Şimdi Ara

TürkNet Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
2
Favori
4.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Son 1 aydır sürekli internetim kesiliyor. Modemim de herhangi bir arıza mevcut değil. Üstelik 14 mbs almam gereken hız 6 mbs. Destek kaydı açmama rağmen sürekli bir sorun olmadığını belirtiyolar. Sanki yalan söylüyoruz. Hayır faturaya normal fiyat yansıyor. Adam akıllı hizmet alamıyorum ama tam hizmet parası ödüyorum. Son iki haftadır gerçekten yıldım artık. Tez ödevi hazırlıyorum kaynak indireceğim ama bir bakmışsın internet yokkk Yeni alacak arkadaşlara da ders olur umarım. Hizmet 0 arkadaşlar. Tek faydası sabit fiyat. O da interneti kullanabilirsen....

    Speed Test :
    TürkNet Rezilliği

    İnternet Durumu :
    TürkNet Rezilliği

    Modem ki Görünüm :
    TürkNet Rezilliği

    Verdikleri Cevap :
    TürkNet Rezilliği







  • Öncelikle Opera tarayıcısının VPN servisini kapatıp Turkcell sunucusundan speedtest yapabilir misiniz? Türk Telekom'un speedtest sunucuları ciddi manada kötü.
    Ek olarak, modem arayüzünden hat bilgilerinizi paylaşabilirseniz eğer yardımcı olabiliriz.
  • Speed Test :
    TürkNet Rezilliği

    Modem Arayüz :
    TürkNet Rezilliği
    TürkNet Rezilliği
    TürkNet Rezilliği

    Cevap için teşekkürler.




  • SincapReyiz kullanıcısına yanıt
    Wan daki dsl sekmesini atlamışsınız. Hattın fiziksel durumunu sorgulamak için orası lazımdı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmayın. Farkında olmadan aynı yerleri 2 defa atmışım. İstediğiniz bölüm burada ;

    TürkNet Rezilliği

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SincapReyiz kullanıcısına yanıt
    Bu tür durumlarda CMD den tracert 1.1.1.1 ve tracert 8.8.8.8 yazıp enter layın. Ama bunu daha öncesinde internet çalışır iken yapıp bir yere not alın ve arıza da tekrarlayın. Bakın bakalım nerede patlıyor. Bence sizin trafiğin TT den Türknet e geçtiği cihazda bir problem var gibi (172.1.17.xxx cihazı - eğer trafiği il çıkışında bir yerde Türknet devir alıyor ise)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Dediğinizi uygulayacağım. Böyle bi olasılıkta Kısacası problem benim modemim ile alakalı değil değil mi.?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SincapReyiz kullanıcısına yanıt
    İlk mesajını bulamadım ama eğer 16 almanız gereken yerde speedtest de 7 civarı çıkıyor diyor iseniz bu normal çünkü modemde 8 mbit hız var şu anda. 8191 kbps görünüyor. 8191/1024 yapın çıkar kaç mbit olduğu. 8 mbit gelen modemde speedtest de 1.6 mbit kayıp normal görülebilir. (%80 ine kadar)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • SincapReyiz kullanıcısına yanıt
    192.168.1.1 (ya da modem ip si kaç ise) sonra istekler timeout düşüyor ise santral il çıkışı veya artık hangi ip patlıyor ise o cihazda. Yok 192.168.x.x (modem ip si) onu da görmüyor isen modemde

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hız çok problem değil aslında. İnternet stabil çalışıken her türlü işimi rahat görüyorum ( Video yüklemesi, pdf makaleler indirmesi vs. ) Yakında modemi değiştireceğim. Daha yeni ve güncel bir modem var elimde. İşin saçmalığı sık sık internetin kopması ver internet erişiminin olmaması. Benim sıkıntım bu yönde. İnternet stabil olarak çalışacaksa varsın 8 mbs olsun zaten adsl.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ha sizin sıkıntı hem düşük hız hem kopma, DH de tablet moduna yeni geçtim de arayüz farklı geldi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • SincapReyiz kullanıcısına yanıt
    Bu hat 12 mbit i kaldırır bence 16 için yorum yapamam. Ama internet gittiği zaman tracert atıp anlayabilirsiniz. Tracert i YouTube.com diye bile atabilirsiniz de örnek olsun diye 1.1.1.1 ve 8.8.8.8 i verdim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Modeme kadar 14 mbs geldiğini söylemişti TurkNet. Çok iyi olmasada ağlanacak kadar kötü bi alt yapım olduğunu düşünmüyorum. Öyle olsa bundan önce ki firimalar da kullandığım internetler 13-15 arası hız vermezdi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SincapReyiz kullanıcısına yanıt
    14 demek ki sınır değer ki 8 e santral deki cihaz otomatik çekmiş olabilir (veya ilgili personel). 12 stabil gibi duruyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Destek kaydın da " hız güncellemenizi yaptık " bir ibare var ama artık düşürdüler mi yükselttiler mi bilmiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SincapReyiz kullanıcısına yanıt
    Onun bir teknik tarafı var size gelen 8 16 vs bir de arka tarafı var. Mesela ben 75 kullanıcısı idim 60 i geçmiyordu 86 ya çıkardık yine geçmedi, arka plan güncellemesi yapıldı o zaman 81 82 görmeye başladım.

    Şimdi soru nereyi güncellediler ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • SincapReyiz kullanıcısına yanıt
    Ön hız ile arka hız düzgün şu an sizde

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç uğraşıp sinirlerini bozma. .çözmüyorlar umurlarında değil hep ayni klışe laflar. 2 ay nerdeyse netsiz kaldım sayelerinde sonra netspeede geçtim keyfim yerinde çok şükür. Arıza kaydı bırakınca 2 saate arıyorlar.türknet gibi 1 2 hafta değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyiki türknetteyim

    TürkNet Rezilliği

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thsnblt kullanıcısına yanıt
    altyapı iyiyse türknet mükemmel.

    Altyapı kötüyse hiçbir şey yapamıyorlar.
    Altyapı sorunu çekenler Turktelekom'u denemeli.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.