Şimdi Ara

Unity'de Dönüşler Ters Yönde

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kod

    Yığını:
      float horizontalInput = Input.GetAxis("Horizontal");   transform.Rotate(0, horizontalInput * Time.deltaTime * horizontalspeed, 0);   float verticalInput = Input.GetAxis("Vertical");   transform.Translate(0, 0, verticalInput* Time.deltaTime*speed);


    Kullandığım kod bu karakter geri geri gelirken s - d yaptığımda sağa yerine sola dönüyor sebebi nedir ?

    horizontalInputu -1 le çarptım bu seferde öne giderken terslik oluyor.




  • İleri de gitse geri de gitse bu kodun eklendiği obje doğru şekilde sağa-sola döner. Sorununuz nedir.Bu bir araba kontrolü mü geri giderken sağ-solun ters olmasını mı istiyorsunuz?İstediğiniz buysa şu şeklde değiştirin.



    void Update()

    {


      float horizontalInput = Input.GetAxis("Horizontal");

      float verticalInput = Input.GetAxis("Vertical");




      if (verticalInput > 0){

        transform.Rotate(0, horizontalInput * Time.deltaTime * horizontalspeed, 0);

      }

      else

      {

        transform.Rotate(0, -horizontalInput * Time.deltaTime * horizontalspeed, 0);


      }




      transform.Translate(0, 0, verticalInput * Time.deltaTime * speed);

    }




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bir internet kullanıcısı -- 15 Aralık 2023; 14:43:14 >
  • Bir internet kullanıcısı B kullanıcısına yanıt

    Teşekkürker kodu aşağıdaki şekilde değiştirdim istediğim sonucu aldım.


    Unity'de Dönüşler Ters Yönde
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.