Şimdi Ara

Türknet #ucuz etin yahnisi bol olurmuş (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
163
Cevap
1
Favori
5.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tobisto kullanıcısına yanıt
    TT'den kaynaklanıyor bence. Yani sorunu tam olarak bilemem ama tahminim öyle. Sizin hattı kestiler,TürkNet için açmaları gerekirken yokuşa sürüyorlar. Tüm sorun bu bence. Gidip görüşmenizde fayda var.
  • Ne türk telekommuş be iş türk net olunca telekom asıp kesiyo türk nete ne zaman suç atıcaz ve hesap sorucaz acaba? hadi diyelim telekom böyle birşey yaptı türknet niye izliyor niye müşterisine sahip çıkmıyor pingler akşam saatlerin artıyor de hız düşmeleri aktivasyon yapamamaları yüzlerce konu var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Görkem3535 -- 4 Ekim 2017; 0:35:52 >
  • iss hizmetini turknetten alanlara şu sorun türk telekomda demek çok saçma birşey.



    Abone olurken turknete abone oluyorsun ve abone olduğun kurum sana şu,şu vaatleri veriyor,



    ve heray faturayı da sana turknet çıkartıyor..



    Altyapının turk telekomun olması ve gerçekten sorunun turk telekomdan kaynaklanması turknete abone olan insanları ilgilendirmez..



    Sorun turknet kaynaklı değildir telekom kaynaklıdır diyerek ne demek istiyorsunuz !!?? diyelimki sorun gerçekten telekom kaynaklı ne yani turknet abonesi gidip telekoma başvurarak, telekom santrallerine , ofislerine gidip sorununu kendi mi çözsün!!??



    kimden kaynaklı bir sorun varsa bunu hizmet alınan iss nin çözmesi gerekliliğinden daha doğal birşey yok ve bu noktada da turknet bu işi beceremiyo..



    aynen cuk diye oturmuş Ucuz etin yahnisi turknet..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok basit bir çözümü var bana göre tabi.
    Binanın girişindeki kutuyu bulup sizin olan 2 kabloyu sökün, birde dsl kablosu alıp ucunu söküp iki ucunu birleştirip modemi direk bağlayın. (Yeni binalarda direk dsl soketli oluyor ana kutular)
    Wifi üzerinden den modem arayüzüne girip dsl logunu kontrol edip internete girmeyi deneyin. Eğer girebilirseniz sorun iç tesisatta ama giremezseniz sorun ttnet dedir. Yanlış bilgilendiren genelde ttnet oluyor çünkü.
  • quote:

    26/09/2017 VDSL geçişi yapıldığına dair SMS geldi, fakat internetim kesildi. DSL ışığım hiç yanmıyor, fakat telefonum çalışıyor.


    zannetmeyin bu durumlar sadece türknet de var
    benzer sorunu bende telekom ile sözleşme yeniledikten sonra yaşadım (benim zaten adsl)
    modemde sadece elektrik bağlı olduğunu gösteren ışık yanıyordu ve benim de telefonum sorunsuz çalışıyordu
    internet üzerinden arıza kaydı açtım ,yetmedi mh. ni aradım ve bir gün sonra arıza giderildi diye sms geldi ,hemen modeme baktım gelen giden yok
    tekrar mh.ni aradım arıza giderildi diye sms gönderdiniz ama arıza aynen devam ediyor dedim ,mh. saçma sapan bir şeyler anlattı ,neymiş efendim modemler buluşmuyormuş falan filan

    yahu diyorum sözleşme imzalamadan önce arıza falan yoktu ,bu nasıl iş bizi çantada keklik mi görüyorsunuz (belki de ben sözleşme yenilediğimde başka bir hizmet sağlayıcıya falan geçtiğim zannedilmiş olabilir)

    neyse ikinci gün baktım yine internet yok ,bu defa tekrar arıza kaydı vermek istedim ama sizin arıza işleminiz devam ettiğinden yeni kayıt yapılamaz diyor ,diğer taraftan internetten sayfama bakıyorum ,arıza giderildi yazıyor

    bu defa başka bir mail adresinden mesaj gönderdim ,açtım ağzımı yumdum gözümü
    baktım birkaç saat sonra internet tak diye geldi :)
    sonrasında sms mesajları gelmeye devam etti ,araştırılıyor diye ama hep hikaye ,sonrasında sms bilgileri de kesildi (ne sonuç bildirdiler ne bir şey)

    yani anlayacağınız santrale birileri oturmuş istediğini kesiyor ,istediğini bağlıyor
    arada torpilli birisi çıkınca bizim internet yine gidiyor ,bir bakıyorum beni 8 mbite düşürmüşler
    bir sürü kavga gürültü ile sağlam portu tekrar ele geçiriyorum ama çok uzun sürmüyor :)

    yani türknet ile telekom arasındaki tek fark ,biz direk telekoma ulaşabiliyoruz ,türknetliler ise türknet aracılığı ile
    hele ki hattınız kaldırmıyor lafı tamamen yalan




  • modemler buluşmuyor sözüne çok gülerdim ama o an çok sinirliydim :)
    bir kutu çikolata ve çiçek ile gitsek buluşmaya razı olurlar mı demek isterdim
    ula buluşturacak olan siz değil misiniz ,nasıl kestiyseniz bağlayın işte :)

    benim aynı hattıma zamanında 4 mbit kaldırmaz deyip 1 mbit verdiler
    sonra 8 kaldırmaz deyip 4 mbit verdiler
    sonra 16 kaldırmaz deyip 8 mbit verdiler
    şimdi 16 mbit ile süper değerleri alıyorum ve iddia ediyorum 35 versinler hiç sorunsuz kaldırır

    çok eski binalardaki hatlar hariç kablo sorunu yok denecek kadar azdır ama millet anlamıyor diye sallayıp geçiyorlar
    bakır kablo işte kardeşim ,açıkta kalıp korozyon oluşmadığı sürece gerisi hikaye
    çok ek konusuna da inanmıyorum ,ben kaç defa apartman girişinden test ettim ,değerler hiç değişmiyor
  • Arıza illaki oluşabilir eyvallah ama uzun süre bekletip sorunu detaylıca anlatmama rağmen herzamanki gibi içtesisat derseniz işte o müşteriye saygısızlıktır.

    Benim muhattabım Türknet, sorun Türktelekomdan kaynaklanması Türktelekomun yokuş yapması vs.. vs.. bunları çözmesi gereken Türknet. Geçen hafta Türktelekom 2.defa beni aradığında hayvan suretimi gün yüzüne çıkarıp sert yapınca sizinle tartışmıcam höböbö deyip telefonu kapattı dahada aramıyorlar. Türknet'in zaten umrunda değil aboneliği başlattık mı? başlattık hahaaay gerisi çokta fifi dercesine sallamıyor.

    Forumdaki Türknet yetkilisi arkadaş konuyla ilgileneceğini söyledi belki onun yaptırımı olurda çözülebilir, onun dışında uzarda uzar.

    Dün kapatmak istediğimde faturanız gözüküyor dediler (kullanamadığım hizmetin faturası), OİM girdim fatura gözükmüyor :) Neyse bakalım yeni arıza kaydı oluşturuldu, bakalım buna ne diye dönüş olacak;

    a) Modem ışıklarınız yanıyor mu?
    b) Modeminiz yanınızda mı?
    c) İçtesisat içtesisat mığağa
    d) Valla biz ankastreye kadar sinyal alıyok
    e) Modeminiz fişe takılı mı?
    f) Çay var içer misin?




  • Yeni tasindigim evde de telefon prizi yokmus, modemi takacak yer bulamadim. TurkNet'i arayinca da biz boyle bir seye yardimci olamiyoruz dediler. Sonra bir de diyor ki Ankastreye de baktirin isterseniz dedi. Abi ben ankastreden ne anlayayim, onu bari halletmeye adam yollasaydiniz. 1 haftadir internet acik dayimin elektrikciyle eve gelmesini bekliyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lütfen yanlış anlaşılmasın, hiçbir firmayı savunduğum ya da karaladığım yok. Yeri geldiğinde Turknet'i de çok sert eleştiriyorum, amacım vatandaşın insan gibi bir hizmeti insan gibi fiyatlara almasını sağlamak.

    Ülkemizdeki sabit telefon ve xDSL altyapısını işletmeye yetkili tek şirket Lübnan-Suudi ortaklığı Öger Telekom'un %55 hissesine sahip olduğu Türk Telekomünikasyon A.Ş. şirketidir. Bu şirket Turknet, Superonline, Millenicom, D-smart, Netspeed gibi şirketlere toptan olarak altyapı kiralar. Tüm bu şirketler, Türk Telekomünikasyon A.Ş.'nin kendilerine tahsis ettiği ortak CRM (xDSL otomasyon) sistemi üzerinden abonelik, arıza, paket değişikliği gibi işlemleri gerçekleştirir. Santrallere, saha dolaplarına, portlara TT personeli dışında hiç kimsenin erişme yetkisi yoktur. Bu nedenle iss'lerin TT sisteminden arıza kaydı açmak dışında yapabileceği birşey yok.

    Gelelim iss'lerin genel sorununa, "Ben arıza kaydını açtım gerisi beni bağlamaz." şeklinde bir mantık var. TT'nin ne kadar artniyetli bir firma olduğunu hepimiz biliyoruz, iss'ler kediye ciğer emanet ediyor çünkü başka çaresi yok. TT canı isterse anında arızayı giderir, istemezse yerinden kalkmadan "müşteri kaynaklı" diye arıza kaydını kapatır. Hem sizi internetsiz bırakır, hem de abonesi olduğunuz iss'ye 14 lira "hatalı arıza bildirim cezası" keser.

    Herifler arıza kaydına bu şekilde cevap dönünce, abonesi olduğunuz iss de "iç tesisatınız arızalı, elektrikçi çağırın" şeklinde size cevap dönüyor. Dediğim gibi bakır altyapıya, saha dolaplarına, santrallere, portlara TT dışında kimse müdahale edemez, iss'lerin sorunun kaynağını bilmesine imkan yok. Siz iç tesisatınızın sağlam olduğunu, sorunun altyapıdan kaynaklandığını söyleseniz de boş, sizi dinlemiyorlar. Turknet'in en çok eleştirdiğim yönü, TT'nin sisteme düştüğü arıza sonucunu kanun gibi kabul edip müşteriyi dinlememesi.

    Haklı olarak "TT mağdur ediyorsa iss şikayet etsin, ben mi peşinden koşacam?" diyorsunuz. Tahminim şikayet ediyordur ama sonuç alınamadığı için iss'lerde bir umursamazlık olduğu ortada. "Kimi kime şikayet ediyoruz ki" mantığı. BTK'nın bir şirket hakkında soruşturma açıp ceza kesmesi 5 yıl sürer zaten. İnsan 5 yıl internetsiz mi kalacak? Bir de devlet büyüklerimizin Suudileri Türk milletinden üstün kutsal bir millet olarak görmesi, Hariri ailesi ile olan kişisel dostluklar vs. de işin içine girince TT'ye kimse dokunamıyor.

    Sizin muhatabınız sadece hizmet aldığınız, fatura ödediğiniz firmadır, Türk Telekomünikasyon A.Ş. asla olmamalıdır. Siz sorununuzu tüm detaylarıyla iss'ye anlatıp takibini iss'nin yapması gerekir. Bunun yolu da iss'nin müşterisine kulak vermesi, sadece BTK ile kalmayıp Rekabet Kurulu ve hatta gerektiğinde savcılığa (TCK 124 haberleşmenin engellenmesi) şikayet edip takipçisi olması, devletin de hızlı ve etkin bir şikayet mekanizması oluşturup caydırıcı cezalar kesmesidir.

    Türk Telekomünikasyon A.Ş. hem diğer iss'lere, hem de kendi grup şirketinin (TTNET A.Ş.) müşterilerine zorluk çıkarıyor:

    Diğer iss'lerden gelen bağlantı, arıza gibi iş emirlerini yalan beyanlarla kapatıp olmayan hizmete fatura kesiyor. Bunun sebebi toptan hat kiralamada kârı daha düşük olduğu için müşteriyi bezdirip kendi şirketine geçmesini sağlamak ve pazar payını korumak. Bunun en somut örneği, diğer iss müşterilerini taciz edip "Altyapı bizim, diğerleri kötü porttan internet verir bize geçin." diye şantaj yapması. Portların hepsi senin, diğer iss'lere kasıtlı olarak kötü port verdiğini itiraf ediyorsun.

    Kendi müşterilerini, altyapısı desteklediği halde "Hattınız fazlasını kaldırmaz." diyerek 8-16 mbit hızlara mahkum ediyor. Bunun da sebebi altyapı yatırımı yapmadan mevcut portlara daha fazla abone bağlayıp daha çok kâr etmek. Bir porta 35 mbit 1 abone bağlamak yerine 16 mbit 2 abone bağlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 4 Ekim 2017; 11:15:4 >




  • tur1st kullanıcısına yanıt
    Yollayacak adamı yok ki. TT'nin diğer firmalar ile anlaşması bu şekilde. Diğer konunuzda bağlantıyı nasıl yapacağınızı anlattım.
  • Az önce tatlı dille TTnet teknisyeniyle konuştum, tamam hallederim, ücreti faturana yansır dedi, iki delik açtı ankastrede, bir de kablodaki ikileyiciyi değiştirdi dsl ve telefon kablosu ikileyiciyi, geldi internetim. Arızalı portları sordu santral ekibine, bizimkinde bir sorun yokmuş. Modem alırsam da 35 megabite kadar hız gelebileceğini söyledi. Bakalım hayırlısı.
  • @Dr. Boone Hocam sana bir sorum olacak. ADSL'den VDSL geçişte bina girişine VDSL için yeni kablo çekilmiyor değil mi? Her akşam kontrol ediyorum yeni kablomu çekildi acaba diyede yeni kabloda göremiyorum. ADSL'den VDSL geçişte mevcut kullanılan binadaki ankastreye kadar gelen kablolar geçerli mi değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mami38

    @Dr. Boone Hocam sana bir sorum olacak. ADSL'den VDSL geçişte bina girişine VDSL için yeni kablo çekilmiyor değil mi? Her akşam kontrol ediyorum yeni kablomu çekildi acaba diyede yeni kabloda göremiyorum. ADSL'den VDSL geçişte mevcut kullanılan binadaki ankastreye kadar gelen kablolar geçerli mi değil mi?

    Onu da sordum ben, 35megabite kadar alabilirsin dedi interneti, dün zaten 35 mbps idi internet, ben tarifemi 16mbps yaptım, modem al kendine dedi denemek istersen ama modemler 200-250 lira değeceğini zannetmiyorum şu an. :) Benim kablolar bakır kablo, santrale uzaklık 800 metre, tesisat da eski.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tobisto -- 4 Ekim 2017; 14:54:56 >
  • tobisto kullanıcısına yanıt
    VDSL için modem almıştım Türknet'e başvuru yaparken, modem yönünden sorunum yok fakat internetimde yok
  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    Aynı kabloyu kullanır. vdsl'in adsl'den farkı saha dolabındaki portlardır. Zaten şu anki portların çoğu vdsl destekli, fiziksel müdahaleye bile gerek kalmıyor sistemden hız profilini değiştirecek o kadar.
  • habeeer gelmiyor netten, belliiii beni sallamıyor artııık, varsııın bana hizmet veren türkneeet şimdiii verdiği gibi alsınnn.



    Türknet ve Türktelekom sayesinde alkolik olacam, sinir hastası olacam bu genç yaşta.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    aynılarını işte telekom bize de yapıyor :)
    telekom zaten hiçbir zaman özelleşemedi ,çalışanlarda tam bir memur havası var

    hatta bana 5 dakika avea bilmem ne birleşti cart curt bilgilerini okudular ,ben arıza derdindeyim onlar ürün satma peşinde ,küfür etsen suç olacak ama gerçekten hak ediyorlar
  • Türknet problem olduğunda arıza kaydı bırakıp çekilmek yerine, köknedene inip TTi sıkıştırması lazım. Yoksa olan bizlere olur böyle bir ona giydiririz bir diğerine.

    Sormazsam içime kalacak içtesisatınızı kontrol ettiniz mi bu arada yahu
  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    kendi müşterisi olarak biz dahi sıkıştıramıyorsak ,size kolay gelsin :)

    bir aralar ciddiye alıp kontrol da ettim (kendim bu işleri iyi bilirim) bütün bağlantı vs.
    sonra indim apartman girişinde olan kutudan direk bağlantı yapıp test ettim
    bir gram fark yok :)
  • An itibari ile internetim gelmiştir. Fakat hız 4mbit sabitlenmiş, modemdeki değerlere göre 19-20mbit alabiliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.