra başvurun dediniz.
07.12.2020 tarihinde Turktelekom yetkilileri arızanın sokaktaki kutudan kaynaklandığını Turknet ile çalıştığımdan dolayı hizmet alamadığımı söylediniz. İnternetim 1mbps olarak güncellendi.Hız yükseltmesi istedeğimde genel çalışma olduğu ve 10.12.2020 tarihine kadar hizmet veremeyeceğinizi söylediniz.
10.12.2020 tarihinde verdiğiniz sürenin dolduğunu ve hızımın yükseltilmesini istediğimde arızanın 13.12.2020 tarihinde gidereceğini belilrttiniz.
14.12.2020 tarihinde eğer başka bir tarihe ertelemeyecekseniz hızımın düzeltilmesini istediğimde GENEL ARIZA'nın 17.12.2020 tarihine kadar süreceğini belirttiniz.
18.12.2020 tarihinde internet hızımın halen 1mbps olduğunu söyledim. En geç 36 saatte geri dönüş yapacağınızı söylediniz.
22.12.2020 tarihinde Sanki hiç genel bir arızadan bahsetmemiş gibi hatanın iç tesisatta olduğunu eğer istersem elektrikçi yollayabileceğinizi bununda ek ücretler yansıtabileceğini söylediniz.
Şakamısınız?
-
Ağam bizimle eğleniyir -
Merhaba, hat değerlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Kaç kez yazdım hemen bir daha yazıyorum
BTK'ya da " Size yarımcı olmak isterim, iletişim bilgilerinizi özelden paylaşır mısınız?" falan yazsanıza. |
28,44 saat ile kriteri sağlayamamışlar. Hem oto mesaj atıp hem de 24 saat ölçütünü aşmak büyük başarı ister arkadaşlar. |
BTK'ya da otomatik cevap dönerler mi ki acaba |
Forum da Turk.net'ten reklam almış olmalı ki abuk savuk övüyorlardı. Ankara'da bile teknik servisi olmayan mahalle arası kıytırık bir firma. 1 ay kullandım sonra kurtuldum. Siz siz olun sevdiklerinize önermeyin. |
Başka sağlayıcıya geçiş yapıyorum. Teşekkürler 👍
|
BTK'ya vereceği muhtemel cevaplar; |
Uzak durun bu firmadan. Rezil eder. |
Uyarı değil yaptırım lazım. |
@TurkNetDestek gel de buna bir cevap ver.
Haziran ayında yalın internete geçiş için talep oluşturdum. O günden beri geçişimi sağlamadınız. Yazıklar olsun size rezil insanlar. 3 kuruş fazla koparabilmek için haysiyetinizden vazgeçiyorsunuz. |
Benzer içerikler
- turknet müşteri numarası öğrenme
- snr margin kaç olmalı
- pon ışığı yanmıyor
- türknet whatsapp
- turknet altyapı haritası
- zyxel modem kurulumu
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
- en hızlı internet
- internetim çok yavaş
- smartyfi nedir
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X