Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar (Sıfır Diye 2nci El Ürün Satmış)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar,

    Vatan bilgisayar denilen firma ile yaşadığım olayı aktarmak istiyorum. Umarım alışveriş yaparken 1 kere daha düşünürsünüz.

    23.02.2014 tarihin'de Asus DSL-N11E model modem satın aldım. 129TL'ye 50 liralık modem'de vardı. Ordaki personel bu modem şu anda stok'taki en iyi modem hiçbir sorun yaşamazsınız. En ufak bir sorun'da mağazadan bire bir değiştirip arızalı ürünü servise yollarız demesi üzerine 129tl lik modem aldım. Buraya kadar herşey güzel. Modem arıza yaptı adsl ışığı yanıp yanıp sönüyor 1 2 saat sonra 10 - 15dk internet veriyor sonra gene kesiyordu. Yazılım vs herşeyi denedim olmadı. 19.05.2015 'de aldığım mağazaya gidip denemelerini istedim. Böyle birşeyin burda olmayacağı bana modemi satan vatandaşın işten ayrıldığı asus'a yollayacaklarını söylediler. Buraya kadar neyse yapacak birşey yok dedik. Aradan 5 gün geçti vatanbilgisayar sitesinden kontrol ettiğimde ürün servis yolunda diyordu. Bide asus'dan kontrol edeyim dedim. Bana 23.02.2014'de satılan ürün 09.01.2014'de asus'a gönderilmiş vatan bilgisayar tarafın'dan modem onarılıp sıfır kutuya konulup bana satılmış. Aradım müşteri hizmetlerini vatanın anlattım derdimi dalga geçer gibi asus'un sistemi bozuk ondan dolayı öyle gözüküyor. Yanlış seri numarasına arıza kaydı oluşturmuş dedi. Asus müşteri hizmetiyle görüştüğüm'de. Ürün henüz bize gelmemiş, mağazaya gidip ordan arayın dedi. Size sıfır ürün versin dedi. Gittim mağazaya aradım asus'u telefonu mağaza müdürüne verdim. Bizim yapacağımız birşey yok dava açsın dedi :). Ürün veremeyyiz biz dedi. Bizim stoklarımız'da sıfır gözüküyor ürün sizin sisteminiz bozuk diyor.

    Sonuç itibari ile 7 gündür modem yok. Satılan modem 2nci el tekrar arıza yaptı çözüm 0 .

    Vatan denilen firmadan uzak durmak gerekiyor 129tl'den olduk durduk yere umarım sizin başınıza gelmez.

    Fatura:
     Vatan Bilgisayar (Sıfır Diye 2nci El Ürün Satmış)

    Seri NO: CAIEDL001469

    Asus Sorgulama:http://www.asus.com/tr/support/Repair-Status-Result?RMANO=&SN=CAIEDL001469&country=Turkey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realbyx -- 26 Mayıs 2015; 17:05:38 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Vatan Bilgisayar'dan Sıfır Diye Satılan İkinci El Ürünler

    Vatan Bilgisayar, Türkiye'nin önde gelen teknoloji perakendecilerinden biridir. Ancak, son zamanlarda bazı müşteriler, Vatan Bilgisayar'dan sıfır aldıklarını düşündükleri ancak aslında ikinci el olan ürünler satın aldıklarını iddia ettiler.

    Bu iddialar, müşterilerin "sıfır" olarak satın aldıkları ürünlerde daha önce kullanılmış veya hasar görmüş parçalar bulmalarıyla ortaya çıktı. Bazı durumlarda, müşteriler ürünlerin ambalajlarının açılmış veya hasarlı olduğunu fark ettiler.

    Vatan Bilgisayar, bu iddiaları araştırdığını ve sorunun izole edilmiş vakalar olduğunu belirtti. Şirket, ikinci el ürünleri sıfır olarak satmadığını ve müşterilerin herhangi bir sorunla karşılaşması durumunda iade veya değişim yapabileceklerini açıkladı.

    Müşterilerin, Vatan Bilgisayar'dan ürün satın almadan önce aşağıdaki önlemleri almaları önerilir:

    • Ürünün "sıfır" olarak listelendiğinden emin ol.
    • Ürünün ambalajının sağlam ve açılmamış olduğuna bak.
    • Ürünü dikkatlice incele ve herhangi bir hasar veya kullanım belirtisi olup olmadığını kontrol et.
    • Ürünün seri numarasını Vatan Bilgisayar'ın stok sorgulama sayfasında kontrol et. Bu, ürünün daha önce satılıp satılmadığını belirlemene yardımcı olabilir.

    Vatan Bilgisayar'dan ikinci el bir ürün satın almak istiyorsan, şirketin iade ve değişim politikasını dikkatlice okumanı öneririz. Ayrıca, ürünün durumunu satın almadan önce kontrol etmen önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hakkını ara, kesinlikle çözüme ulaşırsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vatan ratatatam (kazıkatan)
  • tüketici hakem heyetine git
  • Gelişmeleri bu konu altından yazıcam. Asus müşteri hizmetleri bi mail atıp detaylı yazın genel merkeze iletelim dedi.
  • sikayetvar.com ' a yaz, hemen dönüş yapıyorlar.
    Ama bir sorunumuz olduğu zaman illa bu siteye mi yazalım Vatan yetkililer?!?! Benim de 2 kere falan sıkıntılı alışverişim olmuştu, şimdi pek uğramıyorum.
  • Gidicem zaten'de asus bana daha önceden yapılan servis detaylarını yollayacak. Onunla başvuru yapıcam. Mağaza müdürü mahkemeye ver dedi. Okadar rahat adamlar.
  • Tama onuda yazayım. Bakalım ne olacak mağazada tavırlarından anladığım kadarıyla hiç umurlarında değil.
  • Vatandan 5li priz aldık. Eve geldik bozuk çıktı. Götürdük anında değiştirdiler.
    Vatandan klavye aldık 2 tane "S" harfi tuşu vardı ve muhtemelen ikinci eldi 0 görünümü yoktu. Götürdük değiştirdiler.
    Vatandan bilgisayar topladık ara ara reset atıyor. UPS almamızı tavsiye ettiler şuan sorun yok bir kaç reset attı.

    Müşteri memnuniyeti iyi fakat her aldığımız üründe kesin problem çıkıyor. Bir gün vatana gidip bişey aldıysak illa yine geri gitmek zorunda kalıyoruz. Harcadığımız yakıta yazık. Bir daha vatandan bizde bişey almayı düşünmüyoruz. Alırsakta kutusunu falan orda açıp denettiririm anca.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dj batuhan -- 26 Mayıs 2015; 17:10:29 >
  • sana modem satmislar bana kullanilip oyun yuklenmis masaustu dolu notebook satmisti. eve gidip tekrar magazaya dondum degistirdim.kurulumu yapan adama niye insani ugrastiriyorsunuz kurulum yaparken gormedin sanki dedim bizde oyle bisey olmaz dedi umursamadan cekti gitti.artik vatandan alisveris yaparken baya ugrastiriyorum kutusunu filan guzelce inceleyip aliyorum
  • Deneyerek test ederek alinacak seyleri mutlaka denemek lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.