Şimdi Ara

uçak motor pervanesi kaç rpmde dönüyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
22.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hiçbir yerde bulamadım arkadaşlar?



  • akrobasiler 440 normal airler 500 600
  • motora göre değişir ki, sabit bir değer yoktur. motor derken jetmotorumu normal pervnelimi? hedef belirtirsen belki buluruz

    @uygx pervane dönüşünden bahsetmiş hızından değil. en aşağı 5bin civarı 500 prm cok az. o motorların rolantisi 500



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _bluescream_ -- 23 Mayıs 2013; 0:04:21 >
  • işin mi yok?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    motora göre değişir ki, sabit bir değer yoktur. motor derken jetmotorumu normal pervnelimi? hedef belirtirsen belki buluruz

     uçak motor pervanesi kaç rpmde dönüyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cankahv

    işin mi yok?

    yok
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hærun

    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    motora göre değişir ki, sabit bir değer yoktur. motor derken jetmotorumu normal pervnelimi? hedef belirtirsen belki buluruz

     uçak motor pervanesi kaç rpmde dönüyor?


    bu motor o kadar güçlü ki 100 metre mesafeden tüm arabaları uçuran bi görüntüsü vardı adamlar yapıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mesela boeing 737-800 ki bizdeki en genel ucaklardandır motoru bu

    CFM International CFM56
     uçak motor pervanesi kaç rpmde dönüyor?


    ama genelde devir değil itme gücü olarak sınıflandırılıyor ama ben 15-20bin devir arası oldugunu düşünüyorum Discoveryde bir belgeselde rollsroyce motorları deniyorlardı ordan kalmış aklımda emin değilim ama
  • 2 TB 7200 RPM
  • Çamaşır makineleri 400-1000
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cankahv


    quote:

    Orijinalden alıntı: hærun

    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    motora göre değişir ki, sabit bir değer yoktur. motor derken jetmotorumu normal pervnelimi? hedef belirtirsen belki buluruz

     uçak motor pervanesi kaç rpmde dönüyor?


    bu motor o kadar güçlü ki 100 metre mesafeden tüm arabaları uçuran bi görüntüsü vardı adamlar yapıyor

    O pervane sadece içeri havanın girmesini sağlıyor.Uçağı uçuran şey içinde ki jet motoru. Bunu neden yazdım bilmiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lavetera

    quote:

    Orijinalden alıntı: cankahv


    quote:

    Orijinalden alıntı: hærun

    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    motora göre değişir ki, sabit bir değer yoktur. motor derken jetmotorumu normal pervnelimi? hedef belirtirsen belki buluruz

     uçak motor pervanesi kaç rpmde dönüyor?


    bu motor o kadar güçlü ki 100 metre mesafeden tüm arabaları uçuran bi görüntüsü vardı adamlar yapıyor

    O pervane sadece içeri havanın girmesini sağlıyor.Uçağı uçuran şey içinde ki jet motoru. Bunu neden yazdım bilmiyorum

    aynştaynlığına veriyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hærun

    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    motora göre değişir ki, sabit bir değer yoktur. motor derken jetmotorumu normal pervnelimi? hedef belirtirsen belki buluruz

     uçak motor pervanesi kaç rpmde dönüyor?


    çok hızlı dönüyor onlar belki 5000 rpm bile vardır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: southname

    quote:

    Orijinalden alıntı: hærun

    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    motora göre değişir ki, sabit bir değer yoktur. motor derken jetmotorumu normal pervnelimi? hedef belirtirsen belki buluruz

     uçak motor pervanesi kaç rpmde dönüyor?


    çok hızlı dönüyor onlar belki 5000 rpm bile vardır

    benim yan kapağa taksak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hærun

    quote:

    Orijinalden alıntı: southname

    quote:

    Orijinalden alıntı: hærun

    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    motora göre değişir ki, sabit bir değer yoktur. motor derken jetmotorumu normal pervnelimi? hedef belirtirsen belki buluruz

     uçak motor pervanesi kaç rpmde dönüyor?


    çok hızlı dönüyor onlar belki 5000 rpm bile vardır

    benim yan kapağa taksak

    evle birlikte uçurur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lavetera

    quote:

    Orijinalden alıntı: cankahv


    quote:

    Orijinalden alıntı: hærun

    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    motora göre değişir ki, sabit bir değer yoktur. motor derken jetmotorumu normal pervnelimi? hedef belirtirsen belki buluruz

     uçak motor pervanesi kaç rpmde dönüyor?


    bu motor o kadar güçlü ki 100 metre mesafeden tüm arabaları uçuran bi görüntüsü vardı adamlar yapıyor

    O pervane sadece içeri havanın girmesini sağlıyor.Uçağı uçuran şey içinde ki jet motoru. Bunu neden yazdım bilmiyorum

    http://en.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Trent

    fotoğraf airbus a380 nin 1 numaralı motoru.1 numara derken dıştaki motor.içteki daha büyüktür.toplam 4 motor var.soldan sağa doğru sıralanıyor numaraları.1-2-3-4 diye

    b737-b738 arkadaşın yukarda yazdıgı gibi cfm56 motoru kullanılıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cankahv


    quote:

    Orijinalden alıntı: hærun

    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    motora göre değişir ki, sabit bir değer yoktur. motor derken jetmotorumu normal pervnelimi? hedef belirtirsen belki buluruz

     uçak motor pervanesi kaç rpmde dönüyor?


    bu motor o kadar güçlü ki 100 metre mesafeden tüm arabaları uçuran bi görüntüsü vardı adamlar yapıyor

    http://www.youtube.com/watch?v=XKt5uCHu7-A




  • 15bin devir civarı dönüyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedman

    quote:

    Orijinalden alıntı: lavetera

    quote:

    Orijinalden alıntı: cankahv


    quote:

    Orijinalden alıntı: hærun

    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    motora göre değişir ki, sabit bir değer yoktur. motor derken jetmotorumu normal pervnelimi? hedef belirtirsen belki buluruz

     uçak motor pervanesi kaç rpmde dönüyor?


    bu motor o kadar güçlü ki 100 metre mesafeden tüm arabaları uçuran bi görüntüsü vardı adamlar yapıyor

    O pervane sadece içeri havanın girmesini sağlıyor.Uçağı uçuran şey içinde ki jet motoru. Bunu neden yazdım bilmiyorum

    http://en.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Trent

    fotoğraf airbus a380 nin 1 numaralı motoru.1 numara derken dıştaki motor.içteki daha büyüktür.toplam 4 motor var.soldan sağa doğru sıralanıyor numaraları.1-2-3-4 diye

    b737-b738 arkadaşın yukarda yazdıgı gibi cfm56 motoru kullanılıyor

    burada denmişki

    quote:

    Design [edit]
    Like its RB211 predecessor, the Trent uses a three-spool design rather than the more common two-spool configuration. Although inherently more complex, it results in a shorter, more rigid engine which suffers less performance degradation in service than an equivalent twin-spool.
    All the engines in the Trent family share a similar layout, but their three-spool configuration allows each engine module to be individually scaled to meet a wide range of performance and thrust requirements. For example, the large 116-inch (290 cm) diameter fan of the Trent 900 keeps the mean jet velocity at take-off at a relatively low level to help meet the stringent noise levels required by the Airbus A380's customers.[5] Similarly, core size changes enable the (HP) turbine rotor inlet temperature to be kept as low as possible, thereby minimising maintenance costs. The overall pressure ratio of the Trent 800 is higher than the 700's despite sharing the same HP system and IP turbine; this was achieved by increasing the capacity of the IP compressor and the LP turbine.
    Trent engines use hollow titanium fan blades with an internal Warren-girder structure to achieve strength, stiffness and robustness at low weight. The blades can rotate at 3300 RPM with a tip speed of 1730 km/h, well above the speed of sound. The single-crystal nickel alloy turbine blades are also hollow, and air is pushed through laser-drilled holes in them to cool them because the gas temperature is higher than the melting point of the blades. They each remove up to 560 kW from the gas stream.[6]
    The completely redesigned core turbomachinery delivers better performance, noise and pollution levels than the RB211. So significant are the improvements that Rolls-Royce fitted the Trent 700's improved HP system to the RB211-524G and -524H,[7] creating -524G-T and -524H-T respectively.


    3300 devirden bahsedilmiş ama o neyin devridir bilmiyorum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.