Müşteri hizmetlerini aradım bu gün ideal prime 25 için bana uygulamadan teklif gelirse alabilirsiniz dedi. Ama arkadaşım sizi arayıp almış emin misiniz tekrar bakın dedim ona da teklif gelmiştir öyle almıştır diyor. Dedim ki teklif geldiyse sizi neden arasın uygulamadan kabul eder. Bana da o söyledi o yüzden sizi arıyorum siz mi yapmıyorsunuz dedim hayır ona da teklif gelmiştir diyor ısrarla. Dedim ki teklif gelmediğine eminim kesin net biliyorum dedim ne ettim yapmadı. Israrla kabul etmemesi ve tavrından dolayı şikayet ettim onu. Yarın gündüz tekrar deneyeceğim. Bu arada mobilde hiç bir teklif yok. web online kısmında ise şöyle yazıyor ''Değerli müşterimiz, bu kanaldan faturalıya geçiş yapamamaktasınız. En yakın bayimize gelerek sabit fatura ibrazı ile faturalıya geçiş yapabilirsiniz.'' |
TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER (İLK SAYFA GÜNCEL) (644. sayfa)
-
-
faturasızda 30 gün geçtiyse gündüz deneyin geçiş olur
yok çıkmıyor diyenle münakaşaya girmeyin teşekkür ederim deyin kapatın
başka birine bağlanın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yarın sabah 06:30 da Vodafone hattım devreye girecek. Sabah Telekom prime 40 faturalı hatta geçiş yapabiliyor muyum?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yaparsınız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türk Telekom faturasız hatta en düşük TL'yi nasıl yükleyebilirim? Online işlemler en az 250 tl yükleme şartı koymuş. Daha az yükleme yapmak istiyorum.
-
-
hocam açılma tarihi sms olarak gelecekti diyor 48 saat içinde, gelmedi mhyi aradım diyor ki normalde bugün saat 16da açılacakmış ama askıda kalmış sebebini buradan göremiyorum bayiye git diyor çalışıyorum ne ara gideceksem bayiye sence sebebi ne olabilir var mı bi tahminin bana şu tarih saatte açılacaktır diye sms de gelmemişti mhnin dediği tarihi ilk defa duydum, ayrıca yine bugün saat sabah 9 10 gibi mhyi arayıp sormuştum durumunu sıkıntı yok devam ediyor bugün size açılma tarihi gelecek dedi niye bu kadar bilgisizler birbirlerinden
-
2 gündür 3 kez aradım ideal tarife çıkmıyor diyorlar. Denemeye devam mı etmeliyim, herhangi bir taktik var mı?
-
bu arada müşteri hizmetleri yetkilisine bağlanma sırası şu şekilde; 444 1 444 arayıp sırasıyla 1-1-2-2-1 tuşlamanız gerekiyor.
-
Ben de az önce aradım ideal 35’e geçmek için bugün 31. gün faturasız geçtiğim. Faturalıya geçiş işleminin sadece bayiden olduğunu söyledi. Faturasız geçtikten kaç gün sonra faturasıza geçebilirim dedim 31 gün sonra dedi. Çok alık konuşuyordu uzatmadım kapattım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
ben bugun 444 1 444 nodan ideal prime 35 aldim ilk aradiginda musteri hizmetlerine baglana kadar baya dolastiriyor 20 dk surdu benim
-
Özel bir şey yaptınız mı hocam?
-
Özel bir şey yapmadim musteri hizmetlerine baglana kadar baya bekledim kiz cikti tarifeye baya hakimdi
-
30 gün geçti sorusuna cevap vermediniz?.
Başka yol yok bildiğim ya teklif gelecek kabul edip geçeceksiniz
Yada müşteri hizmetleri
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
33 gün oldu
-
Elimizde en düşük 250 TL var
250 yüklediğiniz düşük miktar yükleyeceksiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sıkıntı nedir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yarin oglen gibi deneyecegim. Bu arada musteri temsilcisine de baglanmiyor bir turlu teknik destek vs birimine gidip oradan musteri temsilcisine baglandim da oradan yonlendirdiler amca baskasina. Tatifeler paketler kismindan sormuyor bile.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X