Yaklaşık bir ay 1 hafta önce gayet beğenerek özelliklerini inceleyerek satın aldım samsung 46" d 8000 ini.. Ama adam gibi internette yorumları okumadığım için şu anda çok pişmanım.. Bari samsung led tv almayı düşünenleri uyarayım dedim. Televizyon bi kere aydınlıkta hele bi de ekranda aydınlık renkli görüntüler varsa gerçekten de harika bir görüntü kalitesi sunuyor.. Ama tabi hava karardıktan sonra loş ortamda hele bi de karanlık görüntülü birşeyler izliyorsanız işte sıkıntı tam da o anda başlıyor.. Televizyonun 3 köşesinde ve üst ortasında çok bariz ve rahatsız edici bulut gibi beyazlıklar insanın gözüne batıyor ve o kaliteli dediğim görüntüden eser kalmıyor. Samsung müşteri hizmetlerini aramadan önce samsung bayine bunu sorduğumda bu durumla çok karşılaşan müşteri olduğunu söyledi (adana optimum samsung). Tek çaremin de müşteri hizmetlerini aramam olduğunu söyledi. neyse aradım ve bir servise yönlendirip biz bir karar vermiyoruz servis kararı alacak dediler. Servise gündüz değil hava karardıktan sonra gelmesini söylememe rağmen gündüz geldiler ve elle tutulur birşey göremediklerini söyleyerek gittiler. Bu olaydan sonra iki ayrı şikayet sitesine şikayetimi yazınca akşamüstü hava karardıktan sonra bir servis yolladılar. Servis elemanları da görüntüyü görünce hak verdiler ve bu bulutlanmaları hem fotoğraf hem de video ile seri numarasını da videoya cekerek kayıt altına aldılar. Bana da "ekrandaki bulutlanmalar video ile cekilmiştir" diye bir servis kagıdı bırakıp gittiler. 1 gün sonra samsungun kendilerine bu beyaz bulutların led tvlerde normal oldugunu söylediğini ve değiştirilme talebimi kabul etmediğini söylediler. Ben de tüketici mahkemesine gideceğimi bu kararlarını yazılı istediğimi söyledim. Bir gün sonra servis samsungun "kenardan aydınlatmalı panellerde teknoloji gereği bazı bölgelerde ton farkı olabilir.bu durum arıza olarak nitelendirilmez." cevaplı kagıdını getirdi. Ama ilginc olan samsungun onlardan, bendeki önceki sefer servis kagıdını (yani servisin bulutlanmaları kayıt altına aldık diye yazdığı kağıdı) geri almalarını istemesiydi. Ben de tüketici mahkemesine gideceğimi ve o kağıdın delil olduğunu geri vermeyeceğimi söylemelerini istedim.
Olay şimdilik bundan ibaret.. Elimde tv de devrim yaptıklarını iddia eden samsungun 4400 lira vererek aldığım ve beyaz bulutlanmaları samsung tarafından kabul edilen ama hata olduğu kabul edilmeyen tv siyle kaldım...
Açıkçası kimseye tavsiye etmiyorum... Ahh sony den vazgeçen aklıma ben... neyse...
geçmiş olsun kardeşim. umarım çözersin. yeni aldıysan eğer 30 günü geçmediyse satıcı firma ile görüş. genel merkezden servis ile görüş. bastır o zaman kabul etmek zorunda kalırlar. bulutlanmalar ielrde çoğalır canın sıkılır.
Geçmiş olsun. Tüketici mahkemesine gitmekle tehdit et eğer değiştirmezlerse mahkemeye ver ama o noktaya gelmeden çözerler bence. Sonuçta onlarda mallarını biliyorlar yerse muhabbeti yapıyorlar.
aynen hocam sana katılıyorum.önce karşısındakini ölçerler sonra adamına göre muamele hesabı yaparlar.bakar he bu üsteliyor konuşuyor tmm derler bazıları da ses çıkarmaz kabullenir o misal hocam...birde sana tavsiyem sert konuş taviz verme üstele dewamlı üste çıkmaya çalış yoksa iş yapmıyor şerefsizler...bağırmadan iş yapmazlar ben çok faydasını gördüm sende dene tersle :)) saygılar.
samsungun led serilerinde bu problem var bir çok konu gördüm bununla ilgili ve iki arkadaşımdaki tvleri test ederek şahit oldum. İlla samsung alacağım diyorsanız bunu göze alarak satın almanızda fayda var. Umarım sizin sorununuzu çözerler.
Sanırım samsung bu sene en sorunlu yılını geçirdi,okadar para verip üstüne okadar uğraşmak çok zor bi durum..
Üzüldüm gerçekten, ama samsungun o hormonlu renklerine kanmaman gerekıyordu. Televizyonlarının bir albenisi var, dikkat çeksin, beğenılip alınsın dıye dızayn edılmıs. Umarım fazla ugrasmaz ve paranın karşılığını sorunsuz bır televızyon ızleyerek alırsın.
tasarımıyla beni kendi içine hapsetmişti samsung ama bu sitedeki yorumlar ve çevrem vasıtasıyla iyiki almamışım diyorum.kalite ve sağlamlık tasarımdan önce gelmeli.saygılar.
Çok geçmiş olsun
lg aldım aynı sorun ondada var hatta çerçeve kalitesini görünce çok pişman oldum. Tonla para veriyorsun bu kadar basit üretim hataalrı olurmu.
Bunun markası yok şu an al birini vur ötekini.
çok geçmiş olsun hocam inş. olumlu sonuç alırsın peşini bırakma bence. O kadar para veriyosun sonuç ortada malesef.Artık daha az sorunlu cihaz almak için para harcıyoruz.
birazda sans işi bu tv. tum samsung tvlere genellememek lazım.. gecmıs olsun buarada
samsung plazmamda yapısı gereği bu tip sorunlar yok. ama marka ne olursa olsun ışık kapandığında ledlerin hepsi aynı. mutfağımda arçelik 82-208 model led var ondaki sistem edge led ve ışık sızmaları var. 32 inç plazma olsa oraya da plazma alırdım. plazmada da gündüz sönük kalıyor görüntü. onun da çözümü gündüz dinamik ayara almanız. size geçmiş olsun diyorum. sorun büyükse tüketici mahkemesine verin. 4400 tl az para değil.
quote:
Orijinalden alıntı: Nodiem
Yaklaşık bir ay 1 hafta önce gayet beğenerek özelliklerini inceleyerek satın aldım samsung 46" d 8000 ini.. Ama adam gibi internette yorumları okumadığım için şu anda çok pişmanım.. Bari samsung led tv almayı düşünenleri uyarayım dedim. Televizyon bi kere aydınlıkta hele bi de ekranda aydınlık renkli görüntüler varsa gerçekten de harika bir görüntü kalitesi sunuyor.. Ama tabi hava karardıktan sonra loş ortamda hele bi de karanlık görüntülü birşeyler izliyorsanız işte sıkıntı tam da o anda başlıyor.. Televizyonun 3 köşesinde ve üst ortasında çok bariz ve rahatsız edici bulut gibi beyazlıklar insanın gözüne batıyor ve o kaliteli dediğim görüntüden eser kalmıyor. Samsung müşteri hizmetlerini aramadan önce samsung bayine bunu sorduğumda bu durumla çok karşılaşan müşteri olduğunu söyledi (adana optimum samsung). Tek çaremin de müşteri hizmetlerini aramam olduğunu söyledi. neyse aradım ve bir servise yönlendirip biz bir karar vermiyoruz servis kararı alacak dediler. Servise gündüz değil hava karardıktan sonra gelmesini söylememe rağmen gündüz geldiler ve elle tutulur birşey göremediklerini söyleyerek gittiler. Bu olaydan sonra iki ayrı şikayet sitesine şikayetimi yazınca akşamüstü hava karardıktan sonra bir servis yolladılar. Servis elemanları da görüntüyü görünce hak verdiler ve bu bulutlanmaları hem fotoğraf hem de video ile seri numarasını da videoya cekerek kayıt altına aldılar. Bana da "ekrandaki bulutlanmalar video ile cekilmiştir" diye bir servis kagıdı bırakıp gittiler. 1 gün sonra samsungun kendilerine bu beyaz bulutların led tvlerde normal oldugunu söylediğini ve değiştirilme talebimi kabul etmediğini söylediler. Ben de tüketici mahkemesine gideceğimi bu kararlarını yazılı istediğimi söyledim. Bir gün sonra servis samsungun "kenardan aydınlatmalı panellerde teknoloji gereği bazı bölgelerde ton farkı olabilir.bu durum arıza olarak nitelendirilmez." cevaplı kagıdını getirdi. Ama ilginc olan samsungun onlardan, bendeki önceki sefer servis kagıdını (yani servisin bulutlanmaları kayıt altına aldık diye yazdığı kağıdı) geri almalarını istemesiydi. Ben de tüketici mahkemesine gideceğimi ve o kağıdın delil olduğunu geri vermeyeceğimi söylemelerini istedim.
Olay şimdilik bundan ibaret.. Elimde tv de devrim yaptıklarını iddia eden samsungun 4400 lira vererek aldığım ve beyaz bulutlanmaları samsung tarafından kabul edilen ama hata olduğu kabul edilmeyen tv siyle kaldım...
Açıkçası kimseye tavsiye etmiyorum... Ahh sony den vazgeçen aklıma ben... neyse...
Arkadaşım senin tvin sorunluysa koskoca bir seriyi niye suçluyorsun bende de 46 D 8000 var alalı 6 ay oldu hiç bir sorun yok çok şükür ne beyaz lekeler (Clouding) Ne de çizgi oluşumu (Banding) yani sen bastır onlar değiştirmek zorunda kalır servis bu konuda duyarsız kalmış biraz.
Burda yazılanları okuyunca televizyon almayı düşünen biri olarak samsunga karşı soğudum ,philips dede öyle sorunlar varmı acaba ?
samsungun bu model tvsinin hem tasarımını hemde görüntü netliği ve keskinliğni gerçekten çok beğeniyorum. mağazaların reyonlarında yanyana gördüğüm tüm diğer marka ve modellerden daha kaliteli geliyor baktığımda.bu arkadaşın başına gelenlerde bir şansızlık herhalde tüm ürünler böyle değildir sanmıyorum.bu lg nin fpr olayı bir kaç markada görünüyor. samsung ne zaman geçer acaba fpr ye? geçsede samsung kalitesini fpr ile beraber dahada bir katlasa...
quote:
Orijinalden alıntı: Nodiem
Yaklaşık bir ay 1 hafta önce gayet beğenerek özelliklerini inceleyerek satın aldım samsung 46" d 8000 ini.. Ama adam gibi internette yorumları okumadığım için şu anda çok pişmanım.. Bari samsung led tv almayı düşünenleri uyarayım dedim. Televizyon bi kere aydınlıkta hele bi de ekranda aydınlık renkli görüntüler varsa gerçekten de harika bir görüntü kalitesi sunuyor.. Ama tabi hava karardıktan sonra loş ortamda hele bi de karanlık görüntülü birşeyler izliyorsanız işte sıkıntı tam da o anda başlıyor.. Televizyonun 3 köşesinde ve üst ortasında çok bariz ve rahatsız edici bulut gibi beyazlıklar insanın gözüne batıyor ve o kaliteli dediğim görüntüden eser kalmıyor. Samsung müşteri hizmetlerini aramadan önce samsung bayine bunu sorduğumda bu durumla çok karşılaşan müşteri olduğunu söyledi (adana optimum samsung). Tek çaremin de müşteri hizmetlerini aramam olduğunu söyledi. neyse aradım ve bir servise yönlendirip biz bir karar vermiyoruz servis kararı alacak dediler. Servise gündüz değil hava karardıktan sonra gelmesini söylememe rağmen gündüz geldiler ve elle tutulur birşey göremediklerini söyleyerek gittiler. Bu olaydan sonra iki ayrı şikayet sitesine şikayetimi yazınca akşamüstü hava karardıktan sonra bir servis yolladılar. Servis elemanları da görüntüyü görünce hak verdiler ve bu bulutlanmaları hem fotoğraf hem de video ile seri numarasını da videoya cekerek kayıt altına aldılar. Bana da "ekrandaki bulutlanmalar video ile cekilmiştir" diye bir servis kagıdı bırakıp gittiler. 1 gün sonra samsungun kendilerine bu beyaz bulutların led tvlerde normal oldugunu söylediğini ve değiştirilme talebimi kabul etmediğini söylediler. Ben de tüketici mahkemesine gideceğimi bu kararlarını yazılı istediğimi söyledim. Bir gün sonra servis samsungun "kenardan aydınlatmalı panellerde teknoloji gereği bazı bölgelerde ton farkı olabilir.bu durum arıza olarak nitelendirilmez." cevaplı kagıdını getirdi. Ama ilginc olan samsungun onlardan, bendeki önceki sefer servis kagıdını (yani servisin bulutlanmaları kayıt altına aldık diye yazdığı kağıdı) geri almalarını istemesiydi. Ben de tüketici mahkemesine gideceğimi ve o kağıdın delil olduğunu geri vermeyeceğimi söylemelerini istedim.
Olay şimdilik bundan ibaret.. Elimde tv de devrim yaptıklarını iddia eden samsungun 4400 lira vererek aldığım ve beyaz bulutlanmaları samsung tarafından kabul edilen ama hata olduğu kabul edilmeyen tv siyle kaldım...
Açıkçası kimseye tavsiye etmiyorum... Ahh sony den vazgeçen aklıma ben... neyse...
Geçmiş olsun arkadaşım. Keşke bu forumlarda biraz araştırsaydın sene başından beri bende dahil millet ne çekti bu samsung dan. Bakma sen yukarda millet genelleme yapma ben memnunum ne olmuş falan diyorlar ama işin apaçık gerçeği led tvlerde çuvallamış durumdalar vede bunu hala kabul etmeyip satıyorlar millette alıyor. Esasında işi gücü bırakıp tüketiciler olarak dava açmak veya basın yoluyla konuyu gündeme getirmek lazım ama hepimizin işi gücü var :Ne yazıkki adamlar hala sorunlu panelleri gerine gerine satıyor. Ve bu samsung denen firmanın türkiyede araksında servis harici kolll sentırlarından !!! başka kimse yok ne yetkili ne müdür ne bir yöneticisi veya bunlara ulaşabileceğin bir mail , ne müşteri memnuniyeti sorumlusu bağırsanda çağırsanda bu arkadaşlardan başkasını bulamıyorsun.Bana genel merkez diye bir numara verdiler inanırmısınız telefon çalıyor açılıyor ve kapanıyor. Günlerce aradım . Bende 2 ocakta sizin gibi ulen bu samsungun en üst modeli bu iyidir heralde diyerekten aynı model tv yi aldım. yukarda bahsettiğin sorunların aynısını birebir yaşadım iade aldılar test ettiler yenisini getirdiler 3 haftada. Tabiki yenisi eskisinden daha beter aldılar paramı verin kardeşim 1 aydır tvsiz oturuyoruz vede üstüne digitürk parası boş yere veriyorum dedim. Tahmin edin paramı ne zaman geri iade ettiler? aramadığım yer bağarıp çağırmadığım kol sentırcı arkadaş kalmadı koreyemi ticari ateşeleremi heryere mail attım ulan bu samsung dünya devi nasıl bu kadar duyarsız olabiliyor derler ya derdini markıo paşaya anlat aynen bunlarda marko paşada yok kol sentırcılar var. BÜYÜK HARFLERLE YAZIYORUM O BEN SEVİYORUM AŞIĞIM SAMSUNGA DİYENLERDE GÖRSÜN. ESAS YENİ ALACAKLAR GÖRSÜN. MARTIN SON HAFTASI PARAMI İADE ETTİLER.(2 OCAKTA PARASINI VERDİĞİM TV NİN) bu kadar bağarıp çağarmasaydım acaba ne zaman vereceklerdi. Samsungun değil tv sini çöpünü bile almam arkasındaki anlayış böyle olduğu sürece ki eşimin cep telefonu ve kızımın bilgisayarı samsung vede memnunuzda . Ama zihniyetleri belli etti. Bundan sonra hiç işim olmaz. Ne aldın derseniz önceki tüplü tv lerimde sony di sony aldım gayet şık ve problemsiz problem çıkarsada biliyorumki arkasında sony türkiye var. Geçen haftada kızımın odasına lg led 82 ekran aldım oda çok başarılı hatta 3d de sony den daha iyi.
Samsun C & D seri ledlerde hepsinde backlihgt sorunu yasıyor bunu duzeltemediler bi turlu aynı sorun azda olsa sony dede var lg baya düşük mat oldukları ıcın olabilir c6000 almıştık gecen sene 3 kere degısım oldu aynı sorun hepsında var ozellıkller gece film izlemelerde gercekten beyaz ısık goze batıyor.
Herhangi bir markanın, herhangi bir ürününde sizin şansınıza, kul yapısı olduğundan, başka bir sebeple veya sırf elektronik bir ürün olduğundan problem çıkabilir. Ancak bir seri için, gerek bu forumda gerekse hatırı sayılır yabancı forumlarda belirli bir probleme ait olumsuz yorumlar almış başını gidiyorsa (2011 Samsung clouding / banding / bleeding gibi) sizde olmaması bir şanstır, problemi yaşayanı şanssızla suçlamak yanlış olur:) Marka ne olursa olsun önemli olan problemin arkasında nasıl durduğu ki Samsung Türkiye bu anlamda rezalettir. Ben, bu kadar kendinden bilhaber, sattığa ürüne destek servis vb hizmetleri vermekten aciz, müşteri memnuniyetinden fersah fersah uzak, kanun nizam tanımaz başka bir firma görmedim. (Cümleye " ben " ile başladığıma dikkatiniz çekerim lakin sizin deneyimleriniz çok daha farklı olabilir...) Ama bu şımarıklığın sebebi bizleriz çünkü satın alma kriterlerimiz arasında " satış sonrası hizmet " neredeyse en sonda yani biz bu tutumu hakkediyoruz.
Şimdiden " firma fanatikliği / anti fanlığı " ile suçlamaya çalışacak dehalara da cevap vereyim; Bu yorumları, 4 ayrı Samsung modeli kullanmış biri olarak yazıyorum, hala da rakip firma ile beraber 2 Samsung tv kullanmaya devam ediyorum. Bundan sonra Samsung ürünü alır mıyım? Fiyat, performans, özellik olarak kriterlerime uygunsa elbette. Ancak Samsung Türkiye ürünü alır mıyım? Asla.
Samsung Türkiye derken bu nedemek oluyor acaba , samsungu getiren firmemı oluyor .Öyleyse başka kimin getirdiği televizyonu alabiliriz alsakt agarantisi olurmu... Ben bu işlere yabancıyımda , televizyon almayı düşünüyorum saçma sorduysam affola .