Merhabalar, 8-9 eylül tarihinde Aydında Türk Net'e başvurdum. Bugün oldu hala evimde stabil bir bağlantı kurulamadı. Bakalım bu süreç nasıl devam edecek. "Gerçekten GSM operatörlerinin bu kan emiciliği varken böylesi bi firmaya güvenememek aslında ülkenin suçu bence. Yani internete girmek istiyorsan Telekomun Turkcellin ve Vodafonun eline bakıyoruz. İstedikleri fiyatları da belirliyorlar.Bence hiçbir rekabet falan yok, sömürüyorlar standart." Kurulum falan da 15 gün sürdü de ses çıkarmadım. neyse konuma gelince. Benim DSL ışığım sönüyor ya. DSL düşüyor bekliyoruz 1 dk sonra internet gene geliyor sonra geri gidiyor. Tahmin ettiğim yoğun saatlerde oluyor bu. Türk Net durumu incelesin diye Telekoma bilgi veriyor sürekli. Telekom ekipleri de tek başlarına çalışıyor.Sokaktaki Kutudan apartmanıma bile doğru dürüst bir hat gelemedi daha... 16mbpslik paketteyim ama internet oldugunda 4mbps falan biraz hayal oluyor aslında.2.5-3.5 bandında sürekli. Ben şunu merak ediyorum. TurkNet pes edecek mi? Yani siz bizim müşterimiz olmayın ya; biz size internet sunamıyoruz diyecek mi? Artık ben dayanamıyorum çünkü. |
TURKNET TÜRKTELEKOM TARAFINDAN SÖMÜRÜLÜYOR MU?
-
-
Merhaba, abonelik işlemlerinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
burada güncelleme var, turknet ankastreme suç attı. telekom ekiplerinin yönlendirmesi ile.
99 tl karşılığında bana elektrikçi yollayıp hattımı kontrol edeceklermiş.Bazen gelip bazen giden internetimi keşfetmeleri için evime birisinin girmesini istemedim ben de.
zaten kurulum ücreti olarak 100 küsür lira aldı turknet benden tatlı diliyle.ama demek ki haksız bi durum var çünkü evime gelen ekipler işini yapamamışlar. onca aleti de yanlarında boşuna taşıyorlarmış.
bu yazıyı yazakren gene koptu internetim.
-
türknet heybeyi dolduralı çok oldu yeni müşteri peşinde değiller.
-
Hat değerlerini atar mısın ?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Ben de hat sorunluydu elektrikçi çağırdım baktık etti ama çözülmedi tam En son devreyi değiştirdi ttkom ekibi düzeldi Bana gelen devre bozukmuş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, arızanız iç tesisat olarak sonuçlanmıştır. Ancak arkadaşlarımın tekrar kontrol etmesi için bildirimde bulunulmuştur. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. Ben de önceliğini ilettim. -
turknet le anlaşamıyoruz... bana ücretsiz 1 aylık cayma hakkımı kullandırtmıyorlar.
o kampanya üzerinden başvurmamışım.
Soluğu thh'de alacağız anlaşılan. aldık başımıza belayı
-
Yukarı yönde maksimum hızı (kbit/s)496
Aşağı yönde maksimum hızı (kbit/s)12840
Yukarı yönde hat hızı (kbit/s)496
Aşağı yönde hat hızı (kbit/s)11844
Hat standardıADSL2+
Kanal türü Hızlı
Ana sisteme doğru veri akışı SNR (dB) 16
Alt sisteme doğru veri akışı SNR (dB) 12.8
Yukarı yönde hat zayıflaması (dB)4
Aşağı yönde hat zayıflaması (dB)0
Yukarı yönde çıkış gücü (dBmV)5.5
Aşağı yönde çıkış gücü (dBmV)14.6
Yukarı yönde CRC10212
Aşağı CRC596
Yukarı yönde FEC1185
Aşağı FEC897
-
Ne var biliyor musun kardeşim?
BEN ZATEN KURULUM İÇİN BU ADAMLARA 22+66+22 TL vermişim.
Evimin içine sokmuşum
Neden kontrolleri yapmadan gidiyorlar arkadaş bunlar. Kendilerinden emin taşıdıklar onca eşyayı hammallık ediyorlar kendilerine
-
Rezalet başlığı mı açmalıyım sizce ?
-
Konuyu nereden tutsak elimizde kalıyor da, yine de gördüm, konuyu açtım cevaplamak istiyorum.
1.Ülkemizde rekabet kurumu bulunmaktadır. Fiyat politikasını firmalar kurula iletir, kurul onaylamaz ise fiyat geçerlilik kazanmaz. Sadece fiyat değil, çok geniş kapsamlı bir görevi vardır.
Adını bile duymadığınız, araştırma gereği hissetmediğiniz kurum şu : https://www.rekabet.gov.tr/
2.Rekabet açısından problem olduğunu düşünüyorsanız, ilgili kuruma cimer üzerinden veya web sayfası üzerinden ulaşmak mümkün.
3.İnternet servis sağlayıcıları işletmecilik yapabilmek için BTK dan lisans alırlar. https://yetkilendirme.btk.gov.tr/Yetkilendirme/isletmeci-arama.xhtml
4.Bununla alakalı bir sorununuz var ise tuketici.btk.gov.tr
5.Lafın kısasını "Telekom firması, Turknet'in arıza bildirimlerini öncelik olarak arkaya atıyor, çok da ciddiye almıyor" şeklinde söylemek istiyorsanız, bunlar iki farklı kurumsal firma. Aralarında belirli sözleşmeler var ve sözleşmeler ihlal edildiğinde sonuçlarını da öngörüyorlardır. https://toptan.turktelekom.com.tr/
6."Biz sana internet veremiyoruz" deyip hiçbir firma aboneliği tek taraflı sonlandırmaz. Sana bir megabit bile vermiş olsa bağlantı sürmeye, faturalar işlemeye devam eder.
7."Ülkede adalet mi var, rekabet kurumu görevini yapabiliyor mu ki" diyorsanız da o da bu bölümün konusu değil.
8.Ez cümle, hat değerlerinizi bile eklememişsiniz. Halbuki araştırma gereği duysanız şöyle bir konumuz var. https://forum.donanimhaber.com/konu-acmadan-once-okuyun-surekli-guncel--67663544-14
9.Ancak işte insan araştırmamayı, bilmeden söylemeyi bir kere adet edinince ne luzumu var böyle şeylerin, açarsınız konuyu nasıl olsa popülizm bedava.
10.Bilmemek hiçbir zaman ayıp değildir. Sorarsanız herkes anlatır. Ancak uslup burada o kadar önemli bir olgu ki, en başta gelen şey esasen.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 12 Ekim 2020; 11:58:58 >
-
Sizi çok iyi anlıyorum. Benden de 99 tl ücret alındı fakat evimde 2 haftadır internet yok forumda konu da açtım bakabilirsiniz. Bu 99 tl kurulum ücreti sömürüden başka bir şey değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, www.turk.net/oim sayfamızdan şikayet kaydı oluşturmanız durumunda çözüm uzmanlarımız inceleme yaparak bilgi verecektir. -
Merhaba, arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini ilgili teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. -
santralden eve kadar kontrol etmeleri gerek oda türk telekomun işi ama saha elemanının eline bakıyor o sallamazsa ta saha dolabını açıp ordan senin ankastereye bakıp kontrol etmez
https://www.extranet.com.tr/altyapi/?tag=donanimtr01-21&ie=UTF8&language=tr_TR
burda sorgulama yapınca 12 mbit'den daha yüksek hız veriyorsa kesin hat arızalı
-
hangi hat arızalı. burdan 67 mbps vdsl çıkıyor benim hattım adsl 10mbit gelmiyor
-
YAPAda olup olmadığını öğren vdsl'yi geçiş talep et
-
quote:
Orijinalden alıntı: rocky_balbaoYAPAda olup olmadığını öğren vdsl'yi geçiş talep et
ne yazık ki yapada değildim 14/10 tarihinde iptal dilekçemi verdim
-
Hizmetimi iptal ettim fatura iptali için destek kaydı oluşturdum.
"Merhaba Hayri Bey, Ben Ömer O. Talebinizi inceledim ve gerekli kontrollerimi sağladım. Kontrol ettiğimde hizmetinizin 16/10/2020 tarihinde başarıyla iptal edilmiş olduğunu gördüm. İptal işleminiz sağlanmış ve herhangi bir hata bulunmamaktadır. Son olarak belirtmek isterim ki iptal sonrası fatura müdahalelerini sistem otomatik olarak gerçekleştirmektedir. Sizin iptal talebiniz fatura kesim tarihinden sonra olduğu için sistem şuan herhangi bir müdahale de bulunmamamıştır. Ancak gelecek ay ki fatura kesim tarihine kadar otomatik olarak faturanıza müdahale edilecektir. Ancak faturanız tamamen iptal edilmeyecektir. İptal sonrası günler için indirim eklenecektir. Farklı bir müdahale sağlanamamaktadır. Faturanız bir sonra ki fatura kesim tarihine kadar güncellenecektir. İyi günler dilerim."
Cevabını aldım türkçe anlıyorum ama. Turk.net ne demiş onu pek anlamadım?
30 günlük ücretsiz deneme bedeliyle kapattırmak istemiştim. Böyle bir durum başına gelen var mı?
Benzer içerikler
- turknet whatsapp hattı
- wifi yetkilendirme gerekiyor ne demek
- turknet modem iade
- vae fiber modem
- turknet müşteri numarası öğrenme
- zyxel modem kurulumu
- statik ip
- gigafiber nedir
- wifi hızlandırma
- turknet fiyat 2024
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X