|
Bildirim
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sebastos Ozius -- 9 Haziran 2020; 10:5:19 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
sayın admin galiba u9500 modellerde kronik bir sorun tespit eddim bu modellerin tümünde bu sorunun olduğunu düşünüyorum 3 ayrı sıfır tv de denedim 3 dede aynı sorun oldu bu nu iyi anlamak adına sizden ricam tv nin yansıtma özelliğini açıp telofonun hafızasında kayıtlı olan müziği açıp dinlermisiniz müzik kesik kesik çalmaya başlicak denemeniz mümkünnü ve bu model tv yi alanların denemesini de rica ediyorum deneyen ler burdan yoruma cevap yazarsa iyi olur ve herkez vestele bu kıronik sorunu bildirir not:telefonu tv ye yansıtıyoz wireless displayr özelliği yansıttık dan sonra telefonun hafızasında müzik açıyoruz ve müzik kesik kesik çalmaya başlıyor. |