Şimdi Ara

xxxxxxxxxxxx

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • xxxxxxxxxxxxxxxxx




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 30 Eylül 2022; 2:50:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Gelir gelmez bağlantı yaptırdım gigafibere . Benzer sorun yaşadım 3-4 gün çözülemedi. ZTE ONT değiştirip sorunu giderdiler. Diğer adresimde binaya kadar fiber sonrası VDSL yıllardır kısa süreli arızalar dışında sorun yaşamadım. Çok fazla sorun etmiyorum. Evimde gigafiber olsa ikinci bir hat alıp yedekleme yapardım. Kesilmeside pek umrumda olmazdı. Pisman olunacak bir durum yok 1000mbit 99TL kimse vermiyor.

  • Merhaba, konu ile ilgili oluşturduğunuz bir destek kaydı varsa numarasını paylaşır mısınız?
  • acabuco3 A kullanıcısına yanıt
    Ben kontrol ederek ekiplere aciliyetinizi ileteceğim.
  • acabuco3 A kullanıcısına yanıt
    Sorunun tekrarlandığını ilgili ekiplerle paylaşacağım.
  • Gigafiber ve pişmanlık...


    Umarım düzelmiştir.

  • Gelir gelmez bağlantı yaptırdım gigafibere . Benzer sorun yaşadım 3-4 gün çözülemedi. ZTE ONT değiştirip sorunu giderdiler. Diğer adresimde binaya kadar fiber sonrası VDSL yıllardır kısa süreli arızalar dışında sorun yaşamadım. Çok fazla sorun etmiyorum. Evimde gigafiber olsa ikinci bir hat alıp yedekleme yapardım. Kesilmeside pek umrumda olmazdı. Pisman olunacak bir durum yok 1000mbit 99TL kimse vermiyor.

    xxxxxxxxxxxx




  • Altyapı kaynaklı arızalar maalesef her internet sağlayıcıda başımıza gelebilecek bir şey. Bunun garantisini hiçbir firma veremez. Firmaların farkı hızlı müdahale edip edemediklerinde ortaya çıkıyor.


    Mesela bölgenizde Telekom altyapısı varsa ve oldu da bir sorun yaşarsanız sorunu çözmeleri 6 ayı bulabiliyor. Yani bu durumda Telekom pişmanlıktır dememiz gerekiyor. Aynı sorunlar diğer sağlayıcılarda da ortaya çıkabiliyor. Bu durumda pişmanlıktır demeyeceğimiz bir sağlayıcı yok.


    Şimdi böyle bir durumda şu aşırı tepkileriniz "şu pişmanlıktır, bu pişmanlıktır" gibi abartı tepkiler vermeyip de biraz gerçekçi ve saçma olmayan tepkiler vermenizi diliyorum.


    Bahsi geçen Gigafiber dünya üzerinde bir çok kullanıcının hayali olanı size veriyor. "Pişmanlıktır" diyorsanız hemen şimdi aboneliğinizi iptal ettirip eski sağlayıcınıza geri dönün de ciddi olduğunuzu anlayalım.

  • gigafiber gibi bi hizmet alıp pişmanlık demek ne bileyim... böylelerine veriyolar bize benim gibi yıllardır bekleyenlere vermiyolar hizmeti... enteresan

  • Neden arkadaşa yüklenilmiş anlayamadım. İsterse evrenin en hızlısını versin, bağlantı olmadıktan sonra bir anlamı yok. TT gece yarısı bırakılan arıza kaydına sabah 9'da geliyor. Her ne kadar kötü olsa da hizmet farkı bulunuyor. Ortak noktada buluşmak en mantıklısı.

  • Bu amator firmayi tercih etmiyoruz, 140 tl'ye 1000mbit almak yerine gidip telekomdan 100mbit alıp kazıklanmayı tercih ediyoruz. 😁😁

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • acabuco3 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerimiz bu sabah tekrar hattınıza müdahalede bulunacak. Ben de takibini sağlıyorum, sorunu mutlaka çözümleyeceğiz.
  • Triac3 T kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dilerim
  • Evinde internet olmadıktan sonra 10 gbps 1 TL olsa ne fayda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben bu tarz sorunları doğrudan bulunduğum yerdeki Telekom saha ekibi ile çözüyorum.

    yoksa günlerce sürebiliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahafiec -- 24 Mart 2022; 9:6:21 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.