xxxxxxxxxxxxxxxxx < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 30 Eylül 2022; 2:50:34 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
xxxxxxxxxxxx
-
-
Merhaba, konu ile ilgili oluşturduğunuz bir destek kaydı varsa numarasını paylaşır mısınız? -
Ben kontrol ederek ekiplere aciliyetinizi ileteceğim. -
Sorunun tekrarlandığını ilgili ekiplerle paylaşacağım. -
Gigafiber ve pişmanlık...
Umarım düzelmiştir.
-
Gelir gelmez bağlantı yaptırdım gigafibere . Benzer sorun yaşadım 3-4 gün çözülemedi. ZTE ONT değiştirip sorunu giderdiler. Diğer adresimde binaya kadar fiber sonrası VDSL yıllardır kısa süreli arızalar dışında sorun yaşamadım. Çok fazla sorun etmiyorum. Evimde gigafiber olsa ikinci bir hat alıp yedekleme yapardım. Kesilmeside pek umrumda olmazdı. Pisman olunacak bir durum yok 1000mbit 99TL kimse vermiyor.
-
Altyapı kaynaklı arızalar maalesef her internet sağlayıcıda başımıza gelebilecek bir şey. Bunun garantisini hiçbir firma veremez. Firmaların farkı hızlı müdahale edip edemediklerinde ortaya çıkıyor.
Mesela bölgenizde Telekom altyapısı varsa ve oldu da bir sorun yaşarsanız sorunu çözmeleri 6 ayı bulabiliyor. Yani bu durumda Telekom pişmanlıktır dememiz gerekiyor. Aynı sorunlar diğer sağlayıcılarda da ortaya çıkabiliyor. Bu durumda pişmanlıktır demeyeceğimiz bir sağlayıcı yok.
Şimdi böyle bir durumda şu aşırı tepkileriniz "şu pişmanlıktır, bu pişmanlıktır" gibi abartı tepkiler vermeyip de biraz gerçekçi ve saçma olmayan tepkiler vermenizi diliyorum.
Bahsi geçen Gigafiber dünya üzerinde bir çok kullanıcının hayali olanı size veriyor. "Pişmanlıktır" diyorsanız hemen şimdi aboneliğinizi iptal ettirip eski sağlayıcınıza geri dönün de ciddi olduğunuzu anlayalım.
-
gigafiber gibi bi hizmet alıp pişmanlık demek ne bileyim... böylelerine veriyolar bize benim gibi yıllardır bekleyenlere vermiyolar hizmeti... enteresan
-
Neden arkadaşa yüklenilmiş anlayamadım. İsterse evrenin en hızlısını versin, bağlantı olmadıktan sonra bir anlamı yok. TT gece yarısı bırakılan arıza kaydına sabah 9'da geliyor. Her ne kadar kötü olsa da hizmet farkı bulunuyor. Ortak noktada buluşmak en mantıklısı.
-
Bu amator firmayi tercih etmiyoruz, 140 tl'ye 1000mbit almak yerine gidip telekomdan 100mbit alıp kazıklanmayı tercih ediyoruz. 😁😁
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, ekiplerimiz bu sabah tekrar hattınıza müdahalede bulunacak. Ben de takibini sağlıyorum, sorunu mutlaka çözümleyeceğiz. -
Keyifli kullanımlar dilerim -
Evinde internet olmadıktan sonra 10 gbps 1 TL olsa ne fayda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben bu tarz sorunları doğrudan bulunduğum yerdeki Telekom saha ekibi ile çözüyorum.
yoksa günlerce sürebiliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahafiec -- 24 Mart 2022; 9:6:21 >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
gigafiber gibi bi hizmet alıp pişmanlık demek ne bileyim... böylelerine veriyolar bize benim gibi yıllardır bekleyenlere vermiyolar hizmeti... enteresan |
Gelir gelmez bağlantı yaptırdım gigafibere . Benzer sorun yaşadım 3-4 gün çözülemedi. ZTE ONT değiştirip sorunu giderdiler. Diğer adresimde binaya kadar fiber sonrası VDSL yıllardır kısa süreli arızalar dışında sorun yaşamadım. Çok fazla sorun etmiyorum. Evimde gigafiber olsa ikinci bir hat alıp yedekleme yapardım. Kesilmeside pek umrumda olmazdı. Pisman olunacak bir durum yok 1000mbit 99TL kimse vermiyor. |
Benzer içerikler
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- vae fiber modem
- modemden cızırtı gelmesi
- türknet whatsapp
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- türk telekom port açma ücreti
- statik ip
- turkcell abone sayısı
- turknete geçiş
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X