güncelleme gelmesi lazım fakat hala yayınlamıyorlar.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realacc -- 18 Aralık 2021; 13:20:13 > |
VODAFONE H300s / 300 Mbps + 866 Mbps AC / 4 Gigabit / VOIP / VDSL MODEM [ANA KONU] (22. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Ustad iyi gunler. Siz bu modemi fiber olarak kullandim demissiniz ama gercekten fiber uyumlumu. Ayni modemden bende de var. Simdi int servis saglayici modem kiralamaya calisiyor. Eger bu uygunsa almayayim ama bilemedim. Sen de kullandim demissin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kandoroma -- 19 Aralık 2021; 15:41:5 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
güncelleme gelmesi için nereye mail atacağız? vodafonun sitesinde herhangi bir iletişim mail adresi de yok. müşteri hizmetlerine söylesek, anlamazlar.
-
MODEM BİLGİLERİ İLE YENİ GÜNCELLEME İSTEDİĞİNİZİ ŞU MAİL ADRESİNE MAİL ATARAK BİLDİRİN ARKADAŞLAR: netyardim@vodafone.com
destek talebi açsınlar, herkes mail atsın..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realacc -- 23 Aralık 2021; 12:13:57 > -
Benim aklımda ŞikayetVar sitesi üzerinde bir talep oluşturmak vardı. O site de ciddi etkili oluyor bu arada hemen arıyorlar... Verdiğiniz adrese gönderilmek üzere taslak bir metin hazırlayacağım bu akşam herkes aynı maili gönderirse sonuç alabileceğimizi düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TMRT -- 23 Aralık 2021; 17:36:23 > -
Arkadaşlar modemi ikinci el alarak aranıza katıldım. Başta 5ghzde sürekli kopma yapıyordu sonradan düzeldi galiba. 2-3 saattir kopma yapmadı ya da ben fark etmedim.
Yalnız dns sayfası bende açılmıyor. Daha doğrusu bomboş gözüküyor. Vodadmin ile giriş yapıyorum. İçi boş. Linki buhttp://192.168.1.1/internet.html#sub=29
Güvenlik duvarını da kapattım. Dos da kapalı ama yine de programlarla ping atarken sorun çıkarıyor. Cevap alınamadı diyor. Anlamadım ben bu işi.
Sürüm Vodafone-H-300s-v1.0.09.05
Bunları nasıl düzeltebilirim?
Edit: telefondan masa üstü görüntüle diyince dns sayfası açıldı. Ayarları kapattım ama şimdi de elle atadığım dnsleri kullanmıyor. Yine 192.168.1.1 ayarlı dns. 1.1.1.1 ve 8.8.8.8 ayarlamıştim. Dns ayarı başka yerden de yapılıyor mu? Modemi de fabrika ayarlarına ayarladım değişmedi. Ping olayı da hep timeout oluyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DasheriM -- 27 Aralık 2021; 13:26:28 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu modemde Ipv6 desteği ve snr ayarı var mı?
-
Snr ayarı yok, ipv6 ile ilgili alan vardı yanlış hatırlamıyorsam. Çalışıp çalışmadığını bilemiyorum ama denemedim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KenanK89 -- 29 Aralık 2021; 20:0:28 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hadi ya otomatik olarak 8'e mi kilitlemeye çalışıyor. Ben şuan Asus DSL N16 ile 4dB olarak kullanıyorum.
-
Hattın durumuna göre sanırım otomatikte. Belli bir şeye kitlediğini düşünmüyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Anladım teşekkürler hocam.
-
Bu mesajda pil sorunu yaşayanlar için çözümünü vermiştim, muhtemelen işinize yarayacaktır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
"İşaret Aralığı (ms)" ayarı nedir? bilgilendirebilir misiniz. bu ayar ne işe yarıyor
-
İnternet kullanımı yokken modem ile bağlı olan cihaz arasındaki sinyallerin kaç milisaniyede bir gönderdiğini belirten ayar.
1000ms ayarında saniyede 1 sinyal alacaktır, 125 milisaniyede ise saniyede 4 sinyal alacaktır. Saniye başına düşen sinyal sayısına göre de modem ve bağlı cihazın meşguliyeti artacağı için daha düşük ms değerleri bağlı cihazın enerji tüketimini artırır.
Ancak özellikle android 8.0 altı cihazlar yüksek ms değerlerinde bildirim alma sorunu yaşıyor. Eskiden kullandığım cihaz 1000ms ayarında whatsapp bildirimlerinin çoğunu almıyordu. 500ms yapınca düzeliyordu.
Cihazı değiştirdim şu anda ios kullanıyorum evde android 10 cihazlar da var 1000ms ayarında herhangi bir sorun yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mylm.56 -- 17 Ocak 2022; 13:26:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ürün range extender gibi kullanılabiliyor mu? Anten gücüyle ilgili bir fikriniz var mı?
-
Yunanistan'da daha yeni gelen v1.0.11.00 sürümünün ardından v1.2.00.08 güncellemesi verilmiş H300s'lere. Her ay bir güncelleme alıyor adamlar neredeyse. Bizde halen tık yok. Zaten Vodafone bu modemi sadece Yunanistan ve Türkiye'de kullanıma sunuyor diye biliyorum. Bu iş kabak tadı veriyor. Halen v1.08 ve v1.09'da kaldık ülkecek.
-
Twiter üzerinden @VodafoneDestek yazdım. Fazlaca şikayet olursa kale alınır bence
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aramızda Vodafone internet kullanan var mı? H300s sadece OTA şeklinde güncelleme alıyor. Belki Vodafone kullanan birisinde kendi otomatik güncelleme yapmıştır. Güncellense dahi nasıl yazılımı çekeriz bilmiyorum.
-
1.0.11 yazılımı ile sıkıntı yaratan memory ve kablosuz ağın fazla şarj tüketmesi sorunu düzelmiş.
v1.2.00.08 ise daha 1 ay evvel gelmiş.
Keşke vodafone şu yazılımıları iss farketmeksizin bir şekilde verse. 1.0.9 sıkıntılı. İkinci el olarak almak istiyorum fakat geri durmama sebep oluyor bu yazılım işi.
şu olayla vodafonedan 1 yetkili bile ilgilense; aynı gün tüm nete bağlı cihazlar otadan alır yazılımı. Bu kadar zor olmamalı...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X